εγω ειχα κανει την αμμοβολη.
μετα το ειχα τριψει με ενα ψιλο γυαλοχαρτο με το χερι
τον φύσηξα με ενα κοφλερ και τον σκουπισα.
Και ετσι τον πηγα
Δεν ειχε γρασα,ουτε τσιμουχες ουτε τιποτα πανω(ουτε εχει βολτες ωστε να βαλω βιδες)
εγω ειχα κανει την αμμοβολη.
μετα το ειχα τριψει με ενα ψιλο γυαλοχαρτο με το χερι
τον φύσηξα με ενα κοφλερ και τον σκουπισα.
Και ετσι τον πηγα
Δεν ειχε γρασα,ουτε τσιμουχες ουτε τιποτα πανω(ουτε εχει βολτες ωστε να βαλω βιδες)
kalispera se olous.proseksa oti sizitate gia hlektrostatikes vafes , amovoles k alla. giati den kanete to plaisio vourtsa na gialisei?
http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw
Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.
http://www.youtube.com/watch?v=EJtQd_SXXfw
Το κόστος του κράνους σου, εξαρτάται από το πόσο ακριβό πιστεύεις ότι είναι το κεφάλι σου.
nai kserw gia mat verniki (vafeas eimai). pantos gialismenw plaisio k xameleon xroma tha dixnei telia.arkei na exei fering gia na diksei to xrwma.
Γειά χαρά!!
Πέρασα από την ΑΛΧΡΩΜ και είναι ΟΚ οι τύποι και φαίνεται να κάνουν σοβαρή δουλειά, έχουν και μεγάλη εγκατάσταση βαφείου...
Το θέμα είναι ότι μπερδεύτηκα με το χρώμα...
Ψάχνω ένα χρώμα σε RAL (ώστε να το βρώ και σε πιστόλι μετά, όχι μόνο πούδρα) σα να λέμε ρε παιδιά αυτό που είναι ο σκελετός το GS1200..... το μοτέρ του ΧΤ... αυτό το ασημί-ματ τελοσπάντων...
Στην αρχή νόμιζα ότι είναι το RAL 9006 γιατι το έγινε στο ιντερνετ "aluminium grey" αλλά @@... Πρέπει να παίζει ρόλο και η εταιρεία με τις πούδρες...
Καμιά ιδέα ? Γνώση ?
Υ.Γ. Σκέφτομαι να περάσω κι από τον γνωστό στην Καβάλας-Αθηνών να τον ρωτήσω με τι χρώμα βάφει τις ζάντες του Smart...![]()
![]()
ΝΑ κανω μια ανοητη ερωτησουλα ... τα ςς πλαισια λογω των μεγαλων θερμοκρασιων που δεχονται απο το μοτερ , δεν υπαρχει περιπτωση να προκαλεσουν ''ζημια'' στη βαφη ????? οταν μιλαμε για ηλεκτροστατικη παντα ...
και για να καλυψω και ολες τις τρυπες , κανω αλλη μια ...
η βαφη απο τη μερια της , δεν υπαρχει περιπτωση να καταπονισει με οποιονδηποτε τροπο ενα πλαισιο , το οποιο δεχοταν και θα δεχετε μεγαλες θερμοκρασιες ?
PROzacRIDER
Γειά χαρά!
Το τελευταίο βήμα της ηλεκτροστατικής βαφής είναι ειδικό φούρνος στους 170~200 βαθμούς για σταθεροποίηση του χρώματος..
Δεν ξέρω πόσο φτάνει το μοτέρ στην κεφαλή πχ. αλλά πρέπει να είναι παρακάτω αν σκεφτείς ότι τα λάδια είναι, για το ΧΤ600, στους 120 μόλις βγαίνουν από το μοτέρ στο δρόμο για το δοχείο.
Το δεύτερο δεν το πολυκατάλαβα .. με ποιό τρόπο ?
![]()
ας πουμε αυτο το φουρνισμα μηπως ''εξασθενει'' το πλαισιο , η καποιο αλλο σημειο της ολης διαδιακασιαςΑρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Γειά χαρά!
Το τελευταίο βήμα της ηλεκτροστατικής βαφής είναι ειδικό φούρνος στους 170~200 βαθμούς για σταθεροποίηση του χρώματος..
Δεν ξέρω πόσο φτάνει το μοτέρ στην κεφαλή πχ. αλλά πρέπει να είναι παρακάτω αν σκεφτείς ότι τα λάδια είναι, για το ΧΤ600, στους 120 μόλις βγαίνουν από το μοτέρ στο δρόμο για το δοχείο.
Το δεύτερο δεν το πολυκατάλαβα .. με ποιό τρόπο ?
![]()
PROzacRIDER
Κατάλαβα τι θές να πεις...
Δεν ξέρω...![]()
Ο Old θα μας πει για τα χρωμιομολυβδένια και την θερμοκρασία - κολλήσεις....
![]()
![]()
Να μας πει και αν απαιτείται προθέρμανση και σε πια θερμοκρασία, καθώς και πέντε πράγματα για την διαδικασία απότασης.Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Κατάλαβα τι θές να πεις...
Δεν ξέρω...![]()
Ο Old θα μας πει για τα χρωμιομολυβδένια και την θερμοκρασία - κολλήσεις....
![]()
![]()
Να μας πεί, να μας πεί!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Να μας πει και αν απαιτείται προθέρμανση και σε πια θερμοκρασία, καθώς και πέντε πράγματα για την διαδικασία απότασης.
Πάντως η ηλεκτροστατική στο SR500 που εχει λαδι στον λαιμό του σκελετού και παει ανετα 130 βαθμούς δεν εχει πάθει τίποτα, ούτε και ο σκελετός βέβαια.
Αυτα ηταν κόλπα των Γιαπωνέζων για να γίνονται πιο φιλικά τα super άκαμπτα πλαίσια![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Παιδιά τελικά μάλλον θα πάω το πλαίσιο στον γνωστό "ζαντά" στην Αθηνών μόνο και μόνο λόγω εμπειρίας του στο ασημι.... την οποία φαντάζομαι να έχει
Μπερδέυτηκα τελείως με το χρωματολόγιο, σε άλλη εταιρεία, με εκείνα τα μικρά 3 x 5 cm δείγματα, με τις 6~8 αποχρώσεις / υφές ασημί..
Δυο χρωματολόγια από διαφορετικές εταιρείες, ίδιοι κωδικοί RAL και φαινόντουσαν διαφορετικά
![]()
Πείτε μου ότι δεν είναι λάθος....![]()
![]()
![]()