Επειτα απο συζητηση με μηχανικο εμπειρο και της δικης μου εμπειριας ως μηχανικος Η/Υ εχω βγαλει το συμπερασμα οτι σβηνοντας τις συγχρονες μοτοσυκλετες απο τον κεντρικο διακοπτη ειναι σαν να τραβας απο την πριζα εναν υπολογιστη που ειναι σε λειτουργια.Ολες οι συγχρονες μηχανες εχουν πληθωρα ηλεκτρονικων συστηματων που απαιτουν εναν ομαλο τερματισμο.Κλεινοντας τον κεντρινο διακοπτη ο εγκεφαλος δεν τερματιζει ομαλα(οπως ο σκληρος δισκος ενος υπολογιστη) και ετσι μπορει να προκληθουν διαφορα προβληματα με πιο συχνο την αδυναμια ενος tester να διαγνωσει λαθος μιας και αυτο δεν αποθηκευτηκε λογο αποτομου τερματισμου.Εγω λοιπον προσωπικα προτιμω το kill switch που επιφερει ομαλο τερματισμο στα ηλεκτρονικα μιας και δεν κοβει το ρευμα ακαριαια.
Απλα καταθετω την αποψη μου χωρις να θελω να διαφωνησω ή να συμφωνησω μαζι σας γιατι ο καθενας εχει το "πιστευω" του...![]()
![]()