ΞΟΟΞΉΞΊΞ¬ Ξ΄Ξ·ΞΌΞΉΞΏΟ ΟΞ³Ξ?ΞΈΞ·ΞΊΞ΅ Ξ±ΟΟ MikeG
Ξ?ΞΉ Ρίναι Ξ±Ο ΟΟ?![]()
![]()
![]()
:a07: :a07: :a07:
ΞΟΟΟΞ΅ΟΟΞ·ΞΊΞ±!
ΞΟΟΞΉΞΊΞ¬ Ξ΄Ξ·ΞΌΞΉΞΏΟ ΟΞ³Ξ?ΞΈΞ·ΞΊΞ΅ Ξ±ΟΟ MikeG
Ξ?ΞΉ Ρίναι Ξ±Ο ΟΟ?![]()
![]()
![]()
:a07: :a07: :a07:
ΞΟΟΟΞ΅ΟΟΞ·ΞΊΞ±!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
η λυση: συνεργασια BMW & GUZZI και δημιουργια ενος τετρακυλινδρου Boxer V90 οπου και οι τεσσερις κυλινδροι θα ειναι εκτεθιμενοι στο ρευμα του αερα....
:a29:
:a011: :a015:
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
:a29:
:a011: :a015:
![]()
εχεις δικιο...υβρις το να συνδυαζεις τα Ιταλικα θαυματα με τις πομονες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Και flat four και flat head.
Τι άλλο να θέλει κανείς?
Ένα μηχανάκι.....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ΜΕ αρέσ' που στην φωτό που ''έφτιαξες'', έβαλες το ΣΩΣΤΟ χρώμα στα κύλινδρα της πεμβε.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
χαραμιζομαι ρε πουστη μου....χαραμιζομαι....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αυτό του καμμένου λαδιού.
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
παίζει και αυτός.
Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
παίζει και αυτός.
Ισως παρατηρήσετε τον λίγο παράξενα τοποθετημένο στρόφαλο
Για BMW μια χαρα ειναι...εκτος του οτι χωραει σιγουρα στα πλαισια (στα ποιαετσι οπως τον κοβω θα ναι δεν θα ναι κανα κιλο βαρυτερος απο τους κινητηρες των Γερμανων...
![]()
![]()
To wooler 500 που φόραγε τον παραπάνω κινητήρα είχε βάρος 230 lb, αρκετά πιο ελεφρύ απο τις σημερινές κατασκευές.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Για BMW μια χαρα ειναι...εκτος του οτι χωραει σιγουρα στα πλαισια (στα ποιαετσι οπως τον κοβω θα ναι δεν θα ναι κανα κιλο βαρυτερος απο τους κινητηρες των Γερμανων...
![]()
![]()
Η διάταξη των κυλίνδρων είναι ίδια με του Brough για να εξασφαλίσει ψύξη αλλά έχει ένα στρόφαλο λιγότερο απο αυτό.
Έκανε woof-woof-woof καθώς έφτυνε τις μπιέλες ?Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
To wooler 500 .....![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Έκανε woof-woof-woof καθώς έφτυνε τις μπιέλες ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:rotflmao:
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Στο οτι ο πισω κυλινδρος καθε ζευγους δεν ψυχεται ικανοποιητικα μονο με τον αερα και απαιτει υγροψυξη, η οποια ανεβαζει βαρος και προσθετει σε ογκο & πλατος που ειναι ουτως η αλλως ηδη πολυ μεγαλα σε τιμες...
PROzacRIDER
Η bmw νομίζω οτι δούλευε ένα τετρακύλινδρο boxer κάποια στιγμή, αλλά για μερικούς μήνες την πρόλαβε η honda με το επείσης τετρακύλινδρο (την εποχή εκείνη) cl, οπότε δεν το έβγαλε ποτέ στην παραγωγή.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
Οπότε μάλλον πάιζουν και λόγοι marketing στην επιλογή διάταξης κυλίνδρων.
Πιστευω πως ναι, οπως εγκαταληφθηκαν για τους ιδιους λογους οι οποιες προσπαθειες για tandem διαταξη κυλινδρωνΑρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
Και όμως ναί...Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
αυτη η απαντηση δικαιολογει την εγκαταληψη απο τις εταιριες αυτης της διαταξης ?
Όπως πολύ σωστά έγραψε παραπάνω ο χυμαδόρας, το μοναδικό εμπόδιο ήταν τα προβλήματα υπερθερμάνσεως..
Γι αυτό και η κ800 ''είδε'' τον πόλεμο μόνο στο θέατρο επιχειρήσεων εναντίων της Ρωσίας...από εκεί και κάτω είχαν σοβαρά προβλήματα.
Ιδίως σε φάλαγγες οχημάτων όπου οι ταχύτητες πέφταν πολύ ή και μέναν σε ακινησία για αρκετά διαστήματα βαρυφορτωμένες.
(Ελάχιστες κ800 φτάσαν Ελλάδα 4-5 ίσως, έχοντας προηγηθεί βεβαίως η κακή τους φήμη, σύμφωνα πάντα με τον Μιχάλη Αρβανιτόπουλο...)