Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: F1 vs MOTOGP

  1. #16
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    Και με πολύ λιγότερα κυβικά τα MotoGP να προσθέσω.....
    ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΙΛΩΝ ΑΝΑ ΙΠΠΟ ΕΧΕΙ

  2. #17
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Το παιδί μίλησε για τα φρένα, οκ και του απαντήσατε.

    Εγώ θα πω μια σκέψη μου:

    η μόνη σχέση που έχει το GP με την F1 είναι ότι πρόκειται για μηχανοκίνητο αθλητισμό.

    Σα να πας να συγκρίνεις τώρα επιδόσεις του subaru του WRC με το τηλεκατευθυνόμενο του johnpagr... κανένα νόημα. Τώρα, αν θέλετε να μιλήσετε με πόσο κάνει το γύρο κάθε όχημα, απ'ότι φαντάζομαι πάει:

    1. F1
    2. open-wheel
    3. GP
    4. SB
    5. 1000cc RR
    6. closed-wheel

  3. #18
    to thema den einai autokinito vs mixani...

    einai cart (f1) vs motogp...

    ta monothesia epidei exoun 4 rodes den einai autokinita...

    kaliteri sigrisi tha itan sbk vs wtcc

    kai ekei oi diafores fenonte xekathara...

  4. #19
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Καλημερα


    Οπως και να εχει τα μοτοgp ειναι για να τα θαυμαζεις με τον τροπο που στριβουν πανω σε 2 ροδες. Αλλωστε η φορμουλα και το αμαξι εχουν την δυναμικη που εχει και ενα τραπεζι με 4 ποδια.

    Μοτοgp power!!!!!!!!!!

  5. #20
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
    Καλημερα

    Μην ξεχνατε το τζοκερ.!!!!!!!!
    Ολοι παιζουμε τζοκερ. Την κυριακη ολοι μπροστα στις τηλεορασεις.

    Αρε και να το κερδιζα. ΑΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φεραρι και πορσε μαζι.

    Μv Agusta και ducati κανα cbr1000 για να περναει η ωρα
    ενα KTM 660, ενα 640, ενα husaberg 650 motard, ενα παπι, εναν μπομπο για πλακα, .....................................και ο καταλογος συνεχιζεται.

    Ασχετο τελειως.!!!!!!!


    Οπως και να εχει τα μοτοgp ειναι για να τα θαυμαζεις με τον τροπο που στριβουν πανω σε 2 ροδες. Αλλωστε η φορμουλα και το αμαξι εχουν την δυναμικη που εχει και ενα τραπεζι με 4 ποδια.

    Μοτοgp power!!!!!!!!!!
    Το φοβερό είναι η συνεργασία (κινήσεις σώματος) που πρέπει να υπάρχει μεταξύ αναβάτη-μοτοσυκλέτας. Αν κάθεσαι σαν βλάκας όπως κάθονται στα κουτιά............δεν γίνεται τπτ..........!


  6. #21
    kapote, palia, epoxi sena i honda, an den kanw lathos, eixe ftiaxei ena prototipo oxima f1 me "tilekatefthinsi"!!!!

    kai oloi vlepane ena oxima xwris odigw (mesa) na kanei girous konta stous xronous twn prwtwn omadwn...

    panikos stin arxi twn spor!!! kai ti den kanane kai ti den eipane...

    kai tote ta cart itan poli pio diskola apo ta simerina...

    auto kai to oti enas kalos exomiotis gia mixanes se pc den exei akoma (kai oute prokite) ftiaxtei leei polla...

  7. #22
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    kapote, palia, epoxi sena i honda, an den kanw lathos, eixe ftiaxei ena prototipo oxima f1 me "tilekatefthinsi"!!!!

    kai oloi vlepane ena oxima xwris odigw (mesa) na kanei girous konta stous xronous twn prwtwn omadwn...

    panikos stin arxi twn spor!!! kai ti den kanane kai ti den eipane...

    kai tote ta cart itan poli pio diskola apo ta simerina...

    auto kai to oti enas kalos exomiotis gia mixanes se pc den exei akoma (kai oute prokite) ftiaxtei leei polla...
    Σωστός, αν και νομίζω ήταν στην επόμενη γενιά που έβγαλαν το "τηλεκατευθυνόμενο". Και όντως έγινε χαμός. Ήταν η εποχή που στα ηλεκτρονικά βοηθήματα είχε κορυφωθεί η εξέλιξη, τις επόμενες χρονιές έβαλαν νέους κανόνες και τα περιόρισαν κάπως. Τώρα νομίζω είναι πάλι τα βοηθήματα στο full. Εκτός από το σύστημα εκκίνησης αν δεν κάνω λάθος που τώρα είναι manual?

  8. #23
    Μονολυκος Το avatar του/της crs-k
    Εγγραφή
    02/06/2004
    Μηνύματα
    12.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stako
    ..................
    Τώρα νομίζω είναι πάλι τα βοηθήματα στο full. Εκτός από το σύστημα εκκίνησης αν δεν κάνω λάθος που τώρα είναι manual?

    Εχει απαγορευτει εδω και τεσσερα χρονια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ "επεμβαση" στο οχημα απο τα pits.
    Μονο εντολες στον οδηγο μπορουν να δωσουν, ωστε ΑΥΤΟΣ να αλλαξει κατι (αν θελει και μπορει).

    Εχει απαγορευτει εδω και δυο χρονια το "launch control" (συστημα αυτοματης εκκινησης) και υπαρχει συμπλεκτης στο χερι γι' αυτον τον λογο!

    ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ (δεν επιτραπηκε) ABS!!!
    Συστημα αντιμπλοκαρισματος φρενων.


    Σιγουρα ειναι "ευκολοτερα" απο παλιοτερα, τα σημερινα μονοθεσια, αλλα λογω των αυξημενων δυνατοτητων, ΔΕΝ ειναι και cart ... :wacko:


    ... να ευχεσαι να 'ναι μακρυς ο δρομος.

  9. #24
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Τώρα δηλαδή θέλετε α μας πείτε ότι το να οδηγήσει κανείς ένα μονοθέσιο της F1 είναι εύκολο ενώ μια μηχανή του motogp είναι πακέτο;


    Εγώ πιστεύω πως είναι πιο εύκολο το αντίθετο!


    Οι μηχανές παραγωγής έχουν πολλές ομοιότητες με τις αγωνιστηκές ενώ το μονοθέσιο καμία με τα αυτοκίνητα παραγωγής!
    Ούτε να το στρίψετε δεν θα μπορέσετε!

    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  10. #25
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Oι αγωνιστικες μηχανες δεν μοιαζουν σε τιποτα με τιποτα.

    Αν θελουμε να κανουμε παραλληλισμο θα ελεγα καλυτερα
    τα SBK ειναι πιο κοντα. Αλλα τα αγωνιστικα με ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

    Οχι εγω πιστευω οτι ειναι πολυ δυσκολο να τα οδηγησεις και τα 2.

    Τωρα τα γνωστα, οτι η Φ1 ισως σου συγχωρηση κατι. Αν υποθεσουμε οτι μπορεις να το πας (αδυνατον)

    Τα motogp ομως αν κανεις λαθος την εκατσες. 260 αλογα ανακοινωνει η Honda για 140 κιλα . . (επισης αδυνατον να το πας, λεμε τωρα)
    Σκετος Τρομος.!!!!!!!:hypnotize :hypnotize

    (οχι σαν τον Διατσιδη που παει κοτα το kawasaki, επι ποδος sidi και βλακειες) . . .


    Φιλικα οπως παντα.

  11. #26
    "(οχι σαν τον Διατσιδη που παει κοτα το kawasaki, επι ποδος sidi και βλακειες) . . . "

    kai exei kanei kai athlies lipseis...


    :rotflmao:

  12. #27
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Εχει βγαλει ολοκληρο το videa-κι με τα γυρισματα στη Τσεχια με το Kawasaki στο Vodafone live αλλα με καλυτερες ληψεις.....

  13. #28
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm640lc4
    Oι αγωνιστικες μηχανες δεν μοιαζουν σε τιποτα με τιποτα.

    Αν θελουμε να κανουμε παραλληλισμο θα ελεγα καλυτερα
    τα SBK ειναι πιο κοντα. Αλλα τα αγωνιστικα με ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

    Οχι εγω πιστευω οτι ειναι πολυ δυσκολο να τα οδηγησεις και τα 2.

    Τωρα τα γνωστα, οτι η Φ1 ισως σου συγχωρηση κατι. Αν υποθεσουμε οτι μπορεις να το πας (αδυνατον)

    Τα motogp ομως αν κανεις λαθος την εκατσες. 260 αλογα ανακοινωνει η Honda για 140 κιλα . . (επισης αδυνατον να το πας, λεμε τωρα)
    Σκετος Τρομος.!!!!!!!:hypnotize :hypnotize

    (οχι σαν τον Διατσιδη που παει κοτα το kawasaki, επι ποδος sidi και βλακειες) . . .


    Φιλικα οπως παντα.

    Δεν εννοώ ότι οι μηχανές είναι ίδιες αλλά ότι είναι πιο κοντά στης παραγωγής μηχανές. Φυσικά και η αναλογία κιλών/ίππο είναι τελείως διαφορετική όπως και το στήσιμο και τα καλούδια.

    Αλλά συγκριτικά με ένα μονοθέσιο έχει περισσότερες ομοιότητες με τα παραγωγής.
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  14. #29
    Μέλος Το avatar του/της isid
    Εγγραφή
    01/05/2005
    Μηνύματα
    30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από adam_tsouk
    Τώρα δηλαδή θέλετε α μας πείτε ότι το να οδηγήσει κανείς ένα μονοθέσιο της F1 είναι εύκολο ενώ μια μηχανή του motogp είναι πακέτο;


    Εγώ πιστεύω πως είναι πιο εύκολο το αντίθετο!


    Οι μηχανές παραγωγής έχουν πολλές ομοιότητες με τις αγωνιστηκές ενώ το μονοθέσιο καμία με τα αυτοκίνητα παραγωγής!
    Ούτε να το στρίψετε δεν θα μπορέσετε!

    Εγώ έχω αντίθετη άποψη πάνω σε αυτό. Δε λέω ότι θα μπορέσει κάποιος κοινός άνθρωπος να κάνει καλούς χρόνους με μια F1 άλλα θα μπορέσει τουλάχιστον να το πάει γρήγορα. Ενώ το motogp... θα έιναι πολύ δύσκολο. Δε θυμάστε που βάλανε τον Max Biaggi πριν λίγα χρόνια και τον Rossi (φέτος νομίζω) να οδηγήσουν τη Ferrari F1 και κάναν χρόνους λίγα δευτερόλεπτα κάτω απο το ρεκόρ πίστας; Άραγε αν βάλουν τον Schumi να οδηγήσει motogp τι χρόνους θα κάνει;

  15. #30
    re seis egw xerw na denw grigora ta kordonia mou...

    gia sigrinete to auto me tis odigikes ikanotites tou rossi i tou soumi...

    min kanete sigriseis odigwn plz... einai exidikeymenoi se kati kai oti kai na einai auto einai adinato gia olous tous ipolipus "erasitexnes"...


Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. MotoGP vs WSBK
    από Bladerunner στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2012, 19:51
  3. Κράνη F1 & motogp
    από katath στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2010, 18:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF