Το μηχανάκι στο ρελαντί δουλεύει, αν ενεργοποιήσω το τσοκ το μηχανάκι σβήνει...
Γιατί γίνεται αυτό?
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά την λειτουργία του τσοκ?
Το μηχανάκι είναι Aprilia RS 125 2006 μοντέλο..
Το μηχανάκι στο ρελαντί δουλεύει, αν ενεργοποιήσω το τσοκ το μηχανάκι σβήνει...
Γιατί γίνεται αυτό?
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά την λειτουργία του τσοκ?
Το μηχανάκι είναι Aprilia RS 125 2006 μοντέλο..
To τσοκ αυξανει την αναλογια της βενζινης στο καυσιμο μιγμα, ωστε ο κινητηρας σου να εκκινησει οταν εχει κρυο...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefi21
Το μηχανάκι στο ρελαντί δουλεύει, αν ενεργοποιήσω το τσοκ το μηχανάκι σβήνει...
Γιατί γίνεται αυτό?
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά την λειτουργία του τσοκ?
Το μηχανάκι είναι Aprilia RS 125 2006 μοντέλο..
Αν ο κινητηρας σου εχει φτασει σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας και του βαλεις τσοκ, το μιγμα ειναι πολυ πλουσιο και το μοτερ "πνιγεται" για αυτο και σου σβηνει.
Οταν ξεκινας το μηχανακι το πρωϊ, τραβας το τσοκ, βαζει μπρος χωρις καθολου η με πολυ λιγο γκαζι και το αφηνεις να ζεσταθει...
Σε γενικες γραμμες, αν το ακουσεις να ανεβαζει σταδιακα στροφες, αντιστοιχως μειωνεις το τσοκ μεχρι πουνα κραταει ενα σταθερο ρελαντι...μετα ξεκινας...
Η διαδικασια εκκινησης βεβαια διαφερει απο μηχανακι σε μηχανακι (μερικα μπορει να μην θελουν καθολου γκαζι, αλλα να θελουν ενα μικρο ανοιγμα του γκαζιου για λιγο κ.τ.λ.-κ.τ.λ.)
Παντως αν ξεκιναει το μηχανακι σου χωρις τσοκ και κρατα ρελαντι, μην το χρησιμοπιεις...το τσοκ, οχι το μηχανακι...
Αν αυτό συμβαίνει οταν το μοτερ ειναι ζεστό, τοτε είναι φυσιολογικό, όπως ανέλυσε ο hymador.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefi21
Το μηχανάκι στο ρελαντί δουλεύει, αν ενεργοποιήσω το τσοκ το μηχανάκι σβήνει...
Γιατί γίνεται αυτό?
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά την λειτουργία του τσοκ?
Το μηχανάκι είναι Aprilia RS 125 2006 μοντέλο..
Αν το κάνει οταν είναι κρύο, τοτε κάτι δεν παει καλά...
Ευχαριστώ πολύ!![]()