Φίλοι συνιδιοκτήτες των SUPER DUKE μοντέλων μέχρι το 2006 χρειάζομαι τη βοήθειά σας.
Έχω 1,5 χρόνο ένα αντίστοιχο μοντέλο από αυτά που έβγαλε σε προσφορά η ΚΤΜ λόγω στοκ.
Το λατρεύω το γουστάρω τρελαίνομαι όταν το οδηγώ αλλά μου παρουσιάζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα.
Αφού γεμίσω το ρεζερβουάρ και αφού κάνω 70-80 χλμ σε απότομα δυνατά φρεναρίσματα σβήνει ο κινητήρας. Από απλές ανεπίσημες κουβέντες που έχω κάνει με το ΝΤΑΗ ΘΩΜΑ που είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο και πολύ καλός γενικότερα, με ενημέρωσε ότι κατά τα φρεναρίσματα η βενζίνη μετακινείται προς το εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ που έχει "ψιλοαδειάσει" τη στιγμή που η αντλία καυσίμου είναι συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του. Επομένως, κατά το φρενάρισμα "αδειάζει" στιγμιαία από καύσιμο και η αντλία καυσίμου τραβάει αέρα και σβήνει ο κινητήρας.
Έχετε μήπως κι εσείς το ίδιο πρόβλημα κι αν ναι τι έχετε κάνει για αυτό?
Επίσης, οι ιδιοκτήτες των καινούργιων SUPER DUKE έχετε το ίδιο πρόβλημα ή μήπως σε εσάς έχουν διορθώσει το πρόβλημα με το καινούργιο ρεζερβουάρ?
Ελπίζω ότι θα δείτε όλοι αυτή τη συζήτηση και θα μου δώσετε τις γνώσεις σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Φώτης