Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 54

Θέμα: γνωμες για kx 250 f 2007

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Έχω οδηγήσει CRF 250, το μόνο που με χάλασε ήταν ο ήχος του, κάνει σαν παπί φτιαγμένο.
    Βέβαια για να το ευχαριστηθείς όπως πρέπει θέλει γυμναστήριο και να είσαι νεαρός και ευκίνητος.
    Κοντό σασμάν, κινητήρας έτοιμος να σκάσει και αρπάγματα τρελά.
    Όσο για τις στροφές που αποδίδει το μοτέρ δεν θυμίζει και τόσο δίχρονο 125, εμένα που φάνηκε πολύ πιο ''γεμάτο''.
    Φαντάζομαι τότε πως θα είναι το 450......

    Χωρίς πλάκα ένα τέτοιο ονειρευόμουν τέλη της δεκαετίας του 80, αλλά τα τότε τετράχρονα (τα μεγάλα, γιατί τα μικρά ήταν απλά ψόφια) ήταν σαν να προσπαθείς να οδηγήσεις ελέφαντα σε μονοπάτι....
    Τό πρώτο σοβαρό 4T (αν και οχι motocross, αλλά με μικρό βάρος, καλές αναρτήσεις και συμμαζεμένο) ήταν το DR350 (το κίτρινο)...

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Aφού το θες για να βολτάρεις ξεκουραστα στο δάσος... και μελλοντικά για τίποτα μονοπάτια με δύσκολα περάσματα... πάρε ενα enduro...


    Aυτό οπως είπες και ο ίδιος (είναι μηχανάκι πίστας ) και θέλει συχνότερη συντήρηση και οι αναρτήσεις ολα είναι ρυθμιζμενα για να δουλεύει στη πιστα ....


    Τώρα η επιλογή 4 or 2 stroke είναι διικιά σου...

    Επειδή είσαι λάρισσα οι επιλογές ειναι σίγουρα λιγο περιορισμένες το καταλαβαίνω ... αλλά μη βιαστείς και αγοράσεις μηχανάκι που τελικά δεν θα το ευχαριστηθείς ...

    zid,,,,εχω ενα 6 μηνω ψαχνομαι ....και σας εχω ζαλησει εδω μεσα..... !

    θελω να μην πληρώνω ουτε τελη ουτε ασφαλιες τπτ....θελω να βγάζω τα γούστα μου 1-2 φωρες την εβδομάδα!!!! .....ωσο για πιστα πιος ξερει,,,παντως μονο ερασητεχνικα και παπαριες,δεν με παιρνει να σπάσω τπτ αλλο.....!

    Τωρα με το μαστορι μου που μίλησα που τρέχει σε αγωνες (κασκανης κωστας 3ος-4ος στην λιμνη πλαστηρα πέρυσι) μου λεει οτι το μηχανάκι απο 07 και επάνω ειναι πολυ καλό!!! ζεσταίνεται σε μονοπάτια αλλα αμα δεν το ζορίσεις και το βγάλεις δεν θα εχεις πρόβλημα!

    ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΔΕΚΤΕΣ....!!!!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΌΤΑΣΗΣ!!
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
    φιλος μου που εχει δυχρονο μου λεει πως παει γαμιωντας.... εχει καλο γκαζι....!

    και εγω εχω φαει ενα κολιμα γιατι ο καθενας λεει τα δικα του ,,,,

    τα δυχρονα βγαζουν μικροτερες ζιμιες....τα τετραχρονα αμα βγαλουν ζιμια ειναι μεγαλη.....απο την αλλη για την kawasaki μου ηπανε πως εχει τα πιο φτηνα ανταλακτικα!

    αυτο που σκέφτομαι που ειπε ο φιλος πιο πάνω ,,,,εαν ζεσταίνεται πολυ και με 30-35 βαθμούς στην λαρισα θα πινω 5-5 της μπίρες μετα!!!! χεχεεχεχ
    Τα διχρονα ΜΧ 250 έχουν γκάζι να φαν και οι κότες (παλια όταν υπήρχαν πραγματικοί άντρες υπήρχαν και κατι CR500 βέβαια...)

    Το τετράχρονο με σωστή συντήρηση βέβαια, εχει (θεωρητικά) λιγότερες πιθανότητες για βλάβες. Στο διχρονο θέλεις καθε τόσο πιστόνια-ελατήρια κλπ, (τα αλλάζεις λόγω φθοράς πριν πάθουν ζημιά) και βέβαια λάδι (premix) στη βενζίνη....

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Φαντάζομαι τότε πως θα είναι το 450......

    Χωρίς πλάκα ένα τέτοιο ονειρευόμουν τέλη της δεκαετίας του 80, αλλά τα τότε τετράχρονα (τα μεγάλα, γιατί τα μικρά ήταν απλά ψόφια) ήταν σαν να προσπαθείς να οδηγήσεις ελέφαντα σε μονοπάτι....
    Τό πρώτο σοβαρό 4T (αν και οχι motocross, αλλά με μικρό βάρος, καλές αναρτήσεις και συμμαζεμένο) ήταν το DR350 (το κίτρινο)...



    Κι εγώ από τα 80'ς προέρχομαι με ένα ΒΕΤΑ 50ΜΧ που απέδιδε 11 άλογα χεχεχε.
    Βέβαια τότε ήμουν 20, μετά στα 30 το γύρισα στο trial με ένα montesa cota 242.
    Τώρα στα 43 με τόσα μοντέλα νοιώθω σαν το παιδάκι που πάει για πρώτη φορά στα τζάμπο.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS


    ακούω προτάσεις? 2007 ? τι να κοιτάξω?
    Εnduro στα κυβικά που ψάχνεις βγάζει :

    Yamaha wr250f

    Honda cre 250

    KTM 250 exc 250 f

    Υπάρχει και ενα xr250 που δίνει ενας φίλος εδώ στο moto.gr κωσταςyz , για ξεκίνημα και για βολτάρισμα στο δάσος μονοπάτι είναι οτι πρέπει .

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=74883

    Oσον αφορά τα υπόλοιπα gas gas, husaberg , husqvarna ,δεν ξέρω τι παίζει στη Λάρισσα απο αντιπροσωπία...

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  6. #21

    RM250K8

    αυτο γιατι εχει τωσο καλη τιμη καινουριο? 5000? ξερει κανεις? 2008 modelo!
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS


    θελω να μην πληρώνω ουτε τελη ουτε ασφαλιες τπτ....θελω να βγάζω τα γούστα μου 1-2 φωρες
    Ασφάλεια δε χρειάζεται να πληρώσεις δεν σε υποχρεώνει κανείς.... !!!
    Τώρα το σημα για 250cc 1 φορά το χρόνο!! Είναι πολύ μικρό το ποσο δεν νομίζω να σε βγάλει εκτός προυπολογισμού...


    Αλλά γιατί θες να πάρεις ενα μηχανάκι που δεν είναι για τη χρήση που το ζητάς δεν καταλαβαινω?


    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Ασφάλεια δε χρειάζεται να πληρώσεις δεν σε υποχρεώνει κανείς.... !!!
    Τώρα το σημα για 250cc 1 φορά το χρόνο!! Είναι πολύ μικρό το ποσο δεν νομίζω να σε βγάλει εκτός προυπολογισμού...


    Αλλά γιατί θες να πάρεις ενα μηχανάκι που δεν είναι για τη χρήση που το ζητάς δεν καταλαβαινω?

    λοιπον ,,,, βασικα ο ενας λογος ειναι επειδη δεν ξερω και πολλα .
    ο δευτερος ειναι πως πηστευω οτι θα το χρησιμοποιησω για μαλακιες το μηχανακι....
    και τριτον αυτο βρηκα τωρα κοντα μου (λαρισα) και σε καλη κατασταση , αυτο ειναι το πιο βασικο!
    ουτε λαστοιχα δεν το εχει αλλαξει ο τυπος που το εχει.......καταλαβες? δλδ αμα βρω κατι αλλο κοντα μου σε καλη κατασταση δεν με χαλαει....

    ειναι τοσω μεγαλη η διαφωρα μχ και enduro?
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  9. #24
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Τα mx με τα enduro μπορώ να πω ότι δεν έχουν καμία σχέση.
    Εντελώς διαφορετικές αναρτήσεις, άλλο κιβώτιο ταχυτήτων, άλλη συμπεριφορά γενικά.
    Δε σου χρειάζεται mx.


    Κάνε ένα search στο forum και θα βρεις αρκετά πράγματα γι'αυτό το θέμα.



    http://www.moto.gr/forums/showthread...1%DD%F2+enduro

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
    Ασφάλεια δε χρειάζεται να πληρώσεις δεν σε υποχρεώνει κανείς.... !!!
    H ασφάλεια όμως είναι υποχρεωτική ρε γμτ. Να σκας κανά 150άρι έτσι, δίχως να το κυκλοφορείς καθημερινά δεν είναι μλκιά? Και αν σε σταματήσει κανένας περίεργος στο βουνό? Άντε να βγάλεις άκρη... :hypnotize

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xenos
    H ασφάλεια όμως είναι υποχρεωτική ρε γμτ. Να σκας κανά 150άρι έτσι, δίχως να το κυκλοφορείς καθημερινά δεν είναι μλκιά? Και αν σε σταματήσει κανένας περίεργος στο βουνό? Άντε να βγάλεις άκρη... :hypnotize
    Στη προκειμένη περίπτωση αν τον σταματήσει με το καθαρο που δεν έχει ουτε άδεια κυκλοφορίας θα έχει διαφορά...?


    Αν θες να είσαι τυπικός ,έχεις ασφάλεια και δεν τρέχει κάστανο . Ο καθένας είναι υπευθυνος για τις πράξεις του... (εγώ δεν είχα για 1 χρονό ασφάλεια αλλά ηξερα οτι σε ενδεχομενο έλεγχο θα είχα πρόβλημα...)
    Βέβαια αμα μένεις δίπλα στο βουνό... οπως μένω εγώ οι πιθανότητες να σε σταματήσει αστυνομία είναι πολύ λιγες.

    Απο την άλλη απ όσο γνωρίζω (να με διορθώσει κάποιος αν ξέρει καλυτερα) οι ασφάλειες δεν καλύπτουν τρακάρισμα σε δρόμο (πχ χωματόδρομο μέσα σε δάσος που δεν ανήκει στο εθνικό οδικό δίκτυο η σε σχέδιο πόλης).

    Ο φίλος ο Λαρισέος είπε οτι θα το πηγαίνει με τρειλερ... αρα εν ολιγοις δεν θα το κυκλοφορεί σε δρόμους που εχει άλλα οχήματα..


    Υ.ΓΚαι ξανα λέω... το να μην έχεις ασφάλεια η να κυκλοφορείς μηχανη χωρίς αδεια κυκλοφορίας ειναι παράνομο....

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xenos

    H ασφάλεια όμως είναι υποχρεωτική ρε γμτ. Να σκας κανά 150άρι έτσι, δίχως να το κυκλοφορείς καθημερινά δεν είναι μλκιά? Και αν σε σταματήσει κανένας περίεργος στο βουνό? Άντε να βγάλεις άκρη...

    prosopika (pisteva)oti ontws i asfaleia den einai ypoxrewtiki mias kai pigainoume ena sk sto vouno,
    mexri pou me grapsane kai mou katasxesan tin moto,
    pleon den mporeis na ksefeugeis gia panta apo tis kliseis twn mpatswn,
    opote kalo einai na exeis plirwmeni tin asfaleia sou,ta telia,kai i pinakida na vriskete karfitsomeni panw stin moto sou.(ektos ean einai kapoios toso magas kai goustarei na paizei kinigito kai kruftouli me tous mpatsous.
    Ο χρόνος είναι μαγικός όταν δεν κρύβονται χαφίεδες στα ρολόγια.

  13. #28
    Μην πάρεις mx, θα ταλαιπωρηθείς (το έχουμε ξαναπεί). Άσχετα από ασφάλειες πινακίδες κτλ πάρε ένα enduro να βγάλεις τα γούστα σου.

  14. #29
    Εαν ειναι πολυ προσεγμενο και με λιγες ωρες χτυπα το.Το 08 που οδηγησα στο test ride ειναι πολυ καλο και απο οτι ξερω δεν εχουν μεγαλες διαφορες.Απλα να εχεις υποψιν σου οτι ειναι 4χρονο και χρειαζεται πολυ περισσοτερη συντηρηση απο ενα 2χρονο(ασε αμα βγαλει καμια ζημια). Τωρα για αυτο που σου λενε οι περισοτεροι μην παρεις mx αλλα enduro εγω εχω να πω οτι παντα mx ειχα και δεν εμπαινα μονο πιστα.Μια χαρα εκανα και τις βολτες μου στα βουνα,και τις εντουραδες μου.Σιγουρα εχουν διαφορες μεταξυ τους οπως σου ειπαν αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικα οσο ακουγοντε (προσωπικη μου γνωμη μην παρεξηγηθω).
    Οσο για το αν ζεσταινεται ισχυει αλλα κυριως σε κλειστα κομματια!

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5


    Το τετράχρονο με σωστή συντήρηση βέβαια, εχει (θεωρητικά) λιγότερες πιθανότητες για βλάβες. Στο διχρονο θέλεις καθε τόσο πιστόνια-ελατήρια κλπ, (τα αλλάζεις λόγω φθοράς πριν πάθουν ζημιά) και βέβαια λάδι (premix) στη βενζίνη....
    κανεισ καποιο μικρο λαθακι σε ολα ... προληπτικα θα αλλαξεις και στο 4Τ πιστονια και τετοια και εχει περισσοτερες πιθανοτητες να βγαλει βλαβη απο το πουθενα
    PROzacRIDER

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΛΑΣΤΙΚΑ αλλαγη-γνωμες (για VTR 250)
    από RIFF RAFF στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2010, 14:45
  2. Γνώμες για CBF-250;
    από nick16 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 20:40
  3. βοηθεια για CRM 250
    από crmaris στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2004, 14:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF