Παιδια σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο GSR. Πειτε μου τι πρεπει να προσεξω;
Εχει βγαλει πχ κανα γνωστο προβλημα που θα πρεπει να δω αν ο προηγουμενος ιδιωτη το εχει φτιαξει η οχι;
Παιδια σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο GSR. Πειτε μου τι πρεπει να προσεξω;
Εχει βγαλει πχ κανα γνωστο προβλημα που θα πρεπει να δω αν ο προηγουμενος ιδιωτη το εχει φτιαξει η οχι;
καλώς τον ουλα! τι γινεται ρε συ; χάθηκες!
και εγώ μετά το cbfάκι το γύρισα στο gsr!
απ όσο ξέρω στην πράξη και απ όσα έχω διαβάσει και απ τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες τα μειονεκτήματα είναι ο άερας που τρως και η υψηλή κατανάλωση. από προβλήματα, που είναι και το ερώτημα σου, δεν έχει παρουσιαστεί κάτι. φαντάσου στο cbf δεν βρίσκαμε την νεκρά, στο gsr την παραβρίσκεις εύκολα![]()
Εχω αλλαξει αρκετεςμηχανες μεχρι τωρα αλλα πρωτη φορα πηρα γυμνη.Τα super sport με κουραζουν πλεον(το 46 εκτος απο την τσαχπινια μου λεει και την ηλικια μου)τo transalp μου φαινοταν λιγο και αποφασισα το gsr.Eμαι ευχαριστημενος γιατι ειναι πολυ βολικο για την πολη, εχει γκαζι,καλα φρενα και στριβει φεεεετα.Εβαλα μια ζελατινα της givi και δεν εχω προβλημα με τον αερα.Ταξιδευει 160-180
φιλε καλοταξιδο το μχν σου,,πες μας τις εντυπωσεις σουΑρχικά δημιουργήθηκε από sakis46
Εχω αλλαξει αρκετεςμηχανες μεχρι τωρα αλλα πρωτη φορα πηρα γυμνη.Τα super sport με κουραζουν πλεον(το 46 εκτος απο την τσαχπινια μου λεει και την ηλικια μου)τo transalp μου φαινοταν λιγο και αποφασισα το gsr.Eμαι ευχαριστημενος γιατι ειναι πολυ βολικο για την πολη, εχει γκαζι,καλα φρενα και στριβει φεεεετα.Εβαλα μια ζελατινα της givi και δεν εχω προβλημα με τον αερα.Ταξιδευει 160-180
Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK
καλώς τον ουλα! τι γινεται ρε συ; χάθηκες!
και εγώ μετά το cbfάκι το γύρισα στο gsr!
απ όσο ξέρω στην πράξη και απ όσα έχω διαβάσει και απ τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες τα μειονεκτήματα είναι ο άερας που τρως και η υψηλή κατανάλωση. από προβλήματα, που είναι και το ερώτημα σου, δεν έχει παρουσιαστεί κάτι. φαντάσου στο cbf δεν βρίσκαμε την νεκρά, στο gsr την παραβρίσκεις εύκολα![]()
Gia su fidaki...To cbf exi figi apo ton Augusto...Toso kairo ime xoris tpt kai exo frikari....
Xerome pou sto GSR i taxitites koubonoun kala giati me to to cbf para ixe gini to kako!!!
Arxes mai tha paro kapio metaxirismeno!
Την Κυριακη ειχε αγωνες draxter στις Σερρες και πηγαμε.Ο δρομος ειναι καινουριος και με καλη ασφαλτο.Στιςστροφες,ανοιχτες και κλειστες δεν πιανεται.Η ορθια θεση οδηγησης βοηθαει παρα πολυ και τα φρενα του ειναι πολυ καλα.Το gsr το οδηγεις ειτε με τις στροφες ψηλα ,ειτε με φορα παλι θα το απολαυσεις.Πολλοι παραπονιουνται για την καταναλωση αλλα αυτο πιστευω εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης.Η σελα του ειναι καλη για τον συνοδηγο.Γενικα παντως πιστευω οτι θα ικανοποιησει οποιον το αγορασει.
με το σάκη θα συμφωνήσω στα φρένα αλλά όχι για τη σέλα θα μπορούσε να είνια καλύτερη.
Εύχομαι να ανακαλύψω σύντομα την ικανότητά του στις στροφές!!
Ειμαι νέος κάτοχος και ευτυχής μπορώ να πω!
Επίσης to gsr μου έχει κάτι extra πάνω του που μάλλον δεν τα θέλω και θα σπρώξω αλλά καλυτερα να τα γράψω σε αγγελίες
(ζελατινα ψηλή, carbon organa kai ejatmiseis, bagster)
Επαθα πλακα οταν ειδα τοσες σελιδες για gsr![]()
![]()
Ασχετο.μου ειχε πει ενας φιλος για το gsr 600 και νομιζα οτι ηταν κινητο![]()
![]()
![]()
φιλικα παντα ελπιζω να μην σας χαλασα το θρεντ![]()
ρε παιδια με 10ευρω στο τεποζιτο,,και με τιμη λιτρου πχ 1ευρω και με νορμαλ τροπο οδηγησης σε εθνικη,ποσα χλμ βγαζει,,μεχρι να αδειασει τελειως?
φίλε καταναλωτή βενζίνης
η απάντηση που ψάχνεις είναι 7 λιτρα/100 χιλιομετρα
ΑΛΛΑ τι εννοεις νορμαλ οδηγηση?
εγώ το πήγαινα περι τα 150-160 στην εθνική αθηνα θεσνικη με κάποια ανεβοκατεβάσματα και έκαψε τόσο
αν μπορείς να το πας με 90 και να φυσάει και απο πίσω .. μπορεί να μην καίει τόσο.(αλλά αποκλείεται να πας με ενενήντα)
Στην πόλη που το πάω σαν κότα μπορέι και να μου καίει και λιίγο λιγότερο
(είμαι πολύ πρόσφατος ιδιοκτήτης ας απαντήσει και κανένας παλαιός)
απο βεστρομ προερχεσαι και εσυ?Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
φίλε καταναλωτή βενζίνης
η απάντηση που ψάχνεις είναι 7 λιτρα/100 χιλιομετρα
ΑΛΛΑ τι εννοεις νορμαλ οδηγηση?
εγώ το πήγαινα περι τα 150-160 στην εθνική αθηνα θεσνικη με κάποια ανεβοκατεβάσματα και έκαψε τόσο
αν μπορείς να το πας με 90 και να φυσάει και απο πίσω .. μπορεί να μην καίει τόσο.(αλλά αποκλείεται να πας με ενενήντα)
Στην πόλη που το πάω σαν κότα μπορέι και να μου καίει και λιίγο λιγότερο
(είμαι πολύ πρόσφατος ιδιοκτήτης ας απαντήσει και κανένας παλαιός)
τρανσαλπ 600---vstrom ---vfr---- gsr
η σειρά αν έχεις ερωτήσεις εδώ είμαστε
από βενζίνη 5,7 τρανσαλπ
το στρομ 6,6
τα στατιστικά του Vfr δεν τα βρισκω ακόμη
(να σημειωθέι ότι λόγω υπερβολικής βλακείας υπάρχει αρχείο με κάθε γέμισμα σε βάθος δεκάδων χιλιάδων χιλιομέτρων) και τα νούμερα είανι ο Μ.Ο.
για πες μου τις εντυπωσεις σου,,καθοτι και εγω απο βεστρομ προερχομαι αλλα ακομα δεν εχω παραλαβει το gsr,,εκανα καλη επιλογη?Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
vstrom ---vfr---- gsr
η σειρά αν έχεις ερωτήσεις εδώ είμαστε
Επαναλαμβάνω είμαι πολύ πολύ νέος με το gsr
Να ξέρεις ότι αλλάζεις κατηγορία εντελώς με το gsr μετά το στρώμ.
Θα ξεχάσεις τα ψηλά πεζοδρόμια που ανεβοκατέβαινες προφανώς είχες μπαγαζιέρα στο strom θα την ξεχάσεις και αυτή θα κουβαλάς κράνη και λοιπά ψιψιψινια στα χέρια πλάτη κτλ..
Θα φας τον αέρα της ζωής σου και τα έντομα επίσης .. ναι ναι αυτά που καθάριζες από το στρομ τα περισσότερα θα τα καθαρίζεις από επάνω σου.
Πάμε στα καλά τώρα χαμηλότερο κέντρο βάρους πατάς καλύτερα κάτω το ελέγχεις πολύ πιο εύκολα και στρίβει πιο άνετα έχει καλύτερα φρένα από το στρόμ αν και από κιλά δεν διαφέρουν πολύ αυτά που σου είπα το κάνουν πολύ ελαφρύτερο του στρομ.
Για γκάζι και ήχο δεν το συζητώ πολύ πιο πρόθυμο από το στρόμ ..αναρτήσεις δεν μπορώ να κρίνω.
Σέλα εδώ την πάτησεις ξέχνα τον καναπέ και σκέψου σκαμπώ αλλά θα συνηθίσεις και φώτα πιο φτωχά από το στρόμ.
Τώρα που τα ξαναδιαβάζω διαπιστώνω ότι τονίζω πιο πολύ τα άσχημα ..λοιπόν θα πω το εξής που τα λέει όλα ……. σκεφτόμουν να ξαναπάρω στρομ αλλά πήρα gsr και δεν μετάνιωσα ούτε 1%.
λοιποοον καταρχην σε ευχαριστω για τις απαντησεις,,πεζοδρομια δεν ανεβοκατεβενω,,μπαγκαζιερα δεν εχω καθολου ουτε μου αρεσε ποτε,,το βαρος,το μηκος,ο ογκος,με εχουν χαλασει απο το στρομ,,λιγω να μου γιρει σταματημενο το εχασα,και απλα το αφηνω να πεσει για ναμην σπασω καμια μεση,, ειναι ενα κλασικο μχν αδιαφορο,δεν προσφερει καπιοα σηγκηνιση,,αστεια δεν σηκωνει,δεν ειναι ευελικτο,,πιστευω να μην αντιμετοπισω τα ιδια στο gsrΑρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
Επαναλαμβάνω είμαι πολύ πολύ νέος με το gsr
Να ξέρεις ότι αλλάζεις κατηγορία εντελώς με το gsr μετά το στρώμ.
Θα ξεχάσεις τα ψηλά πεζοδρόμια που ανεβοκατέβαινες προφανώς είχες μπαγαζιέρα στο strom θα την ξεχάσεις και αυτή θα κουβαλάς κράνη και λοιπά ψιψιψινια στα χέρια πλάτη κτλ..
Θα φας τον αέρα της ζωής σου και τα έντομα επίσης .. ναι ναι αυτά που καθάριζες από το στρομ τα περισσότερα θα τα καθαρίζεις από επάνω σου.
Πάμε στα καλά τώρα χαμηλότερο κέντρο βάρους πατάς καλύτερα κάτω το ελέγχεις πολύ πιο εύκολα και στρίβει πιο άνετα έχει καλύτερα φρένα από το στρόμ αν και από κιλά δεν διαφέρουν πολύ αυτά που σου είπα το κάνουν πολύ ελαφρύτερο του στρομ.
Για γκάζι και ήχο δεν το συζητώ πολύ πιο πρόθυμο από το στρόμ ..αναρτήσεις δεν μπορώ να κρίνω.
Σέλα εδώ την πάτησεις ξέχνα τον καναπέ και σκέψου σκαμπώ αλλά θα συνηθίσεις και φώτα πιο φτωχά από το στρόμ.
Τώρα που τα ξαναδιαβάζω διαπιστώνω ότι τονίζω πιο πολύ τα άσχημα ..λοιπόν θα πω το εξής που τα λέει όλα ……. σκεφτόμουν να ξαναπάρω στρομ αλλά πήρα gsr και δεν μετάνιωσα ούτε 1%.