Για να απαντήσω λοιπόν εγώ...
Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξω τις ζάντες μου. Απλά επειδή μπήκα στο τρυπάκι να βελτιώσω το TLR σαν track bike. Ούτε κι αυτό υπήρχε σαν σκέψη αρχικά. Βρήκα τυχαία ενα Ohlins πίσω σε καλή τιμή και το βούτηξα για να πετάξω την περιστροφική μαλακία που φοράει από μαμά. Ναι αλλά μετά θέλει και φτιάξιμο το μπροστινό (το οποίο ούτως ή άλλως ήθελε αλλαγή λαδιών και τσεκ το ελατήριο που δεν ξέρω καν τι σκληρότητα έχει μιας και την έχω 2ο χέρι τη μοτο). Ναι αλλα αφού θα γίνει αλλαγή λαδιών μήπως και να βάλουμε και καλύτερες βαλβίδες? Τελικά βούτηξα πολύ φθηνά ενα ολόκληρο μπροστινό από GSXR K5 με Maxton cartridges μέσα!! Εκεί μπορείς κάλλιστα να σταματήσεις. Αλλά αφού μπαίνεις στο κόλπο να αλλάξεις το μπροστινό μπορείς να βάλεις και ενα σετ πιο ελαφριές ζάντες και να είσαι κομπλέ. Με βελτίωση κινητήρα δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ αφού νομίζω ότι είναι υπεραρκετά τα άλογα του TLR για εμένα.
Λοιπόν για τις ζάντες. Τοπ κόστος 400 ευρώπουλα (βέλτιστα στα 200-300). Δηλαδή με 1000-1100 ευρώ περίπου κόστος θα έχω ενα εντελώς άλλο μηχανάκι. Δεν είναι και τόσο κακό νομίζω ούτε και πολύ ακριβό.
1) Πόσα δεύτερα κερδίζω στην επίδαυρο;
Δεν με ενδιέφερε ποτέ το θέμα μιας και στο δρόμο πάω ψιλοκότα και τουριστικά. Δεν είμαι διατεθιμένος να ρισκάρω την ζωή μου είτε από λάθος δικό μου είτε του άλλου (όσο αυτό μπορείς να το ελέγξεις).
2) Πόσα στις σέρρες;
Όσα μπορείς να κατεβάσεις εσύ. Απλά το καλύτερο στήσιμο σε βοηθάει πάντα. Ευχαριστημένος είμαι πάντα εαν διορθώνομαι εγώ και όχι εαν είμαι πιο αργός ή γρήγορος από τον φίλο μου. Μιας και οι βόλτες έχουν περιοριστεί πια λόγω οικογένειας και παιδιών και μιας και οι Σερρες είναι κοντά από την Λάρισα, ας το χαρώ όσο μπορώ εκεί.
3) Πόσα όταν πηγαίνω για καφέ;
Όταν πηγαίνω για ψωμί;
Όταν πηγαίνω για δουλειά;
Δεν παίζει το θέμα στην Λάρισα μιας και εδώ παίζει περπάτημα και ποδήλατο
4) Πόσο αξιόπιστη είναι η πατέντα που θα κάνω -αν χρειάζεται- για να κάτσουν τα ζαντόνια;
Έχει γίνει κατά κόρον σε όλες τις συνθήκες και είναι ΟΚ. Μιλάμε ουσιαστικά για χρήση αποστατών που ούτως ή άλλως χρησιμοποιούνται.
5) Πόσο θα μου κοστίσει;
Ζάντες μόνο 200-400 ευρώ
Όλο το πακέτο 1000-1100 ευρώ
6) Πόση διαφορά θα έχω σε σχέση με τα χρήματα που έδωσα;
Στην πίστα η διαφορά είναι και αισθητή και αρκετή για να δικαιολογήσει το παραπάνω ποσό. Αντιθέτως, πόση διαφορά βλέπεις με μια ανοιχτή aftermarket εξάτμηση και φίλτρο που κοστίζει 500+ ευρώ και το κάνουν οι περισσότεροι? Μηδενική στον δρόμο εαν εξαιρέσουμε το ηχητικό αποτέλεσμα.
Θα το ξαναπώ. Δεν ξεκίνησε έτσι. Απλά το ένα έφερε ο άλλο. Βασικά σκεφόμουνα να πάρω ενα Ducati (έτσι για την καύλα που είπατε) ή ενα 675. Και αυτό ακόμη παίζει εδώ που τα λέμε ......
![]()
![]()
![]()