Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 57 από 57

Θέμα: Yamaha WR450F ή Husqvarna ΤΕ610ΙΕ

  1. #46
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SCBR1000RR
    κάτσε να το δεί πρώτα, γιατί έχει βρεί 1 που έτρεχε σε αγώνες
    Α κατάλαβα...... Και μου έλεγε ότι είναι χαρτί τομ μηχανάκι κτλ.... Και ακόμα δεν το έχει δει!?! :rotflmao:

    Έχω λιώσει να βλέπω κάτι Φιλανδούς να λιώνουν σε κάτι πιστάκια και μονοπάτια, και μόνο στο βίντεο καταλαβαίνεις ότι το βάρος είναι ΤΟ ΠΑΝ σε αυτή τη φάση......

  2. #47
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Δυστυχώς δύσκολα θα βρεις μεταχειρισμένο καλό μετά από τόσα χρόνια και για να μη παρεξηγηθώ, δε σου προτίνω να πάρεις κάτι τόσο παλιό.

    Μη κάνεις καμμιά βιαστική κίνηση. Έλα το επόμενο Σάββατο στα πιστάκια να οδηγήσεις μηχανάκια και να τα πούμε από κοντά.

    Πρέπει να ξεκαθαρίσεις για τι χρήση θέλεις το μηχανάκι και μετά να ψάξεις να βρεις το καλύτερο για:

    1. Αγωνιστική εντούρο
    2. Εντουράδες (μονοπάτια, ανηφόρες-κατηφόρες κλπ)
    3. Εκδρομικό εντούρο (πολλά χιλιόμετρα ΧΩΜΑΤΙΝΑ, καθόλου άσφαλτο)
    4. Χωμάτινα ταξίδια (ξεκινάς άσφαλτο, μπαίνεις χώμα και γυρνάς από άσφαλτο)
    5. Μεικτή χρήση (κάτι που να τα κάνει όλα; με έμφαση στο χώμα)
    Εχμμμμ........... Κάτι έγινε στην ψυχοσύνθεση μου εντωμεταξύ και ψήθηκα για κάτι μεταξύ 1 και 2........

    Αν έχετε υπόψη κανένα καλό WR450F ή KTM450 EXC ρίξτε ένα ΠΜ! Χρονιές τώρα παίζουνε, για ΚΤΜ θα έλεγα 2006 και πάνω, για WR ίσως να το σκεφτόμουν και για 2003+.....

  3. #48
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/10/2007
    Μηνύματα
    27
    φιλε μου εγω θα σου προτεινα dr-z 400 που ειναι πολυ καλο για αυτα που θες και αξιοπιστο μηχανακι.εχουν ακουστει προβληματα στα πηνια του (τα καινε καθε 30000χλμ περιπου).

    ενα αλλο μηχανακι που σου προτεινω και θα το προτιμουσα εγω ειναι xr400.
    φοβερο και πολυ τιμιο μηχανακι.και καλο στο βουνο και μια χαρα στην ασφαλτο και για καθε μερα.
    εχει μανιβελα βεβαια αλλα τα xr παιρνουν μπροστα για πλακα.
    μεχρι προτεινως ειχα xr250 και το αγαπησα παρα πολυ το μηχανακι.και το 400 λενε ολοι οτι ειναι πολυ καλυτερο.
    στα xr αμα αλλαζεις καθε 2000χλμ λαδια εισαι ξενιαστος απο το μοτερ.εγω κοιτουσα και βαλβιδες ανοιξη και φθινοπωρο και ολα οκ.
    βαλβιδες ρυθμιζεις και μονος σου (ειναι πανευκολο αν πιανουν λιγο τα χερια σου) σε αντιθεση με το wr που πρεπει να λυσεις το μισο μοτερ για να ρυθμισεις.
    για το dr δεν ξερω πως ρυθμιζουν αλλα πρεπει να ειναι πολυπλοκο και σε αυτο.
    Γιωργος

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gee
    φιλε μου ...

    Γιώργο ο Σταύρος έχει βλέψεις και για αγωνιστική χρήση! τα μοντελα που προτείνιες κεντράρουν περισσότερο στο εκδρομικό

  5. #50
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/10/2007
    Μηνύματα
    27
    ναι ,δυστυχως το τελευταιο του ποστ για καποιο λογο το ειδα αφου απαντησα.
    Γιωργος

  6. #51
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gee
    φιλε μου εγω θα σου προτεινα dr-z 400 που ειναι πολυ καλο για αυτα που θες και αξιοπιστο μηχανακι.εχουν ακουστει προβληματα στα πηνια του (τα καινε καθε 30000χλμ περιπου).

    ενα αλλο μηχανακι που σου προτεινω και θα το προτιμουσα εγω ειναι xr400.
    φοβερο και πολυ τιμιο μηχανακι.και καλο στο βουνο και μια χαρα στην ασφαλτο και για καθε μερα.
    εχει μανιβελα βεβαια αλλα τα xr παιρνουν μπροστα για πλακα.
    μεχρι προτεινως ειχα xr250 και το αγαπησα παρα πολυ το μηχανακι.και το 400 λενε ολοι οτι ειναι πολυ καλυτερο.
    στα xr αμα αλλαζεις καθε 2000χλμ λαδια εισαι ξενιαστος απο το μοτερ.εγω κοιτουσα και βαλβιδες ανοιξη και φθινοπωρο και ολα οκ.
    βαλβιδες ρυθμιζεις και μονος σου (ειναι πανευκολο αν πιανουν λιγο τα χερια σου) σε αντιθεση με το wr που πρεπει να λυσεις το μισο μοτερ για να ρυθμισεις.
    για το dr δεν ξερω πως ρυθμιζουν αλλα πρεπει να ειναι πολυπλοκο και σε αυτο.
    Με πρόλαβε ο Σταύρος...

    Πράγματι άλλαξα προτιμήσεις και θα πάω σε κάτι πιο απόλυτο. Σε ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σου να γράψεις την άποψη σου...

    Πλάκα πλάκα αν το ΚΤΜ είναι πιο εύκολο στην συντήρηση (δεν αναφέρομαι σε συχνότητα αλλά σε ευκολία προσβάσεων κτλ) θα προτιμήσω 100% αυτό. Θα κατεβάσω τώρα τα user manual να δω τι παίζει.

    Στα προηγούμενα μηχανάκια τα πάντα εκτός από βαλβίδες τα έκανα/κάνω μόνος μου οπότε στο μονοκύλινδρο σίγουρα θα γίνει προσπάθεια να τα κάνω όλα μόνος...

  7. #52
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako


    Πλάκα πλάκα αν το ΚΤΜ είναι πιο εύκολο στην συντήρηση (δεν αναφέρομαι σε συχνότητα αλλά σε ευκολία προσβάσεων κτλ) θα προτιμήσω 100% αυτό. Θα κατεβάσω τώρα τα user manual να δω τι παίζει.

    Στα προηγούμενα μηχανάκια τα πάντα εκτός από βαλβίδες τα έκανα/κάνω μόνος μου οπότε στο μονοκύλινδρο σίγουρα θα γίνει προσπάθεια να τα κάνω όλα μόνος...
    Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχετε πάθει με την συντήρηση .
    Σε όλα τα χωμάτινα μηχανάκια μετά απο κάθε βόλτα υπάρχει ένας τυφλοσούρτης που πρέπει να κάνεις ανεξαρτήτως μηχανής .
    Τώρα συγκεκριμένα για τα 4Τ και τις βαλβίδες - καπελώτα ακούγονται οι περισσότερες ανακρίβειες.
    Όταν πατήσουν οι βαλβίδες (περίπου στα 300 χλμ) τσεκάρεις τα καπελώτα αλλάζεις αυτά που πρέπει και απο εκεί και πέρα τα ξεχνάς . Μια φορά το χρόνο κάνεις ένα τσέκινκ.
    Δεν είναι δα και τόσο τρομερό :wacko:
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  8. #53
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/10/2007
    Μηνύματα
    27
    φιλε αν δεν βρεις user manual ψαξε στο ιντερνετ valve adjustment wr450f π.χ.
    ολο και καποιος θα εχει ανεβασει κανεναν οδηγο στο ιντερνετ.εγω ετσι το ειχα βρει για το wr250f(βασικα το ιδιο ειναι).
    απλα τα wr εχουν το κακο οτι πρεπει να βγαλεις εκκεντροφορους για να αλλαξεις κατι πλακετες-σποστατες που ειναι αναμεσα σε εκκεντροφορο και βαλβιδες.
    οσο για το ktm δεν ξερω
    Γιωργος

  9. #54
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
    Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχετε πάθει με την συντήρηση .
    Σε όλα τα χωμάτινα μηχανάκια μετά απο κάθε βόλτα υπάρχει ένας τυφλοσούρτης που πρέπει να κάνεις ανεξαρτήτως μηχανής .
    Τώρα συγκεκριμένα για τα 4Τ και τις βαλβίδες - καπελώτα ακούγονται οι περισσότερες ανακρίβειες.
    Όταν πατήσουν οι βαλβίδες (περίπου στα 300 χλμ) τσεκάρεις τα καπελώτα αλλάζεις αυτά που πρέπει και απο εκεί και πέρα τα ξεχνάς . Μια φορά το χρόνο κάνεις ένα τσέκινκ.
    Δεν είναι δα και τόσο τρομερό :wacko:
    Μα δεν έχουμε πάθει τίποτα... Αν το πρόσεξες έγραψα ότι δεν με νοιάζει η συχνότητα αλλά η πολυπλοκότητα. Σαφώς και θα προτιμήσω ένα μηχανάκι που είναι στημένο ΚΑΙ με κριτήριο την γρήγορη συντήρηση. Αν παίζει κάτι τέτοιο βέβαια.

    Για παράδειγμα το Caponord σε σχέση με το GSXR μου βγάζει την παναγία κάθε φορά! Μιλάμε για απολύτως καμία σχέση, ακόμα και στα τακάκια! Εντάξει, όχι το καταλληλότερο παράδειγμα αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gee
    φιλε αν δεν βρεις user manual ψαξε στο ιντερνετ valve adjustment wr450f π.χ.
    ολο και καποιος θα εχει ανεβασει κανεναν οδηγο στο ιντερνετ.εγω ετσι το ειχα βρει για το wr250f(βασικα το ιδιο ειναι).
    απλα τα wr εχουν το κακο οτι πρεπει να βγαλεις εκκεντροφορους για να αλλαξεις κατι πλακετες-σποστατες που ειναι αναμεσα σε εκκεντροφορο και βαλβιδες.
    οσο για το ktm δεν ξερω
    Οκ!

  10. #55
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gee
    φιλε αν δεν βρεις user manual ψαξε στο ιντερνετ valve adjustment wr450f π.χ.
    ολο και καποιος θα εχει ανεβασει κανεναν οδηγο στο ιντερνετ.εγω ετσι το ειχα βρει για το wr250f(βασικα το ιδιο ειναι).
    απλα τα wr εχουν το κακο οτι πρεπει να βγαλεις εκκεντροφορους για να αλλαξεις κατι πλακετες-σποστατες που ειναι αναμεσα σε εκκεντροφορο και βαλβιδες.
    οσο για το ktm δεν ξερω

    Οι πλακέτες-αποστάτες που αναφέρεις λέγονται καπελότα και είναι μικροί μεταλλικοί δίσκοι που ορίζουν τα διάκενα των βαλβίδων.
    Δυστυχώς το κακό με τα μοτέρ αυτά (CRF, YZ-F, KX-F, KTM, HUSQY) είναι πως τα καπελότα βρίσκονται κάτω από τους εκκεντροφόρους και λύνεις κυριολεκτικά την κεφαλή για να τα προσεγγίσεις.
    Στο youtube υπάρχουν βίντεο που δείχνουν βήμα-βήμα την ρύθμιση βαλβίδων.
    Πάτα valves adjust και θα στα βγάλει όλα.

  11. #56
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Οι πλακέτες-αποστάτες που αναφέρεις λέγονται καπελότα και είναι μικροί μεταλλικοί δίσκοι που ορίζουν τα διάκενα των βαλβίδων.
    Δυστυχώς το κακό με τα μοτέρ αυτά (CRF, YZ-F, KX-F, KTM, HUSQY) είναι πως τα καπελότα βρίσκονται κάτω από τους εκκεντροφόρους και λύνεις κυριολεκτικά την κεφαλή για να τα προσεγγίσεις.
    Οπότε είναι σε όλα το ίδιο.....

    Οκ, θα ζήσουμε!

  12. #57
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Οπότε είναι σε όλα το ίδιο.....

    Οκ, θα ζήσουμε!
    Στα αγωνιστικά μοτέρ είναι σχεδόν το ίδιο.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF