Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Gpz 4oo Nintza ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!

  1. #1

    Gpz 4oo Nintza ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!

    Γεια σας παίδες εκτός απο το z είμαι κάτοχος και απο ένα GPZ 400 NINTZA MOD.86 πλήρως ανακατασκευασμένο απο εμένα στα 600 κυβικά πια.
    Ξέρω αντίκα αλλά και εγώ για αυτό το θέλω ομώς!!
    Το μηχανάκι κυριολεκτικά ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ όμως.....
    Εχω τρέλο πρόβλημα με τα καρμπυρατέρ (το συγκεκριμένο μοντέλο εχεί πρόβλημα εκ γενετής..... απο τη μαμά kawasaki απ'ότι έμαθα) όταν το μηχανάκι αναπτύξει θερμοκρασία λειτουργίας, λόγο του οτι τα καρμύρατερ είναι χωμένα μέσα στο μοτέρ πέφτει δραματικά η απόδοση του με αποτέλεσμα μπερδέματα απώλεια δύναμης βραχυκυκλωμένα μπουζί κτλ. επειδή με τα συγκεκριμένα καρπυρατέρ δεν νομίζω οτι υπάρχει λύση έχω δοκιμάσει ακόμα και σετ dynojet για αυτά (και σημειώστε οτι είναι γνήσια)
    Μήπως γνωρίζει κάποιος άλλο set καρμυρατέρ που να μπορούν να μπούν στο συγκεκριμένο μηχανάκι πιο νέας γενίας η καμμιά γιατρειά για τα δικά του????? Σημείωστε οτι το μηχανάκι είναι σε άψογη κάτασταση, συντηρημένο και παρ'όλα τα χρόνια του ατρακάριστο!!!!
    Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
    burn the rubber not your soul

  2. #2

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Μήπως θα βοηθούσε μια θερμική ασπίδα ανάμεσα στα καρμπ και στους κυλίνδρους ειδικά χαμηλά στα λεκανάκια. Π.χ ένα κατάλληλα διαμορφωμένο κομμάτι φελιζόλ

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    χμμμ κατι άλλο παίζει φίλε μου.

    Το GPz400R είναι ολόιδιο με το 600 και το 600 τουλάχιστον δεν είχε κανένα πρόβλημα απολύτως.
    Ποιός σου ειπε οτι τα συγκεκριμένα είχαν πρόβλημα?

    Μηπως το έκανες 600 όπως λες αλλά εχεις αφήσει τα καρμπυρατερ του 400?
    Αν είναι ετσι είναι λογικό αυτο που σου παρουσιάζει, γιατί του πέφτουν πολύ μικρά και με λάθος ρυθμίσεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5

    Re: Gpz 4oo Nintza ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από player1
    .... μπερδέματα απώλεια δύναμης βραχυκυκλωμένα μπουζί κτλ. ....
    Μπορεί να φταίει και η ανάφλεξη γιαυτά (που είναι ισως και το πιθανότερο). Ριξε μια ματια εκει πρώτα....

    (Σε ολα τα τετρακύλιδρα τα καρμπυρατερ είναι χωμένα μεσα στο μοτερ... να μην πουμε και τα V4)

  6. #6
    Οπως ανάφερα και παραπάνω έχω ήδη χρησιμοποιήσει ακόμα και dynojet οι διαφορές ανάμεσα στα καρμπυρατέρ του 400 με το 600 είναι μόνο στα ζιγγλέρ καμμιά άλλη διαφορά. Ενοείται λοιπόν ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές.... Σαν 400 είχε παρόμοια προβλήματα. Τα καρμπυράτερ αντικαταστάθηκαν τελείως με τέσσερα νέα και παρότι ήταν σε καλή κατάσταση έγινε και το απαραίτητο service με γνήσια ανταλλακτικά σε εξειδικευμένο συνεργείο βελόνες, βελονοθήκες,ζιγγλέρ κλπ όμως το πρόβλημα πρόβλημα...... Ο μηχανικός λέει οτι ολη η σείρα ηταν προβληματική με τα καρμυρατέρ..... Εγώ πάντα είχα προβλήματα με αύτα πρό ανακατασκευής και μετά. Οσον αφορά τα ρέυματα είναι ok και έχουν τοποθετηθεί και επιταχυντές
    burn the rubber not your soul

  7. #7
    εφ οσον το γουσταρεις κι εχεις ασχοληθει βαζεις μια τετραδα fcr 37 με kevlar ασπιδα και τελος...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  8. #8
    κόστος και μέρος που να μπορώ να τα προμηθευτώ χωρίς να μου πιάσουν το μαλακό μόριο;
    burn the rubber not your soul

  9. #9
    αν εχεις ακρη αμερικη ψωνισε απο sudco που ειναι ο αντιπροσωπος...κανα 800αρι χοντρα ψιλα υπολογιζε με τα σουρτα φερτα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #10
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    δοκιμασε πρωτα την μονοση!φελιζολ μην βαλεις!!θα λιωσει και αστα να πανε!υπαρχουν καποια φυλλα με αλουμινιο και αλλα υλικα μεσα που κανουν εξαιρετικη δουλεια μπορεις να τα προμηθευτεις απο πολλα μεροι.υδραυλικα, μαγαζια μηχανων κτλ
    το φιλτρο απο που περνει αερα?

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από player1
    Οπως ανάφερα και παραπάνω έχω ήδη χρησιμοποιήσει ακόμα και dynojet οι διαφορές ανάμεσα στα καρμπυρατέρ του 400 με το 600 είναι μόνο στα ζιγγλέρ καμμιά άλλη διαφορά. Ενοείται λοιπόν ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές.... Σαν 400 είχε παρόμοια προβλήματα. Τα καρμπυράτερ αντικαταστάθηκαν τελείως με τέσσερα νέα και παρότι ήταν σε καλή κατάσταση έγινε και το απαραίτητο service με γνήσια ανταλλακτικά σε εξειδικευμένο συνεργείο βελόνες, βελονοθήκες,ζιγγλέρ κλπ όμως το πρόβλημα πρόβλημα...... Ο μηχανικός λέει οτι ολη η σείρα ηταν προβληματική με τα καρμυρατέρ..... Εγώ πάντα είχα προβλήματα με αύτα πρό ανακατασκευής και μετά. Οσον αφορά τα ρέυματα είναι ok και έχουν τοποθετηθεί και επιταχυντές
    Το 400 είχε καρμπυρατερ 30ρια και το 600 32ρια, οπότε όπως καταλαβαίνεις, αυτα που σου είπαν δεν ισχύουν.
    Τα 600 τουλάχιστον που το ξερω καλά δεν ειχαν κανένα τέτοιο πρόβλημα.

    Το να πάρεις μια τετράδα FCR σίγουρα θα λύσει το πρόβλημα και σίγουρα θα πηγαίνει καλύτερα απο ποτέ, αλλά κοστίζουν περισσότερο απο το μηχανάκι σου!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από player1
    Εχω τρέλο πρόβλημα με τα καρμπυρατέρ (το συγκεκριμένο μοντέλο εχεί πρόβλημα εκ γενετής..... απο τη μαμά kawasaki απ'ότι έμαθα)
    Όντως έτσι είναι ...
    (παλιά αφήναμε και μας τα κλέβανε και τα βρίσκαμε μετά από καμιά βδομάδα ρυθμισμένα τέλεια - προσωπική εμπειρία σε 550 και 900)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    σε στέλνω στα Τεχνικά
    Για ξαναέλα με στραβωμένο πετάλ και τα λέμε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για ξαναέλα με στραβωμένο πετάλ και τα λέμε...
    κοντά είναι ο Απρίλης, όλο και κάτι θα βρούμε να φτιάξουμε

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    βαζεις μια τετραδα fcr 37
    37άρι καρμπυρατέρ σε 100άρη κύλινδρο ...???

    (τα GPz δεν διακρινόταν για τις εξελιγμένες hi-flow κεφαλές τους...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από player1
    ....Οσον αφορά τα ρέυματα είναι ok και έχουν τοποθετηθεί και επιταχυντές
    Τι ειναι οι επιταχυντές??

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για μονοκύλινδρα αερόψυκτα
    από ctpanoramix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 13:01
  2. Βοήθεια Χριστιανοί!!
    από superfour στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2003, 13:26
  3. Βοηθεια ΣΧετικα Με Κοντερ
    από ctpanoramix στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2003, 14:24
  4. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 15:43
  5. Θελω Βοηθεια
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 00:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF