Θα το τσεκαρω απο βδομαδα γιατι προηγουνται αλλα κι αν βγαλω ακρη θα το ποσταρω.Ευχαριστω για τις υποδειξεις.![]()
![]()
![]()
Θα το τσεκαρω απο βδομαδα γιατι προηγουνται αλλα κι αν βγαλω ακρη θα το ποσταρω.Ευχαριστω για τις υποδειξεις.![]()
![]()
![]()
«Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»
Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)
http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related
ακομα και σωστα και χωρις προβληματα να στεγανοποιηθει δεν θα εχει προβλημα με τη σκονη? Θα προτεινα να βρεις κανα μεταχειρισμενο απο μηχανη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Αν βαλεις μια αγγελια στα προς ζητηση ολο κατι θα προκυψει.
Απο σκονη οχι δεν θα εχει προβλημα...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ακομα και σωστα και χωρις προβληματα να στεγανοποιηθει δεν θα εχει προβλημα με τη σκονη? Θα προτεινα να βρεις κανα μεταχειρισμενο απο μηχανη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Αν βαλεις μια αγγελια στα προς ζητηση ολο κατι θα προκυψει.
Αν δεις πως γινονται στο εσωτερικο ενος υπολογιστη απο την σκονη θα παθεις πλακα!!!:hypnotize
Αντί για ανεμιστήρες μόνωσε τους σωλήνες της εξάτμησης μπροστά απο τον κύλινδρο και την κεφαλή.Ζεστάινουν τον αέρα πρίν πέσει πάνω στην κεφαλή.Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Εδω και καιρο σκεφτομουν μηπως εβαζα εναν ανεμιστηρα 12βολτο κατω απο το ντεποζιτο και πανω απο την κεφαλη.Το καλοκαιρι παραζεσταινεται το μηχανακι κι ας εεχω βαλει μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου.Στεκει μια τετοια πατεντα κι αν αποδιδει πως βρισκω τι ανεμιστηρα θα βαλω?Σκεφτομουν απο pc που υπαρχουν διαφορα μεγεθη και για σκληρη χρηση.Με ενα διακοπτακι με οπτικη ενδειξη για το on για να το ανοιγοκλεινω οποτε θελω.
Για πειτε γνωμες και ιδεες.
Aυτο το εχω δει απο Ιαπωνες αλλα με χαλαει αισθητικα.Ειναι σαν ναχεις τυλιξει με γαζες τις εξατμισεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αντί για ανεμιστήρες μόνωσε τους σωλήνες της εξάτμησης μπροστά απο τον κύλινδρο και την κεφαλή.Ζεστάινουν τον αέρα πρίν πέσει πάνω στην κεφαλή.
«Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»
Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)
http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related
Σωστά και είναι δύσκολο στο πλύσιμο (δεν καθαρίσει με τίποτα δηλαδή) αλλά δουλεύει.Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Aυτο το εχω δει απο Ιαπωνες αλλα με χαλαει αισθητικα.Ειναι σαν ναχεις τυλιξει με γαζες τις εξατμισεις.
Μόνο εδώ διαφωνούμε λίγο.Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Μερικές σκέψεις...
Από άποψη "θερμικού ζορίσματος" τα πράγματα είναι απλά....Το "μηχανικό ζόρισμα" σημαίνει ότι ο κινητήτας παράγει μεγάλη ισχύ άρα και μεγάλη θερμότητα την οποία πρέπει να αποβάλλει. Αν λοιπόν λειτουργούμε συνεχώς τον κινητήτα σε πλήρη ισχύ για μεγάλο και συνεχές χρονικό διάστημα τότε από ένα σημείο και μετά το σύστημα ψύξης (ΟΠΟΙΟ και να είναι αυτό...) έρχεται στην δύσκολη θέση να μην μπορεί να αποβάλλει όλη την παραγόμενη θερμότητα με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση....Το σημείο που το "θερμικό φορτίο" από φυσιολογική λειτουργία περνάει στην δύσκολη περιοχή εξαρτάται από την δυνατότητα απαγωγής της θερμότητας μέσω του συστήματος ψύξης και των συνθηκών κίνησης. Που μας φέρνει στην επόμενη ενότητα...
![]()
Πρώτα απ όλα σε μεγάλο φορτίο έχουμε και μεγάλο συντελεστή θερμοδυναμικής απόδοσης οπότε η αύξηση της θερμότητας δεν είναι ανάλογη με την αύξηση του φορτίου.
Από την αλλη η ένταση της απαγωγής θερμότητας μέσω κίνησης ρευστού γύρω απο το σώμα απο το οποίο απάγεται η θερμότητα είναι ανάλογη της διαφοράς θερμοκρασίας και της έντασης της τύρβης.
Επί της ουσίας λοιπόν δεν υπάρχει κάποια δύσκολη περιοχή.
Απλά πρέπει να υπάρχει επαρκής ταχύτητα ώστε να έχουμε φρέσκο κρύο αεράκι γύρω απο το ψυγείο μας η τις ψύκτρες μας.
Δεν με χαλαει καθολου αισθητικα αν τυλιχτει ομορφα ο λαιμος.Ισα ισα που κανει το μηχανακι να φαινεται πιο "αγριο".Ομως, οπως μου ειχες ξαναπει(το ειχαμε συζητησει στο παρελθον) Στεφανε λερωνει και δεν καθαριζει με τιποτα.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Σωστά και είναι δύσκολο στο πλύσιμο (δεν καθαρίσει με τίποτα δηλαδή) αλλά δουλεύει.
Επιπλεον, δεν θυμαμαι που διαβαζα οτι ειναι αρκετα επικυνδινο και μπορει να προκαλεσει βλαβη γτ ο λαιμος δεν αεριζεται και ανεβαζει πολυ θερμοκρασια...
Δεν εχω διαβασει κατι σχετικο αλλα φανταζομαι πως η θερμοκρασια τηξης των λαιμων ειναι αρκετα υψηλοτερη απο αυτη των καυσαεριων.Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Δεν με χαλαει καθολου αισθητικα αν τυλιχτει ομορφα ο λαιμος.Ισα ισα που κανει το μηχανακι να φαινεται πιο "αγριο".Ομως, οπως μου ειχες ξαναπει(το ειχαμε συζητησει στο παρελθον) Στεφανε λερωνει και δεν καθαριζει με τιποτα.
Επιπλεον, δεν θυμαμαι που διαβαζα οτι ειναι αρκετα επικυνδινο και μπορει να προκαλεσει βλαβη γτ ο λαιμος δεν αεριζεται και ανεβαζει πολυ θερμοκρασια...
Ακομα επειδη οι λαιμοι δεν ψυχονται, ενδεχεται ο κινητηρας να εχει λιγο βελτιωμενη αποδοση λογω μεγαλυτερης κινητικης ενεργειας καυσαεριων.
Παρακολουθω τα όσα λέτε και συμφωνω, διαφωνω κλπ.![]()
Μια που φτάσαμε(τε) στο σημείο που όλοι συμφωνούν οτι το CBFακι δεν θα εχει πρόβλημα, και μιλάμε για τον ελεγχο των συστημάτων ψύξης να πω οτι η ειδοποιός διαφορά στο αν θα ζοριστεί η οχι το αερόψυκτο (μια που το υδρόψυκτο δεν εχει πρόβλημα ούτως η άλλως) είναι ο σχεδιασμός.
Αν το οχημα εχει σχεδιαστεί ωστε να μην εχει πρόβλημα να λειτουργεί για ώρες σε ρυθμό βάδην κι ας εχει φορτίο δεν παθαίξει τίποτα, απλά είναι σχεδιασμένο να εχει χαμηλή και ροπάτη απόδοση και μεγάλες κατάλληλες ψύκτρες, πολύ λάδι κλπ.
πχ Στρατιωτικά τρύκυκλα, που επρεπε να κινούντια σε αμμο, παρελάσεις, βούρκο κλπ με πλήρες φορτίο 3 ατόμων και οπλισμό.
Το λάδι και η ψύξη του παιζει σημαντικό ρόλο, και χρησιμοποιήθηκε και σην ψυξη των εμβόλων στα πρωτα GSXR. Εδω η Suzuki εδειξε οτι το μελετησε το πράγμα και οι ψύκτρες των GSXR της εποχής ειναι αλλο πράγμα και φαίνεται απο μακριά.
Επίσης πρόσφατα στο GSX1400 εβαλε βεντιλατερ στο τεράστιο ψυγείο λαδιού, είναι πρωτη φορά που γίνεται απο κατασκευαστη και δίνει νεο τρόπο ελέγχου θερμοκρασίας και στα αερόψυκτα.
PS δεν κανει για το SRX θα του εκοβε τελικη!![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Και το ενα σωστο μου ακουγεται και το αλλο σωστο μου ακουγεται...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν εχω διαβασει κατι σχετικο αλλα φανταζομαι πως η θερμοκρασια τηξης των λαιμων ειναι αρκετα υψηλοτερη απο αυτη των καυσαεριων.
Ακομα επειδη οι λαιμοι δεν ψυχονται, ενδεχεται ο κινητηρας να εχει λιγο βελτιωμενη αποδοση λογω μεγαλυτερης κινητικης ενεργειας καυσαεριων.![]()
Και σωστο μου ακουγεται να υπερθερμαινονται οι λαιμοι χωρις να ξερω τι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο...
Και σωστο μου ακουγεται και αυτο που λες φιλε μου...
Οποιος γνωριζει περισσοτερα ας μιλησει αλλιως ας σιωπησει για παντα![]()
![]()
![]()
Ο λαιμός δεν παθαίνει τίποτα, ο μόνος κίνδυνος είναι να κάψει βαλβίδα εξαγωγής.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν εχω διαβασει κατι σχετικο αλλα φανταζομαι πως η θερμοκρασια τηξης των λαιμων ειναι αρκετα υψηλοτερη απο αυτη των καυσαεριων.
Ακομα επειδη οι λαιμοι δεν ψυχονται, ενδεχεται ο κινητηρας να εχει λιγο βελτιωμενη αποδοση λογω μεγαλυτερης κινητικης ενεργειας καυσαεριων.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μπραβο ακριβως αυτο ειχα διαβασειΑρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ο λαιμός δεν παθαίνει τίποτα, ο μόνος κίνδυνος είναι να κάψει βαλβίδα εξαγωγής.![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μόνο εδώ διαφωνούμε λίγο.
Πρώτα απ όλα σε μεγάλο φορτίο έχουμε και μεγάλο συντελεστή θερμοδυναμικής απόδοσης οπότε η αύξηση της θερμότητας δεν είναι ανάλογη με την αύξηση του φορτίου.
Από την αλλη η ένταση της απαγωγής θερμότητας μέσω κίνησης ρευστού γύρω απο το σώμα απο το οποίο απάγεται η θερμότητα είναι ανάλογη της διαφοράς θερμοκρασίας και της έντασης της τύρβης.
Επί της ουσίας λοιπόν δεν υπάρχει κάποια δύσκολη περιοχή.
Απλά πρέπει να υπάρχει επαρκής ταχύτητα ώστε να έχουμε φρέσκο κρύο αεράκι γύρω απο το ψυγείο μας η τις ψύκτρες μας.
Επιτελους αρχισαμε τις διαφωνιες...ειπα και γω!
μεγαλυτερο φορτιο=περισσοτερη βενζινη=μεγαλυτερη παραγωμενη θερμοτητα, οποτε δεν νομιζω ο συντελεστης αποδοσης να παιζει ρολο εν προκειμενω.
Το επιπεδο τυρβης επηρεαζει ως ενα βαθμο, αυτο που παιζει τον βασικο ρολο ειναι η ταχυτητα του αερα.
Nαι αλλά το αερόψυκτο μπορεί να δουλευει, αναλογα τον σχεδιαμό του, απο πολύ εως απειρο στο ρελαντι σταματημένο.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Επιτελους αρχισαμε τις διαφωνιες...ειπα και γω!
μεγαλυτερο φορτιο=περισσοτερη βενζινη=μεγαλυτερη παραγωμενη θερμοτητα, οποτε δεν νομιζω ο συντελεστης αποδοσης να παιζει ρολο εν προκειμενω.
Το επιπεδο τυρβης επηρεαζει ως ενα βαθμο, αυτο που παιζει τον βασικο ρολο ειναι η ταχυτητα του αερα.
Το υδρόψυκτο χωρις βεντιλατερ εχιε μικρη διαρκεια ζωής σταματημενο.
Αρα η ταχυτητα του αέρα δεν ειναι ο βασικός παράγοντας. Συμφωνείτε η διαφωνείτε?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957