Σελίδα 9 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 145

Θέμα: Bmw R26

  1. #121
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
    Η δική μου ήταν έτσι τον Οκτώβριο του 1992. Μετά από δύο μήνες με τράκαραν, και από τότε την έχω σε κομμάτια που κάθε καλοκαίρι λέω να επισκευάσω-ξύσω-βάψω-χρωμιώσω-δέσω, αλλά όλο κάτι άλλο μου προκύπτει και το αναβάλλω.
    Ελπίζω να την φτιάξεις σύντομα Ικαρε
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #122
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Κι εγώ το ελπίζω. Το καλοκαίρι έρχεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #123
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2008
    Μηνύματα
    120
    makis εσυ πρεπει να χρησιμοποιεις αυτο,αν δεν κανω λαθος

    motul

    το θεμα ειναι οτι το οτι ειναι μινεραλ δεν λεει και πολλα κατα τη γνωμη μου,αφου ειδικα αφου εχει προδιαγραφες GL5 αυτοματα σημαινει οτι εχει προσθετα υψηλης πιεσης που μπορει να φθειρουν κιτρινα μεταλλα.

    το Red line που λεω εγω μπορει να ειναι συνθετικο αλλα ειναι GL4 που σημαινει πολυ λιγοτερα προσθετα υψηλης πιεσης και απο το συγκεκριμενο απουσιαζουν τα προσθετα θειου που ειναι τα πιο επιβαρυντικα.

    ποια η γνωμη σου?

    ας κανουμε μια συζητηση.

  4. #124
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/08/2008
    Μηνύματα
    127
    ρε φιλε 55 χρονια τωρα απλη βαλβολινη εμπαινε σε αυτην την μηχανη και το σαςμαν και το διαφορικο δεν εχουν αλλαχτει ποτε απο οσο ξερω τουλαχιστον τα τελευταια 23 χρονια που την ξερω δεν εχει πειραχτει τιποτα.απλα το μονο που ξερω σχετικα με παλιες μηχανες ειναι οτι οσο πιο χοντρο και χαμηλων προδιαγραφων λαδι τοσο καλυτερα .σκεψου τι τεχνολογια ειχαν στα λιπαντικα τοτε και τι τεχνολογια εχουν τωρα. πριν την παρω εγω βαλβολινη αυτοκινητου βαζανε μεσα .εγω την εχω απο το 96 και μεχρι τωρα μονο προβλημα με το μοτερ ειχα.θελει πιστονι αυτα τιποτα αλλο.ο προηγουμενος την κυκλοφορουσε κοντα 1 χρονο χωρις βιδα του αερα στο καρμπυρατερ.εβαλε απλα μια βιδα που χωρουσε και τελειωσε η δουλεια .και τοσο που αντεξε καλα ηταν

  5. #125
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2008
    Μηνύματα
    120
    αυτη που ανεφερα πανω της motul βαζεις?

    mineral+προδιαγραφες GL5?

  6. #126
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/08/2008
    Μηνύματα
    127
    ουτε θυμαμαι .τελευταια φορα πριν χρονια αλλαξα βαλβολινες.παντως πες μου ενα σασμαν που να μην εχει κιτρινα μεταλα μεσα. βαλε μεσα την βαλβολινη σου και λιγο getriebe fiessfett εχει ο uli και εισαι ενταξει

  7. #127
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2008
    Μηνύματα
    120
    ειλκρινα επειδη εχω μπερδευτει και την cstrol mtx δεν μπορω να την βρω,μπορεις να μου προτεινεις μια καταλληλη (κυριως απο motul)?

    θα το εκτιμησω,γιατι εχω κουραστει πλεον απο το ψαξιμο...

  8. #128
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/08/2008
    Μηνύματα
    127
    βρε συ οποια θες βαλε !!! αυτο σου λεω τοση ωρα .ακομα και αυτοκινητου να βαλεις παλι μια χαρα θα εισαι .ολα τα σασμαν εχουν κιτρινα μεταλλα και μαλιστα των μηχανων εχουν λιγοτερα απο των αυτοκινητων.τοσα χρονια σου λεω το δικο μου δουλευε με αυτοκινητου .δεν υπαρχει προβλημα με αυτο στις bmw ,moto guzzi κτλ και οσες χρησιμοποιουν ξερο δισκο συμπλεκτη.αυτες που ο συμπλεκτης ειναι μεσα στο λαδι εχουν προβλημα και θελουν ειδικη βαλβολινη για μοτο .ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΛΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!! ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΑΔΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ!! αφου βρηκεσ ομως καλο 40αρι (και αυτο που πουλανε εδω ελλαδα καλο ειναι παλι στο ξαναλεω και στο μοτερ εχουν προβλημα με τα λαδια οι μηχανεσ με συμπλεκτη που βρεχεται απο το λαδι εσυ μπορεις να βαλεις και λαδι αυτοκινητου).
    ρε συ τζαμπα στεναχωριεσαι.στο ξαναπα τα λαδια που εχουμε σημερα ακομα και τα κατωτερησ ποιοτητα ειναι καλυτερα απο τα λαδια που ειχαν πριν 50 χρονια !!!!!αμαν σταματα να παιδευεσαι βαλε ενα 40αρι στο μοτερ και μια βαλβολινη στο σασμαν και στο διαφορικο ,στο διαφορικο βαλε και λιγο γρασο μαζι μα την βαλβολινη και τελειωσες !!!! θα εισαι μια χαρα για τα επομενα 50 χρονια.εκτος αμαθες να την κρατησεις πιο πολυ!!!!

  9. #129
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2008
    Μηνύματα
    120
    μια οποιαδηποτε αλλα οχι συνθετικη οπως η redline Που αναφερω πιο πανω?

    ριξε 2-3 προτασεις.οι περισσοτερες συνθετικες ειναι νομιζω...

  10. #130
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/08/2008
    Μηνύματα
    127
    αντε παλι!!!! καλα ρε εσυ πιο αγχωδης τυπος και απο εμενα εισαι!!! λοιπον ακου τι θα κανεις και θα το κανεις και τελειωσε .δεν ξαναρωτας τιποτα και κανεναν .πας στο πρακτικερ ή σε καποιον που πουλαει λαδια παιρνεις ενα μπουκαλακι που να λεει gear oil και ενα που να λεει sae 40 πας στο ταμειο πληρωνεις πας στο σπιτι και το βαζεις στην μηχανη.τελειωσε.παρε ενα με κλειστα ματια απλα να μην ειναι συνθετικο απλο να ειναι.....πραγματικα πιο απλα δεν μπορω να στο περιγραψω .ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΡΙΝ 50 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΠΛΑ ΑΥΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΧΟΝΤΡΑ ΛΑΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ,ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΣΤΕΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΕΙ!!!αυτα.δεν ξαναγραφω τιποτα αλλο .απελπιστικα.νομιζα οτι εγω ειμαι αγχωδησ αλλα εσυ πας να μου φας τα πρωτεια

  11. #131
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2008
    Μηνύματα
    120
    παιδες νεα προβληματα,αν ειναι προβλημα.

    εχω μικροδιαρροη απο το τμημα που φαινεται στη φωτο.δεν ξερω αν ειναι μεγαλο τμημα ή απλα καποιο σημειο αλλα χανει λιγο και απο αυτη και απο την αλλη πλευρα.


    οταν λεω χανει εννοω οτι σταζει 2-3 φορες οταν ακινητοποιω την μηχανη.

    http://img7.imageshack.us/img7/1660/kmkm.jpg


    φυσικα αν ηταν κανονικη διαρροη θα εχανε συνεχως αλλα φανταζομαι επειδη η πυκνοτητα του λαδιου ελαττωνεται με την αυξηση της θερμοκρασιας,γινεται δηλαδη πιο λεπτορρευστο,βρισκει διαφυγη.

    απ'την αλλη εχω κανει γυρω στα 1200 χλμ και δεν αλλαξα λαδια ακομα.
    μηπως φταιει αυτο,με τη λογικη οτι το λαδι μετα απο τοση χρηση εγινε ολιγον τι νερακι?

    βοηθηστε ρε παιδια γιατι ολο κατι στραβα πηγαινει γαμω την ανακατασκευη μου.

  12. #132
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sundance
    παιδες νεα προβληματα,αν ειναι προβλημα.

    εχω μικροδιαρροη απο το τμημα που φαινεται στη φωτο.δεν ξερω αν ειναι μεγαλο τμημα ή απλα καποιο σημειο αλλα χανει λιγο και απο αυτη και απο την αλλη πλευρα.


    οταν λεω χανει εννοω οτι σταζει 2-3 φορες οταν ακινητοποιω την μηχανη.

    http://img7.imageshack.us/img7/1660/kmkm.jpg


    φυσικα αν ηταν κανονικη διαρροη θα εχανε συνεχως αλλα φανταζομαι επειδη η πυκνοτητα του λαδιου ελαττωνεται με την αυξηση της θερμοκρασιας,γινεται δηλαδη πιο λεπτορρευστο,βρισκει διαφυγη.

    απ'την αλλη εχω κανει γυρω στα 1200 χλμ και δεν αλλαξα λαδια ακομα.
    μηπως φταιει αυτο,με τη λογικη οτι το λαδι μετα απο τοση χρηση εγινε ολιγον τι νερακι?

    βοηθηστε ρε παιδια γιατι ολο κατι στραβα πηγαινει γαμω την ανακατασκευη μου.
    Αυτό θα πρέπει να το πας σε αυτόν που σου έκανε την ανακατασκευή να το κοιτάξει.
    Ετσι κι αλλιώς πρέπει να αλλάξεις λάδια, επρεπε να τα εχεις αλλάξει ήδη, αφού ειναι τ απρωτα του στρωσίματος.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #133
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/12/2008
    Μηνύματα
    685
    τον βλεπω βραδυ να φυλαει σκοπια ....γερμανικο νουμερο

  14. #134
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/08/2008
    Μηνύματα
    127
    φιλε παντο παλι πισω να στο φτιαξει .τα λαδια σου δεν εγιναν νερο ακομα πιστεψε με.απλα αυτες εχουν ενα θεμα με την σταγανωση του στροφαλου μερικες φορες.κατα 99,9 απο εκει χανει .

  15. #135
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/04/2008
    Μηνύματα
    120
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αυτό θα πρέπει να το πας σε αυτόν που σου έκανε την ανακατασκευή να το κοιτάξει.
    .
    οταν εισαι 500 χλμ μακρια δεν ειναι τοσο ευκολο...

    γι'αυτο αλλωστε την ψαχνω απο εδω την δουλεια.

    αλλιως καθε μερα εκει μπαστακας θα ημουν.

Σελίδα 9 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. bmw r26
    από hondaRR στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2008, 17:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF