Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: κτμ διαφορες

  1. #1
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453

    Thumbs up κτμ διαφορες

    Μπορει καποιος να μου εξηγησει διαφορες 625 smc,660 smc,lc4 prestige και exc??ευχαριστω
    ( το exc ενδιαφερομαι να γινει μοταρντ
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  2. #2
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    αν δεν κανω καπου λαθος

    640 prestige: μοτερ 625cc
    625 smc: 625cc με fcr
    660 smc: 660cc με fcr και διαφορες στα ρευματα

    δεν εχει σχεση με τα αλλα που ειναι πολιτικα μηχανακια.. ειναι αγωνιαρικο (αλλη χρηση, αλλη συντηρηση)

    αν κανω καπου λαθος διορθωστε με
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  3. #3
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    για exc λες πως ειναι αγωνιαρικο ετσι?
    απο τα παραπανω ποιο θα προτεινατε για καθημερινη χρηση(ας πουμε καθημερινη,δλδ βολτουλες περιπου 20-30 χλμ την ημερα)?εννοειτε πως η συντηρηση θα ειναι ευλαβικη(ειδικα λαδια-βαλβιδες)και το ζεσταμα σιγουρο καθε φορα που εχει περασει 4 ωρο απο την προηγουμενη βολτα...πιστευω πως το μη στατικο ζεσταμα ειναι το καλυτερο.δλδ χαλαρα για 2-3 λεπτα με την μηχανη να προχωραει...
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  4. #4
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    και το exc αν κρινω απο αυτα που κυκλοφορουνε και εχω μιλησει δεν τους εχει βγαλει ζημιες (τουλαχιστον σοβαρες). Ζεσταμα, σερβις, να αποφευγεις την κινηση και οχι (παρατεταμενα) τελικιασματα. εγω 660 smc θα παιρνα παντως
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  5. #5
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    κι εγω για το 660 πηγαινω...καποια συγκεκριμενη γενια??2006 και μετα εχχω ακουσει πως ειναι πολυ αξιοπιστα
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    EXC αγωνιστικό εργαλείο χωματερό . Αλλαγή λαδιών κάθε 1000 χλμ ,βαλβίδες κάθε 2.000 χλμ.

    Αμα αντέχει η τσέπη σου κ εχεις κ γκόμενο συνεργειά κτματζή το κυκλοφορείς κ κάθε μέρα !

  7. #7
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
    EXC αγωνιστικό εργαλείο χωματερό . Αλλαγή λαδιών κάθε 1000 χλμ ,βαλβίδες κάθε 2.000 χλμ.

    Αμα αντέχει η τσέπη σου κ εχεις κ γκόμενο συνεργειά κτματζή το κυκλοφορείς κ κάθε μέρα !
    τιποτα απο τα 2 δε παιζουν οποτε
    για το 660 παω πιο πολυ...
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  8. #8
    εγω μαλλον παω για το smc to 625 μοντελο 2004 2005 γτ ειμαι 18 και αυτο το οδηγαω στα 18 επειδη ειναι κλειστο μοντελο!

  9. #9
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    και το 660 στα κλειστα μοντελα "θεωρειται", αλλα και παλι νομιμος δεν θα σαι (αν στοχευεις σ'αυτο)
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
    απο τα παραπανω ποιο θα προτεινατε για καθημερινη χρηση(ας πουμε καθημερινη,δλδ βολτουλες περιπου 20-30 χλμ την ημερα)
    κι εσυ δηλ τωρα, θες να παρεις το 660 SMC γι αυτη τη χρηση? To C στο SMC δεν ξερεις τι σημαινει μαλλον ε?

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
    και το 660 στα κλειστα μοντελα "θεωρειται", αλλα και παλι νομιμος δεν θα σαι (αν στοχευεις σ'αυτο)
    ρε συ πηρα τηλ στην κτμ και μου ειπαν θα ειμαι νομιμος.. γτ το βγαζουν 28 αλογα.. και το διπλωμα ειναι μεχρι 30 κατι

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dez
    κι εσυ δηλ τωρα, θες να παρεις το 660 SMC γι αυτη τη χρηση? To C στο SMC δεν ξερεις τι σημαινει μαλλον ε?
    τι σημαινει?

  13. #13
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dez
    κι εσυ δηλ τωρα, θες να παρεις το 660 SMC γι αυτη τη χρηση? To C στο SMC δεν ξερεις τι σημαινει μαλλον ε?
    φιλε μια χαρα ξερω τι σημαινει και γι αυτο εκανα την ερωτηση που εκανα,αλλιως δεν θα ρωτουσα να μου πουν τις εμπειριες τους οσοι ξερουν.το μηχανακι δεν ειναι μονο για αγωνες και σκισιματα.με σωστη συντηρηση και οδηγηση κανει και βολτες,και μικρα ταξιδια μη σου πω(μη το παραχεσουμε κι ομως)

    super motard competition σημαινει φιλε που ρωτησες
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  14. #14
    voodoo practitioner Το avatar του/της mikros boudas
    Εγγραφή
    12/02/2008
    Μηνύματα
    453
    Αρχικά δημιουργήθηκε από akis_din
    ρε συ πηρα τηλ στην κτμ και μου ειπαν θα ειμαι νομιμος.. γτ το βγαζουν 28 αλογα.. και το διπλωμα ειναι μεχρι 30 κατι
    φιλε το διπλωμα παει με αναλογια κιλων ανα ιππο.θεωρητικα εισαι νομιμος αλλα πρακτικα θα σε σταματανε και δεν θα μπορεις να πεισεις τον αστυνομικο
    The sickness

    A good rider has balance, judgment, and good timing. So does a good lover.


  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
    φιλε μια χαρα ξερω τι σημαινει και γι αυτο εκανα την ερωτηση που εκανα,αλλιως δεν θα ρωτουσα να μου πουν τις εμπειριες τους οσοι ξερουν.το μηχανακι δεν ειναι μονο για αγωνες και σκισιματα.με σωστη συντηρηση και οδηγηση κανει και βολτες,και μικρα ταξιδια μη σου πω(μη το παραχεσουμε κι ομως)

    super motard competition σημαινει φιλε που ρωτησες
    οκ, αρα καταλαβαινεις οτι δε θες το SMC το οποιο απλα θα χαραμισεις και θα ταλαιπωρησεις με μια απλη καθημερινη χρηση. Το μηχανακι ειναι (σχεδον) αγωνιστικο κι αυτο μεταφραζεται σε διαφορετικη συντηρηση και διαφορετικη χρηση. Το LC4 SM ειναι μια χαρα για τη χρηση που θες

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διαφορές ΚΤΜ 690 Enduro και R
    από Greg_950 S στο forum KTM
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2011, 18:09
  2. εναλλακτικη για ΚΤΜ
    από Spazz στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 15:30
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:40
  4. διάφορες (απλές?) τούμπες
    από cityfly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 15:02
  5. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 14:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF