Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 93

Θέμα: Αποστολή έγγραφου από την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε για εξόφληση διοδίων

  1. #61
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Η Α.Ε. Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ένα θεσμικό όργανο με πολλές αρμοδιότητες (τις οποίες βέβαια δεν μπορεί να ασκήσει -με ελάχιστες εξαιρέσεις- μόνος του, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και αρμοδιότητες ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ φύσης.

    Για περισσότερα δες το ίδιο το site της Προεδρίας http://www.presidency.gr/armodiothtesproedr.htm

    από το οποίο αντιγράφω το παρακάτω απόσπασμα:
    ...Οι αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας διακρίνονται σε συμβολικές, ρυθμιστικές, νομοθετικές, διοικητικές και δικαστικές, είναι συγκεκριμένες, απαριθμούνται περιοριστικά στο Σύνταγμα...

    απο το site που εδωσες

    (άρθρο 44 παρ. 2 εδ. 2)
    προκηρύσσει δημοψήφισμα για ψηφισμένο νομοσχέδιο που αφορά σε σοβαρό κοινωνικό θέμα, με διάταγμα που προσυπογράφεται από τον Πρόεδρο της Βουλής, εφόσον αυτό έχει προταθεί από 120 βουλευτές και έχει αποφασισθεί από 180 βουλευτές

    για πες μου λοιπον αρχηγε μου τωρα ... ολα αυτα τα λαμογια που ψηφιζουμε ..... ποτε μαζευτηκαν 120 μαζι να καταθεσουν προταση δημοψηφισματος για σοβαρο κοινωνικο θεμα ?
    [ασχετα αν στην πορεια θα το εγκρινουν 180 η οχι .... μονο για εισηγηση ρωταω]

    εεεεεεεεεε ?????
    εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ??????

  2. #62
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από katana750
    για πες μου λοιπον αρχηγε μου τωρα ... ολα αυτα τα λαμογια που ψηφιζουμε ..... ποτε μαζευτηκαν 120 μαζι να καταθεσουν προταση δημοψηφισματος για σοβαρο κοινωνικο θεμα ?
    [ασχετα αν στην πορεια θα το εγκρινουν 180 η οχι .... μονο για εισηγηση ρωταω]
    από όσο θυμάμαι: ΠΟΤΕ

    αλλά αυτό τί σχέση έχει με το θέμα μας;;

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Ο ιδιώτης ανέλαβε ένα έργο γνωρίζοντας πολύ καλά τις συνθήκες και τις προδιαγραφές του έργου.
    Πιστεύεις ότι πήρε "γουρούνι στο σακί";
    Έκανε τους υπολογισμούς του, τα έβαλε κάτω, είδε ότι τον συμφέρει και αποφάσισε να το διεκδικήσει. Αλλιώς δεν θα κατέβαινε στο διαγωνισμό.

    Από εκεί και πέρα για να αποζημιωθεί πρέπει πρώτα να πάθει ζημιά για την οποία θα φταίει το κράτος.
    Αν λοιπόν ο ιδιώτης ζημιώνεται επειδή δεν μπορεί ο ίδιος (ως όφειλε σύμφωνα με τη συμφωνία) να εισπράξει τα διόδια, είναι δικό του πρόβλημα και το κράτος δεν οφείλει να τον αποζημιώσει. Ας φρόντιζε να τα εισπράξει.

    Τώρα, αν υποτεθεί ότι κάποια στιγμή κρίνεται ότι η συγκεκριμένη διάταξη νόμου που επιτρέπει στον ιδιώτη να εισπράττει διόδια κατά το στάδιο της κατασκευής (5-6 χρόνια) του έργου είναι αντισυνταγματική, το πράγμα θα μπερδέψει, γιατί:
    α. τότε ο ιδιώτης θα ζημιωθεί επειδή αν και στη σύμβαση το κράτος του είχε υποσχεθεί τα χρήματα αυτά δεν μπορεί να τα πάρει
    β. όμως τότε, πριν απαιτήσει απο το κράτος αποζημίωση, θα πρέπει να επιστρέψει στους πολίτες ό,τι εισέπραξε. Διότι αν δεν τα επιστρέψει πού είναι η ζημιά του;;
    γ. η σύμβαση μπορεί (αν όχι σίγουρα) να περιέχει κάποια απαλλακτική ρήτρα υπερ του κράτους για τα διόδια.
    Γενικά το πράγμα δεν είναι τόσο απλό


    Αυτό λέω και εγώ, γνώρισε μελέτησε υπολόγισε έδωσε προσφορά και αφού πήρε το έργο και ξεκίνησε, αλλάξαν τα δεδομένα για αυτίες που δεν μπορούσαν να προβλεφθούν στο στάδιο της μελέτης και χωρίς ευθύνη του εργολάβου.
    Αν ήταν δημόσιο έργο η υπέρβαση του προυπολογισμού θα ήταν απολύτως σίγουρη.
    Είναι σαν να σου πουλάω μηχανάκι και στην πρώτη βόλτα να διαλυθεί.
    Είσαι νομικά κατοχυρωμένος να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω.

    Απο την άλλη δεν νομίζω να ισχυρίζεται κανείς οτι είναι αντισυνταγματική η διάταξη περί είσπραξης διοδίων κατά την κατασκευή, εξάλου τα έργα απο το νόμο πληρώνονται κατά την διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών ,κάθε μήνα συγκεκριμένα.

    Ο ιδιώτης έκανε αποδεδειγμένα την δουλειά του παίρνοντας τα στοιχεία σου όπως κάνουν και όλες οι εταιρείες που διαχειρίζονται εθνικό δύκτιο.
    Και φαντάζομαι οτι και απο εκεί και πέρα η διαδικασία πρόστιμα κλπ θα είναι παρόμοια με αυτές της Αττικής οδού και του ΤΕΟ.

  4. #64
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2006
    Μηνύματα
    200
    Αρχικά δημιουργήθηκε από starfiretdm
    καλησπερα παιδια.
    το περιοδικο με την μεγαλη τελικη στο τευχος της 15ης δεκεμβριου αναφερει κατι για το ζητημα.
    εν ολιγης και χονδρικα για οσους δεν καταφεραν να το διαβασουν αναφερει οτι ο δρομος εχει κριθει αυτοκινητοδρομος ,απο την ευρωπαικη κοινοτητα και συμφωνα με τους κοινοτικους νομους,στους οποιους με λιγα λογια υποκεινται οι κοινοπραξιες,πρεπει να καταβαλεται διοδιο διελευσεως.αν κανω καποιο λαθος διορθωστεμε.
    εγω το εκλαμβανω παντως πως η ΑΕ Ολυμπια Οδος μαλλον ειναι καλυμενη.
    τωρα για την προσφηγη στα δικαστηρια μηπως,λεω μηπως,θα προσφυγει στη χαγη?
    λεεει μεσα ετσι? πως κριθηκε αυτοκινητοδρομος αυτο το χαλι?

    Τελικα δεν καταλαβαινω ρε παιδια πρεπει να πληρωνουμε ή οχι?:hypnotize

  5. #65
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    επισης κ εγω..


    την ιδια απορια εχω..διαβασα το ποστ...

    αλλα..επειδη μαλλον θα κατεβω κορινθο για λιγες μερες..


    πληρωνουμε?

    όχι??

    κ αν όχι πως..διπλα απο ΙΧ..?

    με σάλτο πανω απο τη μπαρα??

    πλακα κανω..μη μας κυνηγανε τιποτα περιπολικα..ας μου πει καποιος που το εχει κανει..

  6. #66
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ronin1
    επισης κ εγω..


    την ιδια απορια εχω..διαβασα το ποστ...

    αλλα..επειδη μαλλον θα κατεβω κορινθο για λιγες μερες..


    πληρωνουμε?

    όχι??

    κ αν όχι πως..διπλα απο ΙΧ..?

    με σάλτο πανω απο τη μπαρα??

    πλακα κανω..μη μας κυνηγανε τιποτα περιπολικα..ας μου πει καποιος που το εχει κανει..


  7. #67
    πλέρωνε μ@λακα

    http://www.zougla.gr/news.php?id=29275


    "Ακριβότερο κατά 22 εκ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, είναι το κόστος της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα, σε σχέση με το έργο του διακρατικού άξονα Ιρλανδίας - Ηνωμένου Βασιλείου."
    http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

  8. #68
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από la_villa
    πλέρωνε μ@λακα

    http://www.zougla.gr/news.php?id=29275


    "Ακριβότερο κατά 22 εκ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, είναι το κόστος της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα, σε σχέση με το έργο του διακρατικού άξονα Ιρλανδίας - Ηνωμένου Βασιλείου."
    :rotflmao:

  9. #69
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από la_villa
    πλέρωνε μ@λακα

    Η κρατικη προνοια εχει μεριμνησει για την χορηγηση οικολογικων , μειωμενης καταναλωσης και καταΠΟνησης για το οδοστρωμα, μηχανακιων , σε ΟΛΑ τα μελη μοτοσυκλετιστικων FORUM..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2462679602_9d4f27a4ed.jpg 
Προβολές:	156 
Μέγεθος:	32,9 KB 
ID:	158465
    Accipere quam facere praestat injuriam

  10. #70
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Αρχικά δημιουργήθηκε από la_villa
    πλέρωνε μ@λακα

    http://www.zougla.gr/news.php?id=29275


    "Ακριβότερο κατά 22 εκ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, είναι το κόστος της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα, σε σχέση με το έργο του διακρατικού άξονα Ιρλανδίας - Ηνωμένου Βασιλείου."
    Μην παρασύρεστε απο την δημοσιογραφία του πρωινού καφέ.
    Πως είναι δυνατόν να συγκρίνει κάποιος το κόστος 2 δρόμων απο την στιγμή που δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά?
    Αν είναι δυνατόν με τον κάθε άσχετο δημοσιογράφο.

  11. #71
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μην παρασύρεστε απο την δημοσιογραφία του πρωινού καφέ.
    Πως είναι δυνατόν να συγκρίνει κάποιος το κόστος 2 δρόμων απο την στιγμή που δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά?
    Αν είναι δυνατόν με τον κάθε άσχετο δημοσιογράφο.
    Μα καλά δεν είδες μάκη εψές;

    άσχετος ο μάκης;

    εδώ ξεσκέπασε τα πάντα όλα λέμε τώρα...

    ελβενιζελ, ιονία, εγνατία έχασες άμα δεν είδες...

  12. #72
    Αρχικά δημιουργήθηκε από la_villa
    πλέρωνε μ@λακα

    http://www.zougla.gr/news.php?id=29275


    "Ακριβότερο κατά 22 εκ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, είναι το κόστος της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα, σε σχέση με το έργο του διακρατικού άξονα Ιρλανδίας - Ηνωμένου Βασιλείου."

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Μην παρασύρεστε απο την δημοσιογραφία του πρωινού καφέ.
    Πως είναι δυνατόν να συγκρίνει κάποιος το κόστος 2 δρόμων απο την στιγμή που δεν έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά?
    Αν είναι δυνατόν με τον κάθε άσχετο δημοσιογράφο.
    +1050 στον Στέφανο.


    Έλεος, μην αντιγράφετε άκριτα ότι σας σερβίρουν, τόσο η Ιρλανδία όσο και το Ην.Βασίλειο (το τελευταίο με εξαίρεση το βόρειο τμήμα) είναι εν γένει πεδινές χώρες με ήπιο ανάγλυφο.

    Αντίθετα, στο κομμάτι Αντίριο έως Ιωάννινα τις ευθείες τις ψάχνεις με το ντουφέκι. Επίσης, μια και η Ελλάδα είναι μικρή χώρα με λίγες δημόσιες εκτάσεις, πληρώνει πολλά σε απαλλοτριώσεις.
    Έχουμε και το θέμα των σαθρών εδαφών που απαιτούν μεγάλα υδραυλικά έργα.


    Τα δύο κόστη μονο αν είσαι Τριανταφυλλόπουλος ή Μενεγάκη μπορείς να τα συγκρίνεις...
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  13. #73
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.021
    Χαλαρωστε , ας πιουμε το καφεδακι μας βλεποντας απο της οθονες μας τη χωρα να βουλιαζει στα σκατα.

    Παντως μπορουμε να το συζητησουμε.

    Για τον πουτσο καβαλα ειμαστε.:a31:

  14. #74
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    +1050 στον Στέφανο.


    Έλεος, μην αντιγράφετε άκριτα ότι σας σερβίρουν, τόσο η Ιρλανδία όσο και το Ην.Βασίλειο (το τελευταίο με εξαίρεση το βόρειο τμήμα) είναι εν γένει πεδινές χώρες με ήπιο ανάγλυφο.

    Αντίθετα, στο κομμάτι Αντίριο έως Ιωάννινα τις ευθείες τις ψάχνεις με το ντουφέκι. Επίσης, μια και η Ελλάδα είναι μικρή χώρα με λίγες δημόσιες εκτάσεις, πληρώνει πολλά σε απαλλοτριώσεις.
    Έχουμε και το θέμα των σαθρών εδαφών που απαιτούν μεγάλα υδραυλικά έργα.


    Τα δύο κόστη μονο αν είσαι Τριανταφυλλόπουλος ή Μενεγάκη μπορείς να τα συγκρίνεις...

    δεν θα διαφωνήσω ότι οι δυο δρόμοι είναι διαφορετικοί

    ΑΛΛΑ η Ιονία οδός δεν έχει δύσκολο ανάγλυφο όπως λες....η Εγνατία εδώ στην Ηπειρο σίγουρα είναι απο τα δυσκολότερα καιίσως πιο δαπανηρά σε κατασκευή τμήματα

    αλλά η Ιονία οδός δεν έχει καμια σχέση

    Για τις απαλλοτριώσεις δεν έχεις άδικο...πολύ πιθανό αλλά δεν ξέρω αν δικαιολογεί την διαφορά όπως επίσης και το έργο που θα πάρουμε εμείς σε σχέση με το εξωτερικό σίγουρα θα είναι 70 κλάσης κατώτερο...

    μπορεί να υπερβάλλει για να τραβήξει θέαση αλλά ψέματα σίγουρα δεν είναι...τα βλέπουμε κάθε μερα μπροστά μας.....

    ακόμα και μπροστά στο σπίτι ΜΑΣ..... ...κυριολεκτικά

    υ.γ και ειδικά Μακη δεν βλέπω ποτε....ψιλοδιαβάω το site αλλά μέρχι εκεί....καλό λαμόγιο είναι και αυτός.....
    http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

  15. #75
    Δεν έχει δύσκολο ανάγλυφο η Ιόνια Οδός;;;;;;



    Έχεις ιδέα απο που πρέπει να περάσει; Μακρυνόρος, you know?

    Φιλιππιάδα-Ιωάννινα;


    Το βουνό που βρίσκεται μετα το Αντίριο πως θα παρακαμφθεί, με ευχές;
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF