koitakse ta royleman timonioy kai tis pieseis ton elastikon soy mia allh theoria einai nevrikotita sto timoni(perissoterh dynamh xerion)alla vasika koita ta 2 prota
koitakse ta royleman timonioy kai tis pieseis ton elastikon soy mia allh theoria einai nevrikotita sto timoni(perissoterh dynamh xerion)alla vasika koita ta 2 prota
i am ninja you can't see me
Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone
εγώ ψηφίζω ελλάτωμα των ελαστικών, συνηθίζεται στις μέρες μας....τώρα για την βαλίτσα στα 60χλμ/ωρα τι να πω,δεν ξέρω αν υφίσταται να επηρεάζει την κύλιση με την ελάχιστη αντίσταση τόσο αργά!![]()
ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ
μηπως λεω μηπωσ παιζη καμια στραβια μπουκλα λεω μηπως![]()
παιδια το κοσκινισμα γινεται γιατι τρωγεται το ελαστικο κ χαλαει η ζυγοσταθμιση του.Αρχικά δημιουργήθηκε από mpekanto
μηπως λεω μηπωσ παιζη καμια στραβια μπουκλα λεω μηπως![]()
ωρέ μάρκοV, τα έχεις μπούκλα για ίσια..?Αρχικά δημιουργήθηκε από mpekanto
... καμια στραβια μπουκλα λεω μηπως![]()
![]()
Aκριβώς το ίδιο κάνει το δικό μου, με 8.000χλμ. Ξεκίνησε να το παρουσιάζει μόλις πριν από 1000χλμ κ είμαι σίγουρος πως φταίνε τα ελαστικά. Όταν έρθει η ώρα για αλλαγή, θα εξαφανιστεί. Μέχρι τότε, απλά οδηγώ ... κρατώντας το τιμόνι!
Δεν νομιζω να φταιει η βαλιτσα στα 60-70 χλμ/ω ειναι μικρη ταχυτητα για να το επιρεασει.
πιστευω οτι ειναι τα ελαστικα (λογο αστοχιας υλικου, παλαιοτητα, ''καθησιο'' κ.α.)
Η υπαρχει ενα μικρο ενδεχομενο σε αυτα τα χιλιομετρα να στροβιλιζει των αερα αν εχεις βαλει κατι after market (π.χ. χουφτες, ζελατινα, καθρεπτες καγκελα)αν δεν εχουν τοποθετηθει σωστα, αν κουνιουντε στο αερα η αν ειναι ασυμετρα μπορουν να σου δημιουργησουν το προβλημα.
ελεγξε ομως και τους εμπρος δισκους αν ειναι ισιοι, οταν ειχα παρει το DL650 (2006) ειχε στραβο πισω δισκο και το καταλαβα καταλαθος οταν λαδωνα την αλυσιδα, ευτυχως ηταν στην εγγυηση
... Οτι δε με σκοτωνει.....
........με κανει πιο δυνατο...
ΠΑΙΔΙΑ,μην το κουβεντιαζεται αλλο ειναι 100% τις 100% τα ρουλεμαν του τιμονιου,αλλωστε σε ολα τα μανιουαλ,γραφει μετα τα 2-3000 χιλμ στο πρωτο σερβις θελουν σφιξιμο,το εχει παθει φιλος με καινουργο τρανσ αλπ,κοντεψε να του μεινει το τιμονι στα χερια!!!!!!
F/B Team (CHOPPER OWNERS ATHENS ) or (Γιαπωνέζικα Τσόπερς Αθήνα)
HI
Το ίδιο κοσκίνισμα ανακάλυψα πρόσφατα και στο δικό μου στα 60-70 χιλ.
Έχω μοντέλο 2004 και το 2006 άλλαξα ρουλεμαν τιμονιού γιατί τα έιχαν παίξει(κλασσικό κούμπωμα στο κέντρο). Η μηχανή φοράει ελαστικά Anakee και είναι στα όρια για αλλαγή.
Ακόμα έχω ζελατίνα Givi.(λέω μήπως φταίει αυτή)
Να υποθέσω λοιπόν ότι πρώτα δοκιμή χωρίς την ζελατίνα, δεύτερον πάω για σφίξιμο των ρουλεμάν και τρίτον αλλαγή ελαστικών και ζυγοστάθμιση.
Μήπως ,λέω κάποιος στην συγκεκριμένη μηχανή πχ άλλαξε ελαστικά και το πρόβλημα παρέμεινε; η δοκίμασε χωρίς after ζελατίνα;
Πάντως θα ενημερώνω με κάθε αλλαγή - δοκιμή που θα κάνω.
see you
Ανεπίτρεπτο, μηχανάκια καινούργια -ή σχεδόν- να κουνάνε σε οποιαδήποτε ταχύτητα, για οποιονδήποτε λόγο. Δεν αναφέρομαι καθόλου στους κινδύνους.
Και μ'αρέσει που αναρωτιέστε τι μπορεί να συμβαίνει..
Θα έλεγα λοιπόν ότι είναι ώρα μάλλον να πάψετε να αναρωτιέστε, κ να πάτε σε καιμία αντιπροσωπία/εξουσιοδοτημένο να σπάσετε κανα κεφάλι...
Τι διάλο, λεφτά σας είναι.![]()
Πάντως εγώ το ξαναγραφω για όσους δεν το εχουν δει. Είχα τρανσαλπ , έχω vstrom, και στις 2 περιπτώσεις μου το έκανε. Έβγαλα βαλίτσα τίποτα, έβγαλα κάγκελα πάλι τίποτα, άλλαξα στη μία περίπτωση ,έσφιξα στην άλλη τα ρουλεμάν το ίδιο. Όταν άλλαξα ελαστικά και στα 2 μηχανάκια το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Πηγαίναν τρένο,χωρίς χέρια από τα 5 χλμ μέχρι τα 150 χλμ. Αυτό είναι το δικό μου συμπέρασμα.
Kαλημέρα πάλι. Έρχομαι να επιβεβαιώσω αυτά που έγραφα παραπάνω. Άλλαξα λάστιχα στο στρομ. Από μαμά brigestone -κοσκίνιζε- σε pirreli scorpion-λαστιχο καταπληκτικό που από το 1οχλμ μέχρι το τελευταίο κανένα πρόβλημα. έβαλα τώρα τα continetnal trailattack.Το κοσκίνισμα μεταξύ 60-80χκμ εμφανίστικέ πάλι εντονότερο. άρα είναι να μην πέσετε στο ελαστικό.
Anakee σε Vstrom ???? με τιποτα οσοι τα εβαλαν τα εβγαλαν αμεσως τετραγωνιζει το λαστιχο και στις στροφες αστα να πανε.!!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από SPSP65
HI
Το ίδιο κοσκίνισμα ανακάλυψα πρόσφατα και στο δικό μου στα 60-70 χιλ.
Έχω μοντέλο 2004 και το 2006 άλλαξα ρουλεμαν τιμονιού γιατί τα έιχαν παίξει(κλασσικό κούμπωμα στο κέντρο). Η μηχανή φοράει ελαστικά Anakee και είναι στα όρια για αλλαγή.
Ακόμα έχω ζελατίνα Givi.(λέω μήπως φταίει αυτή)
Να υποθέσω λοιπόν ότι πρώτα δοκιμή χωρίς την ζελατίνα, δεύτερον πάω για σφίξιμο των ρουλεμάν και τρίτον αλλαγή ελαστικών και ζυγοστάθμιση.
Μήπως ,λέω κάποιος στην συγκεκριμένη μηχανή πχ άλλαξε ελαστικά και το πρόβλημα παρέμεινε; η δοκίμασε χωρίς after ζελατίνα;
Πάντως θα ενημερώνω με κάθε αλλαγή - δοκιμή που θα κάνω.
see you
Ρε παιδια θα το ξαναγραψω στις Vstrom τo BW παει τρελλα. 5η αλλαγη δεν το αλλαζω με τιποτα. Η μηχανη κοβει φτερο στον αερα τοση ευταθεια εχει .
Αλλα αν θελετε αλλη μαρκα να ειναι περιπου στο ιδιο στυλ.
![]()
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΔΩ
http://www.db0anf.de/app/aprs/statio...lemap-SV1DPF-8
ΦΩΤΟ ΜΟΤΟΤΕΕΜ
http://agrinion-moto-team.blogspot.com/
----- ΓΙΩΡΓΟΣ-----