Πριν από κάνα μήνα που έπλενα το SV , και καθώς καθάριζα την δεξιά πλευρά της μοτό ,παρατήρησα από την μέσα πλευρά του πλαισίου να κρέμεται πάνω στο μοτέρ μια μεταλλική ψύκτρα(?) (στον κόκκινο κύκλο της φωτό )
Κρεμόταν από δύο καλώδια,τα οποία βέβαια αν δεν υπήρχαν,σίγουρα θα την είχα χάσει την ''ψύκτρα'' στο δρόμο.
Κατάλαβα τότε τι ήταν αυτό το τσικ τσικ που άκουγα καμιά φορά σε φρεναρίσματα ή σε πλαγιάσματα.![]()
Το εξαρτηματάκι αυτό δένεται με 2 βίδες στην εσωτερική πλευρά του πλαισίου.Οπότε σήκωμα ρεζερβουάρ,βγάλσιμο φιλτροκουτιού(ΠΡΟΣΟΧΗ,βλ.παρακάτω) και ξαναβίδωμα του εξαρτηματακίου.
Όλα κομπλέ...αλλά...
Όπως τράβαγα το φιλτροκούτι προς τα πάνω για να έχω πρόσβαση για να βιδώσω την ψύκτρα,το ένα από τα δύο σωληνάκια των αναθυμιάσεων λαδιού που πάνε στο φιλτροκούτι βγήκε από αυτό χωρίς να το αντιληφθώ.
Μετά από 3-4 μέρες βλέπω λάδια από την αριστερή πλευρά του πλαισίου και με λούζει κρύος ιδρώτας.Ξανανοίγω το ρεζερβουάρ, βγάζω το φιλτροκούτι και ευτυχώς βρήκα τη διαρροή.Ξανάβαλα το σωληνάκι στη θέση του, έσφιξα καλά καλά το κολάρο του και όλα οκ.
Ηθικό δίδαγμα:
1.Πλένουμε το μηχανάκι στο χέρι ,για να έχουμε την ευκαιρία να παρατηρούμε αν όλα είναι στη θέση τους.
2.Τσεκάρουμε συχνά τις βίδες μας(και αυτή που έχουμε στο κεφάλι μας,όσοι τέλος πάντων την έχουμε ακόμα )
![]()