γινομαι λιγο φορτικος αλλα εχω αγχωθει...
γινομαι λιγο φορτικος αλλα εχω αγχωθει...
Μα αυτη η μηχανή ειναι για να σου φευγει το άγχος, οχι για να αγχώνεσαι.Αρχικά δημιουργήθηκε από sundance
γινομαι λιγο φορτικος αλλα εχω αγχωθει...
καπακι στο εμπρος μερος εννοεις εκει που ειναι ο αυτοματος?
Ναι.
βαλβολινες δηλαδη εννοουν τα λαδια στο διαφορικο και το κιβωτιο ταχυτητων?μηπως να αλλαξω και σε αυτα τα λαδια στα 1000 χλμ?
Ναι
Ναι σε όλα![]()
και σταμάτα να αγχώνεσαι, κάνε βόλτες χαλαρές μεχρι να ανοίξει το μοτερ και το βασικότερο...
μην αγχώνεσαι!!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ευχαριστω πολυ!![]()
απο δευτερα θα ανεβασω και φωτο.
ΥΓ.το συνεργειο παντως εκανε πολυ καλη δουλεια,το μηχανακι δουλευει σχεδον αψογα.![]()
ΥΓ.οσον αφορα τα λαδια να ακολουθησω τις οδηγιες του manual,ετσι?
δλδ
ΜΗΧΑΝΗ SAE40
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ SAE10W 30
ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ SAE40
κανε οτι λεει το manual αλλα εχε υπ οψιν σου οτι υπαρχουν και ειδικα λαδια για σασμαν και διαφορικο .εγω βασικα στην 25/3 βαζω ειδικα λαδια για κιβωτιο ταχυτητων και στο σασμαν και στο διαφορικο .τωρα δεν ξερω αν μπορεις να βαλεις μηχανολαδο μεσα
μπορεις να μου πεις ακριβως τι προτεινεις?![]()
αυτο ακριβως που γραφω οτι υπαρχουν ειδικα λαδια για σασμαν και διαφορικο.δεν θυμαμαι αν μπορεις να βαλεις μηχανολαδο εκει μεσα γιατι εχω χασει το manual εδω και χρονια
μπορεις,μιας και αυτα που γραφω ειναι απο το μανιουαλ...![]()
οταν λες ειδικα λαδια δωσε κανα στοιχειο παραπανω...
εστω και με πμ![]()
στη μηχανη τι χρησιμοποιεις?
εχει κατι γραναζια απ εξω και ειναι της μοτουλ αν ειχα το δοχειο θα σου εγραφα ακριβως ποια. στο μοτερ σκετο 40αρι αραλ .εχω καβαντζα απο γερμανια για τα επομενα 20 χρονια .υπαρχει και τις καστρολ για oldtimer .δεν κανει να χρησιμοποιεις λαδι με προσθετα ή προσμιξεις που καθαριζουν τα καταλοιπα καυσεως.ΔΕΝ πρεπει σε αυτες τις μηχανες να καθαριζονται τα καταλοιπα καυσεως γιατι δεν εχουν φιλτρο λαδιου και μπορει να σου βουλωσει τρυπες απο οπου περναει το λαδι
λαδι χωρις προσθετα εννοεις μονο για το μοτερ ή και για τον διαφορικο και το κιβωτιο ταχυτητων?
βασικα sae40 ορυκτελαιο δεν μπορω να βρω ουτε απο την aral Ουτε απο την castrol.
αυτο της Motul ειναι αυτο?το βαζεις και στο κιβωτιο και στο διαφορικο?
motul
το βρηκα της castrol![]()
castrol
Το καλύτερο είναι λάδι κιβωτίου αλλά οχι βαλβολίνη.
Μην βαζεις στο μοτερ λάδι με πρόσθετα γιατί όπως σου ειπε κι ο makis δεν εχει φίλτρο, εχει ενα δισκο(slinger) που μαζευει την μούργα.
@makis71 τα λάδια δεν αντέχουν 20 χρόνια στο δοχείο που εχει ανοιχτεί, εχε το υπ όψιν.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
αυτο της castrol δεν εχει προσθετα.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το καλύτερο είναι λάδι κιβωτίου αλλά οχι βαλβολίνη.
Μην βαζεις στο μοτερ λάδι με πρόσθετα γιατί όπως σου ειπε κι ο makis δεν εχει φίλτρο, εχει ενα δισκο(slinger) που μαζευει την μούργα.
@makis71 τα λάδια δεν αντέχουν 20 χρόνια στο δοχείο που εχει ανοιχτεί, εχε το υπ όψιν.![]()
λαδι κιβωτιου για το κιβωτιο ΚΑΙ το διαφορικο?
σαν ποιο δλδ?εχεις καποιο συγκεκριμενο να προτεινεις?
ΥΓ.για λογους διαφημισης,αν θες στειλτο μου με πμ.
Aυτα είναι στην ουσία βαλβολίνες, 70-80 και 80-90.
Παρε ενα λαδι monograde 40 για τον κινητήρα κι ενα 10-30 για το κιβώτιο όπως λέει και το manual και είσαι ΟΚ.
Παλι αγχώθηκες! :rotflmao:![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
οποτε συμπερασματικα:
της castrol το xxl40 ειναι οκ για το μοτερ.
για το κιβωτιο ταχυτητων να παρω ενα κανονικο λαδι 10-30?
π.χ αυτο?
10w-30
πριν εγραψες
αυτα νομιζω που εγραψα πριν ειναι λαδια κιβωτιου (gear oils).Το καλύτερο είναι λάδι κιβωτίου αλλά οχι βαλβολίνη
αν δεν ειναι,τοτε ποια ειναι?![]()