Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 75

Θέμα: μετατροπη καρμπ σε injection.

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
    yparxei ena project pou einai se morfh kit (alla ta poulane kai sxedon etoima) pou einai gia retrofit FI kai se moto...prospathw na thymhthw to onoma alla den.....To evlepa prin poly kairo.Pantws to pio polyploko einai o programatismos ths monadas para na koumpwseis ta hlektronika,pou kai palei den 3erw poso eykolo einai...ta psekasta moter sinithos exoun map sensor..ta carbed moter den exoun.Nomizw ayto einai vasiko,...



    to project legete MegaSquirt kai einai arketa kalo to site kai to forum tou.
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Για τη μετατροπή χρειάζονται:
    -σώματα ψεκασμού με πεταλούδες και μπεκ
    -αισθητήρες στροφάλου, εκκεντροφόρου, λ,θερμοκρασίας ψυκτικού
    -αντλία καυσίμου
    -εγκέφαλο
    -πλεξούδα
    -καταλύτης
    όλα αυτά αν αγοραστούν καινούρια ξεπερνούν σε αξία την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα
    μεταχειρισμένα-αν βρεθούν-πρέπει να είναι από την ίδια μηχανή
    ψεκασμό frankenstein δεν έφτιαξε ακόμα κανείς
    κι αν λυθούν τα παραπάνω προβλήματα ποιό θα είναι το κέρδος τελικά;

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    pantws an diavaseis sto forum tou megasquirt exoun ginei arketa mhxanakia fi (cbr900,bmw klp) me arketa kalh epityxia....to systhmataki ayto einai h kalhterh lysh sou.Thelei poly diavazma vevea kai psa3imo..alla ola ginontai
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  4. #34
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    λοιπον καταρχην ευχαριστω που κανετε υπομονη με την τρελη μου ιδεα....
    αυτο το εγχειρημα αν δεν γινει δεν θα γινει γιατι ειμαι 18 χρονων.ξερω αρκετα για την ηλικια μου αλλα οχι οσα χρειαζεται για να κανω αυτην την μετατροπη...ακομη ομως και να την κανω τα κερδη θα ειναι σιγουρα μικρα...αλλα ειναι η ολη ιδεα που μου αρεσει.δεν θελω το αποτελεσμα(ιπποδυναμη-οικονομια κτλ),να κανω απλα την διαδικασια.
    το site που μου δωσατε ειναι παρα πολυ καλο!πιστευω θα με βοηθησει αρκετα να μαθω και αλλα πραγματα.


    Υ.Γ διαβασα την δουλεια σο τενερε και....τι να πω?...
    κατι ακομα οι αισθητηρες στον στροφαλο και στον εκεντροφορο τι χρειαζονται?για να ξερει ποτε θα ριξει την βενζινη το μπεκ?

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Οι αισθητήρες χρειάζονται ώστε να καταλαβαίνει τα πειράκια και να μειώνει το αβανς.Μη γίνει καμμιά σταβή σε στρόφαλο...

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Μπράβο στο παλικάρι που σε τόσο μικρή ηλικία έχει τέτοιες ανυσηχίες
    ο αισθητήρας στροφάλου διαβάζει στροφές ενώ του εκκεντροφόρου θέση εμβόλου. Οι πληροφορίες αυτές πάνε στον εγκέφαλο με τη μορφή ηλεκτρικών σημάτων ο οποίος ενεργοποιώντας το μπεκ καθορίζει πότε και πόσο καύσιμο θα ψεκαστεί ::

  7. #37
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    πω!...το site ειναι κατι παραπανω απο καλο αλλα τα αγγληκα....
    ειναι πολυ μπλεξιμο το injection εγω νομιζα οτι απλα βαζεις σωμα με μπεκ, εγκεφαλο και αισθητηρα λ απο ενα μοτο που εχει κυλινδρο 200cc και λειτουργει.το λ καινει τις απαραιτητες ρυθμισεις για να κραταει το μειγμα σωστο και ολα καλα.

  8. #38
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Μπράβο στο παλικάρι που σε τόσο μικρή ηλικία έχει τέτοιες ανυσηχίες
    ο αισθητήρας στροφάλου διαβάζει στροφές ενώ του εκκεντροφόρου θέση εμβόλου. Οι πληροφορίες αυτές πάνε στον εγκέφαλο με τη μορφή ηλεκτρικών σημάτων ο οποίος ενεργοποιώντας το μπεκ καθορίζει πότε και πόσο καύσιμο θα ψεκαστεί ::
    αρα συμφωνα με την θεση του πιστονιου και τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα ρυθμιζει και το avavce.
    γιατι δεν τους εβαζαν και τους δυο αισθητηρες σε ενα εξαρτημα
    αφου ειναι συνδεμενα μεταξι τους...
    αυτο με τους αισθητηρες μου φαινεται παλουκι στην μετατροπη.σε εμενα η μεταβολη του αβανς γινεται μηχανικα.αυτο ειναι κατι που δυσκολα αλλαζει ε?

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    αρα συμφωνα με την θεση του πιστονιου και τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα ρυθμιζει και το avavce.
    γιατι δεν τους εβαζαν και τους δυο αισθητηρες σε ενα εξαρτημα
    αφου ειναι συνδεμενα μεταξι τους...
    αυτο με τους αισθητηρες μου φαινεται παλουκι στην μετατροπη.σε εμενα η μεταβολη του αβανς γινεται μηχανικα.αυτο ειναι κατι που δυσκολα αλλαζει ε?
    υπάρχουν και ηλεκτρονικές άγραφες aftermarket προγραμματιζόμενες

  10. #40

  11. #41
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    δεν καταλαβα....
    τι σχεση εχει αυτο?
    Το αβανς στο Bros ελέγχεται απο την ηλεκτρονική ανάφλεξη και οχι μηχανικά όπως έγραψες, γι αυτό σου είπε ο Στέφανος οτι υπάρχουν ηλεκτρονικές αγραφες.
    Με μια τέτοια μπορείς να βαλεις άλλες παραμέτρους απο την εργοστασιακή που έχεις.

    Μηχανικά συστήματα ρύθμισης αβανς δεν χρησιμοποιούνται πλέον, αλλά στο παρελθόν ζούσαν και βασίλευαν και στις μοτοσυκλέτες και στα αυτοκίνητα. Ηταν συστήματα καθαρά μηχανικά (φυγοκεντρικα) η πνευματικά με πνεύμονα και υποπίεση απο την εισαγωγή.
    Αυτα στην πράξη μετάβαλαν το αβανς ευθέως ανάλογα με την αυξηση των στροφών, κατι που δεν ηταν και το ιδανικό....

    Παντως το καλύτερο αν θέλεις να κερδίσεις κάτι, είναι να βάλεις 2 FCR και μετα τι να κλ@σουν οι ψεκασμοί
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #42
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ηταν συστήματα καθαρά μηχανικά (φυγοκεντρικα) η πνευματικά με πνεύμονα και υποπίεση απο την εισαγωγή.
    Ή και τα δύο μαζί.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Παντως το καλύτερο αν θέλεις να κερδίσεις κάτι, είναι να βάλεις 2 FCR και μετα τι να κλ@σουν οι ψεκασμοί
    Σωστός...

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    αρα συμφωνα με την θεση του πιστονιου και τις εκαστοτε στροφες του κινητηρα ρυθμιζει και το avavce.
    γιατι δεν τους εβαζαν και τους δυο αισθητηρες σε ενα εξαρτημα
    αφου ειναι συνδεμενα μεταξι τους...
    αυτο με τους αισθητηρες μου φαινεται παλουκι στην μετατροπη.σε εμενα η μεταβολη του αβανς γινεται μηχανικα.αυτο ειναι κατι που δυσκολα αλλαζει ε?
    Όχι μόνο το αβάνς της ανάφλεξης αλλά και τη διάρκεια ψεκασμού Είναι συνδυασμένα συστήματα γιαυτό δύσκολα μπορείς να το φτιάξεις κομμάτι-κομμάτι

  14. #44
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Παντως το καλύτερο αν θέλεις να κερδίσεις κάτι, είναι να βάλεις 2 FCR και μετα τι να κλ@σουν οι ψεκασμοί
    ναι.νομιζω οτι εχω δει που σε αγωνιστικα τα μετατρεπουν απο ψεκαστα σε καρμπυρατερατα...


    εγω στο on line manual καταλαβα οτι ειναι μηχανικο ο αβανς
    http://www.hawkworks.net/manual/16.h...gnition-timing
    τωρα,η ηλεκρονικη ειναι το "spark unit"?
    http://www.hawkworks.net/manual/imag...-img01-med.jpg

  15. #45
    χωρις να θελω να σε προσβαλλω,μηπως θα ηταν καλυτερα οι προβληματισμοι σου να ξεκινησουν απο τον τροπο λειτουργιας και δομης των μηχανων εσωτερικης καυσεως και μετα να πας σε τετοιου ειδους εξειδικευμενους προβληματισμους?

    φιλικα μικρε ε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι θα κάνει το κάρμπ σε μεγάλο υψόμετρο;
    από SF στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 44
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2012, 18:09
  2. Μετατροπή Multistrada σε HyperMotard
    από valam στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2007, 12:17
  3. Μετατροπή Wga84 σε ΕΓΣΑ
    από dukeandthecity στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2005, 12:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF