Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: Bελτιωση αναρτησεων και φρενων στο Serow.

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Eχω διαβασει ολα οσα εχεις γραψει και εσυ και τα αλλα παιδια σχετικα με το θεμα.Κ επαληθευουν νομιζω οσα εγραψα στην αρχη αρα σωστα τα εχω καταλαβει τα πραγματα.Αλλα αυτο που εγραψες δεν το πιασα Η αναρτηση του SEROW εχει σιγουρα ρυθμιση προφορτισης και επαναφορας συμφωνα και με το manual.Aλλα το χρυσο μπουκαλακι που βρισκεται μπροστα στο σκελετο και εχει μια ροδελα ρυθμισης τι ρυθμιζει?!Προφανως την αποσβεση συμπιεσης?!
    Ελα ρε, έχει τέτοιο μπουκαλάκι το δικό σου??
    Δε σε κανω πλάκα, αλλά δεν είχα ιδέα οτι υπάρχει SEROW με ξεχωριστό ρεζερβουάρ λαδιου/αερίου, παρολα τα μάνιουαλ που έχω μαζέψει, δεν το έχω δεί πουθενά. Τί μοντέλο είναι??
    Καλή φάση, γιατί η αυξημένη ποσότητα λαδιού δεν επιτρέπει την αύξηση της θερμοκρασίας, ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες.
    Η ροδέλα πάνω στο μπουκαλάκι ρυθμίζει την απόσβεση συμπίεσης. Η απόσβεση επαναφοράς ρυθμίζεται απο την ροδέλα στην κάτω άκρη του αμορτισέρ και η προφόρτιση απο τα δαχτυλίδια στην κάτω μεριά του ελατηρίου.

    ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
    1)Οσο πιο σκληρο(στο Hard δλδ) το rebound και η αποσβεση συμπιεσης τοσο πιο αργα θα εκτονωνει το ελατηριο και θα βυθιζεται η αναρτηση αντιστοιχα ή το αντιθετο?
    2)Γνωριζει κανεις αν η πισω αναρτηση του SEROW παιρνει καποιο σερβις?Πχ αλλαγη λαδιου ή εξαερωση?
    1. Ακριβώς.
    2. Θεωρητικά όχι, τουλάχιστον το αμορτισέρ χωρίς το ξεχωριστό ρεζερβουάρ. Πρακτικά βέβαια, όλα ανοίγουν.

    Απ όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει aftermarket αμορτισέρ για το SEROW.

    Στο πιρούνι μπορείς να αλλάξεις λάδια και ελατήρια χωρίς να το λύσεις όλο ή να το βγάλεις απο το μηχανάκι (MikeG δεν είναι ΚΤΜ με WP...). Xαμηλά στην πίσω πλευρά κάθε μπουκάλας υπάρχει μια μικρή βίδα για το άδειασμα του λαδιού. Τα ελατήρια βγαίνουν πανεύκολα, αφού βγάλεις τις τάπες στην πάνω άκρη των καλαμιών.

    Στο δικό μου τα ελατήρια μπροστά ήταν όντως πολύ μαλακά. Αντί να τα αλλάξω όμως, τα έκοψα (κατά 80mm αν θυμάμαι καλά) και η κατάσταση ψιλοβελτιώθηκε. Βέβαια όλο το μπροστνό του SEROW είναι λίγο μάπα εδώ που τα λέμε.
    Η σκληρότητα του πίσω ελατηρίου είναι μια χαρά για μένα (το αμορτισέρ τάχει ψιλοπαίξει όμως και πρέπει κάποτε να κατσω να το φτιάξω...).

    Το σωληνάκι του φρένου άλλαξε το οπωσδήποτε (και πες και μένα που το βρήκες). Όταν παλιώσει το γνήσιο φουσκώνει σαν λάστιχο ποτίσματος και η αίσθηση και απόδοση (όση είχε τέλωσπάντων) πάνε περίπατο....

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αγαπητε μου φιλε,
    ΝΑΙ εχω χρυσο μπουκαλακι μπροστα κατω απο τον σκελετο!!!Πρεπει να ειναι μοντελο 93 αυτο που εχει μονο μιζα.
    Το προβλημα με το πισω ελατηριο ειναι οτι οταν ειμαι μονος δουλευει μια χαρα αλλα με 2ο ατομο πανω το μηχανακι καθεται πολυ(νιωθεις λες και παει σουζα).Μαλλον θα αυξησω λιγο την προφορτιση!Ψηλορυθμισα επαναφορα και συμπιεση αλλα θελει δουλεια ακομη!!
    Σχετικα με τα μπροστα ελατηρια θελουν σιγουρα αλλαγμα.
    Σιγουρα δεν χρειαζεται να βγουν οι αναρτησεις?!
    Η δουλεια γινεται χωρις να λυσω μπροστινο?!
    Εσυ τι ακτιβως εκανες για να βελτιωθουν?!
    Γνωριζεις τι ρυθμισεις εχουν τα μπροστα?!
    Για σωλινακι υψηλης μπροστα θα ψαξω και θα σου πω αν μαθω κατι...
    Διευκρινιζω οτι το μηχανακι χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ και οχι σε χωμα!

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Η λογική και σωστή σειρά είναι πρώτα να κάνεις ένα σερβις μπροστά πίσω ώστε να έχεις το υδραυλικό μέρος της ανάρτησης σωστό και λειτουργικό και μετά κρίνεις εάν χρειάζεσαι τα hyperpro.
    Και το παιχνίδι με τις ρυθμίσεις δεν θα έχει καμιά σημασία εάν δεν δουλεύει το αμορτισέρ η έχει χάσει το άζωτο.
    Και έλεγχος μοχλικού για τζόγους και γρασάρισμα.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Η λογική και σωστή σειρά είναι πρώτα να κάνεις ένα σερβις μπροστά πίσω ώστε να έχεις το υδραυλικό μέρος της ανάρτησης σωστό και λειτουργικό και μετά κρίνεις εάν χρειάζεσαι τα hyperpro.
    Και το παιχνίδι με τις ρυθμίσεις δεν θα έχει καμιά σημασία εάν δεν δουλεύει το αμορτισέρ η έχει χάσει το άζωτο.
    Και έλεγχος μοχλικού για τζόγους και γρασάρισμα.
    Eυχαριστω πολυ που βοηθας.
    Τα γνωριζω αυτα,απλα σημερα πειραματιστικα λιγο με τις ρυθμισεις γιατι ηταν τελειως μα τελειως λαθος απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη!Ηδη βελτιωθηκαν τα πραγματα λιγακι.Αυριο που θα παω στον μηχανικο θα τον ρωτησω τι σερβις μπορει να γινει.Γιατι δεν ξερω αν το συγκεκριμενο αμορτισερ ειναι επισκευασιμο δλδ αν μπορω να συμπληρωσω αζωτο/λαδι κλπ...Αν γνωριζεις πες μου...
    Παντως το μηχανακι δεν εχει δουλεψει χωμα για να εχει ιδιαιτερη καταπονηση το αμορτισερ.
    Σε πρωτη φαση θα ρυθμισω αυριο τα sag και την προφορτιση ελατηριου για να δω αν θα υπαρξει καμια βελτιωση.Στο μπροστινο ισως να αλλαξω λαδακια και να κοντινω λιγο τα ελατηρια(μπορει να εχει τα ιδια λαδια εδω και 15 χρονια!!!)...
    Τα hyperpro σιγουρα θα ειναι η τελευταια λυση (αν περισευουν λεφτα ).Αν ομως βελτιωθει η κατασταση λιγο με τις ρυθμισεις τοτε δεν αλλαζω τιποτα...Δεν εχω και τις τρελες απαιτησεις απο ενα SEROW!Aπλα να ειναι οσο το δυνατον πιο λειτουργικο....

  5. #20
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Τα πιο φθηνά αμορτισέρ που μπορείς να βρεις (εκτός απο μεταχειρισμένα) είναι νομίζω τα HAGON και τα φέρνει σύμφωνα με το site τους :

    SPEEDY
    Alex Rousianides Michalakopoulou 172 1527 Athens

    τα HAGON τα φερνει ο Τογελος στη Λιοσιων(τρεις γεφυρες)ΤΗΛ 2108325603

  6. #21
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Πήγαινε στο K-Shock

    Τα παιδιά ξέρουν πολύ καλά την δουλειά τους και ποτέ δεν θα προσπαθήσουν να σε κοροϊδέψουν για να βγάλουν χρήματα. Αντίθετα θα σε αποτρέψουν να ξοδέψεις εαν δεν χρειάζεται πραγματικά να το κάνεις.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Πήγαινε στο K-Shock

    Τα παιδιά ξέρουν πολύ καλά την δουλειά τους και ποτέ δεν θα προσπαθήσουν να σε κοροϊδέψουν για να βγάλουν χρήματα. Αντίθετα θα σε αποτρέψουν να ξοδέψεις εαν δεν χρειάζεται πραγματικά να το κάνεις.
    Δυστυχως δεν ειμαι Αθηνα...Και για να επισκευφτω το K-SHOCK πρεπει να λυσω τις αναρτησεις και να τις στειλω πραγμα σχεδον αδυνατον.
    Ρωτησα τον μαστορα μου ομως τι βελτιωση μπορω να κανω στο μπροστινο και μου ειπε αλλαγη λαδια και κοντεμα ελατηριων+κατασκευη προσθηκων σε τορνο απο ενα ειδικο υλικο 90Ε.
    Να πω την αληθεια αρκετα μου φανηκαν γιατι με 150Ε βαζω hyperpro ελατηρια και λαδια!!

  8. #23
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρκεί να τους πάρεις ενα τηλέφωνο και να τους ρωτήσεις αυτά που ρωτάς και εμάς εδώ και θα σου απαντήσουν άσχετα εαν πρόκειται να γίνεις πελάτης τους ή όχι. Δεν χρειάζεται να δουν την ανάρτησή σου για να σε συμβουλέψουν. Σίγουρα την ξέρουν και θα πάρεις άμεση απάντηση για το τι μπορείς να κάνεις και τι όχι. Δεν χάνεις τίποτε να μιλήσεις μαζί τους.

    K-Shock 210-646-8349

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Αρκεί να τους πάρεις ενα τηλέφωνο και να τους ρωτήσεις αυτά που ρωτάς και εμάς εδώ και θα σου απαντήσουν άσχετα εαν πρόκειται να γίνεις πελάτης τους ή όχι. Δεν χρειάζεται να δουν την ανάρτησή σου για να σε συμβουλέψουν. Σίγουρα την ξέρουν και θα πάρεις άμεση απάντηση για το τι μπορείς να κάνεις και τι όχι. Δεν χάνεις τίποτε να μιλήσεις μαζί τους.

    K-Shock 210-646-8349
    Α οκ... Θα τους παρω τοτε... Ευχαριστω

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Σχετικα με τα φρενα θα χρειαστω αλλαγη δισκοπλακες και σκεφτομαι να βαλω και υψηλης μπροστα.
    Εχει κανεις να προτεινει aftermarket δισκοπλακες?Τι τιμες παιζουν?Κανενα καλο καταστημα(καλες τιμες) εξωτερικο παιζει?
    Για σωληνακι υψηλης για να ειμαι βεβαιος οτι θα ταιριαζει εκτος απο το μηκος που χρειαζομαι πρεπει να μετρησω και τιποτα αλλο?Τα ρακορ ειναι ιδια?Δλδ πχ αν το σωληνακι ειναι απο r6 τα ρακορ θα ταιριαζουν?

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΡΕ ''sf'' ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ Club????
    από zoropatra στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2006, 22:09
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2005, 15:47
  3. Φιλια Και Μπουνιες Στο Υαμαηα Μ1!!!!
    από panayiotis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2005, 11:32
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2005, 22:29
  5. Τιμή και δόξα στο Γιασέρ Αραφάτ
    από bungee στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 11:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF