Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 30

Θέμα: 4κυλινδρες μοτοσυκλετες

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργΞ?ΞΈΞ·ΞΊΞ΅ Ξ±Ο€ΟŒ MikeG
    Ξ?ΞΉ Ρίναι Ξ±Ο…Ο„ΟŒ? :a07: :a07: :a07:


    ΕρωτΡύτηκα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

    η λυση: συνεργασια BMW & GUZZI και δημιουργια ενος τετρακυλινδρου Boxer V90 οπου και οι τεσσερις κυλινδροι θα ειναι εκτεθιμενοι στο ρευμα του αερα....
    :a29: :a011: :a015:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  3. #18
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    :a29: :a011: :a015:

    εχεις δικιο...υβρις το να συνδυαζεις τα Ιταλικα θαυματα με τις πομονες...

  4. #19
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Και flat four και flat head.

    Τι άλλο να θέλει κανείς?

    Ένα μηχανάκι.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    παίζει και αυτός.
    Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3354096160_b3d127fbba.jpg 
Προβολές:	211 
Μέγεθος:	37,9 KB 
ID:	161824

  6. #21
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    χαραμιζομαι ρε πουστη μου....χαραμιζομαι....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ΜΕ αρέσ' που στην φωτό που ''έφτιαξες'', έβαλες το ΣΩΣΤΟ χρώμα στα κύλινδρα της πεμβε.

    Αυτό του καμμένου λαδιού.

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2007
    Μηνύματα
    352
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    παίζει και αυτός.
    Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο

  8. #23
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    παίζει και αυτός.
    Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο

    Για BMW μια χαρα ειναι...εκτος του οτι χωραει σιγουρα στα πλαισια (στα ποια ετσι οπως τον κοβω θα ναι δεν θα ναι κανα κιλο βαρυτερος απο τους κινητηρες των Γερμανων...

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Για BMW μια χαρα ειναι...εκτος του οτι χωραει σιγουρα στα πλαισια (στα ποια ετσι οπως τον κοβω θα ναι δεν θα ναι κανα κιλο βαρυτερος απο τους κινητηρες των Γερμανων...
    To wooler 500 που φόραγε τον παραπάνω κινητήρα είχε βάρος 230 lb, αρκετά πιο ελεφρύ απο τις σημερινές κατασκευές.
    Η διάταξη των κυλίνδρων είναι ίδια με του Brough για να εξασφαλίσει ψύξη αλλά έχει ένα στρόφαλο λιγότερο απο αυτό.

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    To wooler 500 .....
    Έκανε woof-woof-woof καθώς έφτυνε τις μπιέλες ?

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  11. #26
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Έκανε woof-woof-woof καθώς έφτυνε τις μπιέλες ?
    :rotflmao:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Στο οτι ο πισω κυλινδρος καθε ζευγους δεν ψυχεται ικανοποιητικα μονο με τον αερα και απαιτει υγροψυξη, η οποια ανεβαζει βαρος και προσθετει σε ογκο & πλατος που ειναι ουτως η αλλως ηδη πολυ μεγαλα σε τιμες...

    αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
    PROzacRIDER

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
    Η bmw νομίζω οτι δούλευε ένα τετρακύλινδρο boxer κάποια στιγμή, αλλά για μερικούς μήνες την πρόλαβε η honda με το επείσης τετρακύλινδρο (την εποχή εκείνη) cl, οπότε δεν το έβγαλε ποτέ στην παραγωγή.
    Οπότε μάλλον πάιζουν και λόγοι marketing στην επιλογή διάταξης κυλίνδρων.

  14. #29
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
    Πιστευω πως ναι, οπως εγκαταληφθηκαν για τους ιδιους λογους οι οποιες προσπαθειες για tandem διαταξη κυλινδρων

  15. #30
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
    αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
    Και όμως ναί...

    Όπως πολύ σωστά έγραψε παραπάνω ο χυμαδόρας, το μοναδικό εμπόδιο ήταν τα προβλήματα υπερθερμάνσεως..

    Γι αυτό και η κ800 ''είδε'' τον πόλεμο μόνο στο θέατρο επιχειρήσεων εναντίων της Ρωσίας...από εκεί και κάτω είχαν σοβαρά προβλήματα.
    Ιδίως σε φάλαγγες οχημάτων όπου οι ταχύτητες πέφταν πολύ ή και μέναν σε ακινησία για αρκετά διαστήματα βαρυφορτωμένες.
    (Ελάχιστες κ800 φτάσαν Ελλάδα 4-5 ίσως, έχοντας προηγηθεί βεβαίως η κακή τους φήμη, σύμφωνα πάντα με τον Μιχάλη Αρβανιτόπουλο...)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 102
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2014, 07:30
  2. Φανταστικό άρθρο για τουρισμό με μοτοσυκλέτες
    από island στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2006, 15:55
  3. site για μοτοσυκλέτες πρωτοποριακό
    από Thoreevos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 00:34
  4. Gran Turismo 4 με μοτοσυκλέτες
    από HexDec στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2006, 16:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF