Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 47

Θέμα: Astrea ή AX-1 ???

  1. #31
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Λοιπον αυτο το ποστ ειναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ

    Πραγματικα εχω βγει απο τα ρουχα μου με αυτα που γραφετε

    Ειπα εγω ποτε οτι πρεπει να παρει παπι αντι για ΑΧ? Ειπα ΞΕΚΑΘΑΡΑ οτι ειναι το πιο οικονομικό μεσο το παπι και αν θελει οικονομια ειναι μονοδρομος

    -Η διαφορα τιμης ενος μεταχειρισμένου ΑΧ και ενος παπιου ειναι περιπου 1000 ευρω
    -Φιλε μου soni ακομα συγκρινεις καταναλωση του ΑΧ-1 και παπιου? Ειναι δυνατον να τα πιστευεις αυτα που γραφεις? Ξερεις οτι το παπι βγαζει 100-150 χλμ με 3-5 ευρω στη πολη (αναλογα το παπι και τη χρηση)?
    -τα λαστιχα εχουν ΧΑΩΔΗ διαφορα στη τιμη ενδεικτικά γραφω τη σύγκριση του ακριβοτερου λαστιχου για παπια Μichelin Μ29 και του Michelin Annake απο τις τιμες στο σιτε www.motoroda.gr
    (δε ξερω την ακριβη διάσταση γιαυτο τις εβαλα ολες αλλα ειναι ενδεικτικές νομιζω...)

    Ελαστικά Michelin M 29
    Εμπρός \ Πίσω Τιμή
    80/80 - 14 M 29 TT 43J ? 18.00
    90/80 - 14 M 29 TL 49J ? 19.00
    2.25 - 17 M 29 TT 39M ? 16.00
    2.50 - 17 M 29 TT 43M ? 17.00
    2.75 - 17 M 29 TT 47M ? 20.00

    Ελαστικά Michelin Anakee
    Εμπρός
    Προϊόντα Τιμή
    100/90 - 19 Anakee TL 57H ? 93.00
    110/80 - 19 Anakee TL 59H ? 111.00
    110/80 - 19 Anakee TL 59V ? 117.00
    90/90 - 21 Anakee TL 54H ? 89.00
    90/90 - 21 Anakee TL 54S ? 85.00
    Πίσω
    Προϊόντα Τιμή
    120/90 - 17 Anakee TL 64S ? 108.00
    130/80 - 17 Anakee TL 59H ? 132.00
    130/80 - 17 Anakee TL 65S ? 126.00
    140/80 - 17 Anakee TL 69H ? 138.00
    150/70 - 17 Anakee TL 69H ? 147.00
    150/70 - 17 Anakee TL 69V ? 153.00
    -ποιος σου ειπε οτι τα λαστιχα σε παπι γλιστράνε με το που τα βαζεις? Μήπως λες για σκουτερ με τις 14 πχ ζαντες?
    -ποτε δεν αλλαζουν ζαντες τα παπια. Μια απλη ακτινολογική ειναι τις περισσότερες φορες αρκετη. Αν ειναι ετσι και τα street θα αλλαζαν ζαντες...
    -τα αμορτισέρ σε παπι κανουν 40 ευρω τα δυο πισω (kayaba)
    -το σερβις 40-50 ευρω maximum (μπορεις να τα κανεις και μονος... αλλωστε ποσα παπια γνωστών μου εχουν να δουν μηχανικο 2-3 χρονια και δουλεύουν μια χαρα... ουτε ρύθμιση βαλβίδων ουτε τιποτα και ομως λειτουργούν )
    -αλισυδες γραναζια δισκοι, αναλώσιμα γενικα ΧΑΩΔΗ επισης διαφορα...

    βαριέμαι να συνεχισω να αποδείξω το αυτονόητο...

  2. #32
    ειδικός χρήστης Το avatar του/της Rezeguet
    Εγγραφή
    23/09/2004
    Μηνύματα
    577
    κοιτα ιντι αμα το θεμα ηταν η μεγιστη οικονμια να παει να παρει ηλεκτρικο σκουτερ η να πηγαινει με τα ποδια. Ειπαμε ακριβο μηχανακι και τα σερβις του κλπ αλλα ειναι μηχανη οχι παρταλι. Μαλιστα γιαυτο το λογο του ειπα να παρει





    cbf250 :wacko: :wacko:

    O Captain! my Captain! our fearful trip is done;
    The ship has weathered every rack, the prize we sought is won;
    The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
    While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/03/2004
    Μηνύματα
    165
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    [B(μπορεις να τα κανεις και μονος... αλλωστε ποσα παπια γνωστών μου εχουν να δουν μηχανικο 2-3 χρονια και δουλεύουν μια χαρα... ουτε ρύθμιση βαλβίδων ουτε τιποτα και ομως λειτουργούν )
    -αλισυδες γραναζια δισκοι, αναλώσιμα γενικα ΧΑΩΔΗ επισης διαφορα...[/B]
    Κι εγω ρε Γιωργάκη έχω το ΝΧ 2 χρόνια και το μόνο που του κάνω είναι αλλαγή λαδιών και μπουζί και βάζω και αέρα στα λάστιχα και δουλεύει μια χαρά, ρολόι!!!

  4. #34
    prwta tha milisw pros ton filo reze pu poli me euxaristei pu psaxnei tin usia twn pragmatwn.

    auta pu les gia tus dio kinitires 125 kai 250 tha isxian an oi kinitires apedidan tin isxi edelos gramika
    dld an isie i sxesi hp=x*rpm pragma pu den isxiei.

    kai gia na isian oi katanalwseis pu les tha eprepe i ropi na itan statheri se oli tin klimaka tws strofwn
    dld Nm= constant

    pragma pu borun na kanun mono oi ilektrokinitires (peripu)

    i beltisti apodosi enos kinitira einai ekei pu emfanizete i megisti ropi kai oxi ekei pu exume tin megisti isxi

    (milaw gia apodosi kai oxi gia ikonomia)

    twra...

    file (kai to enow) idi pu exeis pada kai wrea funny pick katw apo to onoma!!

    den lew pws to 250ari exei xamiloteri katanalwsi. lew pws gia ena PEIRAGMENO papi i katanalwsi einai arketa megaliteri apo to normal kai i pragmatiki diafora anamesa sto 250 kai to 100 mikrenei (analoga vevea pws odigei kaneis)

    twra gia ta lastixa..

    ti strofes boreis na pareis me ta lastixa tu papiu?
    akoma kai ta kalitera?
    posi klisi posa xiliometra?
    poso eukola blokarun kai xaneis ton kosmo katw apo ta podia su?
    sta 10 papia ta 9 exun parakendres zandes... pros oles tis diethinseis kai kaneis den to polikatalavenei giati auta fenonde stis strofes (giroskopiko fenomeno)
    sto ax-1 to katalaxeneis sto prwto spiniarisma pws i zanda einai stravi.

    to thema einai kostos / apodosi

  5. #35
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    Μια ερώτηση έκανε ο άνθρωπος, κι εμείς γράφουμε σήριαλ με δράκους , μάγισσες και τον παπουτσωμένο γάτο , ρε φούστη μου!
    Τι είμαστε εμείς ρε!

    Τα πράγματα είναι απλά.

    -Θέλεις να πηγαίνεις στην τράπεζα,την εφορία,στο δήμο Αθηναίων, στο περίπτερο για τσιγάρα και στην πλατεία για καφέ, χωρίς να τρως μία περιουσία και να γλυτώσεις την κίνηση?

    Τότε , όπως είπε κι ο idi, πάρε παπί 100%

    -Θέλεις να πηγαίνεις στην δουλειά σου, στην τράπεζα,την εφορία,στο δήμο Αθηναίων, στο περίπτερο για τσιγάρα και στην πλατεία για καφέ, όχι τόσο ανέξοδα όσο το παπί, αλλά "σχετικά" φθηνά αλλά παράλληλα να κάνεις ένα καλό βήμα στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, με σκοπό να συνεχίσεις σ'αυτό το δρόμο?

    Τότε , πάρε AX-1



    Ή cbf ή κάτι άλλο τέλος πάντων, που ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε να διαλέξεις, όταν απαντήσεις πρώτα στα απο πάνω ερωτήματα.

    Αυτά.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bigthinking.gif 
Προβολές:	740 
Μέγεθος:	1,3 KB 
ID:	15967
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  6. #36
    to thema exei xefigei apo to arxiko thema (me ipeuthino emena isos) alla einai swsti i katefthinsi pu exei parei

    to thema mas stin pragmatikotita den einai to palikari pu theleina epilexei anamesa se ax-1 kai papi.

    einai telika an ta pragmata einai opws fenonde..

    kai pio sigegrimena an telika ta papia einai toso pio oikonomika apo tis mixanes mikru kivismu.

    ta lew swsta?

  7. #37
    ειδικός χρήστης Το avatar του/της Rezeguet
    Εγγραφή
    23/09/2004
    Μηνύματα
    577
    μα το θεμα εχει ηδη ληξει...cbf250 ειπαμε θα παρει

    παντως αυτο που ειπα πριν δεν ισχυει στην πραξη γιαυτο εγραψα και καθαρα θεωρητικα. Η καμπυλη ιπποδυναμης δεν εχει σταθερη σχεση hp/rpm οπως σωστα ειπες, αλλα λεμε να τυγχαινει βγαζει στις 4000rpm 10 ιππους και πες ναχει τελικη αποδοση 23ιππους/8000σαλ (δηλ σαν το AX1 περιπου). Τοτε η 250 θα εβγαζε 1,8 κιλα ροπης περιπου (στα 2,2 τελικα) και το 125 θα εβγαζε 0,9 κιλα ροπης. Τωρα δηλαδ αν σε αυτην την κατασταση το ενα στις 8 και το αλλο στις 4, βγαζουνε ιδια ιπποδυναμη αλλα το ενα βγαζει εκει διπλασια ροπη αλλα εχει και 50% παραπανω κιλα τοτε ποια θα εχει παραπανω χλμ στο κοντερ αν τρεχουν και οι δυο με 6η? Και ποιο θα ειχε παραπανω καταναλωση?

    Επισης απο καποιες στροφες και υστερα δεν καινε αναλογικα πιο πολυ βενζινη (δηλ οταν φτανει προς τον κοφτη το στροφομετρο) οι κινητηρες? Δηλαδη οταν τελικιαζεις την μηχανη η βενζινη που καιγεται ειναι αναλογικα μεγαλυτερη απο την βενζινη που θα καιγοτανε αν ηταν σε ποιο χαμηλες στροφες?

    Και κατι τελευταιο, ασχετο με τα προηγουμενα. Γιατι ο 4εν σειρα βενζινοκινητηρας ενος αυτοκινητου 1τονου και 1600κυβικων με 110ιππους
    καιει λιγοτερο απο μια μηχανη 180 κιλων με 600 κυβικα και επισης 100ιππους, με την ιδια ταχυτητα στο κοντερ?

    απλα ρωταω τωρα απο περιεργεια για μερικες αποριες που εχω, γιατι μαρεσει κιολας νασχολουμαι με αυτα, αν και ξερω μονο πολυ λιγα.
    O Captain! my Captain! our fearful trip is done;
    The ship has weathered every rack, the prize we sought is won;
    The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
    While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring.

  8. #38

    katanalwsi

    As ipothesume pws exume 2 kinitires.
    As ipothesume pws einai idioi gewmetrika apla o enas ekai 2.5 fores perisotera kivika (dld 100cc kai 250cc)
    o 100cc stis 9000 rpm (terma gazi dld afu to epitrepei i agonistiki ilektroniki) tha roufaei aera 100*9000/2=450000cm3/min or 0.45 m3/min

    kai gia tus pio anidikeutus einai ta:
    kivika*tis strofes tu kinitira/2 (afou exume paragogi ergu kathe 2 pliris peristrofes)

    me analogia mazas aera kausimu sto 17:1 (dld 17 gramaria aera gia kathe gramario benzinis) i opoia einai statheri gia olus tus benzinokinitires

    twra o 250cc an leitourgisei stis 3600rpm exdoume :
    250*3600/2=450000cm3/min or 0.45m3/min

    dld tin idia paroxi ara kai katanalwsi!

    Twra stin pragmatiki zwi...

    To papi tha einai piragmeno kai endexete na min exei swsti analogia eara venzinis!!
    Fisika to 250ari den tha liturgei sinexeis stis 3600 kai katw kai to papi den tha duleuei terma alla dixnei pws i diafora stin katanalwsi den einai oso xaotiki oso fenete.

    An dulepsune kai ta dio stis idies strofes tha exoume:
    100cc 6000rpm =0.3m3/min
    250cc 6000rpm =0.75m3/min

    dld peripu 2.4 fores perisoteri venzini

    auta kai nomizw pws pia to thema me tin katanalwsi exei lixei

  9. #39
    tha pw kati xodrokomeno alla pisteuw swsto..

    i isxis tu kinitira mas dixnei pwsa xiliometra borume na piasume
    i ropi mas dixnei an tha ta piasume kai se poso xrono.

    an exeis dei ta 250cc dixrona tu moto gp ftanoun ta 200km/h
    omws gia na xekinisun thelun sproximo kai an tixon xaseis mia taxitita stin strofi bori na xaseis ton agona akrivos epidei den exun arketi ropi xamila kai stis mesees..

    sto paradigma pu les einai fisiko pws an apodidun tin idia isxi kai ropi stis sigekrimenes rpm tha pianun tin idia teliki apla to pio elafri tha piasei ta xiliometra pio grigora.

    (i isxis ston troxo kai oi apolies trivis logo auximenu varus theorunde amelitea)


    oxi oi kinitires se opoiadipote strofes kaine tin idia analogia venzinis (tulaxiston etsi prpei na einai) apla gemizondas ton kilindro me ligotero kausimo migma (17:1 pada) rixnume tin apodosi ara kai tis strofes

  10. #40

    pros ton filo reze

    den apadisa akrivos sto prwto pu me rwtises giati
    a) den to eixa diavasei kala
    b)giati telika (twra pu to xanadiavasa) exume ena provlima me tulaxiston 2 metavlites varos kai ropi
    c) varieme na kanw toso periplokus ipologismus me to varos kai tin ropi gia na vgalw to pososto tis megaliteris telikis taxititas..
    elpizw na katalaveneis

    an kati apo auta pu lew den to katalaveneis akrivos rwta..

    oso gia to cbr kai to 1600cc (an kai prpei na to exeis vrei twra pia kai monos su) to provlima einai oi strofes pu prepei na piasei to cbr gia na piasei ta xiliometra tu aftokinitu kai as exei ligotero varos (isos kai ligoteri ropi) apo to tutu!

  11. #41
    Ως κατοχος ax-1 οφειλω να απαντησω σε ολους σας:
    Εχω το ax1 5 χρονια (13η μηχανη που αγορασα) - πρωτη αδεια 98 αλλα μετα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι κατασκευαστηκε το 88(!!).
    Μιλαμε οτι το μηχανακι ειναι 17 ετων (μολις γυρισε απο τη πενταημερη δηλαδη :rotflmao: !)
    Προτερηματα:

    -δισκοφρενα μπρος πισω

    -ζαντες αλουμινιου με μπρατσα (οχι ακτινες οπως τα αλλα on-off)

    -tubeless λαστιχα (οχι σαμπρελες)

    -υδροψυκτο

    -29hp (μπορει να φαινεται αλλα δεν ειναι το ιδιο μοτερ με το nx)
    το μηχανακι παει γ@μιοντας - μη γελατε! τουλαχιστο το δικο μου με αλλαγμενη εξατμιση και ηλεκτρονικη daytona.

    -καταναλωση-αυτοναμια 180-200 χλμ με 7€

    -το μοτερ του ειναι αλεξισφαιρο -τωρα τελευταια μονο καιει λιγο λαδι κι αυτο επειδη του βαλα πολυ λαδι σε μια αλλαγη που του εκανα και επειδη το πηγαινω συνεχεια στα κοκκινα.

    -συντηρηση: οποτε θυμηθω λαδια φιλτρα μπουζι και 1 φορα του αλλαξα και παραφλου -παντα μονος μου.

    -κοστος συντηρησης (οσα θυμαμαι)
    1.λαστιχα (και τα 2) 150 -170€
    2.φιλτρο αερα 15-20€
    3.μπουζι 10€
    4.ντιζα συμπλεκτη ή γκαζιου 15-20€.

    -κοστος πεσιματος : σπανια σπανε τα πλαστικα, ειναι πολυ ανθεκτικα,αντε να σπασεις καμμια μανετα..το προβλημα ειναι οτι αν σπασουν πρεπει μονο να τα παραγγειλεις απο ιαπωνια (αν δε βρεις μεταχειρισμενα) γιατι το μηχανακι ειναι εισαγωγης..και ειναι και πανακριβα, ενδεικτικα ο Σαρακακης μου ζητησε 200€ για τα εμπρος φαναρια που ετυχε να σπασω..πηρε τα 3 μου ,καλο ειναι και "γκαβο"

    Μειονεκτηματα :

    -τα μαμα αμορτισερ ειναι για πεταμα, ειναι πολυ μαλακα και το μηχανακι "πατωνει" με 2 ατομα, ασε που πλεουν σαν βαρκα
    Ηταν το πρωτο πραγμα που αλλαξα.Αλλαγη ελατηριων WP εμπρος και Koni πισω + επισκευη αμορτισερ 100000δρχ.Παρα πολυ καλη επιλογη για οποιον(με το ιδιο μηχανακι) ενδιαφερεται.

    -Ειναι εισαγωγης και δεν υπαρχουν ανταλλακτικα (μονο πλαστικα ομως, γιατι μηχανικα υπαρχουν: ντιζες,φιλτρα,δισκοφρενα,δισκοι συμπλεκτη κτλ).Επισης δε ξερεις τι μοντελο ειναι αν ειναι εισαγωγης -το καινουριο μοντελο (αυτο με τις ανθρακι ζαντες και τα νικελ αυτοκολλητα)βγαινει απο το 95 αν δε κανω λαθος.

    -ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ μειονεκτημα του ειναι ομως το πισω γραναζι το οποιο δεν βιδωνει πανω στη ζαντα αλλα "κουμπωνει" πανω της με κατι πυρους.Απο τη πολυκαιρια και με τους κραδασμους του μονοκυλινδρου οι πυροι του γραναζιου "τρωνε" τα σινεμπλοκ μεσα στα οποια κουμπωνουν δημιουργουν τζογο και στη συνεχεια σπανε (οι ιδιοι οι πυροι του γραναζιου).Οποτε και σπρωχνεις!
    Το χειροτερο ειναι οτι αλλαζοντας γραναζι δε σωνεσαι γιατι επειδη ηδη υπαρχουν οι τζογοι αυτοι στα σινεμπλοκ και το νεο σου γραναζι ειναι ζητημα χρονου να σπασει.Αλλα η HONDA δε δινει σαν ανταλλακτικο μονα τους τα σινεμπλοκ αλλα σετ με τη ζαντα -και δε τολμω να ρωτησω τη τιμη της, υπαρχουν noname σινεμπλοκ τα οποια τη τελευταια φορα αντεξαν μονο 11μηνες...
    Γιαυτο ειναι ζωτικης σημασιας να το αγορασεις οσο πιο καινουριο μοντελο μπορεις.
    αυτα -ελπιζω να βοηθησα.
    www.tuscani.gr

  12. #42
    Λοιπον κυριοι ας βαλω και γω ενα λιθαρακι στην κουβεντα.
    Πρωτον να ρωτησω τους αποπανω πως καταληξανε στο συμπερασμα οτι το Nx εχει διαφορετικο κινητηρα απο του Ax και ειναι και 10cc megalytero δηλαδη το nx ειναι 160? η 140?
    Daytona ηλεκτρονικη τι διαφορα κανει στην αποδοση? Απο που την πηρες και ποσο?

    Παμ παρακατω για μεσα μεσα μεσα πολυ λεμε θα παρεις παπι! Δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο! Για εστω και λιγο μεγαλυτερο δρομο για ταχυτητες ανω των 70χιλ/ωρα θα παρεις το ax με κλειστα ματια. Καμια σχεση φρενα/στρυψιμο/σταθεροτητα κλπ κλπ ΑΛΛΑ και καταναλωση!
    Στο παπι ρε ξεχνας να βαλεις βενζινα...στο ΑΧ καθε 130χιλ βαζω 6ευρω!!! Αλλα το παω στα κοκκινα οταν το παω κανονικα βγαζει περιπου 170χιλ. Το παπι ομως ξεχνας να βαλεις. οκ μιλαμε για παπι του 2001 ομως και αχ του 1993 ετσι? Και το αλλο παπι μου του 96 καταναλωνει πολυ περισσοτερο απο το ιδιο του 01.
    οπως καταλαβες εχω και το ενα και αν ηταν να παρ τωρα παλι ΑΧ θα επερνα.

  13. #43
    τεχνικα χαρακτηριστικα ax1 : http://www.honda.co.jp/news/1994/2940330.html


    ειναι στα γιαπωνεζικα αλλα διακρινονται τα αλογα

    τεχνικα χαρακτηριστικα nx250:
    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nx_250_1994.php

    και τα 2 ειναι 249cc -ο μηχανικος μου μου πε οτι το ax1 εχει πιο αγριο εκκεντροφορο γιαυτο και τρωει γραναζια και αλυσιδα για πρωινο...

    οσον αφορα τη daytona ..με αφησε απο ηλεκτρονικη στη μιχαλακοπουλου και το βαλα επιτοπου σε ενα συνεργειο honda που βρηκα μπροστα μου(δε θυμαμαι να σου πω που ακριβως,πανε 4 χρονια)..και αντι να βαλω καινουρια μαμα ηλεκτρονικη του βαλα τη daytona με 30000δρχ.
    www.tuscani.gr

  14. #44
    file mou se eyxaristω πολυ για τα γιαπονεζικα φλορουμ
    ηταν πολυ κατανοητα λεμε :rotflmao:


    βρε απο μανουαλ κλπ εχουμε να φαν και οι κοτες, εγω το ξερω οτι ειναι 249cc και τα δυο...ο δεν θυμαμε ποιος ελεγε οτι εχουν 10cc διαφορα που δεν εχουν αλλα και να ειχαν δεν αξιζει καν αναφορα...απλα ακουγοντε διαφορα περιεργα τα οποια δεν καταλαβαινω που τα εφευρισκουν οπως οτι τα AX einai 113kg ενω ειναι 128με υγρα και 118 χωρις συμφωνα με το μανουαλ.

    πιαστ'αυγο κ κουρευτο :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Απολαυστε στη ζωη, καθε γ@μημενη της στιγμη!!!

  15. #45
    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι διαφωνειτε!!!!

    λετε τοση ωρα τα ιδια πραγματα και ακρη δεν βγαζετε.

    ο idi λεει τι ειναι το οικονομικοτερο και καποιοι αλλοι τι ειναι πρακτικοτερο.

    πολλες διαμαχες βλεπω αλλα βρισκονται σε λαθος κατηγορια.
    Οχι τιποτα αλλο, αλλα η συκγεκριμενη δεν βγαζει και γελιο..........

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Crypton R 102 vs Astrea Grand
    από DrLo στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2005, 13:49
  2. Προβληματάκια σε AX-1
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 00:00
  3. Honda AX-1
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 12:24
  4. Πότε σταμάτησε το Astrea ?
    από DrLo στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2005, 13:28
  5. Ax 1 ??????????????
    από koufaloni στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2004, 09:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF