Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 51 από 51

Θέμα: Επιτελους...h.i.d.

  1. #46
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Οι λάμπες xenon σίγουρα βγάζουν πολύ πιο δυνατό φως απο τις κοινές αλογόνου, αλλά τα κάτοπτρα των συμβατικών φαναριών δεν είναι κατάλληλα για αυτές τις λάμπες...(ή οι λάμπες αυτές δεν είναι κατάλληλες για τα συμβατικά κάτοπτρα :P διαλΙέχτε και πάρτε) με αποτέλεσμα θέλοντας και μη να τυφλώνουμε τους άλλους οδηγούς...

    Με τη μηχανή δεν είναι τόσο έντονο το φαινόμενο, μιας και έχει μικρά φανάρια σε σχέση (ας πούμε) με ένα αυτοκίνητο...Σίγουρα θα έχει τύχει σε πολλούς να τυφλώνονται από κάποιο αυτοκίνητο με με after market λαμπες ξένον...ή από κάποια μηχανή που πάει βραδιάτικα με τη μεγάλη σκάλα...

    Εγώ έβαλα στο αυτοκίνητο και μετά από δύο μήνες πειραματισμών τα έβγαλα γιατί σκότωναν τους πάντες...και τα έχω και κάθονται...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt


    Εγώ έβαλα στο αυτοκίνητο και μετά από δύο μήνες πειραματισμών τα έβγαλα γιατί σκότωναν τους πάντες...και τα έχω και κάθονται...
    Ποιον τύπο λάμπας είχες βάλει στο τουτού?

  3. #48
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Ποιον τύπο λάμπας είχες βάλει στο τουτού?

    6000 βαθμούς κέλβιν ( σχετικά άσπρα δηλαδή) Η4 με τον ηλεκτρομαγνήτη που τραβάει τη λάμπα μεσα-έξω

    Οι λάμπες ποιοτικά ήταν (είναι ακόμα δηλαδή) πολύ καλές. Δεν έκαναν αυτή την αηδιαστική θολούρα που κάνουν κάποια άλλα κινέζικα (κινέζικα είναι και τα δικά μου). Η δέσμη ήταν ακριβώς ίδια με αυτή που έβγαζε το φανάρι με τις μαμά λάμπες...(αυτό επιβεβαιώθηκε πειραματικά και επιστημονικά σε μία μάντρα ) Όμως επειδή το φως ήταν πολύ δυνατό δεν γινόταν ανεκτό ειδικά απο τα οχήματα που βρίσκονταν μπροστά και δεξιά όπου η δέσμη των φώτων ενεβαίνει πιο ψηλά...Η ίδια δέσμη με τις μαμά λάμπες... είναι πλήρως ανεκτή από το μάτι...
    Εννοείται ότι πειραματίστηκα με λαμάκια - ροδελάκια και λοιπά σκατάκια...καθώς επίσης και με την κλίση των φαναριών χωρίς ιδιαίτερα ελπιδοφόρα αποτελέσματα

    Δεν το συζητάω τι γινόταν όταν φώτιζα άλλα οχήματα ενώ βρισκόμασταν σε διαφορετικό επίπεδο...(στο τέλος μια ανηφόρας π.χ) Τα μαμά συστήματα ξένον έχουν αισθητήρες κλίσης με υδράργυρο (μάλλον ) που αλλάζουν κλίση στα φώτα όταν το αυτοκίνητο αλλάζει κλίση...

    Τα ξήλωσα και έβαλα πάλι τις μαμά λάμπες και είμαι μια χαρά...(ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο είχε μια χαρά φώτα και πριν και το όλο θέμα με τα ξένον ήταν απλά για την κ@υλα)

    Για τη μηχανή (χόρνετ 600) το συζητάμε το θέμα όχι ότι έχω πρόβλημα, αλλά σίγουρα τα φώτα του σηκώνουν βελτίωση...


    Αυτά...
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από odt
    6000 βαθμούς κέλβιν ( σχετικά άσπρα δηλαδή) Η4 με τον ηλεκτρομαγνήτη που τραβάει τη λάμπα μεσα-έξω

    Οι λάμπες ποιοτικά ήταν (είναι ακόμα δηλαδή) πολύ καλές. Δεν έκαναν αυτή την αηδιαστική θολούρα που κάνουν κάποια άλλα κινέζικα (κινέζικα είναι και τα δικά μου). Η δέσμη ήταν ακριβώς ίδια με αυτή που έβγαζε το φανάρι με τις μαμά λάμπες...(αυτό επιβεβαιώθηκε πειραματικά και επιστημονικά σε μία μάντρα ) Όμως επειδή το φως ήταν πολύ δυνατό δεν γινόταν ανεκτό ειδικά απο τα οχήματα που βρίσκονταν μπροστά και δεξιά όπου η δέσμη των φώτων ενεβαίνει πιο ψηλά...Η ίδια δέσμη με τις μαμά λάμπες... είναι πλήρως ανεκτή από το μάτι...
    Εννοείται ότι πειραματίστηκα με λαμάκια - ροδελάκια και λοιπά σκατάκια...καθώς επίσης και με την κλίση των φαναριών χωρίς ιδιαίτερα ελπιδοφόρα αποτελέσματα

    Δεν το συζητάω τι γινόταν όταν φώτιζα άλλα οχήματα ενώ βρισκόμασταν σε διαφορετικό επίπεδο...(στο τέλος μια ανηφόρας π.χ) Τα μαμά συστήματα ξένον έχουν αισθητήρες κλίσης με υδράργυρο (μάλλον ) που αλλάζουν κλίση στα φώτα όταν το αυτοκίνητο αλλάζει κλίση...

    Τα ξήλωσα και έβαλα πάλι τις μαμά λάμπες και είμαι μια χαρά...(ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο είχε μια χαρά φώτα και πριν και το όλο θέμα με τα ξένον ήταν απλά για την κ@υλα)

    Για τη μηχανή (χόρνετ 600) το συζητάμε το θέμα όχι ότι έχω πρόβλημα, αλλά σίγουρα τα φώτα του σηκώνουν βελτίωση...


    Αυτά...
    Ναι έχεις δίκιο αν και πιστεύω πως αν χαμήλωνες λίγο το δεξιό φανάρι κάτι θα γινότανε, αλλά πάλι
    εκεί που θα βάραγε η δέσμη του μάτι θα έβγαζε!

    Κι εγώ στο αμάξι τις λάμπες αλογόνου έχω (osram NBR) με άριστα αποτελέσματα βλέπεις στο
    τουτού τα φανάρια είναι αρκετά μεγαλύτερα από αυτά των μοτό με αποτέλεσμα ο κατασκευαστής
    τους να καταφέρνει να εκμεταλλευτεί καλύτερα τη δέσμη που κάνουν οι λάμπες αλογόνου κάτι
    που δε συμβαίνει με όλες τις μοτό!

    Επίσης τα ΟΕΜ xenon στα αυτοκίνητα παίζει να είναι μικρότερης ισχύος από 35W αλλά το σημαντικότερο
    είναι ότι διαθέτουν φίλτρα που δεν επιτρέπουν την υπεριώδη ακτινοβολία να βγει έξω από το φανάρι!
    Και σίγουρα αυτά τα φίλτρα πρέπει να είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά!
    Εννοείτε φυσικά ότι στα μαμα xenon είναι όλο το φανάρι εντελώς διαφορετικά σχεδιασμένο!


  5. #50
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    είναι εντελώς φυσικό να μην δουλεύουν σε συμβατικό προβολέα τα xenon.
    Στα συμβατικά φώτα το μοτίβο του φωτός το διαμορφώνει το κρύσταλο και οχι ο καθρέφτης διαθλώντας το περισσότερο φώς στις κατάλληλες κατευθύνσεις.
    Αυτό γίνεται φανερό και στα aftermarket φανάρια που στις περισσότερες φορές ο ίδιος προβολέας με άλλο κρύσταλο πουλιέται για καρφί ομίχλης και πορείας.
    Σε τέτοιους προβολείς η μεγαλύτερη λάμπα η τα xenon επεκτύνουν την δέσμη σε όλες τις κατευθύνσεις δηλαδή ακόμα και εκεί που δεν πρέπει.

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    είναι εντελώς φυσικό να μην δουλεύουν σε συμβατικό προβολέα τα xenon.
    Στα συμβατικά φώτα το μοτίβο του φωτός το διαμορφώνει το κρύσταλο και οχι ο καθρέφτης διαθλώντας το περισσότερο φώς στις κατάλληλες κατευθύνσεις.
    Αυτό γίνεται φανερό και στα aftermarket φανάρια που στις περισσότερες φορές ο ίδιος προβολέας με άλλο κρύσταλο πουλιέται για καρφί ομίχλης και πορείας.
    Σε τέτοιους προβολείς η μεγαλύτερη λάμπα η τα xenon επεκτύνουν την δέσμη σε όλες τις κατευθύνσεις δηλαδή ακόμα και εκεί που δεν πρέπει.
    Ετσι είναι! Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι τα κιτ ξένον χαζοδουλεύουν σε φανάρια
    με κλιμακωτό καθρέφτη αυτά που το κρύσταλλο είναι χωρίς τις γραμμές αυτές που κάνουν
    διάθλαση του φωτός!
    Ειδικότερα τα φανάρια που είναι με τις λάμπες Η1 Η7 αυτά άμα τα βάλεις ξένον βγάζουν μάτια
    και χωρίς να χτυπήσει η δέσμη του λόγω και μόνο που (συνήθως) λείπει το μεταλλικό καπελάκι
    μπροστά από την λάμπα!

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF