Σύμφωνα και με όσα έγραψα παραπάνω ο υπάλληλος δεν έκανε τον κινέζο, σε αυτά τα σοβαρά θέματα ένας υπεύθυνος εγγυήσεων ΞΕΡΕΙ τι κάνει.Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
Σύμφωνοι, αλλά αν σε παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον κάποιος υπάλληλος κάνει ΠΑΛΙ τον κινέζο, τότε ΟΝΤΩΣ φταίει η διεύθυνση του Σαρακάκη, γιατί δεν φρόντισε στο περιστατικό που αναφέρεις να κατσαδιάσει τον υπάλληλο και να εξηγήσει και στους υπόλοιπους πώς να κάνουν στο εξής τη δουλειά τους. Με άλλα λόγια ο υπάλληλος φταίει την πρώτη φορά μόνο.
Στην τελική ας ρωτούσε τον ανώτερο του..........