Χωρίς αμπραγιάρισμα πηγαίνει πάνω κάτω ε ;Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Τι θα γίνει κορίτσια σήμερα με το θέμα μας ;;;![]()
![]()
![]()
![]()
Χωρίς αμπραγιάρισμα πηγαίνει πάνω κάτω ε ;Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
Τι θα γίνει κορίτσια σήμερα με το θέμα μας ;;;![]()
![]()
![]()
![]()
Νόμιζα ότι θα μεταφερόταν στα ανέκδοτα!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Πλάκα κάνουμε έτσι??????
Έχω μια άλλη απορία!!!!!![]()
![]()
Τι δουλειά κάνει ο συμπλέκτης?????
Γιατί αν δεν κάνει κάποια δουλειά να τον βγάλουμε τελείως!!!!
![]()
Σοβαρευτείτε λίγο!!!!
Ο συμπλέκτης είναι για να συμπλέκει και να αποσυμπλέκει!!!! Για να μην υπάρχει φθορά στα γρανάζια!!! (καλά τα λέω????)
Τώρα αν δεν θέλετε να γραναζάκια σας........ αυτό είναι ένα άλλο θέμα!!!!
![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Ο συμπλέκτης ειναι για τις κότες.
Και το μεταφέρω στα τεχνικά γιατί πολλοί δεν ξέρουν ακόμα τι είναι συμπλέκτης.
Αντώνης, ξεκίνα να γράφεις τα περί συμπλεξης/αποσύμπλεξης.![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Και το μεταφέρω στα τεχνικά γιατί πολλοί δεν ξέρουν ακόμα τι είναι συμπλέκτης.
Αντώνης, ξεκίνα να γράφεις τα περί συμπλεξης/αποσύμπλεξης.![]()
![]()
![]()
![]()
Τόχουμε χάσει εντελώς, μΕ φαίνεται ... :wacko:
Φύγαμε για Προβληματισμούς ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Βρε βρε, αυτό το thread όλο εμένα κυνηγάει... & έχω και μια ψυχολογία σήμερα...
Για να δούμε...
Αφού μπήκε εδώ...................
Τι είναι τελικά ο συμπλέκτης????
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Να τον πατάς ή να μην τον πατάς????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Να τον πατάς γιατί αλλιώς την πάτησς.Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Αφού μπήκε εδώ...................
Τι είναι τελικά ο συμπλέκτης????
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Να τον πατάς ή να μην τον πατάς????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε τι έχουμε πάθει σήμερα.....
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Να τον πατάς γιατί αλλιώς την πάτησς.![]()
ρε τι έχουμε πάθει σήμερα.....
Και αν τον πατας, να τον απατας μαλακα και ηρεμα, η αγρια και αποτομα???![]()
Πιο εχει καλυτερη αποδοση και επιδοση, οεο???![]()
![]()
Live fast...
Die Young...
And leave a Beautiful Corpse...
What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Νόμιζα ότι θα μεταφερόταν στα ανέκδοτα!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
------------------------------
Τι δουλειά κάνει ο συμπλέκτης?????
Γιατί αν δεν κάνει κάποια δουλειά να τον βγάλουμε τελείως!!!!
------------------------------
Σοβαρευτείτε λίγο!!!!
Εκτός από τις εξυπνάδες, δε μπορείς να σκεφτείς κάποια άλλη δουλειά στην οποία χρειάζεται ο συμπλέκτης εκτός απο την αλλαγη από μία σχέση σε μία άλλη; :a31:
------------------------------
@ xapos_kil
Είτε με συμπλεκτη είτε χωρίς , υπαρχει στις αλλαγες μια μικρή φθορά.
θεωρητικά, αν γίνει σωστά το ανέβασμα χωρίς συμπλεκτη, δεν δημιουργείται κανένα επιπλέον πρόβλημα κι αυτο διότι είτε κλείσεις σωστά το γκάζι (πόσο και πότε) είτε τραβήξεις το συμπλέκτη και κανεις την αλλαγη(ανέβασμα), στο κιβώτιο έχει την ίδια επίδραση.
Το γκάζι πρέπει να είναι κατά τη διάρκεια της αλλαγής τόσο, ώστε να ασκείται όσο το δυνατόν λιγότερη ροπή από τον ένα αξονα στον άλλο. Αν γίνει αυτό σωστά, η αλλαγή γίνεται πάρα πολύ ομαλά και απαιτεί ελάχιστη δυναμη στο πόδι.
Σε αλλαγες μεταξύ μεγαλύτερων σχέσεων (απο 5η σε 6η) οι ανοχές στους χειρισμούς είναι μεγαλύτερες απ'οτι στις αλλαγές μεταξύ μικρότερων(πχ απο 1η σε 2α)
Αυτά όσον αφορά το ανέβασμα. και το κατέβασμα γίνεται θεωρητικά χωρίς συμπλέκτη μια χαρά αλλά απ'οτι εχω καταλάβει στην πράξη είναι πολύ πιο δύσκολος ο συγχρονισμός του σκριπ κατά το κατέβασμα γι αυτο και αποφέυγεται.
Δες κι αυτά τα λινκς:
http://forums.cycleworld.com/showthread.php?t=129837
http://www.sportrider.com/ride/146_0...ing/index.html
κάποιος μαλάκας μου σβήνει τα ποστ.
Το ''ασυγχρονιστο κιβωτιο'' σας λεει κατι?
σε οσους πιστευουν οτι οι καρφωτες απαγορευοντε παει η ερωτηση...
οτιδηποτε δε χρησιμοποιεις σωστα χαλαει, και το κιβωτιο των μηχανων ειναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ για να αλλαζει ταχυτητες χωρις συμπλεκτη...
το γιατι και το πως βαριεμαι να το γραψω, ετσι κι αλλιως ολο και κατι θα υπαρχει στο ιντερνετ, οποιος ενδιαφερεται ας ριξει μια ματια...
![]()
Να σου απαντήσω.......Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
Εκτός από τις εξυπνάδες, δε μπορείς να σκεφτείς κάποια άλλη δουλειά στην οποία χρειάζεται ο συμπλέκτης εκτός απο την αλλαγη από μία σχέση σε μία άλλη; :a31:
------------------------------
@ xapos_kil
Είτε με συμπλεκτη είτε χωρίς , υπαρχει στις αλλαγες μια μικρή φθορά.
θεωρητικά, αν γίνει σωστά το ανέβασμα χωρίς συμπλεκτη, δεν δημιουργείται κανένα επιπλέον πρόβλημα κι αυτο διότι είτε κλείσεις σωστά το γκάζι (πόσο και πότε) είτε τραβήξεις το συμπλέκτη και κανεις την αλλαγη(ανέβασμα), στο κιβώτιο έχει την ίδια επίδραση.
Το γκάζι πρέπει να είναι κατά τη διάρκεια της αλλαγής τόσο, ώστε να ασκείται όσο το δυνατόν λιγότερη ροπή από τον ένα αξονα στον άλλο. Αν γίνει αυτό σωστά, η αλλαγή γίνεται πάρα πολύ ομαλά και απαιτεί ελάχιστη δυναμη στο πόδι.
Σε αλλαγες μεταξύ μεγαλύτερων σχέσεων (απο 5η σε 6η) οι ανοχές στους χειρισμούς είναι μεγαλύτερες απ'οτι στις αλλαγές μεταξύ μικρότερων(πχ απο 1η σε 2α)
Αυτά όσον αφορά το ανέβασμα. και το κατέβασμα γίνεται θεωρητικά χωρίς συμπλέκτη μια χαρά αλλά απ'οτι εχω καταλάβει στην πράξη είναι πολύ πιο δύσκολος ο συγχρονισμός του σκριπ κατά το κατέβασμα γι αυτο και αποφέυγεται.
Από μια σχέση σε μια άλλη ποτέ δεν πατάω συμπλέκτη γιατί περιπλέκει τα πράγματα!!! Προτιμώ ένα διάστημα ηρεμίας για να πέσουν τα γκάζια και να μπορέσω να μεταβώ στην επόμενη σχέση χωρίς να μπλοκάρει το μηχάνημα!!! Βέβαια είναι κάποιοι που αλλάζουν σχέση με σύμπλεξη και εκεί μπερδεύονται οι σχέσεις και έχουμε μεγάλο πρόβλημα!!!!
![]()
όσο για το δεύτερο σκέλος..........
Μιλάμε για ανθρώπους που τρέχουν στο moto gp ή για μας?????
![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Το ''ασυγχρονιστο κιβωτιο'' σας λεει κατι?
σε οσους πιστευουν οτι οι καρφωτες απαγορευοντε παει η ερωτηση...
οτιδηποτε δε χρησιμοποιεις σωστα χαλαει, και το κιβωτιο των μηχανων ειναι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ για να αλλαζει ταχυτητες χωρις συμπλεκτη...
το γιατι και το πως βαριεμαι να το γραψω, ετσι κι αλλιως ολο και κατι θα υπαρχει στο ιντερνετ, οποιος ενδιαφερεται ας ριξει μια ματια...
![]()
Απορία:
Τότε γιατί τον έχουν????
![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Απορία:
Τότε γιατί τον έχουν????
![]()
για να μπαινει η ταχυτητα οταν η μοτο ειναι ακινητοποιημενη...
αλλου η χρηση δεν ειναι απαραιτητη...
και το να αλλαζεις καρφωτες ΣΩΣΤΑ δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο πολλοι πιστευουν, ειναι τοσο απλο που μετα απο λιγη εκικοιωση απλα ξεχνας να χρησιμοποιεις τον συμπλεκτη...
Για να σταματάμε?????Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Απορία:
Τότε γιατί τον έχουν????
![]()
![]()
![]()
(Τι κερδίζω?)
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
για να μπαινει η ταχυτητα οταν η μοτο ειναι ακινητοποιημενη...
αλλου η χρηση δεν ειναι απαραιτητη...
και το να αλλαζεις καρφωτες ΣΩΣΤΑ δεν ειναι τοσο δυσκολο οσο πολλοι πιστευουν, ειναι τοσο απλο που μετα απο λιγη εκικοιωση απλα ξεχνας να χρησιμοποιεις τον συμπλεκτη...
Έφτασε λοιπόν η yamaha να κάνει τόσες μελέτες για κάτι που τελικά έτσι κι αλλιώς γινόταν????
Το μοντέλο είναι τυχαίο! Απλά αυτό είχε απόδειξη ότι στα υπόλοιπα μοντέλα δεν ισχύει κάτι τέτοιο χωρίς φθορά!!!
![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......