Σελίδα 9 από 31 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 457

Θέμα: προβλήματα του LC8 adventure

  1. #121

    Re: Η τελευταία ταλαιπώρια μου

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BILL VUZAS
    Πριν ξαναπας σε μαστορα κανε ενα ευκελαιο,μονον βοηθεια εξ ανωθεν θα σε βοηθησει.
    Μεγάλε μου κάνεις πλακίτσα αλλά με τα σέρβις που πληρώνεις στο συνεργείο σου ( στην Κατσιμίδου αν δεν κάνω λάθος; ) ελπίζω να στο έχουν εκκλησία το εργαλείο σου. Γειά χαρά.

  2. #122
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing



    Ενα μηχανάκι που εχει 1000 χιλιόμετρα κι εχει αλλάξει όργανα 3 φορές στην εγγύηση γιατί παίρνουν νερά με τη μία, κάνει τσούφ και σβήνει και δεν φτιάχνεται με τίποτα, παρ ολα τα upgrade που συνιστα η εταιρεία, τι το κάνεις? Ειναι 690 καινουργιο.

    Να την χέσω την ποιότητα που ομολογουμένως εχουν σε σκελετό σε υλικά σε περιφερειακά, αν είναι να παιρνω μαζί μου μπουκαλάκια για τον συμπλέκτη, σακκούλες να σκεπάζω τα όργανα και δεν ξερω γω τι άλλο μπορεί να χρειαστεί.
    Οταν δουλευουν τα ΚΤΜ είναι πολύ καλά, αλλά τι να το κάνεις?
    Κι εγω αλλαξα κοντερ στην εγγυηση,το καινουργιο που εβαλα(μεχρι ωρας) εχει αποδειχτει στεγανο παρ'ολη την βροχη που εχει φαει
    Τωρα ως προς το τσουφ το κανει και μενα καμμια φορα οταν ειναι τελειως κρυο αλλα οταν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας ποτέ
    Μην ξεχναμε οτι εχουμε ενα εντελως καινουργιο μοτερ και σε αυτες τις περιπτωσεις συχνα-πυκνα εμφανιζονται οι λεγομενες ''παιδικες ασθενειες''
    Κατι αλλο δεν εχει εμφανιστει στα 7000χλμ που εχω κανει
    (Σημειωτεον οτι και στο DRz που ειχα εβαζε υγρασια το οργανο,αλλαξε παλι στην εγγυηση αλλα και το καινουργιο εκανε τα ιδια,οποτε συμβιβαστηκα με την ιδεα να εχει το κοντερ λιγα ψαρακια )
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #123
    ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟΣΑΚΟ Το avatar του/της BILL VUZAS
    Εγγραφή
    08/04/2004
    Μηνύματα
    400

    Re: Re: Η τελευταία ταλαιπώρια μου

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Μεγάλε μου κάνεις πλακίτσα αλλά με τα σέρβις που πληρώνεις στο συνεργείο σου ( στην Κατσιμίδου αν δεν κάνω λάθος; ) ελπίζω να στο έχουν εκκλησία το εργαλείο σου. Γειά χαρά.
    Σαν τον Αι'Δημήτρη,μεγαλη η Χαρη Του.

  4. #124
    στο δικο μου (990 adv) αν κ το πηρα πριν 5 μερες μτχ (8-2008 με 2300χλμ) μετα απο το πρωτο πλυσιμο που του εκανα, παρατηρησα πως το φαναρι ειχε παρει μερικες σταγονες νερου κ θολωσε απο μεσα αλλα σιγουρα δεν ηταν πρωτη φορα ειχε σημαδια απο αλλες φορες.
    Το μηχανακι ειναι εντος εγγυησης πισετυω θα μου το αλλαξουν χωρις προβλημα, εχει συμβει κ σε αλλους αυτο?

  5. #125

    To 990 Adv γιατί να βάλει νερά;

    Από πίσω έχει το λαστιχένιο καπάκι; Μήπως έχει ράγισμα πουθενά; Δεν το έχω ξανακούσει ποτέ. Καλή τύχη με την αντιπροσωπεία.

  6. #126
    δεν πειραξα τιποτα για να δω τι γινεται απο μεσα.... με την πρωτη ευκαιρια θα του βαλω στη μεσσαια σκαλα ξενον θα δω τι παιζει αλλιως δεν νομιζω να εχω προβλημα στην αντικατασταση,λετε να μην το αλλαξουν?

  7. #127

    Άν βάλεις ξένον χρειάζεται να κάνεις μία τομή

    στο λαστιχένιο καπάκι πίσω από τις λάμπες. Θα βρείς τον μπελά σου αν δεν κανονίσεις την εγγύηση πρίν από την μετατροπή.
    Μπορείς να δείς τι γίνεται από πίσω βγάζοντας μόνο τις τέσσερις πλαϊνές βίδες και σπρώχνωντας τα πλαστικά προσεκτικά. Έτσι θα βγάλεις όλο τον προβολέα και θα έχεις πρόσβαση στα ηλεκτρικά.
    Προσεχτικά είπαμε γιατί το φανάρι "αγκαλιάζει" κάτι προεξοχές στα πλευρά του αλουμινένιου μπροστινού πλαισίου. Θα χρειαστεί να βάλεις δάχτυλο και να σπρώξεις λίγο τα αυτιά του προβολέα προς τα έξω.
    Καλή τύχη.

  8. #128
    ok θα το κοιταξω πριν ξεκινησω οτιδηποτε, ευχαριστω πολυ...

  9. #129
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    καλησπερα.
    πριν μια βδομαδα αγορασα ενα super duke '06 με 13800χλμ.
    το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα TDM 900 '06.ειχε μια ανακληση για tps,το οποιο αλλαχτηκε στην εγγυηση.υστερα απο 8000χλμ+ τα σβησιματα εξακολουθουσαν να υπαρχουν που και που,παρα την αλλαγη.
    ο ψεκασμος στο super duke ειναι κλασεις ανωτερος απο τον γιαπωνεζο,που στην πρωτη-δευτερα ημουν συνεχεια συμπλεκταριστος.
    παντος απο οτι εχω παρατηρησει τα ΚΤΜ ειναι το καθενα και ενα μοναδικο μηχανακι.

  10. #130
    niouton
    Εγγραφή
    07/01/2008
    Μηνύματα
    37
    το 950 SM που εχω δεν εχει βγαλει τιποτα δοξα το θεο μεχρι τωρα. οτι βλεπω στο νετ βεβαια παω με τι μια και το αλλαζω, οπως το γραναζι της μιζας που ακουγεται πολυ εντονα καμια φορα αν δεν παρει μπρος με τη μια, το λαστιχο μεσα στην αντλια φρενου (στα υγρα) πισω, και γενικοτερα ειμαι ολη μερα απο πανω του γιατι αυτο θελω και αυτο με φτιαχνει.
    απο μαστορια εδω στην θεσσαλονικη .... ασε να μην πω τιποτα. τα σερβις τα κανω μονος μου πια, μιας και με κατσιμιδη ουτε θελω να ακουσω και για αει μιτσο το ατομο ουτε ξερει να μιλαει. τες πα δεν φταιν αυτοι ... το ψαρι βρωμαει απ το κεφαλι.
    η μαρκα εχει χαρακτηρα και αυτο μου αρεσει. δεν με νοιαζει για ολα αυτα που λενε εγω αυτο θελω να χω και θα παρω και αλλα να εχω πολλα.

  11. #131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από socratis
    Πόσα χιλιόμετρα έχει η μοτοσικλέτα και χρειάζεται πιστόνια.
    εγώ άνοιξα το δικό μου μοτέρ στις 50000χλμ για αλλαγή βαλβίδων εξαγωγής.
    Έτσι για πλάκα και για να πούμε ότι κάτι κάναμε αλλάξαμε και ελατήρια.
    Περέργη αίσθηση του χιούμορ έχετε εσείς.

    Η μηχανή μου είχε 92000χλμ. Τώρα είναι στα 97000χλμ.

  12. #132

    Αντικατάσταση αντλίας "νερού"

    " 'Ηρθεν η ώραν της" 'οπως θα έλεγαν και οι Κύπριοι φίλοι μας.
    Στα 97 χιλ χλμ και το φίλτρο λαδιών έδειχνε κάπως κυματιστό. Το ψυκτικό έδειξε να χαμηλώνει, αργά αλλά σταθερά. Σε δύο εβδομάδες από σέρβις έφτασε στο χαμηλό σημείο του δοχείου διαστολής.
    Δεν είχα γαλάκτωμα στο καπάκι του συμπλέκτη, ούτε κροτάλισμα καδένας εκκεντροφόρων. Το κιβώτιο όμως παρουσίαζε μία σκληρή αίθηση στις αλλαγές.
    Η εργασία περιλαμβάνει κατέβασμε δεξιού τεπόζιτου, λύσιμο δεξιού σωλήνα εξάτμισης και λύσιμο εσωτερικού περιβλήματος συμπλέκτη.
    Αυτό που δεν είδα να αναφέρεται σε κανένα thread ήταν το βγάλσιμο της φτερωτής από το αξονάκι. δύο βίδες λειτούργησαν σάν εξωλκέας. Άν τοποθετηθεί και μία λάμα από κάτω, αποφεύγεται το γραντζούνισμα του χυτού.
    Τέλος θα αναφέρω την "κόλλα" στη φλάντζα του σώματος της αντλίας και του "εσωτερικού περιβλήματος του συμπλέκτη" όπου χρησιμοποιήθηκε "σπρέυ χαλκού".

  13. #133

    Re: Αντικατάσταση αντλίας "νερού"

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    " 'Ηρθεν η ώραν της" 'οπως θα έλεγαν και οι Κύπριοι φίλοι μας.
    Στα 97 χιλ χλμ και το φίλτρο λαδιών έδειχνε κάπως κυματιστό. Το ψυκτικό έδειξε να χαμηλώνει, αργά αλλά σταθερά. Σε δύο εβδομάδες από σέρβις έφτασε στο χαμηλό σημείο του δοχείου διαστολής.
    Δεν είχα γαλάκτωμα στο καπάκι του συμπλέκτη, ούτε κροτάλισμα καδένας εκκεντροφόρων. Το κιβώτιο όμως παρουσίαζε μία σκληρή αίθηση στις αλλαγές.
    Η εργασία περιλαμβάνει κατέβασμε δεξιού τεπόζιτου, λύσιμο δεξιού σωλήνα εξάτμισης και λύσιμο εσωτερικού περιβλήματος συμπλέκτη.
    Αυτό που δεν είδα να αναφέρεται σε κανένα thread ήταν το βγάλσιμο της φτερωτής από το αξονάκι. δύο βίδες λειτούργησαν σάν εξωλκέας. Άν τοποθετηθεί και μία λάμα από κάτω, αποφεύγεται το γραντζούνισμα του χυτού.
    Τέλος θα αναφέρω την "κόλλα" στη φλάντζα του σώματος της αντλίας και του "εσωτερικού περιβλήματος του συμπέκτη" όπου χρησιμοποιήθηκε "σπρέυ χαλκού".
    απολυτως λογικο το βρισκω...
    990 εχεις φιλε μου η 950?

  14. #134

    Re: Αντικατάσταση αντλίας "νερού"

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    ....Αυτό που δεν είδα να αναφέρεται σε κανένα thread ήταν το βγάλσιμο της φτερωτής από το αξονάκι. δύο βίδες λειτούργησαν σάν εξωλκέας. Άν τοποθετηθεί και μία λάμα από κάτω, αποφεύγεται το γραντζούνισμα του χυτού....

    Όχι και δεν το λέει...

    http://ktm950.info/how/waterpump/ktm_water_pump.html

    http://ktm950.info/how/waterpump/cpm..._overhaul.html

    Εγώ πάντως έχω ήδη το σετ ανακατασκευής της αντλίας νερού στα χέρια μου, αλλά δεν έχω το χρόνο να την αντικαταστήσω… Παρεμπιπτόντως, συμπεριλαμβάνει και την πτερωτή, οπότε και να τη σπάσω στο βγάλσιμο, δε με νοιάζει…
    Το παράγγειλα γιατί κάποια στιγμή μου εξαφανίστηκε κι εμένα το ψυκτικό από το δοχείο (έφτασε στο min) και υποψιάστηκα την αντλία. Συμπλήρωσα ψυκτικό, έκανα την παραγγελία του σετ στην KTM Twins και ενώ περίμενα να εξαφανιστεί πάλι το ψυκτικό, αυτό εδώ και 2 μήνες από τη μέρα που το συμπλήρωσα είναι μια χαρά!!! (ίσως και γι αυτό να μη βρίσκω χρόνο να αντικαταστήσω την αντλία !!!) :rotflmao: :rotflmao:
    Τι έγινε τώρα αυτό το ψυκτικό που εχάθει, παραμένει ένα ερωτηματικό. Δεν έχει έρθει και η ώρα για αλλαγή λαδιού για να δω τι λέει το φίλτρο και αν τελικά διέρρευσε το ψυκτικό στα λάδια, αλλά επίσης δεν έχω και κανένα θέμα με σκληρό συμπλέκτη-κιβώτιο ή κροτάλισμα από τις καδένες που θα φανέρωνε "μολυσμένο" λάδι…
    Κάάάάάποια στιγμή λοιπόν θα την αντικαταστήσω και θα κάνω και το ξέβγαλμα του κυκλώματος για να φύγει αυτή η γκρι μούργα...
    To talk without thinking is to shoot without aiming...
    __________________

  15. #135
    αν εχει νερα στο λαδι βγαλε τον δεικτη του λαδιου κ θα καταλαβεις αν φαινονται κατι σα φουσκαλες θα ειναι νερο....
    αν οχι τοτε εισαι οκ

Σελίδα 9 από 31 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Lc8 Adventure Plastika
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2006, 11:45
  2. ΚΤΜ-LC8 adventure 950 parts&assecories
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 09:31
  3. ΚΤΜ-LC8 adventure 950 parts&assecories
    από lc8ergr1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 09:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF