Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 54

Θέμα: Gsxr 600 K4 γραναζι

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για μηχανάκια μιλάμε ....

    (και όχι για μαλακίες που φτιάξαν κάποτε στην Yamaha θέλοντας να ξεφορτωθούν ότι σκατοstock τους είχε ξεμείνει στα ράφια και συνεπικουρούντος δοκιμαστή και αρθρογράφου τινός του εγχώριου ειδικού τύπου πήρανε κοσμάκη στον λαιμό τους)



    Συγγνώμη για την εμπάθεια αλλά νομίζω ότι είναι πλήρως δικαιολογημένη ...
    Kε Ολδμαν,
    τα αισθηματα σας δια τα ανωτέρω Yamahoκατασκευάσματα είναι γνωστά και μη εξαιρεταία....
    Πρέπει όμως να αποδεχθήτε το γεγονός πως υπάρχουν (υπ)άνθρωποι* οι οποίοι αρέσκωνται εις αυτά, συμπεριλαμβανομένου του κ. Χούντρα και εμού.

    Δια την ενημέρωσιν σας, υπάρχουν παρα πολλά εξαρτήματα εις το μηχανάκιον (ουτε εγω δεν περιμενα να ειναι τόσα) σχεδιασμένα και κατασκευασμένα αποκλειστικώς δια αυτό το μοδέλο....

    *(κατα ACAB ευαγγέλιον: Πας μη έχων ΚΤΜ κλπ. κπλ.)

  2. #32
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Kε Ολδμαν,
    τα αισθηματα σας δια τα ανωτέρω Yamahoκατασκευάσματα είναι γνωστά και μη εξαιρεταία....
    Κε Lio,
    ουδέποτε έκρυψα τα αισθήματά μου προς την ανωτέρω δίκυκλη κατασκευή (και δεν προτίθεμαι να το κάνω τώρα...)
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    συμπεριλαμβανομένου του κ. Χούντρα και εμού.
    Να είσθε σίγουρος ότι η προηγούμενη αναφορά μου σε δοκιμαστή και αρθρογράφο του εγχώριου ειδικού τύπου δεν αφορούσε στο πρόσωπό σας...

    Φιλικά
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Kε Ολδμαν,
    τα αισθηματα σας δια τα ανωτέρω Yamahoκατασκευάσματα είναι γνωστά και μη εξαιρεταία....
    Πρέπει όμως να αποδεχθήτε το γεγονός πως υπάρχουν (υπ)άνθρωποι* οι οποίοι αρέσκωνται εις αυτά, συμπεριλαμβανομένου του κ. Χούντρα και εμού.

    Δια την ενημέρωσιν σας, υπάρχουν παρα πολλά εξαρτήματα εις το μηχανάκιον (ουτε εγω δεν περιμενα να ειναι τόσα) σχεδιασμένα και κατασκευασμένα αποκλειστικώς δια αυτό το μοδέλο....

    *(κατα ACAB ευαγγέλιον: Πας μη έχων ΚΤΜ κλπ. κπλ.)
    Συγνωμη που επεμβαινω αλλα ποιο ειναι το θεμα της αντιπαραθεσεις γτ σας εχασα...
    Το ποσο καλο ή κακο ειναι το SEROW?!

  4. #34
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Σηγνωμη που επεμβαινω αλλα ποιο ειναι το θεμα της αντιπαραθεσεις γτ σας εχασα...
    Το ποσο καλο ή κακο ειναι το SEROW?!
    Εμείς δεν σε ενοχλήσαμε φιλαράκι...

    Εσύ γιατί μας κολλάς ..???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εμείς δεν σε ενοχλήσαμε φιλαράκι...

    Εσύ γιατί μας κολλάς ..???
    Γιατι παιρνει η μπαλα και μενα που το εχω
    Κ δεν ανεχομαι προσβολες για το Αγριοκατσικο....
    Αντε μην το ξαμολησω και γινει χαμος

  6. #36
    Φρέέέένοοοο!! *&^%#@& Το avatar του/της pipis
    Εγγραφή
    08/12/2005
    Μηνύματα
    329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αφού σΕ μιλήσανε οι αποπάνω για ...

    (θα έλεγα να μην πας πάνω από 48άρι πίσω με 16αρι μπροστά ...)

    Σίγουρα η αλλαγή του μπροστινού είναι η πιο φτηνή λύση γιατί, εκτός από την τιμή του γραναζιού, στις περισσότερες περιπτώσεις που "ανεβάζουμε" δόντια στο πίσω χρειάζεται και αλλαγή αλυσίδας (μακρύτερη) συν του ότι το σύνολο αλυσίδα+γρανάζια γίνεται βαρύτερο - με την αλλαγή του πίσω όμως έχουμε αυξημένη μακροζωία των αλυσιδογράναζων καθώς και ποιο "ομαλή" και γρήγορη μετάδοση της ροπής (η διαφορά στις αδρανειακές μάζες μεταξύ γραναζιών με 16 και 15 δόντια είναι μικρότερη από την διαφορά στην αδράνεια που παρουσιάζεται στην περιστροφή της αλυσίδας πάνω σε 15άρι και 16άρι γρανάζι - έχουμε και Φυσικούς στο forum αλλά ποιούν την νήσσαν οι κουφάλες...)



    Θα άλλαζα ούτως η άλλως αλυσιδογράναζα. Τώρα 10? πανω 10? δεν χάθηκε κ ο κόσμος!
    Κ στις 2 περιπτώσεις 120? θα τα πάρω, Ε.Κ.

    Ευχαριστώ κ πάλι!

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Θα προτιμούσα να μας πεις εσύ γιατί ΔΕΝ ισχύει ...!!!

    (οι αποπάνω σΕ είπανε κάτι για αποφυγή ομοιόμορφης φθοράς...)
    Είπα εγώ ότι ΔΕΝ ισχύει;
    Δεν είχα ξανακούσει το συγκεκριμένο και ρώτησα για διευκρίνηση/αιτιολόγηση.Κακό είναι;
    Όταν ρώτησα δεν είχε απαντήσει κανείς.Οι αποπάνω επίσης είπανε

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
    Στις μοτο ομως που η φθορά του συστήματος επηρεάζεται απο χιλιους δυο άλλους παράγοντες, δεν πιστεύω να μπορεί να παρατηρηθεί καμια διαφορά (και μην ξεχνάμε οτι υπάρχουν και περιπτώσεις οπου η σχέση πρέπει να ειναι ακέραιο πολλαπλάσιο, όπως στην κίνηση των εκεντροφόρων).
    Ενας άλλος κανόνας λεει πως δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται γρανάζια με λιγότερα απο 15 δόντια γιατι η ανομοιομορφία κυκλικής κίνησης είναι μεγάλη (με αποτέλεσμα πάλι αυξημένη φθορά) αλλά υπάρχουν πολλά μηχανάκια με γρανάζια με 14 ή 13 δόντια...
    Για τα 14 δόντια έχω ακούσει επίσης(μπορεί να μη στέκει,δεν ξέρω) ότι είναι ο ελάχιστος αριθμός που ελαττώνει τις πιθανότητες να "τσαλακωθεί' η αλυσίδα(μπορεί να'ναι φόλα,δεν έχω ιδέα).
    Δεν είχα ασχοληθεί με καταπονήσεις συναρτήσει του αριθμού των δοντιών,αυτό μόνο

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pipis
    το ξέρω ότι θα έχω θέμα! Αν κ δεν κοιτάω κοντερ... αυτο που με νοιάζει πιο πολύ είναι ότι θα γράφει πιο πολλα χλμ το μηχανάκι, όπου δεν θα τα έχω κάνει...
    έχεις καμμια πληροφορία που μπορω να προμηθευτώ τέτοιο πραγματάκι???
    http://www.healtech-electronics.com/

    Και ο Παπασταύρου τα φέρνει ,περίπου 90?.
    Θα βάλω και γω το αντίστοιχο για SV όταν κάνω την πατέντα(να'τανε μόνο μία..) με το μπροστινό από GSXR

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostakisK
    Εγγραφή
    26/05/2006
    Μηνύματα
    137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Γνωστες ολοι του ειδους βλεπω μαζεμενοι...:rotflmao:



    Α μπα.... πέρνα ελεύθερα !! Είμαι ήδη στην βοηθητική λωρίδα , με χαμηλή ταχύτητα που συμβαδίζει με τις λίγες ( στην ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ) γνώσεις μου.




    Η γνώμη που εξέφρασα δεν είναι για κάτι υποκειμενικό ( πχ αίσθηση μηχανής ) αλλά για κάτι αντικειμενικό ( βλέπε δόντια 15/45 ) και σαν αντικειμενικό που είναι , μπορεί να μετρηθεί και να εκτιμηθεί ανά πάσα στιγμή.

    Οταν είπα οτι απαγορεύεται τα δοντια δύο γειτονικών γραναζιών να είναι το ένα ακέραιο πολλαπλάσιο του άλλου ΣΑΦΩΣ και δεν εννοούσα οτι προβλέπεται κάποια ποινή αν το κάνεις !!!

    Ενοούσα οτι ΔΕΝ είναι σωστό ! γιατί το κάθε δόντι του μικρού γραναζιού θα ''ανταμώνει '' συνεχώς με τρία δόντια του μεγάλου με αποτέλεσμα '' συχνότητα ταλάντωσης '' , αν μου επιτρέπεται η λέξη , που την καταλαβαίνουμε σαν θόρυβο , και επιτάχυνση της τοπικής φθοράς λίγων γραναζιών που θα μας αναγκάσει όμως να πετάξουμε πρόωρα τα αλυσιδογράναζα. Δηλαδή , αν είναι ελλατωματικό το νουμερο 1 δόντι του μικρού γραναζιού , αφού θα ανταμώνει συνέχεια ( μέσω της αλυσίδας φυσικά ) με τα δόντια 1 , 16 , 31 του μεγάλου , θα τα χαλάσει και αυτά γρήγορα ενώ τα υπόλοιπα δόντια των γραναζιών θα είναι εντάξει.

    Αυτή την ώρα δεν έχω χρόνο να ανατρέξω στην βιβλιογραφία ( Ελληνική και διεθνή )για να βρω δεκάδες μελέτες επί του θέματος. Παραθέτω μόνο μία διπλωματική εργασία του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ( ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ) , που την βρήκα προχειρα googla..rontas , και λέει :

    ""Κύριο μέλημα του σχεδιαστή μίας βαθμίδος οδοντωτών τροχών είναι να τα δόντια των συνεργαζόμενων τροχών να είναι πρώτοι μεταξύ τους αριθμοί (πρώτοι προς αλλήλους), έτσι ώστε η ΗΤ συχνότητα να είναι πολύ χαμηλή, δηλαδή σπάνια ένα ελαττωματικό δόντι να συναντάει ένα άλλο, έτσι ώστε να μην έχουμε συγκεντρωμένη, αλλά ομοιόμορφη φθορά.''''

    Αυτό μπορείτε να το δείτε στην παράγραφο 4.9.7 , σελιδα 50 , ΕΔΩ : http://dspace.lib.ntua.gr/bitstream/...vibrations.pdf



    Κώστας



    ΥΓ Θερμή παράκληση για τεκμηριωμένο αντίλογο . Εγώ το έκανα........

  10. #40
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostakisK

    Κώστας



    ΥΓ Θερμή παράκληση για τεκμηριωμένο αντίλογο . Εγώ το έκανα........
    Α μπα ?Μαλωνεις ρε???



















































    Ε δεν μαλωνω εγω...του την εσκασα!!:rotflmao: :rotflmao:


    Τεσπα τουτα ειναι πολυ επηστημονικα για εμενανε.....εγω απλα την καβαλαω οπως και να εχει και κραδασμοι κτλ κτλ κτλ απο πολλαπλασια υποπολλαπλασια (δεν ημουν καλος στα μαθηματικα ) δεν τα κατεχω......ξερω μονο οτι αν αλλαξω το γραναζι το παπαρακι εκεινου κειθε μπροστα σε -1 θα σπερνει το μηχανακι και απλα θα αλλαξω αλυσιδογραναζα 5.000χιλιομετρα πιο νωρις απο οτι μου εβγαλε το μαμα γραναζωμα (κατι τρεχει στα γυφτικα δηλαδη... ) που και παλι αυτο δεν ισχυει γιατι με σωστη συντηρηση μπορει να μου βγαλει και πιο πολλα απο την μαμα αν ειναι καλυτερης πχοΙοτητας τα αλυσιδογραναζα απο τα μανισια να ουμε....(ατσα και ΣαΛονικιοτικο ο δικος σου ).

    Εννοειται οτι το μαμα γραναζωμα ειναι το ΤΕΛΕΙΟ για τα μοτοσακα μας απο αποψη κραδασμων-καταναλωσης-επιδοσεων/οικονομιας αλλα......οταν επεμβαινεις εκει (γραναζια) κατι χαλαει αλλα κατι πολυ σημαντικο φτιαχνει και αυτο λεγεται επιδοση στο 0-100-160 και ανωθεν.

    Θερμα και τεκμηριωμενα my 2 cents Ioannis the great....
    Keep spamming!!!:a13:

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostakisK
    Εγγραφή
    26/05/2006
    Μηνύματα
    137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    [B]Α μπα ?Μαλωνεις ρε???

    Και βέβαια ΔΕΝ μαλώνω . Το internet είναι ένα από τα χόμπυ μου και είναι το καθημερινό μου διάλλειμα . Το να μπω για να μαλώσω , το θεωρώ μαμακία , ψυχασθένεια , αμαμία και σίγουρα δεν έχω τίποτε απο αυτά !


    ΣΤΟ ΘΕΜΑ μας τώρα :

    Σίγουρα μπορείς να κοντύνεις την τελική σχέση μετάδοσης σε κάθε μηχανάκι. Εξάλλου ο κατασκευαστής στη σχέση που διάλεξε βρήκε τη χρυσή τομή για πολλά πράγματα ( ευκολία οδήγησης , επιδόσεις , ρύποι , κλπ,κλπ κλπ ) . Εσύ μπορείς να επέμβεις , για να κερδίσεις κάπου , ξέροντας όμως οτι θα χάσεις κάπου αλλού . Αποφάσισες λοιπόν να το ''κοντύνεις'' ? Κάν'το !!! ΚΙ εγώ μαζί σου !! Θέλεις επιτάχυνση ?? Γουστάρω !!!! Ζήτω !!!! Θα πλερώνεις όμως παραπάνω σε καύσιμο . Το ξέρεις αυτό . Και το δέχεσαι. Θα σε ''κουράσει ''στο ταξίδι. Το δέχεσαι κι αυτό !


    Για πάμε να το κοντύνουμε.



    Μαμίσα σχέση 45/16 =2.8125

    Εσένα σου αρέσει το 45/15=3.00

    κοίτα ομως κι αυτό 47/16=2.9375

    κι αυτο 49/16=3.0625

    κι αυτο 44/14=3.1428

    κι αυτό 43/14=3.071



    βλέπουμε λοιπόν οτι κοντά στο 3 που σε ικανοποιεί είναι οι συνδιασμοί 49/16 , αλλά και 43/14.

    ΠΡΟΣΟΧΗ : ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΟΥ - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ . ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΤΥΧΑΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ.


    Συνεπώς μπορείς άνετα να αποφύγεις το , κατ'εμέ , ''απαγορευτικό'' 45/15 και να συμβιβαστείς σε κάτι άλλο.


    Αντε και μην αρχίσουμε να σκαλιζουμε και τις σχέσεις στο σαζμάν !!!!!!!!!!!!
    Θα πέσει πολύ γέλιο . Και πολύ χρήμα !!!


    Το έχω ξαναπεί : ΔΕΝ είμαι ''γνώστης'' , ΔΕΝ είμαι πάπας , ΔΕΝ είμαι αλάθητος


    Φιλικά και ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ''ΜΑΛΩΜΑΤΟΣ'' - Κώστας

  12. #42
    Αφου τα ειπατε ολα ας βαλουμε και ενα site για
    γραναζωματα

    http://www.gearingcommander.com/

    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Αφου τα ειπατε ολα ας βαλουμε και ενα site για
    γραναζωματα

    http://www.gearingcommander.com/

    Σωστος ο παικτης

  14. #44
    Φρέέέένοοοο!! *&^%#@& Το avatar του/της pipis
    Εγγραφή
    08/12/2005
    Μηνύματα
    329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dankannn
    Αφου τα ειπατε ολα ας βαλουμε και ενα site για
    γραναζωματα

    http://www.gearingcommander.com/


  15. #45
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Είπα εγώ ότι ΔΕΝ ισχύει;
    Έτσι μΕ φάνηκε...
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
    Δεν ισχύει φίλε αυτό με το ακέραιο πολλαπλάσιο και αν θες πες μας πού το άκουσες ή πώς το δικαιολόγησε αυτός που σου το είπε
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για εξάτμιση! Gsxr 600 K4
    από stako στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2006, 10:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF