με ολα αυτα που διαβασα νομιζα οτι το δικο μου ειχε προβλημα.ειναι εισαγωγης.δεν εχω κανενα προβλημα με την γκαζιερα.μια χαρα μου φενεται.αν του βαλω ποιο κοντη γιατι να πηγαινει καλυτερα?
με ολα αυτα που διαβασα νομιζα οτι το δικο μου ειχε προβλημα.ειναι εισαγωγης.δεν εχω κανενα προβλημα με την γκαζιερα.μια χαρα μου φενεται.αν του βαλω ποιο κοντη γιατι να πηγαινει καλυτερα?
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ
μοτερ και κουστουμι απο ΖΧ10R 07
ΠΩΛΕΙΤΑΙ DUCATI 1098
Τα ίδια άλογα θα έχει απλά θα είναι μικρότερη η διαδρομή που θα χρειαστεί για να ανοίξει τέρμα το γκάζι και πιο απότομη απόκριση.Εγώ δυσκολευόμουν πολύ να ανοίξω γρήγορα και τέρμα το γκάζι.Στραμπουλούσα το χέρι μου![]()
gsxr k5 1000 γκαζιερα απο r6 06.. Πιο κοντη απο r1 και ολα μαζι 15 γιουρια!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tasos1010
gsxr k5 1000 γκαζιερα απο r6 06.. Πιο κοντη απο r1 και ολα μαζι 15 γιουρια!!!
Σωστός! Τσίμπησα και εγώ μια,το γκάζι από 1/4 που είναι μαμά,γίνεται 1/6...Δλδ από 90° γίνεται 60°...Σε συνδυασμό με έναν αντικόφτη,ή ακόμα καλύτερα αφαίρεση του retard eliminator μέσα απ'την ECU είναι σαν να έχεις άλλο μηχανάκι απλά!
![]()
Η γκαζιέρα του R6 έχει το μεγαλύτερο κύκλο απ'όλες τις μαμά γκαζιέρες...Και με 1/6 διαδρομή δεν νομίζω να θες κάτι άλλο... Το 1/7 που προσφέρουν μερικές αγωνιστικές είναι τού μάτς!![]()
Έρχεται ήδη από USA για το SV μου.Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Παραδοξως θυμηθηκα οτι σε καποια ξενα φορα ειχα διαβασει οτι μια καλη μοντιφα για τα πρωτης γενιας SV και καποια Gsxr, ειναι να βαλεις γκαζιερα απο R6 (ποιο δεν θυμαμαι) ,γιατι ηταν οντως μικροτερη η διαδρομη.![]()
Τον έψησα να μου την κάνει δώρο μαζί με κάτι άλλα πράγματα...
Η γκαζιέρα του R6 είναι arket;a kont;;yterh ώστε να μην χρειάζεται ν'αλλάξεις τη λαβή σου
Μια πολύ πολύ πολύ φθηνή και εύκολη λύση για να κοντίνετε την γκαζιέρα σας την οποία και ποστάρησε στο bikenet.gr ο χρήστης toneless.
http://www.bikenet.gr/index.php?opti...&topic=17454.0
Κάνω και ένα copy-paste και εδώ....
------------------------------------------------------------
DIY Quick Action "γκαζιέρα"...
author: toneless
Βλέπω κατά καιρούς στο διαδίκτυο αρκετές εταιρίες να πουλάνε "πρόσθετες" κατασκευές οι οποίες μειώνουν κατά 1/5 τη διαδρομή της γκαζιέρας.
Αυτή είναι μια καλή λύση για όσους δεν θέλουν να αλλάξουν τη μαμά γκαζιέρα, ενώ παράλληλα θέλουν λίγο πιο άμεσο γκάζι και κυρίως να μην επανατοποθετούν το καρπό για να φτάσουν το grip στο τέλος της διαδρομής -πολύ σπαστικό σε "κλειστά" κομμάτια με γρήγορη οδήγηση-. :bleh:
Οπότε, πάμε άλλο ενα γρήγορο και εύκολο diy tutorial...
Υλικά που θα χρειαστούμε:
1) Τη γκαζιέρα μας -προφανώς-.
2) Υσχυρή κόλλα.
3) Ενα tyre up.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
α) Ξεβιδώνουμε τα οργανάκια του κλιπόν ή του τιμονιού, αποσυνδέουμε τη ντίζα γκαζιού ή αν υπάρχει και τη ντίζα επαναφοράς και αφαιρούμε τη γκαζιέρα.
β) Κόβουμε απο το tyre up ενα κομμάτι, τόσο ώστε να καλύπτει όλη την εξωτερική μεριά της γκαζιέρας πάω στην οποία ακουμπάνε οι ντίζες.
Με τα χέρια μας λυγίζουμε το tyre up ώστε να πάρει κυκλικό σχήμα.
γ) Κολλάμε το tyre up πάνω στη γκαζιέρα με λίγη κόλλα.
Δε χρειάζεται να βάλουμε κόλλα παντού...2-3 σταγόνες είναι αρκετές. Αφήστε να στεγνώσει καλά για κανα 10λεπτο.
δ) Επανατοποθετούμε τη γκαζιέρα, όπως ακριβώς την αφαιρέσαμε. Πολύ πιθανό να χρειαστεί να ρυθμίσουμε το free play σε ντίζα γκαζιού/ επαναφοράς.
Επί της ευκαιρίας, μιας και φτάσατε μέχρι εκει πέρα, λαδώστε τις και λίγο... :wink2:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Παρακάτω επισυνάπτω όλα τα στάδια σε φωτογραφίες.
Με ενα δεύτερο tyre up -πάνω στο αρχικό- η διαδρομή μικραίνει πολύ περισσότερο αλλά σε κάποια οργανάκια μπορεί να υπάρξει πρόβλημα και να μην χωράει η γκαζιέρα.
ΥΓ. 1 Δώστε προσοχή στο αν η γκαζιέρα κινείτε ελεύθερα και υπάρχει το σωστό free play στις ντίζες ανάλογα με τις οδηγίες του κάθε κατασκευαστή.
ΥΓ. 2 Εάν έχετε πρόβλημα με τον έλεγχο του γκαζιού ή κάνετε σούζες χωρίς να το θέλετε ... η παραπάνω μετατροπή θα ΜΕΓΕΘΥΝΕΙ το πρόβλημα!!!
Have Fun! :bye1:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA