Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: Akrapovic Kai Meta?

  1. #1

    Question Akrapovic Kai Meta?

    KAΛΗΣΠΕΡΑ ΑΦΟΥ ΜΑΖΕΨΑ ΛΕΥΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΑΚΡΑΡΟVIC.
    TO ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙ?
    ΦΙΛΤΡΟ?ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΙΟ?ΤΙΜΗ?
    ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΘΕΛΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΗ? ΠΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ?
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ?
    Α ΞΕΧΑΣΑ ΕΧΩ ΚΤΜ 950 SM R

  2. #2
    coollarete re....

    filtro me eksatmish balta tautoxrona. etsi 8a deis kai megalh diafora.

    afou ta baleis apla apolauseto...
    mh pas se mastora 8a eisai ok.
    mh thn psaxneis toso poly
    to motori sou de katalabainei tipota!

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2006
    Μηνύματα
    24
    Μια ρύθμιση που πρέπει να κάνεις στο καρμπυρατέρ είναι να σηκώσεις τη βελόνα 2-3 κλικ (δεν θυμάμαι ακριβώς, τα συνεργεία ξέρουν) έτσι ώστε να γίνει πιο πλούσιο το μίγμα αφού με τις εξατμίσεις και τα φίλτρο (δες DNA ή K&N) αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας.

  4. #4

    Οι εξατμίσεις ελευθερώνουν την αναπνοή.

    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περνάει περισσότερος αέρας μέσα από τον κινητήρα. Για να κρατήσουμε τις ίδιες αναλογίες μίγματος αέρα-καυσίμου, πρέπει να δώσουμε περισσότερο καύσιμο. Γι αυτό πολλοί συστήνουν μεγαλύτερα jets στα καρμπυρατέρ και/ή τοποθέτηση των βελόνων στην τρίτη εγκοπή.
    Τοποθέτηση πιό ελεύθερου φίλτρου αέρα φέρνει επίσης παρόμοιο αποτέλεσμα, ελευθερώνοντας τη ροή του αέρα.
    Κατά μερικούς το μίγμα είναι από την αρχή μάλλον πλούσιο και άρα με τις εξατμίσεις και το DNA φίλτρο έρχεται στα ίσια του.
    Κατά άλλους θέλουν τα pilots λίγο μεγάλωμα από 42 σε 45 για να ζωντανέψει γύρω στις 3000-5000στρ/λεπτό. Αυτά δεν υπάρχουν στο εμπόριο και τα κατασκευάζει μόνο η factory pro.
    Η υποπίεση στο φιλτροκούτι δεν είναι απαραίτητα αρνητικό στα συγκεκριμένα καρμπυρατέρ γιατί υποβοηθούν για κάποιο (?) λόγο τη λειτουργία τους.
    παραθέτω:

    ένα αρχικό διάγραμμα για τον τρόπο που επηρρεάζουν τα διάφορα ψεκαστήρια στο καπμπυρατέρ την λειτουργία του κινητήρα:

    http://www.keihin-us.com/am/_media/pdf/slide_valve.pdf
    και οι απόπειρες διάφορων πεφωτισμένων να βελτιώσουν την κατάσταση, ξεκινώντας με το κίτ της factory-pro...

    http://www.advrider.com/forums/showt...=387924&page=4

    που τελικά βγήκε πολύ πλούσιο, προχωρώντας στο κίτ του Head2Wind

    http://www.factorypro.com/tech/carbt...m_engines.html

    και συνεχίζοντας με άλλα ευχάριστα αναγνώσματα...

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=79837

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=274117

    http://www.advmachines.com/category_s/3.htm

    Εξ αρχής σας προειδοποιώ οτι οι τύποι δεν είναι καθόλου άσχετοι, αντίθετα μερικοί είναι μηχανικοί βελτιωτές σε αυτοκίνητα αγώνων και οι μετατροπές είναι το επάγγελμά τους.

    Καλή ανάγνωση.

Παρόμοια θέματα

  1. Kai meta lene gia mas
    από fallenheaven στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2006, 11:55
  2. Kai meta moy lene na Paro aytokinito...
    από jp79 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2005, 08:16
  3. Kai meta lene gia ta moto!
    από CyBeRseXX στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2004, 21:04
  4. Kai Meta Ton Kaφε
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 22:18

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF