Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: DL 1000 Vs TIGER

  1. #1
    SVstrom 1000 of Xanthi Το avatar του/της xanthosd
    Εγγραφή
    31/12/2008
    Μηνύματα
    128

    Unhappy DL 1000 Vs TIGER

    Χτες μια παρεα απο Ξανθη....

    ...τρια FJR 1300, ενα ZZR-GTR 1400 ενα TIGER 1050 κι εγω DL 1000 πηγαμε βολτα για λουκανικο και τσιπουρο στο Διδυμοτειχο,(με -1 κελσιου).

    Στο γυρισμο, στα τελευταια περιπου 20 km πριν φτασουμε ζητησα
    απο τον κατοχο του TIGER να ανταλαξουμε τις μηχανες γιατι την ζηλεψα.

    Αυτο που ειδα ειναι οτι το τρικυλινδρο Αγγλικο μηχανακι με ξετρελανε, εχει κατ'αρχην τελειο ηχο, πολυ καλυτερες επιδωσεις (με REMUS προγραμμα) απο το DL ειδικα μετα τα 180 τεραστια διαφορα, φρεναρες + οτι εχει ABS, ειναι πιο κοντο και σηκωνει πολυ παιχνιδι, εχει υπολογιστη ταξιδιου Και γενικα ειναι πανεμορφο.

    το μονο που δε μου αρεσε ειναι οτι ειναι λιγο μικροτερο απο το δικο μου (σχετικα με το σωματοτυπο μου παντα) και οτι η μπαγαζιερα μοιαζει ξενο σωμα πανω του.

    Δε ξερω αλλα σκεφτομαι σοβαρα την αλλαγη.



    ... Οτι δε με σκοτωνει.....
    ........με κανει πιο δυνατο...

  2. #2
    Δε χρειάζεται να τη σκεφτείς κ πολύ....

    Τι μπαγκαζιέρα έχει ο φίλος σου;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    SVstrom 1000 of Xanthi Το avatar του/της xanthosd
    Εγγραφή
    31/12/2008
    Μηνύματα
    128
    Λες ε? εσυ ειχες 955 και πηρες 1050?

    γενικα μου αρεσε, αλλα απο αξιοπιστια, σερβις, ανταλαντικα τι λενε?

    Exei ΚΑPPA Κ46
    ... Οτι δε με σκοτωνει.....
    ........με κανει πιο δυνατο...

  4. #4
    Εγώ είχα 955 και αναγκάστηκα (ας ειναι καλά ο σλοβάκος που με τράκαρε) να παρω το 1050...

    Το 955 μου άρεσε και μου αρέσει περισσότερο. Αλλα το 1050 ειναι καλύτερη μηχανή, αν και λιγότερο ταξιδιάρα.

    Αξιοπιστία δείχνει καλή, τα πρώτα μοντέλα ειχανψιλοθεματάκια, ειδικά με το κιβώτιο, αυτό ομως πλέον έχει λυθει.

    Σέρβις στα αναμενομενα επίπεδα. Τα ανταλλακτικά αργούν μερικές φορές, δυστυχώς...


    Εγώ έχω τη Givi 46lt και δε χτυπάει τόσο άσχημα. Αυτή που είναι άθλια ειναι η μαμά βαλίτσα. Και άσχημη και μικρή.

    Είναι όντως πιο μικρή απο το DL1000, οποτε πρέπει να δεις αν σε βολεύει σα μηχανή.

    Αυτά



    υ.γ. έχει και καλές προσφορές τώρα με δώρα απο την αντιπροσωπία...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thalasinos
    Εγγραφή
    20/08/2008
    Μηνύματα
    417
    Εμενα αντιθετα μου αρεσει με την σχαρα και τη βαλιτσα του, 46αρα ομως οχι παραπανω! αν ηταν και λιγο μικροτερο το πισω φτερο!!!!! λιγο κοψιμο πιστευω οτι θα του κανει καλο!!
    Ομως οπως ειπες και εσυ σηκωνει πολυ παιχνιδι!!!
    Το καθενα με τη χαρη του!

  6. #6
    Destination is the trip Το avatar του/της Corvo
    Εγγραφή
    13/09/2008
    Μηνύματα
    1.299
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Εγώ είχα 955 και αναγκάστηκα (ας ειναι καλά ο σλοβάκος που με τράκαρε) να παρω το 1050...


    απο τουδε και στο εξης μπορει να μην ξαναλλαξει μοντελο...για μια ζωη tiger..







    κανε ενα ακομα τεστ το 1050 σε μεγαλυτερη αποσταση σε στροφες κ.λ.π.
    ψαξε το...δες και τι προσφορες υπαρχουν που λεει και ο cpt...
    και αν σε συμφερει και σου αρεσει το 1050 προχωρα
    You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

  7. #7
    βλέπω ότι σε ενδιαφέρει το γκάζι
    το 1050 δεν έχει μόνο πιο πολύ γκάζι για να ξεκολλάς εύκολα μετά τα 180 αλλά το σημαντικότερο είναι ότι έχει ΠΟΛΥ καλύτερα φρένα!
    εάν η suzuki έδινε το μηχανάκι με το μοτερ "ελεύθερο" τότε θα είχες γκάζι αλλά όχι φρένα.
    στη θέση θα προχωρούσα στην αλλαγή αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το κάνεις αφού βλέπω ότι "τρώγεσαι"

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: DL 1000 Vs TIGER

    Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
    πολυ καλυτερες επιδωσεις (με REMUS προγραμμα) απο το DL ειδικα μετα τα 180 τεραστια διαφορα,

    Σαφώς και το Tiger είναι πιο γρήγορο από το DL, αλλά να ξέρεις ότι το Σουζούκι αδικείται μιας και δεν μπορεί να δείξει όλα του τα άλογα με την 5η-6η και πάνω από τα 180... Κάπου εκεί στο τελείωμα της 4ης και με την αλλαγή σε 5η (γύρω στα 180-190) επεμβαίνει ο περιοριστής του και αρχίζει να του "ψαλιδίζει" άλογα.... Γιαυτό και σε εκείνο το σημείο αρχίζει η διαφορά υπέρ του Τίγρη να γίνεται πολύ μεγάλη.
    Αν τον "ξεγελάσεις" (υπάρχουν άφτερμάρκετ εξαρτηματάκια που κάνουν αυτήν την δουλειά) θα ανακαλύψεις ότι το μηχανάκι τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης που έχει στα 150-170 συνεχίζει να τον έχει μέχρι τα 200-210 κοντερίσια....Και έχει και καμμιά 10-15 χιλιόμετρα επιπλέον τελική σε σχέση με "μαμα".... Δεν λέω φυσικά οτι θα κοντράρει στα ίσα το Tiger, αλλά η μεταξύ τους διαφορά θα μειωθεί αισθητά...

  9. #9
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Το έχει κάνει αυτό ήδη ο φίλος XanthosD

    Δες εδώ (δικό του είναι το Video)

    Vstrom 1000 Drag


    Να σας μεταφέρω κι εγώ τις εντυπώσεις από το Test Ride που έκανα :

    To Tiger είναι πιο ισσοροπημένο μηχανάκι, ελαφρύτερο, στημένο και αρκετά γρήγορο στις υψηλές στροφές επειδή είναι τρικύλινδρο. Επίσης έχει πολύ καλύτερα φρένα από το Vstrom. Οδηγείται εύκολα μέσα στην πόλη, πάει σφαίρα και σου βγάζει διάθεση για παιχνίδι.

    ΟΜΩΣ

    - Δεν μπορείς να το φορτώσεις το ίδιο
    - Δεν είναι το ίδιο ταξιδιάρικο (αντικειμενική άποψη ιδιοκτητών)
    - Σε περίπτωση πτώσης, αν βρει κάπου - πχ πεζοδρόμιο, τα πράγματα είναι λιγάκι δύσκολα (ρωτάτε τον ΕΚΕΙΝΟS. Εκείνος ξέρει :rotflmao: )

    Πάραυτα είναι πιο σύγχρονο, γληγορότερο, στριφτερότερο, με ΦΡΕΝΑ !!!, χωρίς όμως τον χαρακτήρα που έχει το Vstrom στο κουβάλημα - ταξίδι.

    Παρένθεση : Αν βάλεις τετραπίστονες στο Vstrom (έβαλα Nissin από CBR Fireblade 900 - Thanks to EKEINOS) τότε το DL κερδίζει στην αίσθηση των φρένων.

    Επομένως.

    Είσαι γλήγορος γκαζοφονιάς, που στρίβεις, ντριφράρεις, τα στήνεις ενώ παράλληλα σου αρέσει να είσαι και λιγάκι μούρη (μια και η εγγλέζα είναι εξού ευμεγέθης) ??? Τότε ο Τίγρης θα σε συναρπάσει.

    Θέλεις Cargo Boat, με την κοπέλα κάπου εκεί πίσω ξεχασμένη, την ομπρέλλα θαλάσσης παραμάσχαλα και ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ??? Τότε το DL 1000 είναι πολύ καλή λύση.

    Τώρα γι αυτούς που λένε πως κερνάει τσαγάκια το Tiger στo Strom, Θα τους πω απλά έχουν απόλυτο δίκιο :rotflmao: :rotflmao:

    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ !!!!!



    Βάλεις στο 1000άρι την κεφαλή από το TL.

    Τότε το κέρασμα αλλάζει χέρια ...

    Αυτά τα ολίγα.
    I had a dream ...

  10. #10
    SVstrom 1000 of Xanthi Το avatar του/της xanthosd
    Εγγραφή
    31/12/2008
    Μηνύματα
    128

    γεια σου www

    για πες μου για την κεφαλη,
    κανει καλη δουλεια;
    που την βρησκουμε;
    ξερεις καποιον που εβαλε;
    ... Οτι δε με σκοτωνει.....
    ........με κανει πιο δυνατο...

  11. #11
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    Βάλεις στο 1000άρι την κεφαλή από το TL.
    Τότε το κέρασμα αλλάζει χέρια ...
    1. μάλλον θα χρειαστείς 2 κεφαλές.


    ΚΑΙ

    2. :rotflmao:







    Αρχικά δημιουργήθηκε από xanthosd
    για πες μου για την κεφαλη,
    κανει καλη δουλεια;
    που την βρησκουμε;
    ξερεις καποιον που εβαλε;
    Καλλίτερα, κάτσε. Μην στέκεσαι όρθιος.

  12. #12
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Μια απορια μονο...

    Αν καποιος επιλεξει on-off, γιατι να τον ενδιαφερει το φορτωμα χιλιομετρων μετα τα 180;



  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ !!!!!



    Βάλεις στο 1000άρι την κεφαλή από το TL.

    Τότε το κέρασμα αλλάζει χέρια ...
    Προφανώς...

    Απο την άλλη μπορείς και στο Tiger να βάλεις κεφαλή απο Speed Triple
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #14
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Δεν χρειαζεται να βαλετε κεφαλες στο V-STROM αλλαξτε τα σωματα ψεκασμου (απο ΤLR ειναι πολυ μεγαλυτερα ) αλλες εξατμισεις ενα αντικοφτη και μετα αντε γιααααααααααααααα :a015:
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Δεν χρειαζεται να βαλετε κεφαλες στο V-STROM αλλαξτε τα σωματα ψεκασμου (απο DL ειναι πολυ μεγαλυτερα ) αλλες εξατμισεις ενα αντικοφτη και μετα αντε γιααααααααααααααα :a015:
    Μιλάμε για στοκ μηχανάκια, αν ειναι ν' αρχίσουμε τα πειράγματα, τότε η αγγλίδα δεν πιάνετε...


    Επίσης:


    - Δεν μπορείς να το φορτώσεις το ίδιο
    - Δεν είναι το ίδιο ταξιδιάρικο (αντικειμενική άποψη ιδιοκτητών)
    - Σε περίπτωση πτώσης, αν βρει κάπου - πχ πεζοδρόμιο, τα πράγματα είναι λιγάκι δύσκολα (ρωτάτε τον ΕΚΕΙΝΟS. Εκείνος ξέρει )
    Για το πρώτο διαφωνώ. Το ίδιο φορτώνετε, απλά το DL όντας πιο μεγαλο σε μέγεθος δείχνει πιο ταξιδιάρικο.
    Συμφωνώ οτι το DL είναι πιο άνετο σε long term trips. Κακά τα ψέματα, το 1050 δεν έχει την άνεση του 955i...
    Για την πτώση δεν μπορώ να καταλάβω τι το ιδιαίτερο υπάρχει. Υποθέτοντας οτι και στα δύο έχεις βάλει κάγκελα.



    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF