Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΒΕΝΖΙΝΗ 114-116 ΟΚΤΑΝΙΑ?

  1. #16
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tyfeonas
    αρα αυταναφλεγεται χωρις να υπαρχει σπινθηρας.
    αυταναφλεξη δεν ειναι και αυτο?
    την προαναφλεξη πως την καταλαβαινεις στον κινητηρα ?
    δεν κανει πειρακια?
    απλα το μαντευεις?
    Θα σΕ απαντούσα, αλλά σε κόβω τσαμπουκαλεμένο (και δεν βρίσκω τον λόγο...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    να ρωτησω κ εγω τη παπατζα μου..
    αγωνιστηκες δεν λενε τις βενζινες οι οποιες ειναι ποιο πλουσιες σε οξυγονο (εκτος των οκτανιων);;
    Ας μείνουμε στην παπάντζα ...

    (δεν θα αντέξω βενζίνες πλούσιες σε οκτάνια και οξυγόνο - αν και τώρα που το σκέφτομαι, καλό θα ήταν να βάζαμε την βενζίνη στο ενυδρείο με το χρυσόψαρο να την οξυγονώσουμε λιγάκι...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2006
    Μηνύματα
    29
    οχι βρε καμμια σχεση!


    απλα για να μαθω σε ρωταω.

    δεν υπαρχει θεμα ειλικρινα...



  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tyfeonas
    οχι βρε καμμια σχεση!

    απλα για να μαθω σε ρωταω.
    δεν υπαρχει θεμα ειλικρινα...
    Η ανάφλεξη ενός καύσιμου μίγματος, όταν γίνεται χωρίς την "βίαιαη" παροχή θερμότητας - π.χ. σπινθήρας, θεωρείται πάντα σαν ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΞΗ (των Diesel εξαιρουμένων - γιατί θα εμφανιστεί ο Trap με τα Λαμποργκίνια του και θα μας ζαλίσει τα ούμπαλα... ).

    Ο διαχωρισμός σε ΠΡΟ και ΑΥΤ γίνεται ακριβώς για να ξεχωρίσουν οι τρόποι που το μίγμα αναφλέγεται (όταν δεν γουστάρουμε να το κάνει...).


    Υ.Γ.
    Έκανα λάθος στον συσχετισμό αυτανάφλεξης και πυρακίων και σπεύδω να το διορθώσω...

    ΠΡΟανάφλεξη ---> Πυράκια

    ΑΥΤανάφλεξη ---> Ακανόνιστοι θόρυβοι σε διάφορες φάσεις του κύκλου (όχι μόνο στην συμπίεση πριν το ΑΝΣ)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    (των Diesel εξαιρουμένων - γιατί θα εμφανιστεί ο Trap με τα Λαμποργκίνια του και θα μας ζαλίσει τα ούμπαλα... ).
    Νά'μαι κ εγώ μια που φώναξες, αλλά...
    δεν έχω λαμποργκίνια, αγαπητέ μου κύριε... (μακριά από μένα τέτοια πράγματα...)

    Και δεν έχεις άδικο εδώ που τα λέμε, γιατί πολλοί στα δράγστερ αντικαθιστούν τα ν8 μπλόκ με άλλα από ντίζελ για αντοχή σε τέτοιου είδους καταπονήσεις...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    ΠΡΟανάφλεξη ---> Πυράκια
    ΑΥΤανάφλεξη ---> Ακανόνιστοι θόρυβοι σε διάφορες φάσεις του κύκλου (όχι μόνο στην συμπίεση πριν το ΑΝΣ)
    Εντάξει το έγραψες, αλλά να πούμε στο φίλο τυφεώνα, ότι είτε αυτ -είτε προ, στο αυτί ακούγεται το ίδιο περίπου...και ο οποιοσδήποτε θα το χαρακτήριζε ώς πυράκια.

    Τώρα αν συμβεί αυτανάφλεξη με βαλβίδα εισαγωγής ή εξαγωγής ανοιχτή ίσως αν σκαμπάζει να εκτιμήσει διαφορετικά την κατάσταση... :rotflmao:

  6. #21
    και εντελλει σε νορμαλ μοτερ , κανουμε καλο -κακο η απλα ειναι αδιαφορο , αν καταναλωνουμε τετοια βενζινη ?
    PROzacRIDER

  7. #22
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Κακό, στην τσέπη σου. Αδιάφορο, για το μοτέρ.

    Αν και σε νέας τεχνολογίας μοτεράκια με ηλεκτρονικούς ψεκασμούς και αντινοκ σενσόρια, ίσως με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο και τέρμα γκάζι να αποδίδει λίγο καλλίτερα...για ευνόητους λόγους.

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Κακό, στην τσέπη σου. Αδιάφορο, για το μοτέρ.
    επιελους μια απαντηση ...
    PROzacRIDER

  9. #24
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    και εντελλει σε νορμαλ μοτερ , κανουμε καλο -κακο η απλα ειναι αδιαφορο , αν καταναλωνουμε τετοια βενζινη ?
    Σε μοτερ που ειναι νορμαλ σαφως και του κανουμε κακο ασε που θα πηγαινει χειροτερα το εχω δοκιμασει
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  10. #25
    παρε vp ms100 με αυτην ισως δεις διαφορα αλλα δεν ξερω τι συμπιεση παιζει το yamapa σου !

  11. #26
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    ρε παιδια επειδη μπερδευτηκα
    Ειπατε οτι αποδιδει σε μοτερ με υψηλη συμπιεση.
    δλδ σε ενα ss 600 η 1000 θα αποδιδει?
    τα 600αρια εχουν συχνα πιο υψηλη συμπιεση απο τα 1000αρια.
    εψαξα λιγο και απ'οτι ειδα εχουν σχεση συμπιεσης απο 12,5:1 εως σχεδον 14:1!!!!
    ZX-6R 2008 Compression Ratio --> 13.9:1
    δεν ξερω ποσο πανε τα αγωνιστηκα αλλα νομιζω πως και αυτες οι συμπιεσεις ειναι μεγαλες.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Η ανάφλεξη ενός καύσιμου μίγματος, όταν γίνεται χωρίς την "βίαιαη" παροχή θερμότητας - π.χ. σπινθήρας, θεωρείται πάντα σαν ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΞΗ (των Diesel εξαιρουμένων - γιατί θα εμφανιστεί ο Trap με τα Λαμποργκίνια του και θα μας ζαλίσει τα ούμπαλα... ).


    Λοιπόν εγώ έχω ένα κινητηράκι 0.07 της κυβικής ίντσας που καίει ένα μιγμα μεθανόλης νιτρομεθανιου (περίπου 10% κατ όγκο) και λαδιού (20% περίπου κατ όγκο) και δεν δουλεύει με μπουζί.
    Γυρνάει χαρούμενα γύρω στις 20000 σαλ.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VLADx
    ρε παιδια επειδη μπερδευτηκα
    Ειπατε οτι αποδιδει σε μοτερ με υψηλη συμπιεση.
    δλδ σε ενα ss 600 η 1000 θα αποδιδει?
    τα 600αρια εχουν συχνα πιο υψηλη συμπιεση απο τα 1000αρια.
    εψαξα λιγο και απ'οτι ειδα εχουν σχεση συμπιεσης απο 12,5:1 εως σχεδον 14:1!!!!
    ZX-6R 2008 Compression Ratio --> 13.9:1
    δεν ξερω ποσο πανε τα αγωνιστηκα αλλα νομιζω πως και αυτες οι συμπιεσεις ειναι μεγαλες.
    Ναι αλλά δουλεύουν μια χαρά με την συμπίεση τους οπότε δεν χρειάζεται.

  14. #29
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Λοιπόν εγώ έχω ένα κινητηράκι 0.07 της κυβικής ίντσας που καίει ένα μιγμα μεθανόλης νιτρομεθανιου (περίπου 10% κατ όγκο) και λαδιού (20% περίπου κατ όγκο) και δεν δουλεύει με μπουζί.
    Γυρνάει χαρούμενα γύρω στις 20000 σαλ.

    και που να του βάλεις μίγμα με 15% νιτρομεθάνιο να δείς τι θα γίνει...
    αν και θέλει πολύ παίδεμα στο καρμπιρατερ για να δουλεύει σωστά...
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

  15. #30
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Σε μοτερ που ειναι νορμαλ σαφως και του κανουμε κακο ασε που θα πηγαινει χειροτερα το εχω δοκιμασει
    Tα οκτάνια μας δείχνουν την ικανότητα της βενζίνης να μην αναφλέγεται σε χαμηλή συμπίεση.
    άρα σε συμβατικό μοτέρ με μικρή συμπίεση τι διαφορά έχει? αφού έτσι και αλλιώς δεν αναφλέγεται πριν το ανσ?
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ εμπλουτισμένη βενζίνη αλλά δεν μου φαίνεται λογικό
    V - 2 p o W e r


    γαζώνουν λέμε...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βενζίνη SOS
    από JimmyZ στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2005, 11:47
  2. Δομνίστα Βενζινη ?
    από crs-k στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2005, 19:05
  3. Βενζίνη Β.Ρ. 100 οκτανίων (μπλιαχ)
    από THEOD στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2004, 22:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF