Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: f 650-800 gs δικυλινρη η μονοκυλινδη τελικα

  1. #1

    f 650-800 gs δικυλινρη η μονοκυλινδη τελικα

    προσπαθω να καταλαβω πως ειναι δυνατο να σκανε και οι δυο κυλινδροι μαζι εφοσον μιλαμε για τετραχρονο μοτερ ,αν γνωριζει καποιος ας μου αναλυση τους χρονους και πως συμπεριφερονται οι δυο κυλινδροι και σκανε μαζι αυτο δεν μπορω να το καταλαβω διοτι τοτε μιλαμε για λειτουργια μονοκυλινδρου,απλα με δυο κυλινδρους.Αν ειναι ετσι καλο θα ειναι να το ξερουμε απο την αρχη για να ξερουμε τι περνουμαι .
    Το να κανεις λαθη ειναι ανθρωπινο
    Το να συγχωρεις ειναι θεϊκο..

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν αναφλεγονται μαζι, αλλα ανα 360 μοιρες. Απλα ανεβοκατεβαινουνε μαζι.
    Δηλαδη πιστονι 1: τσουφ, 360 μοιρες μετα πιστονι 2: τσουφ και παει λεγοντας.
    Ενας χρονος ενος 4Τ κινητηρα ειναι 720 μοιρες περιστροφης στροφαλου.
    Ενα μονοκυλινδρο, πιστονι τσουφ καθε 720 μοιρες.

  3. #3
    Πέφτουλας
    Εγγραφή
    25/10/2006
    Μηνύματα
    267
    μηχανολογια για πιτσιρικια η περιγραφη σου μεγαλε!!!

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Orfeus
    μηχανολογια για πιτσιρικια η περιγραφη σου μεγαλε!!!
    και εγω πιτσιρικι ειμαι

  5. #5
    Μηπως δεν καταλαβαινουμε τι διαβαζουμε,παραθετω ενα αποσπασμα απο το περιοδικο

    Επιπλέον, η κυλινδροκεφαλή έχει ενισχυθεί στην περιοχή της σύνδεσης του πλαισίου μπροστά-δεξιά. Ο κινητήρας της GS έχει τροποποιημένο κάλυμμα συμπλέκτη που δημιουργεί περισσότερο χώρο στην περιοχή των ποδιών και για το νέο δείκτη λαδιού, αλλά και ένα νέο άξονα ενεργοποίησης συμπλέκτη. Τέλος, το κέλυφος της αντλίας νερού και τα κολάρα του ψυγείου έχουν προσαρμοστεί στη νέα θέση του κινητήρα. Σαν αποτέλεσμα αυτών των μετατροπών, ο κινητήρας είναι ένα κιλό ελαφρύτερος από τη μονάδα που χρησιμοποιείται στα μοντέλα S/ST.

    Επειδή υπάρχει μόνον ένας κύκλος ανάφλεξης για κάθε περιστροφή του στροφάλου, ο ήχος μοιάζει σκόπιμα με αυτό των κινητήρων boxer, που λειτουργούν με την ίδια ‘σειρά ανάφλεξης. Το σημαντικότερο όμως, είναι ότι η ταυτόχρονη ανάφλεξη δημιουργεί τις καλύτερες συνθήκες για μία ισορροπημένη αλλαγή φορτίου με υψηλή απόδοση ροπής.[COLOR=tomato][B].


    Ας μας εξηγηση καποιος τι καταλαβε ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!!!!!!!
    Το να κανεις λαθη ειναι ανθρωπινο
    Το να συγχωρεις ειναι θεϊκο..

  6. #6

    Talking

    δεν ειναι τιποτα...βαζεις τα ψιψιψινια...

  7. #7
    Πως ειπατε!!!!!!!!!!
    Το να κανεις λαθη ειναι ανθρωπινο
    Το να συγχωρεις ειναι θεϊκο..

  8. #8
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: f 650-800 gs δικυλινρη η μονοκυλινδη τελικα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
    προσπαθω να καταλαβω πως ειναι δυνατο να σκανε και οι δυο κυλινδροι μαζι εφοσον μιλαμε για τετραχρονο μοτερ ,αν γνωριζει καποιος ας μου αναλυση τους χρονους και πως συμπεριφερονται οι δυο κυλινδροι και σκανε μαζι αυτο δεν μπορω να το καταλαβω διοτι τοτε μιλαμε για λειτουργια μονοκυλινδρου,απλα με δυο κυλινδρους .Αν ειναι ετσι καλο θα ειναι να το ξερουμε απο την αρχη για να ξερουμε τι περνουμαι .

    KAI TO αποσπασμα δεν μιλαει για ταυτοχρονη αναφλεξη, μιλαει για σειρα αναφλεξης...

    το πραμα παει καπως ετσι (νορμαλ μοουντ)
    http://www.youtube.com/watch?v=SI6BK...eature=related


    και ετσι ειναι ο BOxer

    http://www.youtube.com/watch?v=vMxCP...eature=related


    Accipere quam facere praestat injuriam

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
    [B]Μηπως δεν καταλαβαινουμε τι διαβαζουμε,παραθετω ενα αποσπασμα απο το περιοδικο

    Επειδή υπάρχει μόνον ένας κύκλος ανάφλεξης για κάθε περιστροφή του στροφάλου, ο ήχος μοιάζει σκόπιμα με αυτό των κινητήρων boxer, που λειτουργούν με την ίδια ‘σειρά ανάφλεξης. Το σημαντικότερο όμως, είναι ότι η ταυτόχρονη ανάφλεξη δημιουργεί τις καλύτερες συνθήκες για μία ισορροπημένη αλλαγή φορτίου με υψηλή απόδοση ροπής.[COLOR=tomato].


    Ας μας εξηγηση καποιος τι καταλαβε ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!!!!!!!

    βαζω στοιχημα, οτι αυτος που μετεφρασε το παραπανω απο τα 'ξενα' φταιει.

  10. #10
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    παρε ενα V2 ιαπωνε'ι'κΟ να 'συχασεις...... :a13:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	90-vtwin-sm.gif 
Προβολές:	321 
Μέγεθος:	40,0 KB 
ID:	160761
    Accipere quam facere praestat injuriam

  11. #11
    Ακριβως ετσι δεν δουλευει και ο κινητηρας του ER-6n??? ειναι, δικυλινδρος, τα πιστονια δουλευουν σαν μονοκυλινδρο αλλα σκανε σε διαφορετικους χρονους.....
    2 ride or not 2 ride? That's the question

    ESSENTIAL RIDING

Παρόμοια θέματα

  1. ερωτηση για gs 650 kai gs 650 dakar
    από unclytwin στο forum BMW
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2007, 20:04
  2. Bmw F-800 Gs
    από lv1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2006, 00:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF