έχει κανείς καμιά άποψη; είναι τόοοοσο δύσκολο;
Καλημέρα.
έχει κανείς καμιά άποψη; είναι τόοοοσο δύσκολο;
Καλημέρα.
Δύσκολο οχι αλλά παίρνει πολύ ώρα και πρέπει να έχεις manual για την μηχανή σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από vaggg
έχει κανείς καμιά άποψη; είναι τόοοοσο δύσκολο;
Καλημέρα.
Δύσκολο δεν είναι.
Εξαρτάτε το μηχανάκι (τα πιρούνια βασικά)
1. Άν έχει βίδα αποστράγγισης την ανοίγεις, ανοίγεις και την τάπα από πάνω, και περιμένεις. Σφίγγεις βίδα και βάσει manual γεμίζεις όσο λάδι θέλει. (άν λέει σε cc διευκολύνει πολύ το θέμα*)
2. Άν δεν έχει βίδα αποστράγγισης, θα πρέπει είτε να βγάλεις το πιρούνι και να το αναποδογυρίσεις, είτε να ρουφήξεις το λάδι με ένα λαστιχάκι (το τελευταίο δε το έχω κάνει ποτέ, ας πουν οι γνώστες άν ενδείκνυται)
* Άν δε λέει cc θα δίνει στάθμη λαδιού.
Κανονικά πρέπει να βγάλεις τα πιρούνια από το μηχανάκι, (για να είναι κάθετα) να αφαιρέσεις το ελατήριο, να το "συμπιέσεις" πλήρως το πιρούνι. και να μετρήσεις την στάθμη του λαδιού.
Μπορείς να γλιτώσεις το ξεμοντάρισμα του πιρουνιού και να παίξεις περίπου στη σωστή στάθμη, ή με πουστιά ακριβώς, αλλά δεν είναι της παρούσης.
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Πρέπει να είσαι σίγουρος πάντως οτι η βίδα που ξεβιδώνεις είναι της αποστράγγισης και οχι η απόσβεση επαναφοράς![]()
Eχω μια απορια.Αν αλλαξουμε το ιξωδες του λαδιου δλδ απο 10αρακι βαλουμε 20αρακι ο απαιτουμενος ογκος θα ειναι ο ιδιος![]()
Αλλη παράμετρος η μία άλλη η άλλη.Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Eχω μια απορια.Αν αλλαξουμε το ιξωδες του λαδιου δλδ απο 10αρακι βαλουμε 20αρακι ο απαιτουμενος ογκος θα ειναι ο ιδιος![]()
Η μια αφορά τις αποσβέσεις που μεγαλώνουν ανάλογα με το ιξώδες και η άλλη αφορά τον όγκο του αέρα που λειτουργεί σαν ελατήριο.
Aρα μπορω να πειραματιστω και με το ιξωδες αλλα και με το ποσο λαδι θα βαλω?!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αλλη παράμετρος η μία άλλη η άλλη.
Η μια αφορά τις αποσβέσεις που μεγαλώνουν ανάλογα με το ιξώδες και η άλλη αφορά τον όγκο του αέρα που λειτουργεί σαν ελατήριο.
Αν βαλω μεγαλυτερο ιξωδες χωρις να μεταβαλλω τον ογκο τι αλλαζει?
Εγω ας πουμε θελω το μπροστινο μου να μην βυθιζεται τοσο πολυ στα αποτομα φρεναρισματα.Τι πρεπει να κανω?
Θα βάλεις την ίδια ποσότητα που έχει τώρα, αλλά με μεγαλύτερο ιξώδες. πχ 10 SAEΑρχικά δημιουργήθηκε από camen
Εγω ας πουμε θελω το μπροστινο μου να μην βυθιζεται τοσο πολυ στα αποτομα φρεναρισματα.Τι πρεπει να κανω?![]()
Ωραια με καλυψες σε αυτο.Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Θα βάλεις την ίδια ποσότητα που έχει τώρα, αλλά με μεγαλύτερο ιξώδες. πχ 10 SAE![]()
Αν τωρα βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες αλλα μεταβαλω και την ποσοτητα?!Δλδ τι αλλαζει αν βαλω περισσοτερο ή λιγοτερο?!
Σου έδωσε σαφή απάντηση ο Stefanos. Δεν είμαι σε θέση να το τεκμηριώσω σωστά οπότε καλύτερα να μη σε μπερδέψωΑρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ωραια με καλυψες σε αυτο.
Αν τωρα βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες αλλα μεταβαλω και την ποσοτητα?!Δλδ τι αλλαζει αν βαλω περισσοτερο ή λιγοτερο?!![]()
Δεν συμφωνώ.Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Θα βάλεις την ίδια ποσότητα που έχει τώρα, αλλά με μεγαλύτερο ιξώδες. πχ 10 SAE![]()
Το πόσο θα βυθιστεί μια ανάρτηση σε μια ανωμαλία καθορίζεται από την σκληρότητα του ελατηρίου.
Το αμορτισέρ καθορίζει το πόσο γρήγορα ή αργά θα βυθιστεί ή θα επανέλθει η ανάρτηση στο σημείο ισορροπίας της.
Έτσι χρησιμοποιόντας πιο παχύ λάδι αλλάζεις τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεών σου και τα κάνεις πιο αργά χωρίς να κάνεις revalving. Το λάδι δηλαδή περνάει πιο αργά από τις οπές και κάνει τις αποσβέσεις πιο αργές.
Αυτό έχει σαν ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ επιμέρους αποτέλεσμα μια μικρότερη βύθιση του μπροστινού σου λόγω κυρίως περιορισμένου χρόνου αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να αλλάξεις την συμπεριφορά της ανάρτησής σου.
Είναι όμως ο πιο ΦΘΗΝΟΣ![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
ΟΚ...ΕυχαριστωΑρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Σου έδωσε σαφή απάντηση ο Stefanos. Δεν είμαι σε θέση να το τεκμηριώσω σωστά οπότε καλύτερα να μη σε μπερδέψω![]()
![]()
![]()
Δλδ απλα το αμορτισερ θα συμπιεζεται και θα εκτονωνεται πιο αργα.Απλα εγω θα το αντιλαμβανομαι ως λιγο πιο σκληρο. Σωστα?!Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Δεν συμφωνώ.
Το πόσο θα βυθιστεί μια ανάρτηση σε μια ανωμαλία καθορίζεται από την σκληρότητα του ελατηρίου.
Το αμορτισέρ καθορίζει το πόσο γρήγορα ή αργά θα βυθιστεί ή θα επανέλθει η ανάρτηση στο σημείο ισορροπίας της.
Έτσι χρησιμοποιόντας πιο παχύ λάδι αλλάζεις τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεών σου και τα κάνεις πιο αργά χωρίς να κάνεις revalving. Το λάδι δηλαδή περνάει πιο αργά από τις οπές και κάνει τις αποσβέσεις πιο αργές.
Αυτό έχει σαν ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ επιμέρους αποτέλεσμα μια μικρότερη βύθιση του μπροστινού σου λόγω κυρίως περιορισμένου χρόνου αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να αλλάξεις την συμπεριφορά της ανάρτησής σου.
Είναι όμως ο πιο ΦΘΗΝΟΣ![]()
![]()
Ο όγκος του αέρα μέσα σε ένα πηρούνι παίζει τον ρόλο επιμέρους αμορτισέρ μιας και αυτός συμπιέζεται. Με μικρότερο όγκο λαδιού (εως ενα σημείο) στο θάλαμο, θα έχεις περισσότερο αέρα και άρα ανάρτηση πιο μαλακή. Με μεγαλύτερο όγκο λαδιού θα έχεις το αντίθετο. Πάντως δεν προτείνεται να αλλάζεις τον όγκο λαδιού από αυτόν που προτείνει η κάθε εταιρεία.
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Οποτε αν βαλω λιγο παραπανω λαδακι το αμορτισερ θα σκληρινει?Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Ο όγκος του αέρα μέσα σε ένα πηρούνι παίζει τον ρόλο επιμέρους αμορτισέρ μιας και αυτός συμπιέζεται. Με μικρότερο όγκο λαδιού (εως ενα σημείο) στο θάλαμο, θα έχεις περισσότερο αέρα και άρα ανάρτηση πιο μαλακή. Με μεγαλύτερο όγκο λαδιού θα έχεις το αντίθετο. Πάντως δεν προτείνεται να αλλάζεις τον όγκο λαδιού από αυτόν που προτείνει η κάθε εταιρεία.
Και αν βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες το θα κανω πιο αργες τις αποσβεσεις?