Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 48

Θέμα: περιοδική αλλαγή λαδιών εμπρός πιρουνιού

  1. #16
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Δλδ απλα το αμορτισερ θα συμπιεζεται και θα εκτονωνεται πιο αργα.Απλα εγω θα το αντιλαμβανομαι ως λιγο πιο σκληρο. Σωστα?!
    ΣΚΛΗΡΟ/ΜΑΛΑΚΟ είναι ενα ελατήριο.

    ΑΡΓΗ/ΓΡΗΓΟΡΗ είναι μια απόσβεση ενος αμορτισέρ

    Βέβαια στην καθομιλουμένη λέμε συχνά και μια ανάρτηση σκληρή όταν έχει αργές αποσβέσεις μιας έτσι μεταφέρονται περισσότερα στο τιμονι. Απλά με πιο παχύρευστο λάδι είναι σαν να μεταφέρεις το εύρος των ρυθμίσεών σου προς την πλευρά του πιο αργού. Εαν αυτό όμως σε βολεύει είναι δικό σου θέμα. Η σκληρότητα έρχεται σαν δευτερεύων αποτέλεσμα.

    Να στο πω καλύτερα.
    - Σε δυνατά παρατεταμένα φρένα, το πηρούνι σου θα βυθιστεί το ΙΔΙΟ άσχετα με το ιξώδες του λαδιού που θα χρησιμποιήσεις.
    - Σε απότομο στιγμιαίο φρενάρισμα και άφημα των φρένων γρήγορα, το πηρούνι σου θα βυθιστεί λιγότερο με πιο παχύρευστο λάδι.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    ΣΚΛΗΡΟ/ΜΑΛΑΚΟ είναι ενα ελατήριο.

    ΑΡΓΗ/ΓΡΗΓΟΡΗ είναι μια απόσβεση ενος αμορτισέρ

    Βέβαια στην καθομιλουμένη λέμε συχνά και μια ανάρτηση σκληρή όταν έχει αργές αποσβέσεις μιας έτσι μεταφέρονται περισσότερα στο τιμονι. Απλά με πιο παχύρευστο λάδι είναι σαν να μεταφέρεις το εύρος των ρυθμίσεών σου προς την πλευρά του πιο αργού. Εαν αυτό όμως σε βολεύει είναι δικό σου θέμα. Η σκληρότητα έρχεται σαν δευτερεύων αποτέλεσμα.

    Να στο πω καλύτερα.
    - Σε δυνατά παρατεταμένα φρένα, το πηρούνι σου θα βυθιστεί το ΙΔΙΟ άσχετα με το ιξώδες του λαδιού που θα χρησιμποιήσεις.
    - Σε απότομο στιγμιαίο φρενάρισμα και άφημα των φρένων γρήγορα, το πηρούνι σου θα βυθιστεί λιγότερο με πιο παχύρευστο λάδι.
    Εισαι ωραιος...Το πιασα πως δουλευει...
    Ευχαριστω...

  3. #18

  4. #19
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Οποτε αν βαλω λιγο παραπανω λαδακι το αμορτισερ θα σκληρινει?
    Και αν βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες το θα κανω πιο αργες τις αποσβεσεις?
    Θα σκληρήνει κάπως ελάχιστα. Μην ξεχνάς ότι ο αέρας είναι πολύ πολύ συμπιεστός και μια μικρή διαφορά δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Αλλά επειδή ο αέρας παίζει και ρόλο εκτόνωσης και λειτουργίας συνολικά της ανάρτησης δεν θα πρότεινα να ξεφύγεις από τα στάνταρ μιας και δεν κερδίζεις ουσιαστικά τίποτε.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=12418
    Το εχω διαβασει 10 φορες τουλαχιστον
    Αποψεις θελω να ακουσω...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Θα σκληρήνει κάπως ελάχιστα. Μην ξεχνάς ότι ο αέρας είναι πολύ πολύ συμπιεστός και μια μικρή διαφορά δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Αλλά επειδή ο αέρας παίζει και ρόλο εκτόνωσης και λειτουργίας συνολικά της ανάρτησης δεν θα πρότεινα να ξεφύγεις από τα στάνταρ μιας και δεν κερδίζεις ουσιαστικά τίποτε.
    Οχι οκ το καταλαβα.Εγω μεγαλυτερο ιξωδες χρειαζομαι γιατι στα αποτομα φρεναρισματα το μηχανακι "βουταει" πολυ...

  7. #22
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Θα σκληρήνει κάπως ελάχιστα. Μην ξεχνάς ότι ο αέρας είναι πολύ πολύ συμπιεστός και μια μικρή διαφορά δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Αλλά επειδή ο αέρας παίζει και ρόλο εκτόνωσης και λειτουργίας συνολικά της ανάρτησης δεν θα πρότεινα να ξεφύγεις από τα στάνταρ μιας και δεν κερδίζεις ουσιαστικά τίποτε.
    Θα σκληραίνει προοδευτικά καθώς το πιρούνι θα συμπιέζεται. Δηλαδή δε παίζει να καταλάβει κάποιος διαφορά σε μια νορμαλ οδήγηση. Θα δει όμως διαφορά σε δυνατά φρεναρίσματα.

    Μια καλή πατέντα άν έχεις χρόνο να το ψάξεις, είναι να αφαιρέσεις το oil lock που πιθανόν (?) να έχει το πιρούνι σου και να παίξεις με περισσότερο λάδι, κερδίζοντας έτσι λίγο σε διαδρομή.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Ωραια με καλυψες σε αυτο.
    Αν τωρα βαλω και μεγαλυτερο ιξωδες αλλα μεταβαλω και την ποσοτητα?!Δλδ τι αλλαζει αν βαλω περισσοτερο ή λιγοτερο?!

    Μέσα στο καλάμι σου υπάρχει μια μάζα αέρα που συμπιέζεται και εκτονώνεται στον όγκο που αφήνει το λάδι.
    Οπως καταλαβαίνεις αυτός ο αέρας αντιδρά στην συμπίεση με κάποια δύναμη ανάλογη του αρχικού και τελικού του όγκου (και της θερμοκρασίας του αλλά θα γίνει μπέρδεμα αν βάλουμε και αυτή την παράμετρο).
    Οσο λοιπόν μειώνεις το χώρο που καταλαμβάνει ο αέρας προσθέτοντας λάδι, μικραίνεις τον τελικό όγκο που καταλαμβάνει ο αέρας και αυξάνεις την πίεσή του άρα και την βοήθεια στο ελατήριο.

  9. #24
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Οχι οκ το καταλαβα.Εγω μεγαλυτερο ιξωδες χρειαζομαι γιατι στα αποτομα φρεναρισματα το μηχανακι "βουταει" πολυ...
    Και τώρα έρχεται το ερώτημα...

    Άν δε βουτήξει πολύ, μήπως το λάστιχο θα γλιστρήσει πιο εύκολα? (δεδομένου του μόνιμου "μαύρου πάγου" που έχουν οι δρόμοι μας.... )
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μέσα στο καλάμι σου υπάρχει μια μάζα αέρα που συμπιέζεται και εκτονώνεται στον όγκο που αφήνει το λάδι.
    Οπως καταλαβαίνεις αυτός ο αέρας αντιδρά στην συμπίεση με κάποια δύναμη ανάλογη του αρχικού και τελικού του όγκου (και της θερμοκρασίας του αλλά θα γίνει μπέρδεμα αν βάλουμε και αυτή την παράμετρο).
    Οσο λοιπόν μειώνεις το χώρο που καταλαμβάνει ο αέρας προσθέτοντας λάδι, μικραίνεις τον τελικό όγκο που καταλαμβάνει ο αέρας και αυξάνεις την πίεσή του άρα και την βοήθεια στο ελατήριο.
    Ωραια...Μαλλον θα αρκεστω στην αλλαγη ιξωδους γιατι κατι μου λεει οτι αν μπλεξω με ογκους δε θα βγαλω ακρη και επειδη η εποχη ειναι δυσκολη δεν υπαρχει ευχερια για πειραματισμους...
    Σας ευχαριστω παιδια.Για αλλη μια φορα βοηθησατε

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Και τώρα έρχεται το ερώτημα...

    Άν δε βουτήξει πολύ, μήπως το λάστιχο θα γλιστρήσει πιο εύκολα? (δεδομένου του μόνιμου "μαύρου πάγου" που έχουν οι δρόμοι μας.... )
    Καλο ερωτημα...Για να ακουσω αποψεις...

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Μπορεί απλά να χρειάζεσαι το κανονικό ιξώδες εάν τα λάδια έχουν γίνει νερό απο την χρήση.

  13. #28
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    1) αυξάνοντας τον όγκο λαδιού βλέπεις διαφορά μόνο στο τελευταίο 1/3 (ίσως και λιγότερο) της διαδρομής του πηρουνιού σου όπου ο αέρας έχει συμπιεστεί αρκετά για να έχει κάποια αντίσταση. Έτσι θα δεις διαφορά μόνο σε δυνατά παρατεταμένα φρεναρίσματα.

    2) Οι αναρτήσεις πρέπει να ρυθμίζονται έτσι που να λειτουργούν σωστά στις συνθήκες που θέλουμε. Υπάρχει πάντα η περίπτωση να τις έχουμε κάνει υπερβολικά μαλακές ή κούτσουρα και η μηχανή μας να μην στρίβει σωστά άλλα ούτε καν στην ευθεία να πάει σωστά μόλις βρει ανωμαλίες.

    ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ SAG στην μηχανή σας αλλιώς θα μπλέξετε σε ενα λαβίρυνθο που και θα σας κοστίσει και δεν θα σας βγάλει πουθενά.

    Εαν δεν έχετε σωστό ελατήριο (για το βάρος σας) τότε πριν οτιδήποτε άλλο αλλάξτε ελλατήριο ή τουλάχιστον ρυθμίστε την προφόρτισή του σωστά.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μπορεί απλά να χρειάζεσαι το κανονικό ιξώδες εάν τα λάδια έχουν γίνει νερό απο την χρήση.
    Και αυτο το ενδεχομενο ειναι παααααρα πολυ πιθανο....18 χρονακια ειναι αυτα

  15. #30
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    camen για τί μηχανάκι μιλάμε?

    Σκέψου βέβαια ότι βάζοντας πιο "χοντρό" λάδι θα χάσεις και σε άνεση. (Αυτά είναι γούστα βέβαια, εγώ το σκλήρυνα)
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αλλαγή λαδιών πιρουνιού : κόστος ?
    από road spirit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2008, 15:50
  2. Αλλαγή λαδιών...
    από PaloukiLook στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2005, 13:11
  3. Αλλαγη λαδιων
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 20:57
  4. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF