Σελίδα 4 από 13 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 191

Θέμα: αεροψυκτος κινητηρα-ψυξη

  1. #46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Είπε αυτός που κολάει μόνο υγρόψυκτα μοτέρ
    Άντε κόλλα καμμιά κεφαλή και μετά τα λέμε....:o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  2. #47
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.
    Αφού είναι καταδικασμένο είπαμε.
    Εξάλου είπαμε τα αερόψυκτα κολάνε στα ταξίδια.

  4. #49
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    εχει τυχει ποτε σε κανενα να του κολλησει αεροψυκτος κινητηρας απο υπερθερμανση, χωρις να εχει μεινει απο λαδι? Δεν εχω ακουσει ποτε κατι εγω προσωπικα. Αντιθετως, εχω ακουσει για υδροψυκτο να βραζει το υδωρ και να κολλαει.

  5. #50
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.
    Φταίει που έχει μαλάκα διαχειριστή ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    αλλο ενα ενδιαφερον θρεντ που αντι για επιστημονικες απαντησεις γιομισε ειρωνεια.
    Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να διαβάζω ότι να'ναι από όποιους να'ναι.

    Πότε ένας κινητήρας δέχεται μεγαλύτερα φορτίο?

    α) όταν δουλεύει ρελαντί σε ένα όχημα (μοτό αυτοκίνητο, κτλ.) που δεν κινείται

    β) όταν δουλεύει σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη

    γ) όταν δουλεύει ψηλές στροφές με υψηλή σχέση σε ανοικτό δρόμο

    Σωστή απάντηση:

    γ) όταν μια μοτό κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανοικτό δρόμο, ο κινητήρας καλείται να αντιμετωπίσει υψηλότερα φορτία γιατί εκτός των μηχανικών (από το δρόμο) έχει να αντιμετωπίσει και τα αεροδυναμικά τα οποία ως γνωστόν αυξάνονται εις την τρίτη.

    Έτσι εξηγείται και η πτώση του ρυθμού επιτάχυνσης όσο ανεβαίνει και η ταχύτητα (υποθέστε ότι έχετε 1 ταχύτητα και ηλεκτρικό, δλδ. με σταθερή ροπή σε όλες τις στροφές, κινητήρα).

    Αποτέλεσμα λοιπόν της κίνησης με σταθερά ηψηλή ταχύτητα, είναι να ανεβαίνει κατακόρυφα η θερμοκρασία λαδιού και από ένα σημείο και μετά να (γύρω στους 140 ο C για 'καλά' λάδια) αδυνατεί να λιπάνει, ψύξει, μειώσει την οξείδωση (λόγω θερμοκρασιών...) και κρατήσει καθαρό τον κινητήρα.

    Τα παραπάνω αδυνατώ να θυμηθώ πόσες φορές τα έχω ξαναγράψει (και φυσικά δεν τα βγάζω από τη κοιλιά μου....) αλλά ορισμένοι αρέσκονται να παραπλανούν συστηματικά τους υπόλοιπους και να γράφουν τις δικές τους νουθεσίες οι οποίες ούτε ακαδημαικό υπόβαθρο έχουν, ούτε εμπειρικό.

    Τέλος όποιος έχει επιστημονικές ανησυχίες μπορεί να ψάξει να βρει τα αντίστοιχα επιστημονικά φόρα, ή και να πάει στο πανεπιστήμιο. Φυσικά μπορεί να μην έχει -για διάφορους λόγους- αυτή τη δυνατότητα και να θέλει απλώς να επιμορφωθεί. Εάν χρειάζεται κάποια βήθεια όσον αφορά την τεχνική βιβλιογραφία (και φυσικά δεν εννοώ τα Haynes manuals), είμαι στην διάθεση του για όποια βοήθεια.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  7. #52
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Λες (με υφος) το περιπου προφανες.
    Ακομα αυτα ισχυουν για καθε κινιτηρα ειτε ειναι αεροψυκτος ειτε οχι.
    Επιπροσθετα, πολλοι αερο-ελαιοψυκτοι κινιτηρες εχουν και ψυγειο λαδιου και η εικασια των 140 ειναι τελειως ανακριβης.
    Τελος μην εικαζεις το επιπεδο ακαδημαικης (και μη) μορφωσης του κοσμου, διοτι σιγουρα θα βρεθεις προ εκπληξεων.

  8. #53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig


    Λες (με υφος) το περιπου προφανες.
    Από αυτά που διαβάζω, δεν νομίζω ότι είναι προφανές για αρκετούς.

    Ακομα αυτα ισχυουν για καθε κινιτηρα ειτε ειναι αεροψυκτος ειτε οχι. [/QUOTE]
    Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.

    Επιπροσθετα, πολλοι αερο-ελαιοψυκτοι κινιτηρες εχουν και ψυγειο λαδιου και η εικασια των 140 ειναι τελειως ανακριβης. [/QUOTE]
    Δεν είναι τίποτα εικασία όσον αφορά τις θερμοκρασίες που φτάνει το λάδι. Η ύπαρξη (ή και εκ των υστέρων τοποθέτηση) ψυγείου λαδιού μα΄λιστα το αποδεικνύει.
    Και -σε περίπτωση που δεν έγινα αντιληπτός- είναι εικασία να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στους 140οC με κίνηση μέσα στην πόλη...

    Τελος μην εικαζεις το επιπεδο ακαδημαικης (και μη) μορφωσης του κοσμου, διοτι σιγουρα θα βρεθεις προ εκπληξεων. [/QUOTE]

    Δηλαδή? Ε και? Την έχει κάποιος άλλος πιο μεγάλη και θα πέσουν τα καράβια μου απέξω?

    Τέλος πάντων , δεν εικάζω για κανέναν. Αναφέρομαι σε συγκεκριμμένο ο οποίος έχει ακαδημαικό υπόβαθρο μηχανικού μεν, σε εντελώς άλλο γνωστικό αντικείμενο δε.

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  9. #54
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    εχει τυχει ποτε σε κανενα να του κολλησει αεροψυκτος κινητηρας απο υπερθερμανση, χωρις να εχει μεινει απο λαδι? Δεν εχω ακουσει ποτε κατι εγω προσωπικα. Αντιθετως, εχω ακουσει για υδροψυκτο να βραζει το υδωρ και να κολλαει.
    Δεν την παλεύουμε τελικά...

    Κατ'αρχήν, το τι έχει ακούσει ο καθένας έχει να κάνει με τις παρέες του ...


    Το μέσον ψύξης στον αερόψυκτο είναι ο αέρας ενώ στον υδρόψυκτο το νερό (τα λέω αυτά για να δώσω "επιστημονική" βαρύτητα..).

    Η αναποτελεσματικότητα απαγωγής θερμότητας του μέσου ψύξης οδηγεί σε υπερθέρμανση και βαθμιαία σε βίαια - και ανεπιθύμητη - συναρμογή των κινούμενων μερών (κόλλημα).

    Η αναποτελεσματικότητα αυτή, όσον αφορά στο νερό εμφανίζεται όταν αυτό αρχίζει και "βράζει", οπότε και δημιουργούνται φυσαλλίδες αέρα με αποτέλεσμα την μη ικανοποιητική απαγωγή της θερμότητας (ως γνωστόν, ο ακινητοποιημένος αέρας - βλ. φυσαλλίδα - είναι ΚΑΚΟΣ αγωγός της θερμότητας).

    Όσον αφορά στα αερόψυκτα, έχουμε τους παράγοντες "πυκνότητα" και "θερμοκρασία" του αέρα περιβάλλοντος (δεν είναι απαραίτητα συνδεδεμένοι...), πράγμα που ισχύει και για τα υδρόψυκτα στο επίπεδο της ανταλλαγής θερμότητας μεταξύ ψυγείου και περιβάλλοντος.




    Μόλις συνειδητοποίησηα ότι έχουν σερβιριστεί οι ρακές οπότε πάμε στην κατακλείδα:

    ΟΛΑ τα μοτέρ είναι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ, οπότε αν υπάρχει δυνατότητα ικανοποιητικής απαγωγής θερμότητας μεταξύ του συστήματος ψήξης (ψύκτρες ή ψυγείο) και του περιβάλλοντος, έχει καλώς ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #55
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    dirtbird
    Για το '140' δικιο εχεις, διαβασα λαθος και νομιζα οτι αναφερεσαι σε κμ/ωρα και οχι για θερμοκρασια.

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μόλις συνειδητοποίησηα ότι έχουν σερβιριστεί οι ρακές οπότε πάμε στην κατακλείδα
    έχει wireless στη μυρσίνη ??

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να διαβάζω ότι να'ναι από όποιους να'ναι.

    Πότε ένας κινητήρας δέχεται μεγαλύτερα φορτίο?

    α) όταν δουλεύει ρελαντί σε ένα όχημα (μοτό αυτοκίνητο, κτλ.) που δεν κινείται

    β) όταν δουλεύει σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη

    γ) όταν δουλεύει ψηλές στροφές με υψηλή σχέση σε ανοικτό δρόμο

    Σωστή απάντηση:

    γ) όταν μια μοτό κινείται με υψηλή ταχύτητα σε ανοικτό δρόμο, ο κινητήρας καλείται να αντιμετωπίσει υψηλότερα φορτία γιατί εκτός των μηχανικών (από το δρόμο) έχει να αντιμετωπίσει και τα αεροδυναμικά τα οποία ως γνωστόν αυξάνονται εις την τρίτη.

    Έτσι εξηγείται και η πτώση του ρυθμού επιτάχυνσης όσο ανεβαίνει και η ταχύτητα (υποθέστε ότι έχετε 1 ταχύτητα και ηλεκτρικό, δλδ. με σταθερή ροπή σε όλες τις στροφές, κινητήρα).

    Αποτέλεσμα λοιπόν της κίνησης με σταθερά ηψηλή ταχύτητα, είναι να ανεβαίνει κατακόρυφα η θερμοκρασία λαδιού και από ένα σημείο και μετά να (γύρω στους 140 ο C για 'καλά' λάδια) αδυνατεί να λιπάνει, ψύξει, μειώσει την οξείδωση (λόγω θερμοκρασιών...) και κρατήσει καθαρό τον κινητήρα.

    Τα παραπάνω αδυνατώ να θυμηθώ πόσες φορές τα έχω ξαναγράψει (και φυσικά δεν τα βγάζω από τη κοιλιά μου....) αλλά ορισμένοι αρέσκονται να παραπλανούν συστηματικά τους υπόλοιπους και να γράφουν τις δικές τους νουθεσίες οι οποίες ούτε ακαδημαικό υπόβαθρο έχουν, ούτε εμπειρικό.

    Τέλος όποιος έχει επιστημονικές ανησυχίες μπορεί να ψάξει να βρει τα αντίστοιχα επιστημονικά φόρα, ή και να πάει στο πανεπιστήμιο. Φυσικά μπορεί να μην έχει -για διάφορους λόγους- αυτή τη δυνατότητα και να θέλει απλώς να επιμορφωθεί. Εάν χρειάζεται κάποια βήθεια όσον αφορά την τεχνική βιβλιογραφία (και φυσικά δεν εννοώ τα Haynes manuals), είμαι στην διάθεση του για όποια βοήθεια.
    Φίλε μου το φορτίο ενός κινητήρα είναι ανάλογο με το άνοιγμα της πεταλούδας δηλ του γκαζιού. Άρα το φορτίο παίζει να είναι μεγαλύτερο περιοδικά στην κίνηση της πόλης όπου ανοίγουμε το γκάζι για να γεμίσουμε τις ταχύτητες παρά στον ανοικτό δρόμο όπου μπορούμε να διατηρήσουμε μια σταθερή ταχύτητα ταξιδιού γκάζι στο 1/4. Γιαυτό άλλωστε στον ανοικτό δρόμο ο κινητήρας δουλεύει πιο ξεκούραστα και πιο οικονομικά. Επιπλέον όχι μόνο το φορτίο είναι χαμηλότερο αλλά και η ψύξη πιο αποτελεσματική. Οι συνθήκες που περιγράφεις πιο πάνω ισοδυναμούν με το να πάρω ένα XT και να το πηγαίνω σταθερά με τέρμα γκάζι κάτι που δεν είναι φυσιολογική λειτουργία και αν τα παίξει δε θα φταίει η αερόψυξη.
    Τέλος αν βαρέθηκες να διαβάζεις ότι νάναι και από όπου νάναι να ξέρεις ότι η γνώση μεταδίδεται και βελτιώνεται μέσα από τα λάθη γιαυτό κι εγώ απαντάω στα λάθη που έγραψες πιο πάνω.
    Εναλλακτικά μπορείς και να κόψεις το διάβασμα

  13. #58
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    έχει wireless στη μυρσίνη ??
    Χωρίς "less" ...

    (δίπλα στην ταμειακή...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #59
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Από αυτά που διαβάζω, δεν νομίζω ότι είναι προφανές για αρκετούς.

    Ακομα αυτα ισχυουν για καθε κινιτηρα ειτε ειναι αεροψυκτος ειτε οχι.

    Δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο.

    Επιπροσθετα, πολλοι αερο-ελαιοψυκτοι κινιτηρες εχουν και ψυγειο λαδιου και η εικασια των 140 ειναι τελειως ανακριβης. [/QUOTE]
    Δεν είναι τίποτα εικασία όσον αφορά τις θερμοκρασίες που φτάνει το λάδι. Η ύπαρξη (ή και εκ των υστέρων τοποθέτηση) ψυγείου λαδιού μα΄λιστα το αποδεικνύει.
    Και -σε περίπτωση που δεν έγινα αντιληπτός- είναι εικασία να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στους 140οC με κίνηση μέσα στην πόλη...

    Τελος μην εικαζεις το επιπεδο ακαδημαικης (και μη) μορφωσης του κοσμου, διοτι σιγουρα θα βρεθεις προ εκπληξεων. [/QUOTE]

    Δηλαδή? Ε και? Την έχει κάποιος άλλος πιο μεγάλη και θα πέσουν τα καράβια μου απέξω?

    Τέλος πάντων , δεν εικάζω για κανέναν. Αναφέρομαι σε συγκεκριμμένο ο οποίος έχει ακαδημαικό υπόβαθρο μηχανικού μεν, σε εντελώς άλλο γνωστικό αντικείμενο δε.
    [/QUOTE]

    Ρε συ Βρωμοπουλε , το θεμα της ψυξης δεν το σχολιαζουμε ?
    Για ξαναδιαβασε τι γραφεις.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  15. #60
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Φίλε μου το φορτίο ενός κινητήρα είναι ανάλογο με το άνοιγμα της πεταλούδας δηλ του γκαζιού. Άρα το φορτίο παίζει να είναι μεγαλύτερο περιοδικά στην κίνηση της πόλης όπου ανοίγουμε το γκάζι για να γεμίσουμε τις ταχύτητες παρά στον ανοικτό δρόμο όπου μπορούμε να διατηρήσουμε μια σταθερή ταχύτητα ταξιδιού γκάζι στο 1/4.


    Διάβασε το αργά και προσεκτικά και αν συνεχίσεις να επιμένεις στείλε ένα ping και θα την βρούμε την άκρη ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 4 από 13 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πως να αυξησουμε την ζωη ενος κινητηρα..
    από fire στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 12:49
  2. Θερμοκρασια κινητηρα Ζ750 ???????
    από Λουκάς στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2005, 18:41
  3. Βελτιωση 4Τ κινητηρα
    από anco στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2004, 00:02
  4. Πως να φτιάξετε αεροπλανάκι με κινητήρα απο μύγες
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2004, 15:25
  5. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 21:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF