Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μου εξηγήσει τι είναι το υγρό και τι το ξηρό καρτερ γιατί δεν το καταλαβαίνω,ευχαριστώ!
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μου εξηγήσει τι είναι το υγρό και τι το ξηρό καρτερ γιατί δεν το καταλαβαίνω,ευχαριστώ!
Με πολύ λίγα λόγια.Αρχικά δημιουργήθηκε από LatanG
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα αν κάποιος ξέρει να μου εξηγήσει τι είναι το υγρό και τι το ξηρό καρτερ γιατί δεν το καταλαβαίνω,ευχαριστώ!
Ο κινητήρας με Υγρό κάρτερ εχει το λάδι στο κάρτερ, η αντλία λαδιού ρουφάει απο το χαμηλότερο σημείο του κάρτερ.
Ο κινητήρας με ξηρό κάρτερ εχει χωριστό δοχείο για το λάδι η μπορεί και να το αποθηκεύει στο πλαίσιο.
Το θέμα είναι οτι η μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού δεν αποθηκεύεται στο καρτερ αλλά σε χωριστό χώρο.
Χρειάζεται μια επιπλέον αντλία ωστε να ανεβάζει το λάδι παλι στο δοχείο.
Το πλεονέκτημα είναι μικρότερο ύψος κινητήρα και συνήθως παλαιότερα το συναντάγαμε σε χωματερα, αλλά ακόμα και το TDM εχει ξηρό κάρτερ σήμερα.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957