τατσο σορρυ για την καθυστερηση αλλα δεν το χα παρει χαμπαρι...ο βασικος λογος γι αυτο το χαλι χαμηλα ειναι οτι το πραμα ειναι"καπως" αγριο απο εκκεντροφορους και η δυναμομετρηση γινεται με 6η και περιπου 2.500 στροφες και τερμα γκαζι οποτε παθαινει ενα σοκ το πραμα και θελει χρονο να συνελθει...επιπροσθετως ειναι και χωρις χαρτογραφηση...Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Αντουάν, τώρα τα είδα και τα διαγράμματα ροπής, ρε...
Γιατί ρε συ, άδειασε έτσι από χαμηλά μέχρι 6+...?
το 1,5 κιλό+ μιάς και δεν είναι πολύ -σχετικά- θα το περίμενα σε πιό χαμηλές...όπως θα περίμενα ομαλότερη αυξηση...
Από την άλλη όμως η αίσθηση στον δρόμο μάλλον θα διαψεύδει τα χαρτιά, φιλολογικά λοιπόν σχολιάζω.
Αν μου επιτρέπεις βεβαίως-βεβαίως.![]()
![]()
φυσικα ,οπως επισημανες κι εσυ ,στον δρομο δεν εχει καμια σχεση με αυτο που βλεπεις....
με εντελως νορμαλ hayabusa ανοιγοντας απο 2ες και 3 κατι χιλιαδες ,εφευγα απ ευθειας με το μηχανακι οπως το ηταν στην δυναμομετρηση...
τωρα φυσικα ειναι σαφεστατα πολυ καλυτερο...θα κοιταξω μολις βρω χρονο να το ξανανεβασω μια να δουμε αν θα εχει περασει τα 200...
εξυπακουεται βεβαια,οτι στην δυναμομετρηση απο 6, ποτε δεν θα φτασει χαμηλα ενα νορμαλ...