Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Dr800ss - super tennere

  1. #1

    Dr800ss - super tennere

    Θέλω τη γνώμη,γιατί είμαι ανάμεσα σε δύο μοντέλα.
    yamaha super tenere , suzuki Dr800ss

    γενικα ψαχνω κατι μεχρι 3500 euro σε στιλ των δυο μηχανων

    αυτο που μου εκανε εντυπωση παντως ειναι οτι βρηκα ενα dr800 μοντελο 2001 ενω νομιζα πως
    ειχαν σταματησει παραγωγη απο την δεκαετια του 90 .

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    κι εγω καποτε το γουσταρα το DR αλλα....

    1ον αποκλειεται να ειναι 2001 (η πρωτη αδεια κυκλ. ισως) ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ηταν 96-97

    2ον .... ειναι 800 κ.εκ . μονοκυλινδρο.... βαρυ... πολλους κραδασμους ... και κουραστικο στο ταξιδι...

    3ον... ανταλλακτικα θα βρεις με πολυ ψαξιμο και πιο πολυ απο εξωτερικο \

    4ον καταναλωση καυσιμου (αν ειναι να καιει μεσα στην πολη οσο ενα ΙΧ 1400 )
    & τελη κυκλοφοριας


    θα ελεγα να πας για το TENERE το 660 (SUPER TENERE δεν ηταν το 750??)

    ΕΙΝΑΙ πιο "ακριδα" και πιο All Around- All weather ...


    anyway... γνωμη μου μονο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	yamaha xtz660 91  1.jpg 
Προβολές:	946 
Μέγεθος:	75,0 KB 
ID:	158867
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Με αυτά τα χρήματα βρίσκεις transalp 650
    “Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.” - Rich Cook

  4. #4
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Ειναι δυο μοτοσικλετες της παλιας σχολης των on-off αλλα δεν εχουν και πολυ σχεση μεταξυ τους.

    Αν ξεκαθαρισεις τα θελω σου, τοτε θα μπορεσεις να κανεις τη σωστη επιλογη.

    Γιατι αν προκειται να κανεις ταξιδια με το DR η να πηγαινεις χωμα με το Super Tenere...δεν...

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    εχω και το dr750 και το dr800.
    Θα διαφωνισω με τις αποψεις παραπανω, μιας και ειναι απο τα πιο γλυκα μονοκυλινδρα που εχω οδηγησει.
    Με σωστα ρυθμισμενο το καρμπυρατερ η καταναλωση σε ταξιδι ειναι περιπου 6λτ/100κμ με 130 κμ/ωρα.
    Το βασικο τους προβλημα ειναι η ποιοτητα του μπροστινου συστηματος, το οποιο εχω αλλαξει με ενα αναποδο πηρουνι απο klx650 και το οποιο μεταμορφωνει τη μηχανη. Αν μαλιστα αλλαξεις και τις διπλες εξατμισεις με μονη, το βαρος πεφτει δραματικα.

    Εν κατακλειδι, αν βρεις ενα 800 με 2000ευρω μαι ριξεις αλλα 1000-1500 εχεις μια εκπληκτικη μηχανη πολλαπλης χρησης, δυνατοτερη και ελαφρυτερη απο ενα καινουργιο τενερε.


    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=362489

  6. #6
    αυτα που βλεπω να πουλανε ειναι 92 - 93 ...

    εχω δει και μερικα ποιο καινουργια . τα παλια τα πουλανε 1500 ευρω ..
    επειδη μου αρεσει τρελα το DR800 και φυσικα ορισμενοι θεωρουν ιεροσυλια την μετατροπη του σε motard , εμενα και αυτη μου αρεσει ..
    σε γενικες γραμμες δεν σκοπευω να παω χωμα γιατι εχω πολυ λιγο ελευθερο χρονο ./
    σκεπτομουνα να του κανω ενα re-build και ενα βαψιμο - αναρτησεις κ.τ.λ και να πηγαινω καμια βολτα.

    ποιες ειναι οι βασικες εργασιες μοτερ για να το κανω σαν καινουργιο ( αν υποθεσουμε οτι ειναι μετριας καταστασης ... )

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από munchkin
    αυτα που βλεπω να πουλανε ειναι 92 - 93 ...


    ποιες ειναι οι βασικες εργασιες μοτερ για να το κανω σαν καινουργιο ( αν υποθεσουμε οτι ειναι μετριας καταστασης ... )

    ρεκτιφιε, πιστονι, ελατηρια, αλυσιδα εκκεντοφορων, και τριψιμο (η αντικατασταση βαλβιδων)

  8. #8
    Θα ειναι ευκολο να βρω καποιον που να ξερει και τα αναλογα ανταλακτικα ?
    διαβασα σε ενα ξενο

  9. #9
    Forum , οτι ειναι αξιοπιστη μηχανη και μετα απο ενα καλο ρεκτιφιε δεν χρειαζεται κατι το ιδιαιτερο ..
    υπαρχει και ενα site το οποιο πουλαει εξαρτηματα και επισης ανρτησεις aftermarket για το DR αντικαθιστοντας τις προβληματικες αναρτησεις του ..

  10. #10
    και απο την αλλη τωρα ποιος ειναι για βαβουρες και μπλεξιματα ????

    και αν αρχισει τις ζημειες ??

    sorry αν σας ζαλισα ,,

    ας πει ο καθενας την γνωμη του ..

    παντως ειναι φθηνο ..

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ρεκτιφιε, πιστονι, ελατηρια, αλυσιδα εκκεντοφορων, και τριψιμο (η αντικατασταση βαλβιδων)
    Σαν πρωην ιδιοκτητης DR750 μπορω να σου πω οτι αν βρεις ανθρωπο στην Ελλαδα να σου κανει σωστο ρεκτιφιε σε κυλινδρο DR (αν θυμαμαι καλα 110mm διαμετρος) εμενα να με χεσεις. Ξοδεψα ενα σωρω λεφτα το '99 να φτιαξω ενα DR750, WP αναρτησεις, εξατμιση LASER, γενικη ανακατασκευη κινητηρα, και απ' την στιγμη που εκανα ρεκτιφιε στο γνωστοτερο καταστημα του ειδους, εκαιγε λαδι σαν τρελο (περιπου 1lt στα 1000km). Επισης μου την εσπαγε η συχνοτητα των service, καθε 6000km ρυθμιση βαλβιδων και αλυσιδας κινησης αντιβαρων (η οποια για να ρυθμιστει πρεπει να λυσεις πλαινο καπακι του κινητηρα).Κραδασμους πολλους δεν ειχε (αρκει να ηταν σωστα ρυθμισμενη η προαναφερθεισα αλυσιδα). Για συγκριση στο καινουργιο TENERE ρυθμιζεις βαλβιδες καθε 20000km.
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ , ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΜΑ ΞΗΓΙΕΣΑΙ ΝΤΡΕΤΑ !

  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    οι βαλβιδες ρυθμιζονται πανευκολα και απο καποια κμ και περα μπορεις να τις κανεις και καθε 10.000

  13. #13
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Αν δεν σε ενδιαφερει και πολυ το χωμα τοτε το super tenere 750 ειναι μια χαρα... ειδικα αν βρεις ενα ασπρο μπλε κιτρινο... ειναι κουκλα...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  14. #14
    παιδια για οποιον ενδιαφερετε εχω DR 800S BIG σαν καινουργιο,μοντελο 5/96 κ το δινω.
    gurukourouta

  15. #15
    Φίλε ,
    Ως πρώην κάτοχος (για 9 χρόνια) super Tenere θα μιλήσω :

    Αν θες ένα μηχανάκι που :

    Κοστίζει ελάχιστα (μέχρι 2000 βρίσκεις σε πολύ καλή κατάσταση)
    Συντηρείται εύκολα και φθηνά.
    ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ
    Φορτώνεται σαν γαϊδούρι
    Ταξιδεύει ΧΑΛΑΡΑ με 160-170 (τελική είναι γύρω στα 190)
    Έχει μεγάλη αυτονομία.
    Πηγαίνει χώμα ΚΑΛΥΤΕΡΑ από πολλά σύγχρονα μεγάλα On-Off

    ΠΑΡΕ ΤΟ


Παρόμοια θέματα

  1. εξάτμιση για cb 400 super four
    από ruyjin στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2004, 12:55
  2. Super εκδρομη
    από illuminatios στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 31/03/2004, 12:02
  3. Super idol
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2004, 12:39
  4. αμολιβδη αντι super
    από pk στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2004, 16:46
  5. Super Hits #2
    από AFTER στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 00:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF