Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: Mt-03 τι πηγε στραβα?

  1. #1
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Mt-03 τι πηγε στραβα?

    συζητουσα με εναν ιδιοκτητη-πωλητη μοτο προχθες σχετικα με το MT-03 ..

    λεγαμε πως ενω εχει την αξιοπιστια του XT660(κινητηρα) και της YAMAHA γενικοτερα,
    ενω εχει πιασει το πνευμα (οι περισσοτεροι θαυμαζουν ενα καλοστημενο STREETFIGHTER)

    και ενω ειναι ενα ALL-Around allweather &all terrain ( σε λογικα επιπεδα ,δεν πας για κροκαλες)

    δεν το προτιμησε το ελληνικο κοινο... μαλλον επειδη ειναι τα κριτηρια αγορας των Ελληνων οπως ειχε γραφτει σε αλλο ποστ...

    και οσοι ακουν 48 αλογα σιγουρα θα πουν πως περιμεναν κατι παραπανω(τους εχει πει κανεις τι ειναι η ροπη?)

    καταληγοντας λεω πως εγω προσωπικα εχω πετυχει μονο 2 MT-03 real time [για TESD RIDE σε αντιπροσωπο ΔΕΝ το συζηταμε...] ενω συνεχιζω να στεναχωριεμαι που ο κοσμος δεν προτιμαει ενα υβριδιο STreetακι που μπορει να προσφερει πολλα και να βγαλει εις περας τα περισσοτερα που θα το ζητησεις...

    τα γραφω αυτα γιατι καπως ετσι ηταν και η πορεια του SV στην ελλ.αγορα απο την πρωτη στιγμη που ξεκινησαν οι πωλησεις του... ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΕΥΡΩΠΗ


    παρακατω ειναι λιγη εμπνευση ...

    συναντηση MT-03 17!συνολο! (17 μπορει να πουληθηκαν σε ολοκληρη την Ελλαδα!!!)

    http://www.youtube.com/watch?v=kF1Zk...eature=related

    MT-03 stunt machine

    http://www.youtube.com/watch?v=2_D8X...eature=related

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΤΑ!

    http://www.youtube.com/watch?v=NfZ2ACd-9IY
    Accipere quam facere praestat injuriam

  2. #2
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Είναι λίγα τα 48 άλογα φίλε μου και δεν τους φτάνουν!
    Το περισσότερο αγοραστικό κοινό, συγκρίνει τις κατηγορίες
    μοτοσυκλετών με βασικότερο γνώμονα την ιπποδύναμη!
    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  3. #3
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220

    Re: Mt-03 τι πηγε στραβα?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX

    και οσοι ακουν 48 αλογα σιγουρα θα πουν πως περιμεναν κατι παραπανω(τους εχει πει κανεις τι ειναι η ροπη?)


    παρακατω ειναι λιγη εμπνευση ...

    MT-03 stunt machine

    http://www.youtube.com/watch?v=2_D8X...eature=related

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΤΑ!

    http://www.youtube.com/watch?v=NfZ2ACd-9IY
    Συμπαθητικο και καλοστημενο αλλα,

    48 αλογα ειναι οντως λιγα, παρουσιαζοντας το βιντεο "MT-03 stunt machine" δεν δικαιολογεις 48 αλογα εργοστασιακα, εφοσον στο συγκεκριμενο βιντεο το πισω γραναζι ειναι στο μεγεθος των πιατων που τρωμε!!!!

    Και αυτο αποδεικνυεται πολυ ευκολα στο επομενο βιντεο ( ο λογος που αφησα να φανουν και τα 2 βιντεο στην παραθεση)

    Προσωπικα, δεν εχει να μου δειξει κατι...

    Γουστα...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Οι πωλήσεις δεν εξαρτώνται απο το πόσο καλή είναι μια μηχανή αλλά πόσο καλό είναι ένα τμήμα marketing.
    Στην Ελλάδα ειδικά και αυτοκίνητα και μηχανάκια μας τα πουλάνε δεν τα αγοράζουμε.

  5. #5
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Φανταζεστε ενα ΜΤ-03 με τον κινητηρα του TDM;

    Θα ηταν μουρλια...(και θα γ@μιοταν και στις πωλησεις...)

    Τοσο δυσκολο ειναι να το φτιαξουν;

  6. #6
    1) Ήταν ακριβό.
    2) είχε μόλις 42-43 άλογα τροχό
    3) Ήταν 100% ιταλικό, με ιταλική ποιότητα κατασκευής (όπως και το ΧΤ 660) και εκτός από τα χίλια προβλήματα με ψεκασμούς, TPS κλπ , αυτά τα λίγα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα παρουσίασαν κι άλλα. Βέβαια το ότι "ακούστηκαν " κάποια προβλήματα, δεν λέει και πολλά αφού κυκλοφόρησαν λίγα.

  7. #7
    Δεν φταίνε μόνο τα λίγα άλογα.Η εμφάνισή του είναι αμφισβητούμενη,ή θα σου αρέσει πολύ ή καθόλου.Είναι μονοκύλινδρο,καλή η ροπή στην πόλη αλλά κουραστικοί οι κραδασμοί εκτός.Είναι ακριβό γιατί εγώ π.χ σε αυτά τα λεφτά θα προτιμούσα το ER-6n που το θεωρώ πιο ολοκληρωμένο.Το ΜΤ-03 το θεωρώ ένα πανάκριβο commuter για χρήση στην πόλη,αν το κάνουν αυτόματο ίσως κερδίσουν μεγάλο ποσοστό από το κοινό των αγοραστών scooter
    Fortis Fortuna Adiuvat

  8. #8
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    συμφωνω στις ενστασεις για την τιμη... μονοκυλινδρο με 48 ιππους.. αν το προσφεραν στην τιμη 5500 - 6000 θα φευγε χωρις τους ενδοιασμους και θα μπορουσες να το "χαρεις" χωρις να μετανιωσεις για τα ωραια σου λεφτα...

    οσο για τα προβληματα ψεκασμου , παρουσιαστηκαν στις πρωτες 2 χρονιες των XT660 MT03, απ οτι καταλαβα τα στρωσαν επειτα...
    Accipere quam facere praestat injuriam

  9. #9
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Παντως τα περι τιμης και ιπποδυναμης, δεν νομιζω οτι ειναι παραγοντες που επηρεαζουν σε μεγαλο βαθμο το αγοραστικο κοινο στην Ελλαδα...

    Υπαρχουν ενα καρο παραδειγματα φθηνων και πολυ καλων μηχανων που πηγαν απατες και αντιστροφως αλλα τοσα παραδειγματα ακριβων και οχι και τοσο ισχυρων μοτοσικλετων που εκαναν θραυση...

    Αυτο που θελω να πω ειναι με βαση τις συνθηκες που επικρατουν στην χωρα μας, αλλα και με την χρηση που κανουν πολλοι αναβατες στις μοτοσικλετες τους, θα επρεπε μερικα μοντελα να εχουν πουλησει πολυ...

    Suzuki SV 650, Suzuki RF900, Suzuki GSF Bandit 1250S, Yamaha ΒΤ1100 Bulldog, Yamaha XJ 900 Diversion, Honda CB500, Kawasaki ER-5, Kawasaki ZRX 1200, Kawasaki KLR 650...μερικα απο αυτα.

    Εκτος και αν απιστευετε οτι ολοι οι κατοχοι ας πουμε των μεγαλων on-off και ss τους κανουν τη χρηση που τους αρμοζει...

    Το πουλ μουρ ειναι το θεμα μας, μην μπερδευεστε...στο χρηματιστηριο εντυπωσεων λοιπον, η μετοχη του MT-03 δεν σημειωσε ποτε Limit Up, ασχετως αν ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι...(το XT-X ειναι ακριβοτερο πλεον, αν καταλαβενετε τι εννοω...)

  10. #10
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Φτιαχτηκε για οσους δε μπορουν να οδηγησουν το ΜΤ-01

  11. #11
    Ε ρε γλέντια!!!! Το avatar του/της DoctorS
    Εγγραφή
    10/01/2005
    Μηνύματα
    560
    όπως είπαν και οι προλαλήσαντες το θεματάκι στη Ελλάδα είναι το πουλ μουρ........ελάχιστοι είναι οι μηχανόβιοι που ξέρουν τι καβαλάνε και για ποιο λόγο...για μηχανή μιλάμε έτσι???
    ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ.....!!!!!!

  12. #12
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Είναι μονοκύλινδρο,καλή η ροπή στην πόλη αλλά κουραστικοί οι κραδασμοί εκτός

  13. #13
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Γιατί απο πότε ο έλληνας ξέρει να αγοράζει μηχανές σύμφωνα με τις ανάγκες του?
    Σε καμία άλλη ευρωπαική χώρα δν υπάρχουν τόσα ss...
    Δεν το έχω οδηγίσει αλλά μου φαίνεται αρκέτά ενδιαφέρον , βέβαια όπως είπε και ο φίλος γιατί να μην πάρει κανείς το er6n που και ποιο όμορφο είναι και πιο δυνατό.
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

  14. #14
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Μάλλον είμαι ένας από τους 17 που έχουν MT-03.

    Το έχω εδώ και 1.5 μήνα, μοντέλο 07 με 3,500 χλμ. Στον δρόμο έχω δει άλλα 3.

    Ο λόγος που πιστεύω δεν περπάτησε ήταν η τιμή του. Στα ίδια λεφτά έπερνε κανείς FZ6 με +3 κυλίνδρους και τα διπλά άλογα (όχι απαραίτητα καλύτερο, θέμα χρήσης και προτεραιοτήτων). Χωρίς βέβαια να ξεχνάμε το κόμπλεξ μας με την δύναμη και την μούρη.

    Η δικιά μου επιλογή για το MT έγινε μετά από αρκετή σκέψη. Είχα ένα TDM850 το οποίο είχα αγοράσει με το σκεπτικό οτι θα κάνω ταξίδια, ευρώπες και δεν συμαζεύεται. Καλές οι σκέψεις αλλά οι υποχρεώσεις και τα χρήματα δεν μου επέτρεψαν να ταξιδέψω κι έτσι έκανα μόνο το Καβάλα - Αθήνα μια φορά. Μετά από 2 χρόνια το TDM είχε αρχίσει να με κουράζει στην πόλη με καθημερινή και αρκετή μετακίνηση, έτσι άρχισα να σκέφτομαι για κάποιο άλλο on-off το οποίο θα είναι διασκεδαστικότερο, σκέφτηκα τα KTM 990 και Buell Ulysses αλλά η σκέψη έφυγε στην συνειδιτοποίηση της τιμής τους, δεν ήμουν να δίνω 10.000 για μεταχειρισμένη μηχανή. Το BMW F800GS μόλις είχε βγει και ακουγόντουσαν οι φήμες για το Super Tenere της Yamaha, οπότε είπα να πάρω κάτι μικρό τώρα για την πόλη και αργότερα κοιτάω πάλι τα on-off όταν θα έχει περισσότερα να πει η κατηγορία. Πέρασαν διάφορες μηχανές από το μυαλό μου και μετά θυμήθηκα το MT που είχα οδηγήσει στο test-ride της έκθεσης μοτοσυκλέτας, το '06 νομίζω, και πήγα και είδα και οδήγησα 2-3.

    Μετά από 1.5 μήνα έχω να πω πως δεν είναι μηχανή, είναι μηχανάκι. Ευκίνητο, ροπάτο, παιχνιδιάρικο, ελαφρύ. Το γκάζι όντως μου λύπει, αλλά και στην TDM δεν μου χρειαζόταν όλο το γκάζι μέσα στην πόλη.Στην κίνηση είναι όνειρο, μόλις συνηθήσεις λίγο το φαρδύ τιμόνι ελίσσεσαι πολύ άνετα. Στον ανοιχτό δρόμο είναι καλύτερο απ' όσο περίμενα, με 130 ταξιδεύω άνετα, η σέλα είναι άνετη και οι κραδασμοί δεν με ενόχλησαν ιδιαίτερα. Τελική είχα στα 170 αλλά είμαι και μεγάλος τύπος και κόβω πολύ αέρα. Στρίβει υπέροχα, είτε πετάς πόδι και το στρίβεις σαν motard είτε ανοίγεις λίγο γόνατο και σκύβεις, θα μπει πολύ ωραία και με σιγουριά.

    Θα συμφωνήσω με τον χαρακτηρισμό ακριβό commuter αλλά στα 4 - 4.5 χιλιάρικα που παίζουν τα μεταχειρισμένα είναι μια χαρά και θα σου δώσει και την διασκέδαση μιας κοντινής στριφτερής βόλτας. Αλεξίσφαιρο μοτέρ, φτηνή συντήρηση, άψογη οδική συμπεριφορά και σε ωθεί για "καφρίλες" αλλά με λίγα (ασφαλή?) χιλιόμετρα. 45 αλογάκια για την πόλη είναι αρκετά και δεν σου κακοφαίνονται αν του πίνεις το αίμα (είμαι σχεδόν μόνιμα στις 7k rpm, καίει τον πάτο του). "Είναι διασκεδαστικότερο να πηγαίνεις μια αργή μηχανή γρήγορα παρά μια γρήγορη μηχανή αργά."

    Μια μηχανή που την αξιοποιώ στο έπακρο και το παρακάτω quote από ένα συγκριτικό του Visordown με αντιπροσοπεύει απόλυτα.

    All in all the MT lifts the best bits from supermotos and dirt bikes and throws them into a usable road package that will make you grin like a baboon while keeping your licence.




    ΥΓ: Το er-6 είναι όντως δυνατότερο και πιθανόν ένα δικύλινδρο μοτεράκι να άρμοζε καλύτερα και στο MT. Εμφανισιακά το er δεν μου αρέσει καθόλου αλλά ασχέτως όλων των παραπάνω, ούτε το er περπάτησε στην ελληνική αγορά.
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  15. #15
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Το είχα δει, αλλα τελικά πηρα gsr για τους +3 κυλίνδρους και τα +καμποσα αλογα στα 6000 Ε και κανω τα παντα...

    Και πολη
    και πιστα
    και ταξιδι
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  2. yamaha mt-03 ή kawasaki er-6n
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 13:58
  3. mt-03 vs Pegaso strada
    από dimz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 08:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF