Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: xt X ή R

  1. #1

    xt X ή R

    Χαιρετώ όλο το Forum απο τη Καβάλα και σας θέτω το εξής ερώτημα που με απασχολεί αυτή τη περίοδο. Που να καταλήξω στο ΧΤ660 Χ ή R και εξηγούμε! Είμαι οικογενειάρχης 35άρις, ανύσηχο πνεύμα και το μηχανάκι το θέλω για καθημερινές μετακινήσεις (εντός και εκτός πόλης) και σπάνια για κανένα ταξιδάκι με την Ελένη (την γυναίκα μου). Μέσα μου με τραβάει περισσότερο το Χ, αλλά δεν είμαι και σίγουρος γιατί ειναι ιδιότροπο μηχανάκι. :smilea:

  2. #2
    Καλώς ήρθες φίλε!!

    Οι διαφορές είναι ελάχιστες. Το Χ τείνει περισσότερο προς την πιο γρήγορη οδήγηση λόγω στησίματος και φρένων. Το R είναι πιο βολικό στους κ*λόδρομους που έχουμε και πατάει πιο άνετα στο χώμα, αν κάτσει στο δρόμο σου.

    Ταξίδια κάνεις για πλάκα, καθώς οι κραδασμοί λάμπουν διά της απουσίας τους, και η μηχανή είναι υποδειγματικά σταθερή σε όλες τις ταχύτητες.

    Η Ελένη δεν θα παραπονεθεί για τη σέλα, αλλά θα προτιμούσε π.χ. ένα TDM..

    Είναι τίμιο και αξιόπιστο μηχανάκι, και θα σε βολέψει αφάνταστα.

    Όπως είχε γράψει ένας φίλος, σκέψου τι θα σου φτιάχνει το κέφι όταν ανοίγεις την πόρτα του γκαράζ σου...
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  3. #3
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    R με Conti trail attack .... ή Pirelli MT

    σκεπτομενος πρακτικα....γιατι οι δρομοι ειναι οντως "ζουγκλα"
    Accipere quam facere praestat injuriam

  4. #4
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Καλύτερα φρένα το Χ με σωληνάκια υψηλής πίεσης , δέκα φορές ανώτερα ζαντολάστιχα απο το R (Excell ζάντες), καλύτερο στήσιμο και δέσιμο γενικά...

    Αλλά βασικά είναι για τί χρήση το θες , όταν το αγοράζεις.

    Αν πατάς χώμα μια στις τόσες και είναι μόνο φλαταδούρα, και το ΧΤΧ μια χαρά είναι (Προσωπικά με το XTX κάνω περίπου 1ΚΜ χώμα κάθε μέρα --- 500m απο σπίτι προς δουλειά και τούμπαλιν)

    Όντως δεν έχει κραδασμούς και κάνεις άνετο ταξιδάκι με 4000-4500rpm με 130-140 στο κοντέρ, αλλά με ένα άτομο. Με δύο άτομα πέφτει λίγο η απόδοση της ταχύτητας αλλά δεν τραβάει και ιδιαίτερο ζόρι. Η σέλα είναι καλή για μεσαία ταξίδια αποστάσεις (μέχρι 100-150km) αλλά απο εκεί και πέρα θέλει στάση κυρίως για τον συνεπιβάτη.

    Μέσα στην πόλη το XTX είναι πολύ καλό και δεν είναι και τόσο ευαίσθητο σε λακκούβες εκτός και αν τις σημαδέψεις...

    Γενικά είναι μηχανάκι που εδώ και ενα χρόνο που το έχω , δεν σπάει , δεν χαλάει και κάνει (με συμβιβασμούς βέβαια) τα πάντα... απο ταξίδια μέχρι και καλές βόλτες. Αίντε και λίγο χώμα.

    Αν τώρα σκέφτεσε εκδρομές σε νησάκια με χωματοδρόμους κροκάλες, και διαδρομές μέσα απο χωράφια με αρκετό χώμα... πας στο R κατευθείαν.

    Αλήθεια... με ποιό σκεπτικό κατέληξες στην επιλογή XT-X ή XT-R;

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  5. #5
    Και η XTR Excel αλουμινίου ζάντες έχει. Και από το μοντέλο 2008 και πάνω, βγαίνουν μαύρες.
    Ένα από τα συν της, είναι και η σταθερότητα που παρέχει ο 21in μπροστινός τροχός στις υψηλές ταχύτητες.

    Για τις στροφές του κινητήρα...

    4000 στροφές - 99χαω.
    4500 στροφές - 113χαω.
    5120 στροφές - 129χαω.

    Ταξιδεύοντας με 130, είσαι ακριβώς πάνω στη μέγιστη ροπή της μηχανής, και ούτε κουράζεται, ούτε καίει υπερβολικά, και η προσπέραση γίνεται για πλάκα.

    Με σταθερές ταχύτητες 110-130 ξεπερνάς τα 300χλμ αυτονομία.
    Μέση κατανάλωση 4,7 με 5,5.
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  6. #6
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    To X να βγαζεις και κανα γουστο μεσα στη πολη μιας και εισαι και ανησυχο πνευμα

    Του φορας και ενα ζευγαρι ακραπες και μπουμπουναει ο κοσμος παρεα!!!

    Οσο για το ταξιδακι εφοσον λες οτι ειναι σπανιο θα σε παει χωρις προβλημα (και πολυ γκρινια)

    Μια Θασο ας πουμε θα πας πανευκολα!


    Αν ομως το προγραμμα σου λεει και χωμα (οχι απλα χωματοδρομο) παρε το R.


    Κατα τα αλλα ειναι οπως τα ειπαν οι απο πανω.

    Εχει καλυτερα περιφεριακα!!




    Δεν ξερω αν πας για καινουριο ή μεταχειρο, προσωπικα μου αρεσει πολυ το λευκο και το πορτοκαλι

  7. #7
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Ένα από τα συν της, είναι και η σταθερότητα που παρέχει ο 21in μπροστινός τροχός στις υψηλές ταχύτητες.
    Ξεχνάς τον παράγοντα "φτερό μπροστινό" που λόγω μήκους στα αρκετά χιλιόμετρα (120+ ) χαλάει αυτή την σταθερότητα. Εκτός και αν μπεί πρόσθετη γέφυρα επάνω του.

    Για τις rpm είσαι σίγουρος;

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  8. #8
    Επειδή η μαμά τσιγγουνεύτηκε να μας βάλει ένα στροφόμετρο , το έψαξα πολύ πριν πάρω τη μηχανή, για να τη στρώσω καλά. Οι rpm είναι τριπλο-τσεκαρισμένες.

    Σήμερα την "άνοιξα" στην Αττική και μου έπιασε 172, με λίγο κόντρα αέρα...
    Τα κράτησα για 2-3 λεπτά πριν κόψω. Όλα ΟΚ!
    Την είχα καλομάθει τελευταία με τα κρύα και έκλαιγε για λίγο γκάζι..

    Η γέφυρα χρειάζεται στο 600ρι. Το 660R δεν έχει αυτό το πρόβλημα, καθώς έχει "σκληρό" φτερό, πιο αεροδυναμικό.

    Είχαμε πάει με ένα φίλο που είχε 660Χ μιά βόλτα μέχρι Μαγούλα, αλλά δεν παρατήρησα διαφορά στην θέση οδήγησης όπως έχουν πει πολλοί. Ίσως είναι λίιιγο πιο στενή στην ένωση με το τεπόζιτο αλλά δεν μου φάνηκε διαφορετική...

    Έχεις καβαλήσει R?
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  9. #9
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Ναι.. οι διαφορές για μένα ειναι μεγάλες.. βλέπεις απο το Χ μετά στο R είναι πιο έντονες οι διαφορές. Ειδικά το μπροστινό το δικό μου, μου φάνηκε πιο σαφές απο εκείνο του R που μου έκανε πολύ μαλακό.

    Καλύτερο ζύγισμα στο Χ αλλά και καλύτερο στήσιμο για μένα. Για το φτερό , μου το έχουν πεί... δεν το έχω δεί προσωπικά.

    Πάντως η τελική που σου έδειξε είναι αυτή πάνω κάτω. Και εμένα κοντά εκεί μου έχει δείξει.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  10. #10
    Το Χ έχει πιο σκληρό στήσιμο και ικανοποιεί ίσως πιο πολύ τους λάτρες της γρήγορης οδήγησης.
    Εμένα με κέρδισε το R από την αρχή. (Η κληρονομιά του XR500 βλέπεις... )

    Εμένα δεν μου φάνηκε και τόσο διαφορετικό, αλλά δεν το πίεσα κιόλας, ξένο μηχανάκι...

    Αυτό πάντως που ζηλεύω είναι το ψαλίδι...

    Να'μαστε καλά να τα χαιρόμαστε φιλαράκι.
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  11. #11
    Ντομινίκ Στρος Ταμίας Το avatar του/της peskandritsos
    Εγγραφή
    05/01/2008
    Μηνύματα
    1.719
    Επειδη ειχε περασει το R για καποια φεγγαρια απο τα χερια μου, εχω να σου πω οτι εχει πιο μεγαλη διαδρομη στην αναρτηση απο το Χ και ναι εχει και μια μικρη διαφορα η θεση οδηγησης με πιο επιθετικη αυτη του Χ.
    Ειναι πολυ παραπλησια η οδικη τους συμπεριφορα και θα καταλαβεις διαφορα μονο αν εισαι πολυ ψαγμενος.
    Εχουν και μια διαφορα τιμης που δεν περναει απαρατηρητη.
    Καλη επιλογη.
    Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!

  12. #12
    Κατέληξα στο ΧΤ 660 καταρχήν γιατί δεν θέλω - χρειάζομαι κάποιο μεγαλόσωμο ΟΝ-OFF και δεν είμαι για κάποιο 4κύλινδρο (και για οικονομικους λόγους). Δεν έχω καβαλήσει το R αλλά βόλταρα το Χ, μια σύντομη βόλτα για μένα δεν είναι αρκετή για να βγάλω συμπέρασμα και έτσι ζήτησα τη βοήθεια του κοινού.

  13. #13
    filaraki ego 8a sou protina to XT-X mono kai mono giati san sm ta lastixa tou exoun kalhtero patima sthn asfalto, to XT-R exei kalhtero patima sto xoma se sxesh me to sm...
    kai sta 2 montela mporeis na pas asfalto-xoma, apla to 1 hsterh ekei pou upertrerei to allo...
    koita ti diadrome 8es na kaneis kai apofasise...
    kala xiliometra oti kai na pareis
    http://www.youtube.com/watch?v=_LRtticU6ZU&feature=channel_page

  14. #14
    Στο Χ αν βάλεις ψηλή ζελατίνα και βαλίτσα πίσω το σκοτώνεις:a13: Απο μόστρα και απο συμπεριφορά ίσως?

  15. #15
    apo mostra nai, apo sumperifora pallh... se oti baleis balitsa piso allazei h sumperifora...
    http://www.youtube.com/watch?v=_LRtticU6ZU&feature=channel_page

Παρόμοια θέματα

  1. service manual XT 600
    από FILIPPOS στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 22:48
  2. xt 600 sm
    από blackpit στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2004, 13:49
  3. Bοήθεια πρόβλημα με xt.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2004, 10:27
  4. XT 600 smr VS Duke II
    από eXTirience στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:05
  5. Manual Xt 400
    από danaos75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2004, 15:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF