Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 48

Θέμα: περιοδική αλλαγή λαδιών εμπρός πιρουνιού

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    4

    περιοδική αλλαγή λαδιών εμπρός πιρουνιού

    έχει κανείς καμιά άποψη; είναι τόοοοσο δύσκολο;
    Καλημέρα.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078

    Re: περιοδική αλλαγή λαδιών εμπρός πιρουνιού

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaggg
    έχει κανείς καμιά άποψη; είναι τόοοοσο δύσκολο;
    Καλημέρα.
    Δύσκολο οχι αλλά παίρνει πολύ ώρα και πρέπει να έχεις manual για την μηχανή σου.

  3. #3
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Δύσκολο δεν είναι.

    Εξαρτάτε το μηχανάκι (τα πιρούνια βασικά)

    1. Άν έχει βίδα αποστράγγισης την ανοίγεις, ανοίγεις και την τάπα από πάνω, και περιμένεις. Σφίγγεις βίδα και βάσει manual γεμίζεις όσο λάδι θέλει. (άν λέει σε cc διευκολύνει πολύ το θέμα*)

    2. Άν δεν έχει βίδα αποστράγγισης, θα πρέπει είτε να βγάλεις το πιρούνι και να το αναποδογυρίσεις, είτε να ρουφήξεις το λάδι με ένα λαστιχάκι (το τελευταίο δε το έχω κάνει ποτέ, ας πουν οι γνώστες άν ενδείκνυται)

    * Άν δε λέει cc θα δίνει στάθμη λαδιού.
    Κανονικά πρέπει να βγάλεις τα πιρούνια από το μηχανάκι, (για να είναι κάθετα) να αφαιρέσεις το ελατήριο, να το "συμπιέσεις" πλήρως το πιρούνι. και να μετρήσεις την στάθμη του λαδιού.

    Μπορείς να γλιτώσεις το ξεμοντάρισμα του πιρουνιού και να παίξεις περίπου στη σωστή στάθμη, ή με πουστιά ακριβώς, αλλά δεν είναι της παρούσης.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Πρέπει να είσαι σίγουρος πάντως οτι η βίδα που ξεβιδώνεις είναι της αποστράγγισης και οχι η απόσβεση επαναφοράς

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Eχω μια απορια.Αν αλλαξουμε το ιξωδες του λαδιου δλδ απο 10αρακι βαλουμε 20αρακι ο απαιτουμενος ογκος θα ειναι ο ιδιος

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Eχω μια απορια.Αν αλλαξουμε το ιξωδες του λαδιου δλδ απο 10αρακι βαλουμε 20αρακι ο απαιτουμενος ογκος θα ειναι ο ιδιος
    Αλλη παράμετρος η μία άλλη η άλλη.
    Η μια αφορά τις αποσβέσεις που μεγαλώνουν ανάλογα με το ιξώδες και η άλλη αφορά τον όγκο του αέρα που λειτουργεί σαν ελατήριο.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αλλη παράμετρος η μία άλλη η άλλη.
    Η μια αφορά τις αποσβέσεις που μεγαλώνουν ανάλογα με το ιξώδες και η άλλη αφορά τον όγκο του αέρα που λειτουργεί σαν ελατήριο.
    Aρα μπορω να πειραματιστω και με το ιξωδες αλλα και με το ποσο λαδι θα βαλω?!
    Αν βαλω μεγαλυτερο ιξωδες χωρις να μεταβαλλω τον ογκο τι αλλαζει?
    Εγω ας πουμε θελω το μπροστινο μου να μην βυθιζεται τοσο πολυ στα αποτομα φρεναρισματα.Τι πρεπει να κανω?

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Εγω ας πουμε θελω το μπροστινο μου να μην βυθιζεται τοσο πολυ στα αποτομα φρεναρισματα.Τι πρεπει να κανω?
    Θα βάλεις την ίδια ποσότητα που έχει τώρα, αλλά με μεγαλύτερο ιξώδες. πχ 10 SAE

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Θα βάλεις την ίδια ποσότητα που έχει τώρα, αλλά με μεγαλύτερο ιξώδες. πχ 10 SAE
    Ωραια με καλυψες σε αυτο.
    Αν τωρα βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες αλλα μεταβαλω και την ποσοτητα?!Δλδ τι αλλαζει αν βαλω περισσοτερο ή λιγοτερο?!

  10. #10
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Ωραια με καλυψες σε αυτο.
    Αν τωρα βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες αλλα μεταβαλω και την ποσοτητα?!Δλδ τι αλλαζει αν βαλω περισσοτερο ή λιγοτερο?!
    Σου έδωσε σαφή απάντηση ο Stefanos. Δεν είμαι σε θέση να το τεκμηριώσω σωστά οπότε καλύτερα να μη σε μπερδέψω

  11. #11
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Θα βάλεις την ίδια ποσότητα που έχει τώρα, αλλά με μεγαλύτερο ιξώδες. πχ 10 SAE
    Δεν συμφωνώ.

    Το πόσο θα βυθιστεί μια ανάρτηση σε μια ανωμαλία καθορίζεται από την σκληρότητα του ελατηρίου.

    Το αμορτισέρ καθορίζει το πόσο γρήγορα ή αργά θα βυθιστεί ή θα επανέλθει η ανάρτηση στο σημείο ισορροπίας της.

    Έτσι χρησιμοποιόντας πιο παχύ λάδι αλλάζεις τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεών σου και τα κάνεις πιο αργά χωρίς να κάνεις revalving. Το λάδι δηλαδή περνάει πιο αργά από τις οπές και κάνει τις αποσβέσεις πιο αργές.

    Αυτό έχει σαν ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ επιμέρους αποτέλεσμα μια μικρότερη βύθιση του μπροστινού σου λόγω κυρίως περιορισμένου χρόνου αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να αλλάξεις την συμπεριφορά της ανάρτησής σου.

    Είναι όμως ο πιο ΦΘΗΝΟΣ

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Σου έδωσε σαφή απάντηση ο Stefanos. Δεν είμαι σε θέση να το τεκμηριώσω σωστά οπότε καλύτερα να μη σε μπερδέψω
    ΟΚ...Ευχαριστω

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Δεν συμφωνώ.

    Το πόσο θα βυθιστεί μια ανάρτηση σε μια ανωμαλία καθορίζεται από την σκληρότητα του ελατηρίου.

    Το αμορτισέρ καθορίζει το πόσο γρήγορα ή αργά θα βυθιστεί ή θα επανέλθει η ανάρτηση στο σημείο ισορροπίας της.

    Έτσι χρησιμοποιόντας πιο παχύ λάδι αλλάζεις τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεών σου και τα κάνεις πιο αργά χωρίς να κάνεις revalving. Το λάδι δηλαδή περνάει πιο αργά από τις οπές και κάνει τις αποσβέσεις πιο αργές.

    Αυτό έχει σαν ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ επιμέρους αποτέλεσμα μια μικρότερη βύθιση του μπροστινού σου λόγω κυρίως περιορισμένου χρόνου αλλά δεν είναι ο σωστός τρόπος να αλλάξεις την συμπεριφορά της ανάρτησής σου.

    Είναι όμως ο πιο ΦΘΗΝΟΣ
    Δλδ απλα το αμορτισερ θα συμπιεζεται και θα εκτονωνεται πιο αργα.Απλα εγω θα το αντιλαμβανομαι ως λιγο πιο σκληρο. Σωστα?!

  14. #14
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Ο όγκος του αέρα μέσα σε ένα πηρούνι παίζει τον ρόλο επιμέρους αμορτισέρ μιας και αυτός συμπιέζεται. Με μικρότερο όγκο λαδιού (εως ενα σημείο) στο θάλαμο, θα έχεις περισσότερο αέρα και άρα ανάρτηση πιο μαλακή. Με μεγαλύτερο όγκο λαδιού θα έχεις το αντίθετο. Πάντως δεν προτείνεται να αλλάζεις τον όγκο λαδιού από αυτόν που προτείνει η κάθε εταιρεία.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Ο όγκος του αέρα μέσα σε ένα πηρούνι παίζει τον ρόλο επιμέρους αμορτισέρ μιας και αυτός συμπιέζεται. Με μικρότερο όγκο λαδιού (εως ενα σημείο) στο θάλαμο, θα έχεις περισσότερο αέρα και άρα ανάρτηση πιο μαλακή. Με μεγαλύτερο όγκο λαδιού θα έχεις το αντίθετο. Πάντως δεν προτείνεται να αλλάζεις τον όγκο λαδιού από αυτόν που προτείνει η κάθε εταιρεία.
    Οποτε αν βαλω λιγο παραπανω λαδακι το αμορτισερ θα σκληρινει?
    Και αν βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες το θα κανω πιο αργες τις αποσβεσεις?

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αλλαγή λαδιών πιρουνιού : κόστος ?
    από road spirit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2008, 15:50
  2. Αλλαγή λαδιών...
    από PaloukiLook στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2005, 13:11
  3. Αλλαγη λαδιων
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 20:57
  4. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF