Άντε κόλλα καμμιά κεφαλή και μετά τα λέμε....:oΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Είπε αυτός που κολάει μόνο υγρόψυκτα μοτέρ![]()
Άντε κόλλα καμμιά κεφαλή και μετά τα λέμε....:oΑρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Είπε αυτός που κολάει μόνο υγρόψυκτα μοτέρ![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.
Αφού είναι καταδικασμένο είπαμε.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.
Εξάλου είπαμε τα αερόψυκτα κολάνε στα ταξίδια.![]()
εχει τυχει ποτε σε κανενα να του κολλησει αεροψυκτος κινητηρας απο υπερθερμανση, χωρις να εχει μεινει απο λαδι? Δεν εχω ακουσει ποτε κατι εγω προσωπικα. Αντιθετως, εχω ακουσει για υδροψυκτο να βραζει το υδωρ και να κολλαει.
Φταίει που έχει μαλάκα διαχειριστή ....Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να διαβάζω ότι να'ναι από όποιους να'ναι.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.
Πότε ένας κινητήρας δέχεται μεγαλύτερα φορτίο?
α) όταν δουλεύει ρελαντί σε ένα όχημα (μοτό αυτοκίνητο, κτλ.) που δεν κινείται
β) όταν δουλεύει σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη
γ) όταν δουλεύει ψηλές στροφές με υψηλή σχέση σε ανοικτό δρόμο
Σωστή απάντηση:
γ) όταν μια μοτό κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανοικτό δρόμο, ο κινητήρας καλείται να αντιμετωπίσει υψηλότερα φορτία γιατί εκτός των μηχανικών (από το δρόμο) έχει να αντιμετωπίσει και τα αεροδυναμικά τα οποία ως γνωστόν αυξάνονται εις την τρίτη.
Έτσι εξηγείται και η πτώση του ρυθμού επιτάχυνσης όσο ανεβαίνει και η ταχύτητα (υποθέστε ότι έχετε 1 ταχύτητα και ηλεκτρικό, δλδ. με σταθερή ροπή σε όλες τις στροφές, κινητήρα).
Αποτέλεσμα λοιπόν της κίνησης με σταθερά ηψηλή ταχύτητα, είναι να ανεβαίνει κατακόρυφα η θερμοκρασία λαδιού και από ένα σημείο και μετά να (γύρω στους 140 ο C για 'καλά' λάδια) αδυνατεί να λιπάνει, ψύξει, μειώσει την οξείδωση (λόγω θερμοκρασιών...) και κρατήσει καθαρό τον κινητήρα.
Τα παραπάνω αδυνατώ να θυμηθώ πόσες φορές τα έχω ξαναγράψει (και φυσικά δεν τα βγάζω από τη κοιλιά μου....) αλλά ορισμένοι αρέσκονται να παραπλανούν συστηματικά τους υπόλοιπους και να γράφουν τις δικές τους νουθεσίες οι οποίες ούτε ακαδημαικό υπόβαθρο έχουν, ούτε εμπειρικό.
Τέλος όποιος έχει επιστημονικές ανησυχίες μπορεί να ψάξει να βρει τα αντίστοιχα επιστημονικά φόρα, ή και να πάει στο πανεπιστήμιο. Φυσικά μπορεί να μην έχει -για διάφορους λόγους- αυτή τη δυνατότητα και να θέλει απλώς να επιμορφωθεί. Εάν χρειάζεται κάποια βήθεια όσον αφορά την τεχνική βιβλιογραφία (και φυσικά δεν εννοώ τα Haynes manuals), είμαι στην διάθεση του για όποια βοήθεια.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Λες (με υφος) το περιπου προφανες.
Ακομα αυτα ισχυουν για καθε κινιτηρα ειτε ειναι αεροψυκτος ειτε οχι.
Επιπροσθετα, πολλοι αερο-ελαιοψυκτοι κινιτηρες εχουν και ψυγειο λαδιου και η εικασια των 140 ειναι τελειως ανακριβης.
Τελος μην εικαζεις το επιπεδο ακαδημαικης (και μη) μορφωσης του κοσμου, διοτι σιγουρα θα βρεθεις προ εκπληξεων.
Από αυτά που διαβάζω, δεν νομίζω ότι είναι προφανές για αρκετούς.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Λες (με υφος) το περιπου προφανες.
Ακομα αυτα ισχυουν για καθε κινιτηρα ειτε ειναι αεροψυκτος ειτε οχι. [/QUOTE]
Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.
Επιπροσθετα, πολλοι αερο-ελαιοψυκτοι κινιτηρες εχουν και ψυγειο λαδιου και η εικασια των 140 ειναι τελειως ανακριβης. [/QUOTE]
Δεν είναι τίποτα εικασία όσον αφορά τις θερμοκρασίες που φτάνει το λάδι. Η ύπαρξη (ή και εκ των υστέρων τοποθέτηση) ψυγείου λαδιού μα΄λιστα το αποδεικνύει.
Και -σε περίπτωση που δεν έγινα αντιληπτός- είναι εικασία να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στους 140οC με κίνηση μέσα στην πόλη...
Τελος μην εικαζεις το επιπεδο ακαδημαικης (και μη) μορφωσης του κοσμου, διοτι σιγουρα θα βρεθεις προ εκπληξεων. [/QUOTE]
Δηλαδή? Ε και? Την έχει κάποιος άλλος πιο μεγάλη και θα πέσουν τα καράβια μου απέξω?
Τέλος πάντων , δεν εικάζω για κανέναν. Αναφέρομαι σε συγκεκριμμένο ο οποίος έχει ακαδημαικό υπόβαθρο μηχανικού μεν, σε εντελώς άλλο γνωστικό αντικείμενο δε.
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Δεν την παλεύουμε τελικά...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
εχει τυχει ποτε σε κανενα να του κολλησει αεροψυκτος κινητηρας απο υπερθερμανση, χωρις να εχει μεινει απο λαδι? Δεν εχω ακουσει ποτε κατι εγω προσωπικα. Αντιθετως, εχω ακουσει για υδροψυκτο να βραζει το υδωρ και να κολλαει.![]()
Κατ'αρχήν, το τι έχει ακούσει ο καθένας έχει να κάνει με τις παρέες του ...![]()
Το μέσον ψύξης στον αερόψυκτο είναι ο αέρας ενώ στον υδρόψυκτο το νερό (τα λέω αυτά για να δώσω "επιστημονική" βαρύτητα..).
Η αναποτελεσματικότητα απαγωγής θερμότητας του μέσου ψύξης οδηγεί σε υπερθέρμανση και βαθμιαία σε βίαια - και ανεπιθύμητη - συναρμογή των κινούμενων μερών (κόλλημα).
Η αναποτελεσματικότητα αυτή, όσον αφορά στο νερό εμφανίζεται όταν αυτό αρχίζει και "βράζει", οπότε και δημιουργούνται φυσαλλίδες αέρα με αποτέλεσμα την μη ικανοποιητική απαγωγή της θερμότητας (ως γνωστόν, ο ακινητοποιημένος αέρας - βλ. φυσαλλίδα - είναι ΚΑΚΟΣ αγωγός της θερμότητας).
Όσον αφορά στα αερόψυκτα, έχουμε τους παράγοντες "πυκνότητα" και "θερμοκρασία" του αέρα περιβάλλοντος (δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένοι...), πράγμα που ισχύει και για τα υδρόψυκτα στο επίπεδο της ανταλλαγής θερμότητας μεταξύ ψυγείου και περιβάλλοντος.
Μόλις συνειδητοποίησηα ότι έχουν σερβιριστεί οι ρακέςοπότε πάμε στην κατακλείδα:
ΟΛΑ τα μοτέρ είναι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ, οπότε αν υπάρχει δυνατότητα ικανοποιητικής απαγωγής θερμότητας μεταξύ του συστήματος ψήξης (ψύκτρες ή ψυγείο) και του περιβάλλοντος, έχει καλώς ...!!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
dirtbird
Για το '140' δικιο εχεις, διαβασα λαθος και νομιζα οτι αναφερεσαι σε κμ/ωρα και οχι για θερμοκρασια.
έχει wireless στη μυρσίνη ??Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μόλις συνειδητοποίησηα ότι έχουν σερβιριστεί οι ρακέςοπότε πάμε στην κατακλείδα
![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Φίλε μου το φορτίο ενός κινητήρα είναι ανάλογο με το άνοιγμα της πεταλούδας δηλ του γκαζιού. Άρα το φορτίο παίζει να είναι μεγαλύτερο περιοδικά στην κίνηση της πόλης όπου ανοίγουμε το γκάζι για να γεμίσουμε τις ταχύτητες παρά στον ανοικτό δρόμο όπου μπορούμε να διατηρήσουμε μια σταθερή ταχύτητα ταξιδιού γκάζι στο 1/4. Γιαυτό άλλωστε στον ανοικτό δρόμο ο κινητήρας δουλεύει πιο ξεκούραστα και πιο οικονομικά. Επιπλέον όχι μόνο το φορτίο είναι χαμηλότερο αλλά και η ψύξη πιο αποτελεσματική. Οι συνθήκες που περιγράφεις πιο πάνω ισοδυναμούν με το να πάρω ένα XT και να το πηγαίνω σταθερά με τέρμα γκάζι κάτι που δεν είναι φυσιολογική λειτουργία και αν τα παίξει δε θα φταίει η αερόψυξη.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να διαβάζω ότι να'ναι από όποιους να'ναι.
Πότε ένας κινητήρας δέχεται μεγαλύτερα φορτίο?
α) όταν δουλεύει ρελαντί σε ένα όχημα (μοτό αυτοκίνητο, κτλ.) που δεν κινείται
β) όταν δουλεύει σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη
γ) όταν δουλεύει ψηλές στροφές με υψηλή σχέση σε ανοικτό δρόμο
Σωστή απάντηση:
γ) όταν μια μοτό κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανοικτό δρόμο, ο κινητήρας καλείται να αντιμετωπίσει υψηλότερα φορτία γιατί εκτός των μηχανικών (από το δρόμο) έχει να αντιμετωπίσει και τα αεροδυναμικά τα οποία ως γνωστόν αυξάνονται εις την τρίτη.
Έτσι εξηγείται και η πτώση του ρυθμού επιτάχυνσης όσο ανεβαίνει και η ταχύτητα (υποθέστε ότι έχετε 1 ταχύτητα και ηλεκτρικό, δλδ. με σταθερή ροπή σε όλες τις στροφές, κινητήρα).
Αποτέλεσμα λοιπόν της κίνησης με σταθερά ηψηλή ταχύτητα, είναι να ανεβαίνει κατακόρυφα η θερμοκρασία λαδιού και από ένα σημείο και μετά να (γύρω στους 140 ο C για 'καλά' λάδια) αδυνατεί να λιπάνει, ψύξει, μειώσει την οξείδωση (λόγω θερμοκρασιών...) και κρατήσει καθαρό τον κινητήρα.
Τα παραπάνω αδυνατώ να θυμηθώ πόσες φορές τα έχω ξαναγράψει (και φυσικά δεν τα βγάζω από τη κοιλιά μου....) αλλά ορισμένοι αρέσκονται να παραπλανούν συστηματικά τους υπόλοιπους και να γράφουν τις δικές τους νουθεσίες οι οποίες ούτε ακαδημαικό υπόβαθρο έχουν, ούτε εμπειρικό.
Τέλος όποιος έχει επιστημονικές ανησυχίες μπορεί να ψάξει να βρει τα αντίστοιχα επιστημονικά φόρα, ή και να πάει στο πανεπιστήμιο. Φυσικά μπορεί να μην έχει -για διάφορους λόγους- αυτή τη δυνατότητα και να θέλει απλώς να επιμορφωθεί. Εάν χρειάζεται κάποια βήθεια όσον αφορά την τεχνική βιβλιογραφία (και φυσικά δεν εννοώ τα Haynes manuals), είμαι στην διάθεση του για όποια βοήθεια.
Τέλος αν βαρέθηκες να διαβάζεις ότι νάναι και από όπου νάναι να ξέρεις ότι η γνώση μεταδίδεται και βελτιώνεται μέσα από τα λάθη γιαυτό κι εγώ απαντάω στα λάθη που έγραψες πιο πάνω.
Εναλλακτικά μπορείς και να κόψεις το διάβασμα![]()
Χωρίς "less" ...Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
έχει wireless στη μυρσίνη ??![]()
(δίπλα στην ταμειακή...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Από αυτά που διαβάζω, δεν νομίζω ότι είναι προφανές για αρκετούς.
Ακομα αυτα ισχυουν για καθε κινιτηρα ειτε ειναι αεροψυκτος ειτε οχι.
Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.
Επιπροσθετα, πολλοι αερο-ελαιοψυκτοι κινιτηρες εχουν και ψυγειο λαδιου και η εικασια των 140 ειναι τελειως ανακριβης. [/QUOTE]
Δεν είναι τίποτα εικασία όσον αφορά τις θερμοκρασίες που φτάνει το λάδι. Η ύπαρξη (ή και εκ των υστέρων τοποθέτηση) ψυγείου λαδιού μα΄λιστα το αποδεικνύει.
Και -σε περίπτωση που δεν έγινα αντιληπτός- είναι εικασία να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στους 140οC με κίνηση μέσα στην πόλη...
Τελος μην εικαζεις το επιπεδο ακαδημαικης (και μη) μορφωσης του κοσμου, διοτι σιγουρα θα βρεθεις προ εκπληξεων. [/QUOTE]
Δηλαδή? Ε και? Την έχει κάποιος άλλος πιο μεγάλη και θα πέσουν τα καράβια μου απέξω?
Τέλος πάντων , δεν εικάζω για κανέναν. Αναφέρομαι σε συγκεκριμμένο ο οποίος έχει ακαδημαικό υπόβαθρο μηχανικού μεν, σε εντελώς άλλο γνωστικό αντικείμενο δε. [/QUOTE]
Ρε συ Βρωμοπουλε , το θεμα της ψυξης δεν το σχολιαζουμε ?
Για ξαναδιαβασε τι γραφεις.
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
Φίλε μου το φορτίο ενός κινητήρα είναι ανάλογο με το άνοιγμα της πεταλούδας δηλ του γκαζιού. Άρα το φορτίο παίζει να είναι μεγαλύτερο περιοδικά στην κίνηση της πόλης όπου ανοίγουμε το γκάζι για να γεμίσουμε τις ταχύτητες παρά στον ανοικτό δρόμο όπου μπορούμε να διατηρήσουμε μια σταθερή ταχύτητα ταξιδιού γκάζι στο 1/4.![]()
![]()
![]()
Διάβασε το αργά και προσεκτικά και αν συνεχίσεις να επιμένεις στείλε ένα ping και θα την βρούμε την άκρη ...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...