Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 48

Θέμα: περιοδική αλλαγή λαδιών εμπρός πιρουνιού

  1. #31
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Εαν είναι 18 χρονάκια χωρίς αλλαγή λαδιού τότε δεν έχεις λάδια. Έχεις γλύτσα.... (κανονικά κάθε 2 χρόνια το πολύ τα αλλάζεις)

    Και εαν δεν έχεις αλλάξει ποτέ ελατήριο τότε δεν έχεις ελατήριο αλλά σουμιέ...:rotflmao: :rotflmao:

    Κανένα ελατήριο δεν αντέχει 18 χρόνια. Πας σίγουρα για αλλαγή ελατηρίου και βάλε και τα κανονικά λαδάκια και θα είσαι στον αφρό.

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    camen για τί μηχανάκι μιλάμε?

    Σκέψου βέβαια ότι βάζοντας πιο "χοντρό" λάδι θα χάσεις και σε άνεση. (Αυτά είναι γούστα βέβαια, εγώ το σκλήρυνα)
    Ενα ΧΤ 225cc μοντελο '93.Για αυτο και λεω οτι δεν θελω να μπλεξω πολυ.Δεν αξιζει.Απλα μιας και θα τα αλλαξω τα λαδια μηπως εκανα και καμια ψιλοβελτιωσουλα...

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p2200022.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	86,4 KB 
ID:	158392

  4. #34
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    What SeNNinhA said!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Εαν είναι 18 χρονάκια χωρίς αλλαγή λαδιού τότε δεν έχεις λάδια. Έχεις γλύτσα.... (κανονικά κάθε 2 χρόνια το πολύ τα αλλάζεις)

    Και εαν δεν έχεις αλλάξει ποτέ ελατήριο τότε δεν έχεις ελατήριο αλλά σουμιέ...:rotflmao: :rotflmao:

    Κανένα ελατήριο δεν αντέχει 18 χρόνια. Πας σίγουρα για αλλαγή ελατηρίου και βάλε και τα κανονικά λαδάκια και θα είσαι στον αφρό.
    Το ξερω λες να μην το ξερω
    Λεφτα για ελατηρια δεν υπαρχουν τωρα...Λαδακι θα βαλω φρεσκο φρεσκο ομως...
    Μπορει και να εχει αλλαχτει απο τους προηγουμενους ιδιοκτητες αλλα αμφιβαλλω γιατι λιγοι θυμουνται οτι το μηχανακι εχει και αναρτησεις και θελουν και αυτες σερβις!!!

  6. #36
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Άλλαξε και τα ελατήρια. 100 ευρώ παραπάνω είναι (ίσως και λιγότερα) και σίγουρα χρειάζονται αλλαγή και μιας και το ανοίγεις δεν λέει να αφήσεις τα παλιά. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημά σου. Με τα κανονικά λαδάκια του θα είσαι μετά μια χαρά.

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Άλλαξε και τα ελατήρια. 100 ευρώ παραπάνω είναι και σίγουρα χρειάζονται αλλαγή. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημά σου. Με τα κανονικά λαδάκια του θα είσαι μετά μια χαρά.
    Προς το παρον δεν υπαρχει σαλιο
    Αλλα θα αλλαχτουν μπρος-πισω με HYPERPRO στο αμεσο μελλον!Τα μαμα αραγε ποσο να κοστιζουν?
    Ολα τα εχω υπολογισει:smilea:

  8. #38
    Αν μιλάμε για τόσο παραμελημένες αναρτήσεις καλό θα ήταν να λυθεί και να καθαριστεί όλη η μπροστινή ανάρτηση.
    Δεν φαντάζεσαι τι λάσπη θα βγάλεις!

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnny1
    Αν μιλάμε για τόσο παραμελημένες αναρτήσεις καλό θα ήταν να λυθεί και να καθαριστεί όλη η μπροστινή ανάρτηση.
    Δεν φαντάζεσαι τι λάσπη θα βγάλεις!
    Φανταζομαι.Αλλα εδω στην Πατρα ζητανε οτι θελουν και για να μου λυσουν την μπροστινη αναρτηση να την καθαρισουν να αλλαχτουν τσιμουχες και λαδια κοβω τον π...ο μου οτι θα θελουν 100Ε χαλαρα.Εδω για κοντεμα ελατηριων,κατασκευη προσθηκων και λαδια χωρις καν να χρειαζεται να βγει το μπροστινο πανω απο το μηχανακι μου ζητησαν 90Ε το λιγοτερο!
    Μακαρι να ειχα τα εργαλεια να το εκανα μονος μου.Αλλα δεν...
    Οποτε μαλλον μονο λαδια θα αλλαχτουν μαλλον...

  10. #40
    Το λύσιμο (και το δέσιμο) του πιρουνιού του serow πάντως δεν είναι και πολύ δύσκολη υπόθεση....

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Το λύσιμο (και το δέσιμο) του πιρουνιού του serow πάντως δεν είναι και πολύ δύσκολη υπόθεση....
    Δεν ειναι αλλα πρεπει να εχεις μια στοιχιωδη υποδομη για να κανεις σωστη δουλεια!
    Και καποια εργαλεια...Αμα ειναι να μου στοιχησουν τα εργαλεια οσο αμα πληρωνα τον μαστορα τοτε ας το κανει αυτος να μην λερωνω και τα χερια μου
    Χωρις να λυθει το μπροστινο γινεται να καθαριστει?Ελατηρια και λαδια αλλαζονται χωρις να λυθει.

  12. #42
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    μα καθε 2 χρονια πρεπει να αλλαζουμε τα λαδια στα καλαμια;λιγο φεν ειναι το χρονικο διαστημα;
    για πειτε ρε παιδια...

  13. #43
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Χωρις να λυθει το μπροστινο γινεται να καθαριστει?Ελατηρια και λαδια αλλαζονται χωρις να λυθει.
    Γίνεται!
    Απλά πρέπει να γυρίσεις το μηχανάκι ανάποδα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Γίνεται!
    Απλά πρέπει να γυρίσεις το μηχανάκι ανάποδα
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    OK αυτο θα κανω...Σε ευχαριστω που βοηθησες

  15. #45
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από camen Προβολή μηνύματος
    Φανταζομαι.Αλλα εδω στην Πατρα ζητανε οτι θελουν και για να μου λυσουν την μπροστινη αναρτηση να την καθαρισουν να αλλαχτουν τσιμουχες και λαδια κοβω τον π...ο μου οτι θα θελουν 100Ε χαλαρα.Εδω για κοντεμα ελατηριων,κατασκευη προσθηκων και λαδια χωρις καν να χρειαζεται να βγει το μπροστινο πανω απο το μηχανακι μου ζητησαν 90Ε το λιγοτερο!
    Μακαρι να ειχα τα εργαλεια να το εκανα μονος μου.Αλλα δεν...
    Οποτε μαλλον μονο λαδια θα αλλαχτουν μαλλον...
    Το να ζητάει ένας μάστορας που έχει ένα συνεργείο 100 ευρώ για αλλαγή στις τσιμουχες, ξύστρες, καθάρισμα και λάδι στα καλάμια δεν είναι πάρα πολλά λεφτά ιδιαίτερα αν μιλάμε για γνήσια της μαμάς ανταλλακτικά. Σε μία μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα ένα ζευγάρι τσιμουχες, ξύστρες και λαδι στην λιανική μπορεί να κοστίσουν και 70 ευρώ. Είναι πολλά τα λεφτά αλλά δυστυχώς τόσο τα δίνουν νταβατζιλίκι τα γνήσια οι εταιρίες.

    Ο άμοιρος ο μάστορας κάτι πρέπει να βγάλει και αυτός και για τον κόπο του και τα λοιπά λειτουργικά έξοδα του συνεργείου.

    Είμαι σε φάση να αλλάξω ο ίδιος τα λάδια και τις τσιμουχες αύριο στην καλή μου.

    Θα το κάνω ο ίδιος πρώτον γιατί μου αρέσει να ασχολούμαι και δεύτερον γιατί είμαι σε φάση που δεν περισσεύει μία.

    Σε καμία περίπτωση όμως δεν λέω ότι το κάνω ο ίδιος γιατί ο κάθε μάστορας θεωρώ ότι με κλέβει.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αλλαγή λαδιών πιρουνιού : κόστος ?
    από road spirit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2008, 15:50
  2. Αλλαγή λαδιών...
    από PaloukiLook στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2005, 13:11
  3. Αλλαγη λαδιων
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2005, 20:57
  4. Αλλαγή λαδιών στο Ζ1000
    από crazykiller στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 02:40
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF