-
Παλαιό μέλος
ερωτηση.αυτες οι λαμπες λευκου φωτος οσραμ κτλ.εχουν την ιδια καταναλωση ρευματος η οχι
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
ερωτηση.αυτες οι λαμπες λευκου φωτος οσραμ κτλ.εχουν την ιδια καταναλωση ρευματος η οχι
Ποιες εννοείς;; τις silverstar , cool blue, night breaker και τέτοια αυτές εννοείς;;
-
Παλαιό μέλος
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
ερωτηση.αυτες οι λαμπες λευκου φωτος οσραμ κτλ.εχουν την ιδια καταναλωση ρευματος η οχι
Είναι λάμπες ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ που σημαίνει ότι είναι ιδιες ακριβώς με τις μαμίσιες όσο αφορά τοποθέτηση-κατανάλωση κλπ
Απλά βγάζεις τις μαμίσιες και τις τοποθετείς σε 30 δεύτερα...
Διάβασε και αυτό http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=5&t=6453
Θα σε βοηθήσει...
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
ναι αυτες
Καλησπέρα!
Αυτές είναι 55W στην μικρή και 60W στη μεγάλη όπως και μια ''απλή'' Η4!
Το πρόβλημα θα ήταν άμα μια μηχανή έχει από το εργοστάσιο λάμπα Η4 αλλά 30-35W τότε
αν μπει η 55-60W ίσως κάνει ζημιά στο κάτοπτρο του φαναριού!
-
FZS600 Fazer
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Καλησπέρα!
Αυτές είναι 55W στην μικρή και 60W στη μεγάλη όπως και μια ''απλή'' Η4!
Το πρόβλημα θα ήταν άμα μια μηχανή έχει από το εργοστάσιο λάμπα Η4 αλλά 30-35W τότε
αν μπει η 55-60W ίσως κάνει ζημιά στο κάτοπτρο του φαναριού!
Εφόσον μια λάμπα έχει ισχύ 55W, αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα που τραβάει είναι 55/12= ~4,6Α, σωστά?
Με το ίδιο σκεπτικό, η 35W xenon λάμπα τραβάει 35/12= ~2,9Α?
Ελπίζω να μη λέω μ@λ@κίες...
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumacher_
Εφόσον μια λάμπα έχει ισχύ 55W, αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα που τραβάει είναι 55/12= ~4,6Α, σωστά?
Με το ίδιο σκεπτικό, η 35W xenon λάμπα τραβάει 35/12= ~2,9Α?
Ελπίζω να μη λέω μ@λ@κίες...
Σωστός είσαι αλλά που θέλεις να καταλήξεις?
-
FZS600 Fazer
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Σωστός είσαι αλλά που θέλεις να καταλήξεις?
Έχω ένα FZS600 και σκέφτομαι τα εξής:
Η μηχανή έχει 1 Η7 και 1 Η4. Στην Η4, από το εργοστάσιο είναι φτιαγμένη η καλωδίωση για να ανάβει η εστία μόνο στη μεγάλη σκάλα, ενώ στη μεσαία σκάλα ανάβει μόνο η Η7 και καθόλου η Η4.
Πού θέλω να καταλήξω?
Πριν καιρό (όταν είχα λάμπες αλογόνου) είχα κάνει μία "κλασσική" μόντα και τράβηξα μια γραμμή ρεύματος για τη μεσαία σκάλα της Η4. Έτσι στη μεσαία σκάλα είχα αναμμένες και τις 2 λάμπες. Όλα λειτουργούσαν ωραία.
Μια ωραία μέρα, αγοράζω xenon και ενώ περίμενα να λειτουργούν το ίδιο καλά, άρχισα να έχω πρόβλημα όταν και οι 2 λάμπες ήταν αναμμένες. Συγκεκριμένα, η Η4 προξενούσε μεγάλη πτώση της τάσης της μπαταρίας και μετά από 1-2' έπεφτε κάτω από τα 11V, το ballast δεν είχε αρκετή τάση εισόδου με αποτέλεσμα να φλασάρει η λάμπα και να σβήνει.
Προσπαθώ να καταλάβω το λόγο λοιπόν και άκρη δε βγάζω, εφόσον διάβασα τα πολύ ωραία που εξηγήθηκαν στη συζήτηση και είμαι και σωστός σε αυτό που υπολόγισα παραπάνω...
-
Παλαιό μέλος
-
FZS600 Fazer
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Εδώ φίλε μου ''μυρίζει'' πρόβλημα!
Είχες μια λάμπα αλογόνου Η4 και μια Η7 60W και 65W αντίστοιχα έτσι? Όταν στη μικρή σκάλα
ανάβανε και οι δυο λάμπες αλογόνου δεν είχες πρόβλημα έτσι? Το πρόβλημα ήρθε με τα συστήματα
ξένον ε?
Τα κιτ ξένον που έβαλες τι ισχύος είναι 35W ή 50W αλλά και τα 50W να είναι δεν εχεις ξεφύγει από
θέμα ισχύος προς τα πάνω οπότε μάλλον δε θα έπρεπε να έχεις αυτό το πρόβλημα!
Μήπως κάποιο από τα μπάλαστ έχει πρόβλημα και τραβάει πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα?
Το σύστημα πηνία ανορθωτής δουλεύει σωστά? Έχεις 14V πάνω στη μπαταρία λίγο μετά αφού το
βάλεις μπροστά?
Το hid kit είναι 35W, αλλά όπως είπες κι εσύ, ακόμα και 50W να ήταν, δεν θα έπρεπε να έχει πρόβλημα...
Αυτό που λες με τα ballast πώς μπορώ να το δω?
Η μπαταρία βγάζει ~14V όταν λειτουργεί στο ρελαντί η μηχανή (κάπου 13,6V το είχα μετρήσει κάποια στιγμή αν θυμάμαι καλά). Όταν άναβα τα φώτα όμως, άρχιζε μία σχεδόν κατακόρυφη πτώση: 13,5-13,3-13,1-12,8 κλπ κλπ και μέσα σε 1-2' το πολύ έφτανε στα ~11V, που όπως είπα και πιο πάνω, έσβηνε πλέον η Η4.
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumacher_
Το hid kit είναι 35W, αλλά όπως είπες κι εσύ, ακόμα και 50W να ήταν, δεν θα έπρεπε να έχει πρόβλημα...
Αυτό που λες με τα ballast πώς μπορώ να το δω?
Η μπαταρία βγάζει ~14V όταν λειτουργεί στο ρελαντί η μηχανή (κάπου 13,6V το είχα μετρήσει κάποια στιγμή αν θυμάμαι καλά). Όταν άναβα τα φώτα όμως, άρχιζε μία σχεδόν κατακόρυφη πτώση: 13,5-13,3-13,1-12,8 κλπ κλπ και μέσα σε 1-2' το πολύ έφτανε στα ~11V, που όπως είπα και πιο πάνω, έσβηνε πλέον η Η4.
Αυτό συμβαίνει μόνο στο ρελαντί ? Αν ανεβάσεις τις στροφές τι κάνει? Την τάση που την μετράς
πάνω στη μπαταρία? Με τις απλές λάμπες δεν είχες κανένα πρόβλημα?
Καλά θα ήταν να κάνεις μια αμπερομέτρηση τα μπάλαστ το κάθε ένα ξεχωριστά και θα πρότεινα
να κοιτάξεις πρώτο αυτό της Η4 μιας και αυτό σβήνει πρώτο για τα περισσότερα μπάλαστ λένε
ότι λειτουργούν με τάση από 9 ως 18V!
Λογικά θα πρέπει να μετρήσεις κάπου 3, κάτι αμπέρ να καταναλώνει το κάθε μπάλαστ , αν το ρεύμα
είναι τόσο τότε κάπου αλλού θα υπάρχει πρόβλημα!
-
FZS600 Fazer
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Αυτό συμβαίνει μόνο στο ρελαντί ? Αν ανεβάσεις τις στροφές τι κάνει? Την τάση που την μετράς
πάνω στη μπαταρία? Με τις απλές λάμπες δεν είχες κανένα πρόβλημα?
Καλά θα ήταν να κάνεις μια αμπερομέτρηση τα μπάλαστ το κάθε ένα ξεχωριστά και θα πρότεινα
να κοιτάξεις πρώτο αυτό της Η4 μιας και αυτό σβήνει πρώτο για τα περισσότερα μπάλαστ λένε
ότι λειτουργούν με τάση από 9 ως 18V!
Λογικά θα πρέπει να μετρήσεις κάπου 3, κάτι αμπέρ να καταναλώνει το κάθε μπάλαστ , αν το ρεύμα
είναι τόσο τότε κάπου αλλού θα υπάρχει πρόβλημα!
Ακόμα και αν κινούμαι κανονικά, το ίδιο κάνει η Η4. Το πολύ πολύ να κρατήσει λίγο παραπάνω (ίσως λόγω γεννήτριας?).
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ballast μου έχει κάψει και μία Η4 ήδη, οπότε παίζει να είναι είτε λίγο ασταθές, είτε να θέλει λίγο πέταμα... Ήδη σκέφτομαι να πάρω ένα καινούριο κιτ, από κάποια άλλη μάρκα με λεπτά ballast κλπ, οπότε μάλλον θα το κάνω μια ώρα αρχίτερα...
Θα έπρεπε να το συζητούσαμε πριν τις γιορτές αυτό, να βρισκόμασταν και για κανένα τσιπουράκι τα χριστούγεννα...
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumacher_
Ακόμα και αν κινούμαι κανονικά, το ίδιο κάνει η Η4. Το πολύ πολύ να κρατήσει λίγο παραπάνω (ίσως λόγω γεννήτριας?).
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο ballast μου έχει κάψει και μία Η4 ήδη, οπότε παίζει να είναι είτε λίγο ασταθές, είτε να θέλει λίγο πέταμα... Ήδη σκέφτομαι να πάρω ένα καινούριο κιτ, από κάποια άλλη μάρκα με λεπτά ballast κλπ, οπότε μάλλον θα το κάνω μια ώρα αρχίτερα...
Κάνε στο συγκεκριμένο μπάλαστ ένα έλεγχο να δεις τι ρεύμα τραβάει!
Η Η7 λειτουργεί κανονικά?
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumacher_
Θα έπρεπε να το συζητούσαμε πριν τις γιορτές αυτό, να βρισκόμασταν και για κανένα τσιπουράκι τα χριστούγεννα...
Ήσουν στο Βόλο?
Another time!
-
FZS600 Fazer
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Κάνε στο συγκεκριμένο μπάλαστ ένα έλεγχο να δεις τι ρεύμα τραβάει!
Η Η7 λειτουργεί κανονικά?
Η Η7 λειτουργεί πάντα κανονικά. Είτε μόνη της, είτε με την Η4 μαζί, αν είναι να σβήσει κάποια, αυτή θα είναι η Η4. Θα τσεκάρω το ballast και βλέπουμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Ήσουν στο Βόλο?
Another time!
Από Βόλο είμαι... δυστυχώς ανεβαίνω μόνο στις διακοπές όμως, βαριά και κανένα σ/κ
-
Παλαιό μέλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από schumacher_
Η Η7 λειτουργεί πάντα κανονικά. Είτε μόνη της, είτε με την Η4 μαζί, αν είναι να σβήσει κάποια, αυτή θα είναι η Η4. Θα τσεκάρω το ballast και βλέπουμε...
Από Βόλο είμαι... δυστυχώς ανεβαίνω μόνο στις διακοπές όμως, βαριά και κανένα σ/κ
OK!
Να τα πούμε γιατί όχι!
Κανόνες δημοσιεύσεων
- Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
- Δεν μπορείτε να απαντήσετε
- Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
- Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
-
- Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
- Τα smilies είναι ΟΝ
- Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
- Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
- Ο κώδικας HTML είναι OFF