Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 54

Θέμα: γνωμες για kx 250 f 2007

  1. #31
    Εγω εχω οδηγήσει το Kxf 250 του 2006..Το μηχανακι ειναι παρα πολυ καλο στην πιστα..Ειναι μικρο, ευέλικτο και αρκετα γρηγορο στις στροφες αλλα και στις ευθείες...
    Ομως τα ΜΧ γενικα ειναι μηχανακια που δεν κανουν για το βουνο..
    Στο βουνο εχεις να αντιμετοπίσεις μονοπατια, βραχους και αλλα κακοτραχαλα εδάφη..ΤΑ ΜΧ εχουν αποτουμους συμπλεκτες με αποτελεσμα να μην βολευουν πολυ τον αναβατη σε τετοια σημεια..Ασε που θα σου βρασει κιολλας..
    Τωρα σε θεμα αξιοπιστιας το μηχανακι δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις..
    Λαδακια καθε 10 ωρες , αλλα εχω ακουσει οτι εχουν λιγα προβληματακια στις βαλβιδες(αν και ειναι με καπελατα θελουν ρυθμισμα αρκετα συχνα)..Παντως το μηχανακι σε μια πιτσα ΜΧ ή scramble ειναι αρκετα καλο..
    Εγω θα σου προτεινα να παρεις ενα τετραχονο enduraki για αρχη ή αν εισαι εμπειρος ενα 250 διχρονο...

  2. #32

    loipon,...

    δεν ξερω ειμαι πολυ μπερδεμενος....μαγκες με μπερδεψατε πολυ!!!

    :smilea:

    τι να κανω....!?

    δεν εχει χτυπησει και η κριση ακομα της μηχανες να πεσουν λιγο οι τιμες!!!
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  3. #33

    loipon......

    απο enduraki τι λετε?

    ρε σεις το kawasaki to klx 250 γιατι ειναι τόσο φτηνω????

    ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	037c_27.jpg 
Προβολές:	284 
Μέγεθος:	37,9 KB 
ID:	156241
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  4. #34
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    εγω στη θεση σου θα επαιρνα ενα EXC300 η ενα GASGAS 300.
    Τα διχρονα εχουν σαφως φθηνοτερη συντηρηση και μπορει να αλλαξει πιστονι ακομα και αρχαριος.

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    κανεισ καποιο μικρο λαθακι σε ολα ... προληπτικα θα αλλαξεις και στο 4Τ πιστονια και τετοια και εχει περισσοτερες πιθανοτητες να βγαλει βλαβη απο το πουθενα
    Δε νομιζω.
    Ειναι δεδομενο πως ο τετραχρονος κινητηρας ζει περισσοτερο απο το διχρονο (ποσα τετοια διχρονα μηχανακια δεν εχουν κολλησει τουλαχιστον μια φορα στη ζωη τους?)
    Φυσικά αυτά ειναι θεωρητικά. Σε τέτοια καρατουμπανιασμένα αγωνιστικα μοτερ οι φθορες ειναι τεραστιες και οι πιθανοτητες βλαβης επισης (οχι ομως απο το πουθενα), ασχετα απο 2 η 4Τ....

    ΥΓ. Σχετικα με τη συντήρηση: Το μανιουαλ του CR250 γραφει οτι καθε 3 αγωνες θελουν αλλαγμα πιστόνι-ελατήρια-ρηντ κλπ, ενω στο ΥΖF450 μονο ελατήρια καθε 1000κμ. Βέβαια και στα δυο πρέπει να ελεγχθούν τα παντα και να αλλαχτεί οτι αλλο χρειαζεται.

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5


    ΥΓ. Σχετικα με τη συντήρηση: Το μανιουαλ του CR250 γραφει οτι καθε 3 αγωνες θελουν αλλαγμα πιστόνι-ελατήρια-ρηντ κλπ, ενω στο ΥΖF450 μονο ελατήρια καθε 1000κμ. Βέβαια και στα δυο πρέπει να ελεγχθούν τα παντα και να αλλαχτεί οτι αλλο χρειαζεται.

    Δεν ξερω αν ειχες ποτε η εχεις καθαρο αλλα αυτα που γραφει το manual απεχουν πολλη απο την πραγματικοτητα.Μην το παρεις στραβα απλα στο λεω επειδη ειχα YZF450 και τωρα εχω ενα CR250.Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη(εκτος απο αυτους που τρεχουν σε παγκοσμια πρωταθληματα) που να αλλαζε πιστονι ελατηρια σε διχρονο καθε 3 αγωνες(7.5 ωρες).Ωσες φορες αλλαξα πιστονι σε 2χρονο ειταν για λογους ασφαλειας( το ειχα ελεγξει, δεν ειχε τιποτα αλλα ελεγα δεν γα....ται ασε να εχω το κεφαλι μου ησυχο)) και πιστεψε με δεν ειταν ποτε σε λιγοτερο απο 10 μηνες). Οσο για το YZF μην το συγκρυνεις με τα αλλα 4χρονα γιατι ειναι απλα σκυλι(τουλαχιστον το 450 toy 2003).Παρε κανενα CRF να δεις την γλυκα!!Ποιο πολλες ωρες θα εχει στο stand λυμενο παρα ωρες λειτουργειας.Παρε κανα RMZ να βαρεθεις να αλλαζεις δισκους συμπλεκτη(ασε που μπορει να παρει και καμια φωτια).
    Δεν υπαρχει καν συγκριση σε συντηρηση μεταξυ 2χρονου και 4χρονου (καθαροαιμου παντα).
    Με λιγα λογια το θεμα ειναι να εισαι πολυ σχολαστικος με αυτα τα μηχανακια και εαν εχεις 4χρονο καλο θα ειναι να εχεις καποιες μηχανικες γνωσεις γιατι αλλιως θα σε φανε τα συνεργεια(ασ μην παρουμε την περιπτωση βλαβων εστω για ρυθμισμα βαλβιδες). To manual του CRF τι λεει για αυτο??

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από christosyz
    Δεν ξερω αν ειχες ποτε η εχεις καθαρο αλλα αυτα που γραφει το manual απεχουν πολλη απο την πραγματικοτητα.Μην το παρεις στραβα απλα στο λεω επειδη ειχα YZF450 και τωρα εχω ενα CR250.Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος στον πλανητη(εκτος απο αυτους που τρεχουν σε παγκοσμια πρωταθληματα) που να αλλαζε πιστονι ελατηρια σε διχρονο καθε 3 αγωνες(7.5 ωρες).Ωσες φορες αλλαξα πιστονι σε 2χρονο ειταν για λογους ασφαλειας( το ειχα ελεγξει, δεν ειχε τιποτα αλλα ελεγα δεν γα....ται ασε να εχω το κεφαλι μου ησυχο)) και πιστεψε με δεν ειταν ποτε σε λιγοτερο απο 10 μηνες). Οσο για το YZF μην το συγκρυνεις με τα αλλα 4χρονα γιατι ειναι απλα σκυλι(τουλαχιστον το 450 toy 2003).Παρε κανενα CRF να δεις την γλυκα!!Ποιο πολλες ωρες θα εχει στο stand λυμενο παρα ωρες λειτουργειας.Παρε κανα RMZ να βαρεθεις να αλλαζεις δισκους συμπλεκτη(ασε που μπορει να παρει και καμια φωτια).
    Δεν υπαρχει καν συγκριση σε συντηρηση μεταξυ 2χρονου και 4χρονου (καθαροαιμου παντα).
    Με λιγα λογια το θεμα ειναι να εισαι πολυ σχολαστικος με αυτα τα μηχανακια και εαν εχεις 4χρονο καλο θα ειναι να εχεις καποιες μηχανικες γνωσεις γιατι αλλιως θα σε φανε τα συνεργεια(ασ μην παρουμε την περιπτωση βλαβων εστω για ρυθμισμα βαλβιδες). To manual του CRF τι λεει για αυτο??
    Ντάξει ρε παιδιά..
    Τόνισα πως ολα αυτά είναι θεωρητικά, δεν γνωρίζω απο κοντά τα καινουργια 4Τ μηχανακια. Στο παρελθόν είχαν περάσει αρκετά καθαρά 2Τ απο τα χέρια μου, κάποια εποχή μαλιστα έτρεχα και αγώνες (ή μαλλον νομιζα οτι ετρεχα, γιατί όταν με εριχνε γύρο κανενας Καρέτσος ή Γεωργακοπουλος, ένιωθα σαν σταματημενος).
    Φυσικα ουτε εγω άλλαζα πιστονια καθε 3 αγωνες, αλλά πολύ αργότερα, έριχνα ομως γενικως πολύ δουλεια στα μηχανακια. Σιγουρα η συντήρηση του τετράχρονου είναι πιο πολυπλοκη, αλλα οποιος ερασιτεχνης εχει τετοιο αγωνιστικο μηχανακι (άσχετα αν ειναι 2 ή 4Τ), πρεπει να εχει τις γνωσεις και τη δυνατοτητα να κάνει αρκετά πράγματα μονος του. Αν το πηγαινει στο μαστορα για καθε τι δεν τον φτανει ουτε ο κρατικος προυπολογισμος.....
    Το μανιουαλ του CRF δεν ξερω τι λεει γιατι δεν το εχω (του CR το εχω απο παλια και το YZF το πετυχα τυχαια στο νετ και το κατέβασα, γιατι με αρεσουν τα μανιουαλ γενικως...)

    Εγω παντως, αν επαιρνα ξανα ΜΧ θα επαιρνα τετράχρονο, γιατι με αρεσουν τα ρημαδια.....

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Ντάξει ρε παιδιά..
    Τόνισα πως ολα αυτά είναι θεωρητικά, δεν γνωρίζω απο κοντά τα καινουργια 4Τ μηχανακια. Στο παρελθόν είχαν περάσει αρκετά καθαρά 2Τ απο τα χέρια μου, κάποια εποχή μαλιστα έτρεχα και αγώνες (ή μαλλον νομιζα οτι ετρεχα, γιατί όταν με εριχνε γύρο κανενας Καρέτσος ή Γεωργακοπουλος, ένιωθα σαν σταματημενος).
    Φυσικα ουτε εγω άλλαζα πιστονια καθε 3 αγωνες, αλλά πολύ αργότερα, έριχνα ομως γενικως πολύ δουλεια στα μηχανακια. Σιγουρα η συντήρηση του τετράχρονου είναι πιο πολυπλοκη, αλλα οποιος ερασιτεχνης εχει τετοιο αγωνιστικο μηχανακι (άσχετα αν ειναι 2 ή 4Τ), πρεπει να εχει τις γνωσεις και τη δυνατοτητα να κάνει αρκετά πράγματα μονος του. Αν το πηγαινει στο μαστορα για καθε τι δεν τον φτανει ουτε ο κρατικος προυπολογισμος.....
    Το μανιουαλ του CRF δεν ξερω τι λεει γιατι δεν το εχω (του CR το εχω απο παλια και το YZF το πετυχα τυχαια στο νετ και το κατέβασα, γιατι με αρεσουν τα μανιουαλ γενικως...)

    Εγω παντως, αν επαιρνα ξανα ΜΧ θα επαιρνα τετράχρονο, γιατι με αρεσουν τα ρημαδια.....
    Κι εγω τυχαινει να τα εχω και οντως αυτα που εγραψες ετσι ειναι.
    Ωραια ειναι τα τετραχρονα(κι εγω το επομενο που θα παρω θα ειναι 4χρονο) αλλα ειναι αλλη φαση το 2χρονακι.Μεγαλο σχολειο και το προτεινω σε οποιον ξεκιναει κι ας τον δυσκολεψει παραπανω απο ενα 4χρονο.Και μιλαμε για πολυ γκαζι!!!

  9. #39

    πρεπει να κανουμε ενα καλο thread

    με mx κ enduro....

    λοιπον μαγκες να σας πω που κλεινω μεχρι στιγμης,,,,,

    εχω βρει 2 rmz 250 καινούρια,,,,,ισως τα φερω και απέξω και να μην μπλεξω καθόλου με μεταχειρισμένο.....

    αυτα τι θελουν >? εκτελωνίζονται? η τα περνάμε ετσι...???
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  10. #40

    Re: πρεπει να κανουμε ενα καλο thread

    Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
    με mx κ enduro....

    λοιπον μαγκες να σας πω που κλεινω μεχρι στιγμης,,,,,

    εχω βρει 2 rmz 250 καινούρια,,,,,ισως τα φερω και απέξω και να μην μπλεξω καθόλου με μεταχειρισμένο.....

    αυτα τι θελουν >? εκτελωνίζονται? η τα περνάμε ετσι...???
    Το RMZ ειναι το μονο καθαρο που δεν θα επαιρνα ποτε μα ποτε.Οταν λες καινουρια τι εννοεις 2009?
    Τελωνειο δεν περναει

  11. #41

    2008-09

    γιατι δεν θα το επαιρνες ποτε? συγνωμη αλλα για τα λεφτα που εχει.....κακως νωμηζω....

    ειναι προβληματικο?
    τι?
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  12. #42
    Ποσο εχει δηλαδη??

  13. #43

    cris....

    pes mou ligo γνωμη για το rmz???? τι λες?? 08-09
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








  14. #44
    απο οτι ξερω το σουζουκι ειναι το πιο φτηνο 250αρι στην αγορα στα 09 μοντελα.

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jeremy
    απο οτι ξερω το σουζουκι ειναι το πιο φτηνο 250αρι στην αγορα στα 09 μοντελα.
    βασικα παρα ειναι φτηνω και οταν εχεις το χρημα cash....αυτην την στιγμη το σκεφτεσαι πολυ να παρης μεταχειρησμενο.....κανω λαθος?
    :a36: :a36: http://www.lariseos.webs.com :a36:
    www.husaberg450fe.blogspot.com
    www.fightcolesterol.blogspot.com








Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΛΑΣΤΙΚΑ αλλαγη-γνωμες (για VTR 250)
    από RIFF RAFF στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2010, 14:45
  2. Γνώμες για CBF-250;
    από nick16 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 20:40
  3. βοηθεια για CRM 250
    από crmaris στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2004, 14:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF