Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 103

Θέμα: MP3 Piaggio με δίπλωμα Ι.Χ.;;;;;

  1. #61
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    1ον μπορεί αυτό το όχημα να ήταν 600. Και δεύτερον κανονικά δεν ξέρω αν κλέβει το χοντάκι αλλά με την καμινάδα που έχει βάλει ο φίλος μου και το χαμηλότερο προφίλ ίσως. Και είπα με καμια εκατονπενηνταριά υπολογίζοντας το, δεν οδηγούσα οπότε δεν ξέρω και με σιγουριά. Και δεν εννοούσα οτι μας ξεφτύλισε απλά οτι μας πέρασε:rotflmao:
    ...καλά ,με 120 θα πηγαίνατε και θα έγραφε το κοντέρ 160....


    ...αλλά γιατί χαμηλότερο προφίλ
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    εγω δεν ανησυχω.
    ας τα παρουν,ας φανε τα μουτρα τους και ας επιστρεψουν στο αμαξακι τους. so simple.
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    οποιος δεν "μασησει" θα γινει μοτοσυκλετιστης και αυτο ειναι υπερ μας.

  3. #63
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
    ...καλά ,με 120 θα πηγαίνατε και θα έγραφε το κοντέρ 160....


    ...αλλά γιατί χαμηλότερο προφίλ
    Υποτίθεται για να πηγαίνει καλύτερα στις στροφές. Δεν ξέρω αν ισχύει πάντως θεωρητικά είναι ημίμετρο για να μη μπει στη διαδικασία του χαμηλώματος. Εμένα δε μου αρέσουν οι επεμβάσεις σε γενικότερο πλαίσιο και δεν ασχολούμαι.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  4. #64
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    egv eida ena shmera mprosta moy..o ogos toy einai osos enos afrika poy tan dipla..mia xara paei anamsesa sth kinisi..

    as exoyne oloi oi koytakides ena tetoio...para to koytaki toys.

  5. #65
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    as exoyne oloi oi koytakides ena tetoio...para to koytaki toys.
    στέκει... κ στην τελική, κ με λίγο τύχη, κάποιοι από αυτούς θα μάθουν να οδηγούν λίγο καλύτερα (όπως συμβαίνει στους 2τροχους κατα γενική ομολογία) ή τουλάχιστον θα μας βλέπουν με άλλο μάτι αν/όταν γυρίσουν στα κουτάκια τους... ελπίζω να μην είμαι πολύ φιλόδοξος!

  6. #66
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟ ΑΡΗΣ Το avatar του/της SvsGreek
    Εγγραφή
    23/05/2002
    Μηνύματα
    152

    ...

    Σιγουρα θα ηταν ευχης εργο ολοι οι ΙΧηδες να ειχαν κ ενα δικυκλο. Αλλα δυστυχως δεν γινεται αυτο.


    Για το θεμα μας τωρα.....
    Ειναι απαραδεκτο να λαμβανεται μια τετοια αποφαση. Ελοχευουν πολλοι κινδυνοι κατ'εμε.
    - Δεν μπορει ενας ΙΧης να ξερει τις ιδιατεροτητες μια μηχανης.
    - Θα οδηγουν λες κ οδηγουν ΙΧ. Αργα, με κινητο στο χερι κ φυσικα χωρις κρανος.

    Φυσικα υπαρχουν κ ΠΟΛΛΟΙ μηχανοβιοι που μονο καλοι οδηγοι δεν ειναι.

    Ειδωμεν λοιπον....
    Ο παλιος ειναι αλλιως....

  7. #67
    Το ρεμάλι της Φ.Νέγρη Το avatar του/της LsKostas
    Εγγραφή
    17/02/2007
    Μηνύματα
    446
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    μακάρι να πάρουν όλοι απο ενα ΜΡ3 και να καυλώσουν με το τρίκυκλο και μετά να θέλουν μηχανή.


    Να δουν τι είναι να κυκλοφορείς με την έννοια του ζώ-πεθαίνω γιατί ο τάδε ή η δείνα κυκλοφορεί μέσα στο Ι.Χ. της , αδιαφορώντας για τους γύρω , ώς άλλος "Βασιλιάς" του δρόμου.

    Να καταλάβουν τι σημαίνει μηχανή.

    Gandalf

    Ακριβως.

    Αυτο πιστευω θα γινει Μαγε.

    Πιστευω λιγο εκτεθημενοι αν νοιωσουνε οι κατοχοι mp3 θα βελτιωθει οχι μονο

    η συμπεριφορα τους προς τις μοτοσυκλετες αλλα και η μελλοντικη χρηση αυτοκινητου που θα

    κανουν και οι ιδιοι.

    Στατιστικα , οι καλυτεροι οδηγοι ειναι αυτοι που καβαλουν και μηχανη.
    Η περιπτωση του mp3 ειναι οτι πιο κοντινο εχει να επιδειξει η αγορα σε μηχανη...



    υγ. Sniper ασχετο το σχολιο σου.
    Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)

    "ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"

  8. #68
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
    Ακριβως.

    Αυτο πιστευω θα γινει Μαγε.

    Πιστευω λιγο εκτεθημενοι αν νοιωσουνε οι κατοχοι mp3 θα βελτιωθει οχι μονο

    η συμπεριφορα τους προς τις μοτοσυκλετες αλλα και η μελλοντικη χρηση αυτοκινητου που θα

    κανουν και οι ιδιοι.

    Στατιστικα , οι καλυτεροι οδηγοι ειναι αυτοι που καβαλουν και μηχανη.
    Η περιπτωση του mp3 ειναι οτι πιο κοντινο εχει να επιδειξει η αγορα σε μηχανη...



    υγ. Sniper ασχετο το σχολιο σου.

    συμφωνο απολυτα!! με καλυψες!!
    mrdaellis

  9. #69
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Το ίδιο ισχύει και για ένα που λέγεται φούγκο;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  10. #70
    Για χαρά σε όλους.

    Καταρχάς και το 250 RT αλλά και το 400 RT θέλουν δίπλωμα μηχανής, μόνο το 400 LT πάει με άδεια τουτού.

    Το MP3 είναι ένα πολύ βολικό scooter και απλά φρενάρει όπως κανένα άλλο mega scooter καθαρά και μόνο λόγω δυναμικής σταθερότητας, χαρακτηριστικό που δεν μπορεί να σου προσφέρει κανένα δίτροχο πάνω σε αυτό το πλανήτη.

    Αν δε ξέρεις να οδηγείς μηχανή «απλά» δε μπορείς να οδηγήσεις και scooter και κατ’ επέκταση δε μπορείς να οδηγήσεις και κανένα MP3. Οδηγείτε όπως οδηγούμε τις κανονικές μηχανές και χωράει από όπου περνάει και μια κανονική μηχανή με πλάτος 80cm (δηλ. TDM, VStrom, CDF, F800/650, GSF600, Fazers κτλ).

    Από ότι κατάλαβα μάλλον δε το έχει πάει βόλτα κανένας από εδώ μέσα. Προσωπικά πήγα για ένα test-ride και σας διαβεβαιώνω ότι σε συμπεριφορά είναι μια κανονική μηχανή με λίγο μεγαλύτερη αδράνεια στο εμπρός μέρος. Στρίβει όπως μια κανονική μηχανή…αλλά δε φρενάρει όπως μια κανονική μηχανή!!!! Στο MP3 απλά πατάς φρένο και ΣΤΑΜΑΤΑΣ……τέλος. Οδηγώ χρόνια δίκυκλο από 125cc μέχρι 1200cc αλλά παιδιά αυτό το πράμα με το MP3 δε θα μπορούσα ποτέ να το φανταστώ.

    Πολύ φοβάμαι ότι στο θέμα της ενεργητικής ασφάλειας και προπαντός του φρεναρίσματος «σκοτώνει και σκατώνει» τα πάντα σε ότι αφορά δίκυκλο.

    Κατά τα άλλα είναι απλά ένα βολικό scooter με όλα τα συν όπως κατανάλωση, ξεγνοιασιά, άνεση, χώροι, φιλικότητα και φυσικά τα πλην ‘όπως λίγο γκάζι, σχετικός περιορισμός σε μεγάλα ταξίδια και φυσικά δεν σου προσφέρει καμία από τις κλασικές συγκινήσεις του κλασικού δικύκλου.

    Πριν το κρίνετε καλό είναι να το πάτε μια βόλτα…..μιλάμε έχει πολύ πλάκα.!

    Επίσης δε σημαίνει ότι όποιος έχει scooter ή MP3 είναι μαλάκας ή κουλός.

    Άλλωστε μη ξεχνάμε ότι μαλάκες και κουλοί οδηγούν και πολλές συμβατικές μηχανές. Μη ξεχνάμε ότι από τις αρχές του 2004 ξέσπασε ένα νέο κύμα scooterάδων που απέκτησε ξαφνικά VStrom, CBF και φυσικά GS……δήθεν λέει γιατί χρειάζονταν μεγαλύτερη μηχανή για κανένα ταξιδάκι……μπούρδες!

    Πάντως μη γυρνάτε την πλάτη στο MP3…..γιατί είναι μεγάλη λύση για την πόλη!
    Άντε και καλό δρόμο!

  11. #71
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC
    [B]Για χαρά σε όλους.



    Πόσο αξιόπιστη μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά είναι η PIAGGIO?
    Κατά τα άλλα και εμένα μου αρέσει το 400, ακριβούτσικο όμως.

  12. #72
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει ακουστεί κάτι κακό σχετικά με την αξιοπιστία των 250 μέχρι σήμερα.

    Το μηχανάκι είναι στην αγορά 2 και κάτι χρόνια και ο MASTER (το όνομα του μοτέρ που φοράνε όλα τα MP3 και Beverli) έχει βγει σκύλος. Βέβαια οι PIAGGIO με τα ηλεκτρικά έχει κάποιο θέμα (π.χ. καμένοι ορθοστάτες) αλλά στο αμάξι / μηχανάκι / γυναίκα πιστεύω ότι πρέπει να είσαι πάντα και λίγο κωλόφαρδος….φαντάσου ότι σε φίλο μου έκατσε καινούριο CBF1000 με πρόβλημα στο μοτέρ…..ε ποτέ δηλαδη!

    Στο δρόμο έχω σταματήσει με τη μηχανή δυο ιδιοκτήτες που τα έχουν γύρο στον 1 ½ χρόνο με 8.500 Κμ και 14.000 Κμ αντίστοιχα και μου είπαν τα καλύτερα. Και οι δύο προέρχονταν από μεγάλο δίκυκλο ο δεύτερος μάλιστα από Varadero.

    Όταν πήγα για το Test-ride συνάντησα ένα κύριο που έπαιρνε εκείνη την ώρα το 250αρι του από service Το μηχανάκι είχε 18.500 Κμ και το είχε κάτι παραπάνω από 2 χρόνια. Βρήκα την ευκαιρία και έπιασα τη κουβεντούλα σχετικά με την αξιοπιστία.

    Που είπε ότι το μόνο πρόβλημα που είχε ήταν ότι χρειάστηκε να αλλάξει το κολλάρω του ψυγείου γιατί ξεκούμπωσε. Το οποίο και έγινε εντός εγγύησης και αυτό ήταν στην αρχή γύρο στα πρώτα 350 Κμ. Έκτοτε δεν αντιμετώπισε κάτι άλλο είτε μηχανικό είτε ηλεκτρονικό.

    Ένα παράπονο που είχε είναι ότι ενώ ο πρώτος ιμάντας θα έπρεπε να αλλαχθεί στα 12.000 Κμ, στο μηχανάκι του αλλάχτηκε στα 9.500 Κμ γιατί όντος ήταν πραγματικά φθαρμένος. Για κάποιο περίεργο λόγω ο καινούριος ιμάντας που έχει φτάσει τα 9.000 Κμ και είναι ακόμα σε άψογη κατάσταση δεδομένου των χιλιομέτρων που έχει κάνει.

    Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το καλοκοιτάζω.
    Άντε και καλό δρόμο!

  13. #73
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dr.KC

    Από ότι κατάλαβα μάλλον δε το έχει πάει βόλτα κανένας από εδώ μέσα.


    Όχι απλά δεν κατάλαβες αλλά και δεν διάβασες καλά...
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  14. #74
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    ποιος ομως απο τους γιωταχιδες θα χαραμιζε τοσα λεφτα για ενα "τρικυκλο" οπως θα το πουν πολλοι ?


    αν το σκεφτεις ομως ειναι μια μεταβαση-προσαρμογη απο τις 4 στις 3ροδες και μετα που ξερεις...στις 2?:wacko:
    Accipere quam facere praestat injuriam

  15. #75
    Διάβασα όλα τα post και κατάλαβα.

    Παρόλα αυτά επιμαίνω οτί μάλλον δε καταλαβαίνετε (και εγώ προέρχομαι από πολλά κυβικά και στην αρχή με ξένησε το MP3),

    Το MP3 ειναι μηχανάκι και δεν απευθίνετε στους IXίδες (άσχετα με την καμπάνια της Piaggio).

    Κανένας IXς δε θα πάρει PM3 αν δεν έχει καβαλήσει μοτοσυκλέτα στη ζωή του. Είναι βέβαιο ότι θα φάει τα μούτρα του αμέσος.

    Η ιστορία με το LT είναι απλά ένα τρίκ του marketing της Piaggio.

    Αν δεν έχεις ιδέα από μηχανάκι (κλασικός ΙΧς) δε μπορείς να καβαλήσεις το MP3....είναι απλό το θέμα.
    Άντε και καλό δρόμο!

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πως μπορω να καβαλησω Honda bros 400 με διπλωμα Α1?
    από giorgos5192 στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2011, 21:10
  2. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2009, 09:11
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/01/2009, 17:22
  4. Ερωτηση σχετικα με διπλωμα
    από NUKE στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/11/2007, 00:49
  5. Honda FMX 650 με δίπλωμα Α1
    από nmk_extreme στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2006, 19:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF