Σελίδα 78 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 2868737475767778798081828388128178 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.156 έως 1.170 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #1156
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Fournaris
    270 ειναι λιγα;

    Δεν ξερω βεβαια ποσο στοιχιζουν τα καπελωτα αλλα γενικα τα 270 μου φαινονται πολλα.

    Εγω εχω το αεροψυκτο και θα το παω για βαλβιδες σε δυο εβδομαδες και λαδια και Φ/Λ και μπουζακια και μου ειπε οτι θα στοιχισει 150-170 max
    Όλα αυτά που είπες + συγχρονισμός καρμπιλατέρ+καπελώτα+φλάντζα κεφαλής 200ευρώ.(εργασία μαζι με αντ/κα)
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  2. #1157
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    Για πείτε ρε παιδιά που πηγαίνετε για service γιατί μπορεί να μου πιάνουν τον κ@λο και να μην το ξέρω. Πάντως αν οι βαλβίδες είναι αρρύθμιστες και θέλουν αλλαγή καπελώτα πρέπει να λυθεί και το ψυγείο γιατί δε βγαίνει το καπάκι. 150 ? ήταν εργατικά και 120 ? ανταλλακτικά. Μιλάμε για το 650 κ8.

  3. #1158
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cptm
    Για πείτε ρε παιδιά που πηγαίνετε για service γιατί μπορεί να μου πιάνουν τον κ@λο και να μην το ξέρω. Πάντως αν οι βαλβίδες είναι αρρύθμιστες και θέλουν αλλαγή καπελώτα πρέπει να λυθεί και το ψυγείο γιατί δε βγαίνει το καπάκι. 150 ? ήταν εργατικά και 120 ? ανταλλακτικά. Μιλάμε για το 650 κ8.
    Πόσα χλμ. έχει το μηχανάκι??Απλώς να ξέρεις ότι κάθε 12,000 χλμ. θέλουν οπωσδήποτε ρύθμιση οι βαλβίδες(για το αεροελαιόψυκτο).
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  4. #1159
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    24.000 km έχω τώρα. Στις 12,000 είχε γίνει ρύθμιση κανονικά.

  5. #1160
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cptm
    24.000 km έχω τώρα. Στις 12,000 είχε γίνει ρύθμιση κανονικά.
    Απλώς να ξέρεις ότι κάθε 12,000km θέλει ρύθμιση βαλβ.+καρπυλατέρ & κάθε 2ρο service(24.000km) θέλει αλλαγή λαδιών στις μπροστινές μπουκάλες για να δουλεύει σωστά η ανάρτηση.Στις μπροστινές μπουκάλες παίρνει συγκεκριμένο τύπο λαδιού.
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  6. #1161
    απλά πράματα Το avatar του/της S.R.team
    Εγγραφή
    01/04/2008
    Μηνύματα
    32
    90 και 95 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρο είναι πάρα πολλά - δε σου τον πιάνουν απλώς - στον ακουμπάνε κι όλας (με το συμπάθειο): Το μηχανάκι παίρνει 3 κιλά λάδι - άντε x 12 ? που ζητάνε (γιατί μπορεί να πάρεις ακριβώς τα ίδια λάδια - MOTUL 5100 βάζουν - σε πολύ φτηνότερη τιμή και να τους τα πας να σου τα αλλάξουν) κάνει 36? συν το φίλτρο άντε κανα δεκάρικο - το πολύ 50 ? λέμε τώρα.
    Σε ό,τι αφορά τη ρύθμιση βαλβίδων, δεν υπάρχει καμιά τέτοια ανάγκη στα 12000 χλμ, αλλά στα 24000. Στα 12000 λάδια, φίλτρο και κανα φίλτρο αέρα είναι υπεραρκετά και μαζί με τα μπουζί να πάει κανα 150άρι (με τα δικά τους λάδια, πάντα). Αλλιώς, ένα 100άρι σύν τα λάδια και το φίλτρο.
    Τα νούμερα αυτά τουλάχιστον πληρώνω εγώ, σε εξουσιοδοτημένο εννοείται, στην Κυψέλη (Καρακώστας).
    στους πανάκριβους δε σημαίνει ότι γίνεται καλύτερη δουλειά
    όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο δρόμο

  7. #1162
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από S.R.team
    90 και 95 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρο είναι πάρα πολλά - δε σου τον πιάνουν απλώς - στον ακουμπάνε κι όλας (με το συμπάθειο): Το μηχανάκι παίρνει 3 κιλά λάδι - άντε x 12 ? που ζητάνε (γιατί μπορεί να πάρεις ακριβώς τα ίδια λάδια - MOTUL 5100 βάζουν - σε πολύ φτηνότερη τιμή και να τους τα πας να σου τα αλλάξουν) κάνει 36? συν το φίλτρο άντε κανα δεκάρικο - το πολύ 50 ? λέμε τώρα.
    Σε ό,τι αφορά τη ρύθμιση βαλβίδων, δεν υπάρχει καμιά τέτοια ανάγκη στα 12000 χλμ, αλλά στα 24000. Στα 12000 λάδια, φίλτρο και κανα φίλτρο αέρα είναι υπεραρκετά και μαζί με τα μπουζί να πάει κανα 150άρι (με τα δικά τους λάδια, πάντα). Αλλιώς, ένα 100άρι σύν τα λάδια και το φίλτρο.
    Τα νούμερα αυτά τουλάχιστον πληρώνω εγώ, σε εξουσιοδοτημένο εννοείται, στην Κυψέλη (Καρακώστας).
    στους πανάκριβους δε σημαίνει ότι γίνεται καλύτερη δουλειά
    Όλα καλά τα λες μα αν αφήσεις τις βαλβίδες για 24,000km θα έχεις σίγουρα πρόβλημα!...
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  8. #1163
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
    Όλα καλά τα λες μα αν αφήσεις τις βαλβίδες για 24,000km θα έχεις σίγουρα πρόβλημα!...
    Αυτο το θεμα παιρνει συζητηση.
    Συμφωνα με το εργοστασιακο (αγγλικο) manual θελει καθε 12.000 χλμ και συμφωνα
    με το Ελληνικο καθε 24.000. Αντε βγαλε ακρη.

    Επισης ποτε δεν καταλαβα αυτη την κοροιδια του πχ 12.000 χλμ ή 24 μηνες για βαλβιδες.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  9. #1164
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Αυτο το θεμα παιρνει συζητηση.
    Συμφωνα με το εργοστασιακο (αγγλικο) manual θελει καθε 12.000 χλμ και συμφωνα
    με το Ελληνικο καθε 24.000. Αντε βγαλε ακρη.

    Επισης ποτε δεν καταλαβα αυτη την κοροιδια του πχ 12.000 χλμ ή 24 μηνες για βαλβιδες.

    Με την λογική να το πάρουμε 24,000χλμ. δεν είναι πάρα πολλά??Anyway:smilea:
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  10. #1165
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
    Με την λογική να το πάρουμε 24,000χλμ. δεν είναι πάρα πολλά??Anyway:smilea:
    Οχι, δεν ειναι πολλα. Εξαρταται και πως το δουλευεις το μηχανακι.

    Σε bandit μοντ '96 ενος φιλου, ανοιξαμε να τσεκαρουμε βαλβιδες 30.000 χλμ απο την τελευταια φορα και βρεθηκαν ολες μια χαρα.



    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  11. #1166
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Οχι, δεν ειναι πολλα. Εξαρταται και πως το δουλευεις το μηχανακι.

    Σε bandit μοντ '96 ενος φιλου, ανοιξαμε να τσεκαρουμε βαλβιδες 30.000 χλμ απο την τελευταια φορα και βρεθηκαν ολες μια χαρα.



    Kαλά & σε Fazer 600 ο κατασκευαστής δίνει 40,000χλμ.,αυτό όμως δεν αληθεύει στην πράξη...Στα συγκεκριμένα μοτέρ(του bandit) 12.000xlm είναι normal για να δουλεύει σωστά.
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  12. #1167
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kalamaria
    Εγγραφή
    03/06/2007
    Μηνύματα
    255
    vstrom καθε 24000χλμ
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!

  13. #1168
    απλά πράματα Το avatar του/της S.R.team
    Εγγραφή
    01/04/2008
    Μηνύματα
    32
    Ναι είναι θέμα...
    Σε πολλά μηχανάκια οι βαλβίδες ρυθμίζονται στα 24000 και πάνω
    Στο TDM 850 πχ ο κατασκευαστής δίνει 24000 αλλά μπορεί και νά μείνεις μέχρι τότε
    Στα 20 - 22000 πρέπει να ρυθμιστούν.
    Στο παλιό bandit πάει μια χαρά
    Στο καινούριο bandit υπάρχει κάποιος που τ' άφησε μέχρι 24?
    Εγώ έχω 13500 και 11 μήνες, δεν έχω ρυθμίσει και δεν έχω πρόβλημα - θεωρώ ότι τα 12000 είναι πολύ λίγα για βαλβίδες. Απ' το σέρβις μου λένε ότι δεν ύπαρχει πρόβλημα μέχρι 24
    όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο δρόμο

  14. #1169
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Πραγματικα τα 12000 φαινονται λιγα,ειδικα αφου ειναι με καπελοτα τα οποια εξασφαλιζουν μεγαλυτερα διαστηματα servis.

  15. #1170
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/02/2007
    Μηνύματα
    357
    Tο παρέλαβααααα!!!!!

    Ερώτησης.....service book δεν μου έδωσαν! Ξέρω μόνο για το πρώτο στα 1000ΚΜ.

    Λοιπόν για τις βαλβίδες τώρα....κάθε 12.000 δίνει το UK manual (το δικό μου τουλάχιστον!).

    Παω για στρωσιμο-βόλταααααααααααααα


    (μόνο η εξάτμιση μου δινει στα νεύρα, αλλα μόλις μαζέψω κάνα φράγκο και την στρώσω θα πάει για αλλαγή)

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF