Εφόσον μιλάμε για καινούργιο μηχανάκι και μπορείς να διαθέσεις το ανάλογο ποσό δε βλέπω το λόγο να αγοράσεις 04-06, το καινούργιο είναι σίγουρα καλύτερο. (Αν και απ'οσο έχω διαβάσει υπάρχει θέμα lag στον ψεκασμό με το drive by wire σε συνδιασμό με τις χοάνες δύο σταδίων αλλά απο την άλλη η yamaha ποτέ δε τα πήγαινε καλά με τους ψεκασμούς...)
Η ψαλίδα παραεισαγωγής με επίσημης αντιπροσωπίας έκλεισε σε πολύ μεγάλο βαθμό, για 'μένα καλύτερα αγόρασε απο μοτοδυναμική, το ψυχολογικό και μόνο της άμεσης επαφής με τον εδώ επίσημο αντιπρόσωπο αρκεί (αν και δεν είναι μονο αυτό) και σαφέστατα όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις το οτι είναι Ελληνικό έχει ένα πλεονέκτημα για τον αγοραστή.
Σχετικά τώρα μ'αυτό που αναφέρθηκε για τα παλιότερα μοντέλα, θεωρω πως τα περισσότερα μηχανάκια μετά το 2000 είναι το λιγότερο αξιόμαχα εφόσων είναι προσεγμένα ή βελτιωμένα εκέι που πρέπει. Μπορούν να σταθούν σε συνθήκες πίστας ή σβέλτης βόλτας δίπλα στα νεότερα. R1 καρμπυρατέρ ή 02/03, gsxr1000k1-4, cbr929/954 παραμένουν κορυφαία μηχανάκια.
Έξω, αντί να αλλάζουν μηχανάκι κάθε 1-2 χρόνια τα βελτιώνουν και τα λυώνουν στην πίστα. Εδώ για τους πολλούς, 3 ετών μηχανάκι είναι πεθαμένο και θέλει αλλαγή...![]()
![]()
![]()