Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 19 από 19

Θέμα: ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ-ΕΛΛΑΔΑΣ

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
    OI ΓΕΡΜΑΝΟΙ........


    Έχουν καί 100 ίππους καί άλλες διαβαθμήσεις οί όποίες έχουν νά κάνουν
    μέ τίς κατηγορίες τών διπλωμάτων καί τήν άσφάλεια...πού πληρώνουν.
    Όπως στήν Ίαπωνία όπου τά θηρία γιά νάναι πάνω άπό 100 άλογα
    θέλει νά περάσεις άπό κόσκινο.
    Όπότε άν άγοράσεις άπό Γερμανία,έχει άπ'όλα ό μπαξές...!!!
    Πάρε τό serial-number τής μοτό σου καί ρώτα στή Χόντα.
    Θά μάθεις άμέσως πόσα άλογα είναι.
    Έπειδή έτυχε νά όδηγήσω blackbird κομμένο,θά τό καταλάβεις μόλις
    βγείς έξω.
    Άν τό δείς νά κρεμάει γρήγορα στά 230-240 είναι κλειστό....
    Ένα cbr954 άνοιχτό,πάει στά 260-270 γιά πλάκα....!!!
    Στίς έπιταχύνσεις είναι δύσκολο νά τό νοιώσεις,άκόμα κί άν είσαι έμπειρος...!!!
    Στήν τελική όμως δέ κρύβεται τό μηχανάκι....!!!
    Σέ μένα τό blackbird πήγαινε 240-250 μέ τό μέ τό ζόρι....ένώ τό άνοιχτό πιάνει
    πολύ γρήγορα 270--280.
    Όλα αύτά στό κοντέρ πού βλέπεις.....!!!!

    Οί Άμερικάνοι άπό ότι έχω δεί μέχρι τώρα,μάλλον μέ παραπάνω άλογα είσάγουν τά μηχανάκια
    τους.
    Έψαχνα γιά τό zzr-1400 έπειδή ήθελα νά τό άγοράσω καί μάλλον καλύτερο τό είδα
    σέ όλα τό Άμερικάνικο...!!
    Μέχρι καί σέ πιό ώραία χρώματα ήταν.
    Νομίζω πώς έκεί δέν ύπάρχει κανένας περιορισμός στά γκάζια...!!!
    Θεωρώ τίς μηχανές πού είσάγει ή συναρμολογεί ή Άμερική ,καλύτερες σέ όλα..!!!
    Έχουν πολύ αύστηρές προδιαγραφές γιά τήν ποιότητα..!!!

    Άν δέν σού άπαντήσει ή Χόντα έδώ ,ούτε έχεις κάποιον γνωστό μέ έξουσιοδοτημένο
    σέρβις,τότε στείλε ένα e-mail στή Χόντα Ίαπωνίας μέ τό serial-number τής μοτό σου
    καί θά σού άπαντήσουν.....




    Οκ σ'ευχαριστω, θα το κανω αυριο. Μια ερωτηση αν γνωριζεις. Αν ειναι 'κλειστο' τι ειδους κλεισιμο εχει? Εναι κατι που με ενα χαρτη καυσιμου διορθωνεται, η μπορει να εχει να κανει και με το αβανς?

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Οκ σ'ευχαριστω, θα το κανω αυριο. Μια ερωτηση αν γνωριζεις. Αν ειναι 'κλειστο' τι ειδους κλεισιμο εχει? Εναι κατι που με ενα χαρτη καυσιμου διορθωνεται, η μπορει να εχει να κανει και με το αβανς?
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.........

    Θά μπορούσε όμως νάναι άπό μιά ροδέλλα στήν έξάτμιση πού γινόταν παλιά
    στά καρμπυρατεράτα μοντέλλα σέ συνδυασμό μέ τό καρμπυρατέρ,
    μέχρι κάποια έπέμβαση στήν ήλεκτρονική,κάπου μιά άντίσταση ,ότιδήποτε.
    Όταν κάποτε πρίν 4-5 χρόνια έφερα ένα gsx-r άπό Γαλλία.........κάποιος
    πού ήξερε ένα καλωδιάκι πείραξε άφού έπεσε ή σχετική έρώτηση στό Γάλλο....!!!!
    ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΕΚΑΝΕ....!!!!
    Μιά μικρή μετατροπή........!!!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ..............πρέπει νά τό κατέχεις,άλλιώς μπορεί νά σού φάνε λεφτά...!!!
    Γιά κάποιο Καβασάκι μού είπαν ότι δέ γίνεται θέλει άλλάγή πλεξούδα καί ήλεκτρονική
    2500-3000 εύρώ....!!!
    Άπλά αύτός πού θά πάς ,πρέπει καί νά ξέρει,καί φίλος νάναι....
    Δύσκολα πράμματα δηλαδή.


  3. #18
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    H Χοντα ελλαδος μου απαντησε σε χρονο μηδεν. Το γερμανικο μου 954 ειναι καταλυτικο μεν, χωρις περιορισμο ισχυος δε. ουφφφφφφφφ

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Φιλε μου κατασκευαστικά δεν έχουν διαφορά.
    Συνήθως οι προδιαγραφές Γερμανίας επειδή είναι πιο αυστηρές για να περάσουν παλιότερα μοντέλα έχουν καταλύτη και αισθητήρα λ.
    Δεν μιλάμε για τα νέα μοντέλα που έχουν όλα σχεδον καταλύτη και αισθητήρα λ.
    Κατά συνέπεια ίσως να έχεις 2-3 άλογα λιγότερα αλλα δεν μιλάμε για μειωμένη απόδοση στο μοτέρ.
    Αυτό ξέρω ότι υπάρχει στη Γαλλια GSXR1000 με 100 άλογα πχ.
    Τώρα αυτό μπορεί να είναι με stopper στο γκάζι η με καποια λαστιχάκια στα καρμπιρατέρ.

    Παιδες ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ απαντηση...
    καλο ειναι αν δεν ξερουμε κατι 100% να μην απανταμε με σιγουρια διοτι οδηγουμε σε λανθασμενο συμπερασμα τους συναδερφους μοτοσυκλετιστες.
    H Γαλλια ειναι αυτη με τους αυστηρους κανονισμους(ως ανωτερο οριο 100ps).
    Αναλογα με την μαρκα μηχανης ειναι περιορισμενο περισοτερο στα ηλεκτρικα!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΜΗΧΑΝΕΣ vs ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
    από ironbum2 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2005, 14:57
  2. Ποιοσ Ειπε Οτι Οι ΜηΧανεσ....
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2005, 01:26
  3. Μηδεν Σεβασμοσ Στησ ΜηΧανεσ!!!!!!
    από ALSFA 30 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2005, 16:29
  4. Τα Μεγαρα Ειναι Για ΜηΧανεσ?
    από sly139 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2004, 09:04
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2004, 17:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF