Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: Mt-03 τι πηγε στραβα?

  1. #16
    Πανακριβο για καινουριο(6800Ε??),σαν μεταχειρισμενο ισως να αξιζει.Οταν περνεις 2-4 κυλινδρους στα ιδια ή λιγοτερα χρηματα και περιπου στην ιδια κατηγορια,τοτε δεν το πολυσκεφτεσαι...Εξαρταται βεβαια και την χρηση,εγω οταν λεω πολη ΔΕΝ εννοω,πλην ελαχιστων περιπτωσεων,κεντρο.Για καποιον αλλο μπορει η λεξη πολη να σημαινει Κυψελη-Παγκρατι,Βυρωνα-Περιστερι κτλ, οποτε το τετρακυλινδρο ειναι,ολιγον τι,υπερβολη για καθημερινη χρηση.

    Αν ειμουν στην τελευταια περιπτωση θα το σκεφτομουν για ενα μεταχειρισμενο,αλλα ετσι οπως χρησιμοποιω την μοτο εγω,αν υποθεσουμε οτι ειχα κοντα 7,000 για μηχανη,θα προτιμουσα 1000 φορες το GSR που ειναι και 800E πιο φτηνο ή την εκδοση με ABS στα ιδια λεφτα με το ΜΤ και μιλαμε για +55 αλογα κτλ κτλ

    Αλλη προοπτικη ειναι χωρις ABS και ενα μεταχειρισμενο παπακι,τα 800Ε που μενουν ρεστα,για το κεντρο....

  2. #17
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    1) Τι καλύτερο κάνει δηλαδή το MT-03 από ενα GSXR ???
    2) Τι καλύτερο κάνει το ΜΤ-03 απο ένα ΧΤ660X ???

    Ήταν πολύ ειδική κατασκευή και απευθύνονταν σε λίγους γι αυτό και πούλησε σε λίγους. Δεν νομίζω ότι ήταν μια καλή ιδέα.

  3. #18
    Το ΜΤ-03 είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι, με δοκιμασμένο και αξιόπιστο κινητήρα, άνετη θέση οδήγησης, χωρίς κραδασμούς και στημένο για δρόμο.

    Το θέμα της εμφάνισης είναι εξαρτώμενο από το γούστο του καθενός...

    Όμορφο μηχανάκι για μένα.

    Για μένα οι κύριοι λόγοι που δεν πούλησε στην Ελλάδα είναι:

    1. Τιμή. Τιμή. Τιμή. Όταν κάποιος μπορεί να κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα με ένα ΧΤ660, γιατί να δώσει τόσα χρήματα παραπάνω? Η Yamaha έχασε εδώ. Δίνοντας ένα σχεδόν όμοιο πακέτο με το ΧΤ που είναι θρύλος, σε αρκετά ακριβότερη τιμή, διότι καινούργιο μοντέλο, δεν κατάφερε να προωθήσει το ΜΤ στην κατηγορία που κυριαρχεί το ΧΤ. Και η διαφορά ενός στροφόμετρου στον εξοπλισμό σχετικά με το ΧΤ δεν δικαιολογεί την ακριβή τιμή του.

    2. Πωλήσεις. Όταν ο νεο-Έλληνας είδε ότι πούλησε πολύ λίγο την πρώτη χρονιά, άρχισαν οι λακαμείες του τύπου "θα το πιω το μηχανάκι" και "θα το παντρευτώ" και όλοι θα με λένε λακαμά που έδωσα τόσα λεφτά για το ΜΤ, έστω κι αν μου αρέσει!!

    Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα.

    "Πολύ ωραίο μηχανάκι ρε φίλε!! Πόσους ίππους βγάζει?"
    "Πόσους? Χαχαχαχαχα!!!"

    "Πόσο το πήρες Αλέκο το ΜΤ-03?"
    "Πόσο? Χαχαχαχα!!!"

    Πάει και το πουλ-μουρ...
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  4. #19
    Ενταξει,σαν κοστος χρησης και ευκολιας μεσα στα στενα της πολης δεν υπαρχει συγκριση με το πρωτο..Οπως και με τα δι/τετρακυλινδρα γυμνα,λογικα ειναι αρκετα πιο κατω σε θεματα σερβις,καταναλωσης,ελαστικων κτλ κτλ..Με το ΧΤΧ ισως ειναι και καλυτερο ή τελος παντων μπορει να μην θελει on off ο υποψηφιος αγοραστης και να προσανατολιζεται σε streetακι.

    ΥΓ Καινουριο δεν επερνα ουτε με σφαιρες,ουτε το ΧΤ-Χ ουτε το ΜΤ

  5. #20
    Το ΜΤ-03 είναι ένα καταπληκτικό μηχανάκι σαν σύλληψη, πολύ ακριβό για ότι προσφέρει, με υψηλή κατανάλωση και με ανύπαρκτη άνεση για τον συνεπιβάτη.
    Παρόμοιας σύλληψης και τα ER , VERSYS, τα οποία επίσης δεν ''περπάτησαν'' επί ελληνικού εδάφους.
    Ακόμη και ο φανατικός οπαδός τους συμβιβάζεται με ένα V-STROM που κάνει θεωρητικά τα πάντα και όταν θελήσει θα το δώσει πανεύκολα.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ashton
    Εγγραφή
    13/02/2006
    Μηνύματα
    282
    Το '06 όταν βγήκε ήμουν σχεδόν έτοιμος να το πάρω, μέχρι που είδα τη Breva 750, έκατσα στο ένα έκατσα και στο άλλο, καμιά σχέση για τα δικά μου γούστα και κατέληξα στη Guzzi.
    Το βασικό μου πρόβλημα ήταν πως για να βάλεις κανονική σχάρα πίσω τρως ουσιαστικά τη θέση του συνοδηγού, ενώ η σχεση του συνοδηγού με τις εξατμίσεις θεωρώ πως είναι αρκετά κοντινή.
    Επίσης δεν με άρεσε όταν το πήρα για test drive και είδα πως μπροστά από τα όργανα δεν έβλεπα τίποτα όπως ήταν η "κοψιά" του.

  7. #22
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Εμένα μου αρέσει οδηγικά το ΜΤ και θα το είχα αγοράσει για μηχανάκι πόλης αντί του scooter αν δεν ήταν τόσο ακριβό αναλογικά μ' αυτά που προσφέρει.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Στα δικά μου τα μάτια το ΜΤ είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν κάνει τίποτα άριστα αλλά ούτε μπορεί να χαρακτηριστεί και ως all around.

    Δεν βλέπω λόγο να το πάρει κανείς εκτός και αν ερωτευτεί το σουλούπι του.

  9. #24
    Fun times! :) Το avatar του/της QSpec
    Εγγραφή
    11/07/2006
    Μηνύματα
    1.064
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    Στα δικά μου τα μάτια το ΜΤ είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν κάνει τίποτα άριστα
    Την οδήγηση στην πόλη την κάνει άριστα, δεδομένου οτι δεν σε ενδιαφέρουν οι χώροι. Το μεγάλο ατού του 03 είναι η οδική του συμπεριφορά, όσοι το έχουν πάρει βόλτα καταλαβαίνουν τι εννοώ. Είναι κάτι μεταξύ motard και γυμνού το οποίο σε κλειστά στροφιλίκια αλλά και σε σβέλτη οδήγηση μέσα στην πόλη είναι διασκεδαστικότατο.

    Εάν δε, δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η τελική, αλλάζεις ένα γραναζάκι και γίνεται ένα υπέροχο fun-bike.

    Για εμένα, τα μεταχειρισμένα αξίζουν, καινούργιο δεν θα το έπερνα.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    1) Τι καλύτερο κάνει δηλαδή το MT-03 από ενα GSXR ???
    Επιτόπου στροφή σε στενό...
    Δεν είναι δυνατόν να συγκρίνεις ευκολία στην μετακίνηση σε ένα street κι ένα γυμνό, και μάλιστα ένα από τα πιο μικροκαμομένα...
    Bigger Bikers Bounce Better
    Fun times!

  10. #25
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    Είναι λίγο κακομούτσουνο... είναι και λίγα τα άλογα. Δεν θέλει κ πολύ για να πάει άκλαφτο.
    ...

  11. #26
    Όπως είπε και ο QSpec είναι μοτάρντ, γυμνό κάτι πάει να δείξει ότι είναι και δεν καταφέρνει να είναι τπτ γιατι είναι απλά διαφορετικό χωρίς -κατά άλλους- προσωπικότητα.

  12. #27
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    To MT ήταν αδικαιολόγητα ακριβό γι' αυτά που πρόσφερε.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  13. #28
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    μια χαρα ειναι η τιμη του MT...

    θα λεγαμε ειναι το επομενο SRX

    το SRX μπορει να επιασε περισσοτερο στην εποχη του


    το ΜΤ τωρα ομως, στην κατηγορια που παιζει οι ανταγωνιστες του δινουν περισσοτερα στα ιδια χρηματα, οποτε λογικο να μη τα παει καλα σε πωλησεις...

  14. #29
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    μια χαρα ειναι η τιμη του MT...

    θα λεγαμε ειναι το επομενο SRX

    το SRX μπορει να επιασε περισσοτερο στην εποχη του


    το ΜΤ τωρα ομως, στην κατηγορια που παιζει οι ανταγωνιστες του δινουν περισσοτερα στα ιδια χρηματα, οποτε λογικο να μη τα παει καλα σε πωλησεις...
    Ε κι εγώ το ίδιο έγραψα. Γι' αυτά που προσφέρει είναι ακριβό.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  15. #30
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    03 δεν εχω δει ποτε στον δρομο,01 μια η δυο φορες.
    Ηταν λογικο να μην πιασει στην αγορα,οχι μονο Ελλαδα!
    1ον γιατι δεν εχει 48 αλογα αλλα 45 (αλλοι για να κερδησουν 3 αλογα κοβουν το ενα τους ποδι) και αυτα, ειναι αυτα που δινει η Υαμαχα στην δυναμομετρηση φανταζομαι θα ειναι ακομα λιγοτερα.
    (Το 01 Στα 1600κκ δινει μολις 90 αλογα)
    2.Ζυγιζει 175 κιλα χωρις υγρα που σημαινει οτι δεν ειναι και πουπουλο για τα αλογα που δινει.
    3.Ειναι μονοκυλινδρο και αν πας πανω απο 6000 στροφες το πιθανοτερο ειναι να γινει κανενακυλινδρο
    4.Εμφανισιακα δεν ειναι τιποτα το φοβερο να πεις οτι αντε και δεν εχει επιδοσεις αλλα ειναι μουρη (γουστα ειναι αυτα..που για να μην εχει κανει πωλησεις μαλλον ειναι πολλοι που το σκεφτονται σαν εμενα)

    Η Υαμαχα εχει μια ταση να βγαζει μηχανακια που απλα δεν....
    Αλλο μηχανακι που εχει πιασει πατο ενω θα μπορουσε να παει καλα αν εβγαζε καμια 50αρα αλογα παραπανω ειναι το bulldog 1.100κκ με μολις 65 αλογα και 230 κιλα βαρος χωρις υγρα...και τα 2 αν δεν κανω λαθος βγηκαν την ιδια περιοδο.
    Ειναι υπερβολικα λιγα τα αλογα...Αρη
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha mt-03
    από Projector στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2006, 22:07
  2. yamaha mt-03 ή kawasaki er-6n
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2006, 13:58
  3. mt-03 vs Pegaso strada
    από dimz στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 08:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF